Zal de spanning zijn gok ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Precies. Wat een baggersfeer overigens weer.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die spanning is er dan de laatste 4/5 thuiswedstrijden al.
Leerdam wat een fijne passquote:
Idd dooie boelquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:24 schreef AryaMehr het volgende:
Kom op mensen, mag wel wat meer geluid uit de kuip komen.
Ik was zo blij toen die kwam voor Fer. Aanvallend 100x beter.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:33 schreef NumberSeven het volgende:
Haha, typisch een Bakkal-goal dus, maar lekker hoor, scoort toch aardig wat goals dit seizoen.
Het is wel een Amsterdammer volgens mij... "hij dorst het niet" ipv "hij durft het niet"quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:46 schreef jakees het volgende:
[..]
hij is wel leuk altijd die vent mijn favoriete EL commentator
Driessen is zo'n dikke vette mongool.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:46 schreef jakees het volgende:
[..]
hij is wel leuk altijd die vent mijn favoriete EL commentator
Zeggen ze in Salland ook, lijkt me dus niet Amsterdamsquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het is wel een Amsterdammer volgens mij... "hij dorst het niet" ipv "hij durft het niet"
Zeggen ze bij mij ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het is wel een Amsterdammer volgens mij... "hij dorst het niet" ipv "hij durft het niet"
Heerenveen toch ook?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:50 schreef Slobeend het volgende:
AZ moet winnen om het Heerenveen-mag-niet-winnen scenario te laten uitkomen.
Of Ado moet even met 3-2 winnen, dan is de tweede plaats gewoon binnen, toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:50 schreef Slobeend het volgende:
AZ moet winnen om het Heerenveen-mag-niet-winnen scenario te laten uitkomen.
Idd, met zo veel kapitaal op het veld bij Ado moet dat toch lukken. Spelers zijn allemaal minimaal 5 miljoen waard.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of Ado moet even met 3-2 winnen, dan is de tweede plaats gewoon binnen, toch?.
Als het zo blijft kan Heerenveen ook nog 4e worden na winst op Feyenoord. Heerenveen mag niet winnen als AZ niet wint.quote:
Pff nou snap ik er geen reet meer van.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als het zo blijft kan Heerenveen ook nog 4e worden na winst op Feyenoord. Heerenveen mag niet winnen als AZ niet wint.
Waarom mogen ze niet winnen dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:54 schreef Slobeend het volgende:
Als het zo blijft kan Heerenveen ook nog 4e worden na winst op Feyenoord. Heerenveen mag niet winnen als AZ niet wint.
Volgens mij is dit de stand nu:quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:58 schreef CasselerRIP het volgende:
Je moet er op letten of Heerenveen nog vierde kan worden. Zolang dit nog kan gaat het niet door.
Heerenveen moest juist verliezen om Twente en AZ niet in de playoffs tegen te komen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:02 schreef jakees het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de stand nu:
Ajax 33 - 73 (+54)
Fey 33 - 67 (+30)
PSV 33-66 (+35)
Twente 33-63 (+30)
AZ 33-61 (+29)
Heerenveen 33-61 (+19)
bij deze stand moet Heerenveen minimaal winnen of een punt pakken tegen feyenoord.
Precies, dat is het enige dat telt. Gewoon alles winnen en klaar, niet afwachten wat de anderen doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij moeten gewoon alles zelf winnen en er is niets aan de hand.,
OF Excelsior wint van PSVquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij moeten gewoon alles zelf winnen en er is niets aan de hand.,
Kom op met die 3-0 ;-)quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen?.
zat te huilenquote:
Waarmee?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:16 schreef jakees het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als onze kleine broertje ons helpt!
Winnen van PSV. Niet dat het nodig is aangezien wij volgende week ook van Heerenveen gaan winnen!quote:
Ja, laten ze die wedstrijd vroeg beslissen, dan hoef ik niet met een hartslag van 180 op de bank te zitten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Winnen van PSV. Niet dat het nodig is aangezien wij volgende week ook van Heerenveen gaan winnen!
Ik dacht de laatste 5 minuten tegen AZ echt dat ik dood zou gaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, laten ze die wedstrijd vroeg beslissen, dan hoef ik niet met een hartslag van 180 op de bank te zitten.
Ben je voor Heraclesquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zie het al weer, dit worden vervelende minuten.
Ik kreeg bijna een hartverzakking bij die laatste schot van Holman.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik dacht de laatste 5 minuten tegen AZ echt dat ik dood zou gaan
Dank, kon niet op zijn naam komen... Maar idd, meteen wisselenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:25 schreef jakees het volgende:
[..]
Clasie denk ik. Maar valt mee. Wisselen die vent pot is binnen.
IEdereen die op scherp staat wisselen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:25 schreef jakees het volgende:
[..]
Clasie denk ik. Maar valt mee. Wisselen die vent pot is binnen.
Dat we dit nog mogen meemakenquote:
nog eentje voor heerenveenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Just kidding![]()
Twente - Heerenveen 2 -2
Denk hetquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:31 schreef happynjitram het volgende:
Is dat die Pedro die ooit voor Feyenoord heeft gespeeld?
Was dat niet pardo?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:31 schreef happynjitram het volgende:
Ja. Luis Pedro.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:31 schreef happynjitram het volgende:
Of feyenoord erin luistquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als hij maar geen luis in de pels van Feyenoord wordt in het laatste kwartier.
Is dat voordelig?quote:
Heerenveen heeft nu +21, Feyenoord +32.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:41 schreef genster het volgende:
[..]
Is dat voordelig?
Nu kan Heerenveen ons in feite toch nog inhalen op doelsaldo bij verlies op Heerenveen?
Dus het kan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heerenveen heeft nu +21, Feyenoord +32.
GO HEERENVEENquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heerenveen heeft nu +21, Feyenoord +32.
nee denkt dat Heerenveen ook gewoon 3de wil worden hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:45 schreef TC03 het volgende:
Maar als Heerenveen 4e is maakt het toch sowieso niet uit of PSV 2e wordt of niet...
Of winnen. Alles behalve gelijkspelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dus Heerenveen moet nu expres verliezen volgende week?
Jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgens mij maakt het geen reet uit voor Heerenveen. Als ze winnen zijn ze 4e en is het goed, als ze verliezen zijn 5e en hebben ze ook EL omdat PSV dan derde is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
lol, bij 4-1?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:48 schreef jakees het volgende:
Dit is toch raar? 4 wissels geweest. Gewoon 2 minuten bijtellen je weet toch nooit hoe of wat.
Nee johquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:48 schreef jakees het volgende:
Dit is toch raar? 4 wissels geweest. Gewoon 2 minuten bijtellen je weet toch nooit hoe of wat.
+ idd plus dat Heerenveen nog 4e kan worden. Dat scheelt toch weer een ronde in de EL.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het geen reet uit voor Heerenveen. Als ze winnen zijn ze 4e en is het goed, als ze verliezen zijn 5e en hebben ze ook EL omdat PSV dan derde is.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:48 schreef Maver24 het volgende:
staat het nog altijd 2-4 voor heerenveen ??
onweerquote:
Nee ik bedoel dat het 4-2 of 5-1 kan worden. Dat heeft toch invloed op de competitie. zo bedoel ik het.quote:
Ja zat ik ook te denken. Welke wedstrijd heeft die gozer gespeeld dan? Stond die op de parkeerplaats te elven of zo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:50 schreef psychosomatic het volgende:
Hoor die Van Der Linden nou. Ze kwamen makkelijk aan voetballen toen. Eerste helft anders NIKS van gezien.
Idd maar het kan wel dat als ze na 60 minunten nog op 0-0 staan kunnen ze toch op dubbele gedachten komen te staan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:51 schreef Slobeend het volgende:
Het is helemaal niet zo gunstig nu dat Heerenveen wint. Zij willen die 4e plek nu verdedigen, betekent een beter EL-ticket.
Ik heb net uitleg gekregenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:53 schreef TC03 het volgende:
Waarom blij zijn dat SCH wint? Ze hadden moeten gelijkspelen.
Dit ja, dat was eigenlijk het belangrijkst.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:54 schreef AryaMehr het volgende:
Zo jammer dat AZ ook niet heeft gewonnen.
Leuk, maar Heerenveen staat vierde als PSV wint, niet vijfde.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb net uitleg gekregen
PSV heeft een europacup-ticket. Dus als ze geen tweede worden (en Feyenoord wel) blijven er twee tickets over dus gaan de nummers 3-5 naar Europa. Als ze wél tweede worden gaat dat ticket naar Heracles en gaan de nummers 3 en 4 naar Europa. En Heerenveen als vijfde dus alleen als ze Feyenoord laten winnen
Ja ik snap er ook niks vanquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Leuk, maar Heerenveen staat vierde als PSV wint, niet vijfde.
Nou ik wel, SCH heeft hoe dan ook EL dus het maakt ze niks uit.quote:
Als we beide gelijkspelen heeft Feyenoord 1 punt meer hè.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Uh, iedereen is nu wel blij, maar was het niet beter geweest als we er nog 2 of 3 goals bij hadden gescoord?? Als PSV volgende week gelijk speelt en wij ook, dan staat PSV op doelsaldo 2e!![]()
Toch?
Als ze winnen staan ze 4e. Als ze gelijkspelen vijfde maar als PSV wint maakt dat dus niet uit. Oftewel, het is allemaal vrij risicoloos voor SCH.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Wanneer Heerenveen verliest zondag dan staan ze 5e. Vijfde geeft dan gewoon recht op EL. Komt helemaal goed dus
Als ze winnen 4e en dan 1 ronde minder. Echt niet gunstig hoor dit (volgens mij)quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Wanneer Heerenveen verliest zondag dan staan ze 5e. Vijfde geeft dan gewoon recht op EL. Komt helemaal goed dus
Maar geeft de vierde plek dan niet recht op een beter EL-ticket? Instromen in latere voorronde en zo?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat heerenveen gaat voetballen voor een beter el ticket.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Nou ja dan anders: wij verliezen en PSV speelt gelijk.... wat dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als we beide gelijkspelen heeft Feyenoord 1 punt meer hè.
Sommige mensen gaan ineens denken dat alles hogere wiskunde is geloof ik.
Welk risico?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:59 schreef eight het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat heerenveen gaat voetballen voor een beter el ticket.
Die gaan dat risico echt niet nemen
Ik had begrepen dat je je dan direct plaatst voor EL, zonder voorronde -> Heerenveen heeft wat te winnen....quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar geeft de vierde plek dan niet recht op een beter EL-ticket? Instromen in latere voorronde en zo?
Dan zijn ze vijfde met EL. Ze hebben dus hoe dan ook dat slechte EL ticket.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ze kunnen nog verliezen en ingehaald worden door AZ
Idd dus dit is echt een klote stand maar ja de verdediging van Heerenveen is echt ruk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ze kunnen nog verliezen en ingehaald worden door AZ
Feyenoord zal daar niet al teveel moeite mee hebben hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:00 schreef jakees het volgende:
[..]
Idd dus dit is echt een klote stand maar ja de verdediging van Heerenveen is echt ruk.
Schijnt terecht geweest te zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:01 schreef PizzaGeit het volgende:
Excelsior keihard genaaid enzo, hebben rood
Dus? Met je hogere wiskunde? Had Feijenoord er niet gewoon nog 3 bij moeten prikken??quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan zijn ze vijfde met EL. Ze hebben dus hoe dan ook dat slechte EL ticket.
11-0 *quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:03 schreef Slobeend het volgende:
Als Heerenveen met 6-0 wint zijn ze Feyenoord voorbij.
Nee, 6-0!quote:
Reken er maar niet op. Die toko wordt gerund door Ajacieden...quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:03 schreef jakees het volgende:
De stream van EL is trouwens 10x minder dan die van Sport1. Ik denk dat Heerenveen - Feyenoord op EL1 komt zondag. Als ze dat niet doen zijn ze echt leip.
Excuses, vakantie hequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, 6-0!.
Als Heerenveen er 6 scoort, betekent dat 6 tegendoelpunten voor Feyenoord erbij, en dus gaat ons doelsaldo dan 6 doelpunten achteruit. Het verschil is nu 11, dus Heerenveen +6 en Feyenoord -6, maakt een verschil van +1 voor Heerenveen.
Nee als AZ dan ook wint dan niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:07 schreef Maver24 het volgende:
oke laten we duidelijk zijn, als heerenveen nu verliest, zijn ze dan alsnog geplaatst voor EL ?, Ook als PSV nu wint enzo
Nee, want Heerenveen wordt dan minimaal 5e. En als Heerenveen verliest, wordt Feyenoord tweede, en heeft de top 5 Europees voetbal, en niet alleen de top 4.quote:
dat was een mogelijk scenario, alleen door vanavond is dat niet doorgegaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:09 schreef Maver24 het volgende:
Waarom hoorde ik dan overal dat heerenveen van ons moet of kan verliezen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |