Goed bezigquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:11 schreef El_Matador het volgende:
Firefly, je hebt gelijk (2). Na een goeie steak en een wandeling over straat (blijkbaar is die 'wanhoop' me niet aan te zien) voelt het al een stuk beter.
Staat er in de lift ook nog een vrouw die zo de oudere zus van 'projectje' had kunnen zijn, maar dan Argentijns.
Ik merk nu pas dat ik echt begin te integreren, dat is het denk ik. Voorheen was ik meer de toerist, nu is het meer local. Dat is ook ff wennen. Zelf net zo hard latino-rondsletten dus.
Wat publiek te maken?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:54 schreef dyna18 het volgende:
Hmmm wat is normaal wanneer je elkaar na het zoenen een week later weer ziet?
Hoe begroet je elkaar dan? Ik neem aan dat het niet echt wenselijk is om dat meteen publiek te maken voor de hele vriendengroep.
Dat ze hebben gezoend denk ik?quote:
Hmmm ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat ze hebben gezoend denk ik?
Er zit een verschil tussen gewoon zoenen en echt meer van iemand willen. Ik weet niet of dat laatste het geval is.
Ik hoop het voor je maar lieverd het hoort er wel bij, na een feestje, just for fun.. Al gaan we van het beste uit dat het haar ook naar meer smaaktequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hmmm ik heb eigenlijk geen idee.
Ik bedoel we hebben in een iets te donkere kroeg, na iets te veel bier, na een iets te gezellige Koninginnedag staan zoenen.
Geen idee dus hoe het er nu voorstaat nu de zon weer aan de hemel staat.
Wat mij betreft smaakte het echter naar meer.
Enige probleempje is dat ik IT-nerd en projectje allebei heb uitgenodigd voor een feestje bij mij thuis. Heb er niet zo'n zin in dat zij saampjes mijn hangmat, bank of bed met hun lichaamssappen bevuilen...quote:
Ja even een e-mailtje geschreven dat ik het wel gezellig vond met Koninginnedag. En of ik haar met bevrijdingsfestival zie. Zij ook terug geschreven dat zij ook een leuke dag gehad heeft en me zaterdag ziet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je maar lieverd het hoort er wel bij, na een feestje, just for fun.. Al gaan we van het beste uit dat het haar ook naar meer smaakte
Had je haar nou niet meer gesproken?
spijkermattenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Enige probleempje is dat ik IT-nerd en projectje allebei heb uitgenodigd voor een feestje bij mij thuis. Heb er niet zo'n zin in dat zij saampjes mijn hangmat, bank of bed met hun lichaamssappen bevuilen...
Es kijken hoe ik dat ga aanpakken. Tips?
Haha, nee, ik wil ze niet allebei in mijn huis hebben, dat snap je...quote:
Cancel de avond maar 'vergeet' dit door te geven aan je projectjequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, nee, ik wil ze niet allebei in mijn huis hebben, dat snap je...
Of projectje alleen, of geen van 2en.
Minder gestrest zijn, je zit nu in principe al een soort van gat te graven waar je zo in kunt vallen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hmmm ik heb eigenlijk geen idee.
Ik bedoel we hebben in een iets te donkere kroeg, na iets te veel bier, na een iets te gezellige Koninginnedag staan zoenen.
Geen idee dus hoe het er nu voorstaat nu de zon weer aan de hemel staat.
Wat mij betreft smaakte het echter naar meer.
Als dit facebook was had ik op Like gekliktquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Minder gestrest zijn, je zit nu in principe al een soort van gat te graven waar je zo in kunt vallen.
Minder gestrest zijn doe je door minder in de toekomst te denken. Telkens als je in de toekomst denkt vanaf nu: Stop er energie in om ergens anders aan te denken door alleen te concentreren op je ademhaling. Doe dat voor minimaal 20 min.
Train dit zodat je gevoelens niet zo fluctueren en om jezelf los te koppelen van de behoefte om perse een eindresultaat te krijgen wanneer je haar weer ziet. Ze wilt weer diegene zien die je de vorige keer was: Je ware zelf die niet zo bekommerde om wat zij gaat zeggen of doen, maar diegene die van zijn eigen acties genoot, zoals het zeggen van: "en als ik zeg dat ik je al heel de avond al wilde zoenen?"
Dus tot rust komen en weten dat je zelf goed genoeg bent.
Hehe. Dat zal niet gaan. Al mijn collega's komen. Maar dan geen couchsurfers (IT-nerd), zoveel is duidelijk. Projectje is allebei. "Alleen voor collega's".quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Cancel de avond maar 'vergeet' dit door te geven aan je projectje
waarom zou je hem op zon manier wegduwen ik denk dat je daarmee je eige glazen ingooit..quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe. Dat zal niet gaan. Al mijn collega's komen. Maar dan geen couchsurfers (IT-nerd), zoveel is duidelijk. Projectje is allebei. "Alleen voor collega's".
Misschien wel. Maar goed, een keertje in de kroeg iemand uitnodigen, is niet erg als ik daar geen vervolg aan geef. Als projectje hem mee zou slepen, valt er uiteraard niks aan te doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waarom zou je hem op zon manier wegduwen ik denk dat je daarmee je eige glazen ingooit..
Wat Cassandra87 zei, en dan gelijk zoenen enzo als ze bij je binnenstapt. Voordat je dit uitvoert wel opgewonden zijn, zodat het niet gemaakt is. Wat jij voelt, voelt zij ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Enige probleempje is dat ik IT-nerd en projectje allebei heb uitgenodigd voor een feestje bij mij thuis. Heb er niet zo'n zin in dat zij saampjes mijn hangmat, bank of bed met hun lichaamssappen bevuilen...
Es kijken hoe ik dat ga aanpakken. Tips?
Vooral niet meteen om duidelijkheid vragen. Voor een hoop mensen is een avondje zoenen niet iets wereldschokkends. Laat het lekker op z'n beloop. En als er meer in zit dan zal dat blijken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:27 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Als dit facebook was had ik op Like geklikt
Maar euh, wel weer rustig opbouwen lijkt me?
Hee, geweldige tip! Die ga ik gelijk uitvoeren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat Cassandra87 zei, en dan gelijk zoenen enzo als ze bij je binnenstapt. Voordat je dit uitvoert wel opgewonden zijn, zodat het niet gemaakt is. Wat jij voelt, voelt zij ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zodra je de dingen doet die ik zei, wordt je kalm genoeg om er niet meer over na te denken wat je moet doen, en volg je meer je gevoel van het moment zelf. Hierdoor heb je geen lineaire richting meer, maar meer alle kanten op vanwege het "moment zelf". Hierdoor voelt ze zich meer aangetrokken tot je omdat je zo onvoorspelbaar bent.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:27 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Als dit facebook was had ik op Like geklikt
Maar euh, wel weer rustig opbouwen lijkt me?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hee, geweldige tip! Die ga ik gelijk uitvoeren.Waarom niet? Ik weet het, emotioneel zwaar om uit te voeren, maar alleen een onvoorspelbare klootzak zou zoiets haar aandoen. Got it?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
ik mis de helft blijkbaar, lastig tips gevenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar goed, een keertje in de kroeg iemand uitnodigen, is niet erg als ik daar geen vervolg aan geef. Als projectje hem mee zou slepen, valt er uiteraard niks aan te doen.
Maar sorry, ik zou er zeker van balen hun samen op een feestje bij mij thuis te zien. Is dat echt heel raar?
Het is geen type dat op klootzakken valt..quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik weet het, emotioneel zwaar om uit te voeren, maar alleen een onvoorspelbare klootzak zou zoiets haar aandoen. Got it?
Ken haar via couchsurfing, ze reageerde op de uitnodiging voor mijn vorige feestje (was ze niet, dus ik haar gemaild dat we haar gemist hadden -ze was mijn nr 1 uit een lijst van 16 vrouwen-), beetje chatten, bleek ze ook collega te zijn (ander gebouw). Paar dates gehad, gezellig, beetje zoenen, praten etc.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik mis de helft blijkbaar, lastig tips geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |