ben bang dat ik die boeken dan maar ga aanschaffen als het zover is, 10 maanden is te lang en 10 afleveringen per seizoen is te kortquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:35 schreef Svyatagor het volgende:
Nog even en we zijn alweer over de helft van seizoen tweeEn dan weer fucking tien maanden wachten ofzo.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind 10 maanden ook ECHT te lang. Maar ik heb me door het Robert Jordan debacle voorgenomen geen series meer te lezen die nog niet af zijn
Vallettaquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zo, dat is inderdaad flink veel
Die stad op 1.22.. Iemand een idee waar dat is? En dan bedoel ik even niet in de series..
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:35 schreef Maisnon het volgende:
Huh, ik wist niet dat Alfie Allen ook echt de broer van Lily Allen is
Ik ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja daarom, dat liedje vond ik vroeger leuk
De cover van het nieuwe WOT boek schijnt er te zijn. Zal wel weer even spuuglelijk als altijd zijn. Maar hier heb je het dan gehoord.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind 10 maanden ook ECHT te lang. Maar ik heb me door het Robert Jordan debacle voorgenomen geen series meer te lezen die nog niet af zijn
"vroeger"quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja daarom, dat liedje vond ik vroeger leuk
Inderdaadquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:46 schreef VeX- het volgende:
lol, zelfs in real life is Theon de bitch van z'n zus.
Thanks!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:34 schreef Bananenbuiger het volgende:
[..]
Hier is een iets grotere versie die net wat lekkerder te lezen is:
http://images5.fanpop.com(...)670278-1280-1055.jpg
Dit is iets dat niet in de serie naar voren kwam, maar in het boek wel. De drie gevangenen hebben zich aangesloten bij de 'Brave Companions'. Een leger van huurlingen in dienst van Lord Tywin en tijdelijk gelegerd in Harrenhal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:59 schreef ser het volgende:
Waarom is die Jaqen H'gar niet gevangen gezet in Harrenhal? Hij en die anderen zaten toch in de kerkers van Kings Landing dus hebben ze iets gedaan wat Cersei/Joffrey niet aanstaat.
En nu loopt ie vrolijk rond bij hun (groot)vader als ridder ofzo? En waar zijn die andere twee gebleven?
Dank je zo'n vermoeden had ik al.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:33 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Dit is iets dat niet in de serie naar voren kwam, maar in het boek wel. De drie gevangenen hebben zich aangesloten bij de 'Brave Companions'. Een leger van huurlingen in dienst van Lord Tywin en tijdelijk gelegerd in Harrenhal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |