abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111059895

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
pi_111060593
Hmmm wat is normaal wanneer je elkaar na het zoenen een week later weer ziet?
Hoe begroet je elkaar dan? Ik neem aan dat het niet echt wenselijk is om dat meteen publiek te maken voor de hele vriendengroep.
pi_111060732
quote:
6s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:11 schreef El_Matador het volgende:
Firefly, je hebt gelijk (2). Na een goeie steak en een wandeling over straat (blijkbaar is die 'wanhoop' me niet aan te zien :9 ) voelt het al een stuk beter.

Staat er in de lift ook nog een vrouw die zo de oudere zus van 'projectje' had kunnen zijn, maar dan Argentijns. _O-

Ik merk nu pas dat ik echt begin te integreren, dat is het denk ik. Voorheen was ik meer de toerist, nu is het meer local. Dat is ook ff wennen. Zelf net zo hard latino-rondsletten dus. :9
Goed bezig *)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_111061103
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:54 schreef dyna18 het volgende:
Hmmm wat is normaal wanneer je elkaar na het zoenen een week later weer ziet?
Hoe begroet je elkaar dan? Ik neem aan dat het niet echt wenselijk is om dat meteen publiek te maken voor de hele vriendengroep.
Wat publiek te maken?
pi_111061171
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat publiek te maken?
Dat ze hebben gezoend denk ik?
Er zit een verschil tussen gewoon zoenen en echt meer van iemand willen. Ik weet niet of dat laatste het geval is.
pi_111061525
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat ze hebben gezoend denk ik?
Er zit een verschil tussen gewoon zoenen en echt meer van iemand willen. Ik weet niet of dat laatste het geval is.
Hmmm ik heb eigenlijk geen idee.
Ik bedoel we hebben in een iets te donkere kroeg, na iets te veel bier, na een iets te gezellige Koninginnedag staan zoenen.
Geen idee dus hoe het er nu voorstaat nu de zon weer aan de hemel staat.
Wat mij betreft smaakte het echter naar meer.
pi_111061631
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik bedoel we hebben in een iets te donkere kroeg, na iets te veel bier, na een iets te gezellige Koninginnedag staan zoenen.
Ik hoop het voor je maar lieverd het hoort er wel bij, na een feestje, just for fun.. Al gaan we van het beste uit dat het haar ook naar meer smaakte :)
Had je haar nou niet meer gesproken?
pi_111062030
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Goed bezig *)
Enige probleempje is dat ik IT-nerd en projectje allebei heb uitgenodigd voor een feestje bij mij thuis. Heb er niet zo'n zin in dat zij saampjes mijn hangmat, bank of bed met hun lichaamssappen bevuilen...

Es kijken hoe ik dat ga aanpakken. Tips? :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_111062365
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:10 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je maar lieverd het hoort er wel bij, na een feestje, just for fun.. Al gaan we van het beste uit dat het haar ook naar meer smaakte :)
Had je haar nou niet meer gesproken?
Ja even een e-mailtje geschreven dat ik het wel gezellig vond met Koninginnedag. En of ik haar met bevrijdingsfestival zie. Zij ook terug geschreven dat zij ook een leuke dag gehad heeft en me zaterdag ziet.

Maar ja, niet echt duidelijk he, hoe het er nu voor staat.
pi_111062426
quote:
6s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Enige probleempje is dat ik IT-nerd en projectje allebei heb uitgenodigd voor een feestje bij mij thuis. Heb er niet zo'n zin in dat zij saampjes mijn hangmat, bank of bed met hun lichaamssappen bevuilen...

spijkermatten
pi_111062508
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:22 schreef Lot88 het volgende:

[..]

spijkermatten
Haha, nee, ik wil ze niet allebei in mijn huis hebben, dat snap je... ;)

Of projectje alleen, of geen van 2en.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_111062568
quote:
6s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haha, nee, ik wil ze niet allebei in mijn huis hebben, dat snap je... ;)

Of projectje alleen, of geen van 2en.
Cancel de avond maar 'vergeet' dit door te geven aan je projectje
pi_111062583
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Minder gestrest zijn, je zit nu in principe al een soort van gat te graven waar je zo in kunt vallen.

Minder gestrest zijn doe je door minder in de toekomst te denken. Telkens als je in de toekomst denkt vanaf nu: Stop er energie in om ergens anders aan te denken door alleen te concentreren op je ademhaling. Doe dat voor minimaal 20 min.

Train dit zodat je gevoelens niet zo fluctueren en om jezelf los te koppelen van de behoefte om perse een eindresultaat te krijgen wanneer je haar weer ziet. Ze wilt weer diegene zien die je de vorige keer was: Je ware zelf die niet zo bekommerde om wat zij gaat zeggen of doen, maar diegene die van zijn eigen acties genoot, zoals het zeggen van: "en als ik zeg dat ik je al heel de avond al wilde zoenen?"

Dus tot rust komen en weten dat je zelf goed genoeg bent.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_111062773
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Minder gestrest zijn, je zit nu in principe al een soort van gat te graven waar je zo in kunt vallen.

Minder gestrest zijn doe je door minder in de toekomst te denken. Telkens als je in de toekomst denkt vanaf nu: Stop er energie in om ergens anders aan te denken door alleen te concentreren op je ademhaling. Doe dat voor minimaal 20 min.

Train dit zodat je gevoelens niet zo fluctueren en om jezelf los te koppelen van de behoefte om perse een eindresultaat te krijgen wanneer je haar weer ziet. Ze wilt weer diegene zien die je de vorige keer was: Je ware zelf die niet zo bekommerde om wat zij gaat zeggen of doen, maar diegene die van zijn eigen acties genoot, zoals het zeggen van: "en als ik zeg dat ik je al heel de avond al wilde zoenen?"

Dus tot rust komen en weten dat je zelf goed genoeg bent.
Als dit facebook was had ik op Like geklikt :)
Maar euh, wel weer rustig opbouwen lijkt me?
pi_111062883
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Cancel de avond maar 'vergeet' dit door te geven aan je projectje
Hehe. Dat zal niet gaan. Al mijn collega's komen. Maar dan geen couchsurfers (IT-nerd), zoveel is duidelijk. Projectje is allebei. "Alleen voor collega's". 8-)

pi_111063029
quote:
6s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hehe. Dat zal niet gaan. Al mijn collega's komen. Maar dan geen couchsurfers (IT-nerd), zoveel is duidelijk. Projectje is allebei. "Alleen voor collega's". 8-)
waarom zou je hem op zon manier wegduwen ik denk dat je daarmee je eige glazen ingooit..
pi_111063133
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:31 schreef Lot88 het volgende:

[..]

waarom zou je hem op zon manier wegduwen ik denk dat je daarmee je eige glazen ingooit..
Misschien wel. Maar goed, een keertje in de kroeg iemand uitnodigen, is niet erg als ik daar geen vervolg aan geef. Als projectje hem mee zou slepen, valt er uiteraard niks aan te doen.

Maar sorry, ik zou er zeker van balen hun samen op een feestje bij mij thuis te zien. Is dat echt heel raar? :?

pi_111063297
quote:
6s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat Cassandra87 zei, en dan gelijk zoenen enzo als ze bij je binnenstapt. Voordat je dit uitvoert wel opgewonden zijn, zodat het niet gemaakt is. Wat jij voelt, voelt zij ook.
pi_111063374
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:27 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Vooral niet meteen om duidelijkheid vragen. Voor een hoop mensen is een avondje zoenen niet iets wereldschokkends. Laat het lekker op z'n beloop. En als er meer in zit dan zal dat blijken.
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
pi_111063392
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat Cassandra87 zei, en dan gelijk zoenen enzo als ze bij je binnenstapt. Voordat je dit uitvoert wel opgewonden zijn, zodat het niet gemaakt is. Wat jij voelt, voelt zij ook.
Hee, geweldige tip! Die ga ik gelijk uitvoeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_111063438
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:27 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Zodra je de dingen doet die ik zei, wordt je kalm genoeg om er niet meer over na te denken wat je moet doen, en volg je meer je gevoel van het moment zelf. Hierdoor heb je geen lineaire richting meer, maar meer alle kanten op vanwege het "moment zelf". Hierdoor voelt ze zich meer aangetrokken tot je omdat je zo onvoorspelbaar bent.
pi_111063616
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hee, geweldige tip! Die ga ik gelijk uitvoeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet? Ik weet het, emotioneel zwaar om uit te voeren, maar alleen een onvoorspelbare klootzak zou zoiets haar aandoen. Got it? ;)
pi_111063645
quote:
6s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Misschien wel. Maar goed, een keertje in de kroeg iemand uitnodigen, is niet erg als ik daar geen vervolg aan geef. Als projectje hem mee zou slepen, valt er uiteraard niks aan te doen.

Maar sorry, ik zou er zeker van balen hun samen op een feestje bij mij thuis te zien. Is dat echt heel raar? :?
ik mis de helft blijkbaar, lastig tips geven
pi_111063735
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik weet het, emotioneel zwaar om uit te voeren, maar alleen een onvoorspelbare klootzak zou zoiets haar aandoen. Got it? ;)
Het is geen type dat op klootzakken valt.. ;)

pi_111064003
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ik mis de helft blijkbaar, lastig tips geven
Ken haar via couchsurfing, ze reageerde op de uitnodiging voor mijn vorige feestje (was ze niet, dus ik haar gemaild dat we haar gemist hadden -ze was mijn nr 1 uit een lijst van 16 vrouwen-), beetje chatten, bleek ze ook collega te zijn (ander gebouw). Paar dates gehad, gezellig, beetje zoenen, praten etc.

Ze heeft me nog wel 200.000 (~80 euro) geleend dat ik 2x vergat terug te geven. Nu wacht ik wel tot ze daarom vraagt dan... al vind ik dat normaal niet netjes, wil geld het liefst zo snel mogelijk teruggeven. Maar goed, kleffen voor mijn neus is ook niet netjes. 8-)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')