Zal de spanning zijn gok ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Precies. Wat een baggersfeer overigens weer.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die spanning is er dan de laatste 4/5 thuiswedstrijden al.
Leerdam wat een fijne passquote:
Idd dooie boelquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:24 schreef AryaMehr het volgende:
Kom op mensen, mag wel wat meer geluid uit de kuip komen.
Ik was zo blij toen die kwam voor Fer. Aanvallend 100x beter.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:33 schreef NumberSeven het volgende:
Haha, typisch een Bakkal-goal dus, maar lekker hoor, scoort toch aardig wat goals dit seizoen.
Het is wel een Amsterdammer volgens mij... "hij dorst het niet" ipv "hij durft het niet"quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:46 schreef jakees het volgende:
[..]
hij is wel leuk altijd die vent mijn favoriete EL commentator
Driessen is zo'n dikke vette mongool.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:46 schreef jakees het volgende:
[..]
hij is wel leuk altijd die vent mijn favoriete EL commentator
Zeggen ze in Salland ook, lijkt me dus niet Amsterdamsquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het is wel een Amsterdammer volgens mij... "hij dorst het niet" ipv "hij durft het niet"
Zeggen ze bij mij ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het is wel een Amsterdammer volgens mij... "hij dorst het niet" ipv "hij durft het niet"
Heerenveen toch ook?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:50 schreef Slobeend het volgende:
AZ moet winnen om het Heerenveen-mag-niet-winnen scenario te laten uitkomen.
Of Ado moet even met 3-2 winnen, dan is de tweede plaats gewoon binnen, toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:50 schreef Slobeend het volgende:
AZ moet winnen om het Heerenveen-mag-niet-winnen scenario te laten uitkomen.
Idd, met zo veel kapitaal op het veld bij Ado moet dat toch lukken. Spelers zijn allemaal minimaal 5 miljoen waard.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of Ado moet even met 3-2 winnen, dan is de tweede plaats gewoon binnen, toch?.
Als het zo blijft kan Heerenveen ook nog 4e worden na winst op Feyenoord. Heerenveen mag niet winnen als AZ niet wint.quote:
Pff nou snap ik er geen reet meer van.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als het zo blijft kan Heerenveen ook nog 4e worden na winst op Feyenoord. Heerenveen mag niet winnen als AZ niet wint.
Waarom mogen ze niet winnen dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:54 schreef Slobeend het volgende:
Als het zo blijft kan Heerenveen ook nog 4e worden na winst op Feyenoord. Heerenveen mag niet winnen als AZ niet wint.
Volgens mij is dit de stand nu:quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:58 schreef CasselerRIP het volgende:
Je moet er op letten of Heerenveen nog vierde kan worden. Zolang dit nog kan gaat het niet door.
Heerenveen moest juist verliezen om Twente en AZ niet in de playoffs tegen te komen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:02 schreef jakees het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de stand nu:
Ajax 33 - 73 (+54)
Fey 33 - 67 (+30)
PSV 33-66 (+35)
Twente 33-63 (+30)
AZ 33-61 (+29)
Heerenveen 33-61 (+19)
bij deze stand moet Heerenveen minimaal winnen of een punt pakken tegen feyenoord.
Precies, dat is het enige dat telt. Gewoon alles winnen en klaar, niet afwachten wat de anderen doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij moeten gewoon alles zelf winnen en er is niets aan de hand.,
OF Excelsior wint van PSVquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij moeten gewoon alles zelf winnen en er is niets aan de hand.,
Kom op met die 3-0 ;-)quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen?.
zat te huilenquote:
Waarmee?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:16 schreef jakees het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als onze kleine broertje ons helpt!
Winnen van PSV. Niet dat het nodig is aangezien wij volgende week ook van Heerenveen gaan winnen!quote:
Ja, laten ze die wedstrijd vroeg beslissen, dan hoef ik niet met een hartslag van 180 op de bank te zitten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Winnen van PSV. Niet dat het nodig is aangezien wij volgende week ook van Heerenveen gaan winnen!
Ik dacht de laatste 5 minuten tegen AZ echt dat ik dood zou gaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, laten ze die wedstrijd vroeg beslissen, dan hoef ik niet met een hartslag van 180 op de bank te zitten.
Ben je voor Heraclesquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zie het al weer, dit worden vervelende minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |