Hij is niet pienter, hij is heel consequent en daar gaan mensen teveel in mee. Als iemand consequent aan alles lak heeft, moet je ook lak aan hem hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk gekregen en hoeft dus niet op te staan geloof ik
Zeer enge vent die advocaat maar hij is wel pienter. Jammer dat hij nu een podium krijgt voor zijn haatretoriek,
Ja. Hij is dan wel een enge gefrustreerde hater maar hij is ook slim. Het een sluit het andere niet uit he. Het lukte meneer Pauw niet met zijn one liners en die verdent nig wel meer dan de Balkenende norm... :pquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:06 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
het zal wel aan mij liggen maar zo pienter vind ik hem niet , heb je hem wel eens horen praten bij Pauw en witteman of iets dergelijks??
wat lukte meneer pauw niet met zijn one liners?? dat hij meneer Enait ervan kon overtuigen om te blijven zitten in plaats van weglopen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja. Hij is dan wel een enge gefrustreerde hater maar hij is ook slim. Het een sluit het andere niet uit he. Het lukte meneer Pauw niet met zijn one liners en die verdent nig wel meer dan de Balkenende norm... :p
Zullen zat filmpjes van zijn, op youtube, denk ik, met zijn wollige taalgebruik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:06 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
het zal wel aan mij liggen maar zo pienter vind ik hem niet , heb je hem wel eens horen praten bij Pauw en witteman of iets dergelijks??
Helemaal eens!quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:31 schreef Elfletterig het volgende:
Alles aan deze zaak is triest:
- Het feit dat het zo ver heeft kunnen komen: Twee gevalletjes tuig, die door talloze instanties werden begeleid en bekenden waren van de reclassering. Hier is enorm gefaald.
- De tenenkrommende, politiek-correcte discussie over de opsporing van deze moordenaars, waarbij hun gezichten en namen zijn getoond, waardoor hun privacy zou zijn aangetast...
- De keuze voor een raadsman die de Nederlandse rechtsstaat minacht.
Wat hoop ik dat deze daders de maximale straf krijgen. Dat ze maar levenslang mogen wegrotten. En dat is dan nog mild.
Whahaha, die mafketel met z'n zelfverzonnen moeilijke woordjes!quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:05 schreef Marlan het volgende:
Dat wordt wel lachen met Enait als advocaat.
Niet te verwarren met Toetanchamon.![]()
En dan wel de dvd afsluiten hoor, anders is er nog niks gefinaliseerd...quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:10 schreef Gia het volgende:
Mo heeft de islam gefinaliseerd.
Huh? Op dvd overgezet?
Gok dat die figuur graag media-aandacht wil en daarom kiest voor Enait.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:26 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
![]()
Ik gun elke crimineel een Enait
, had niet verwacht dat die gast klanten kon krijgen. Jammer dat er zo'n treurig verhaal achter zit, anders was het nog grappiger geweest
.
Gok dat hij het nog zal krijgen ook!quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Gok dat die figuur graag media-aandacht wil en daarom kiest voor Enait.
solliciteren, wasdaquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:17 schreef TLC het volgende:
Ach gut, is de privacy van de daders aangetast, en nu hebben ze al helemaal geen leven meer, kunnen ze nooit meer solliciteren etc etc etc etc![]()
Elke prijs is te hoog voor die nitwit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:22 schreef AryaMehr het volgende:
Die Enait vraagt wel schandalige prijzen trouwens.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Elke prijs is te hoog voor die nitwit.
quote:''De kosten van het uitvoeren van de opdracht zijn gebaseerd op een uurtarief. Afhankelijk van de soort zaak kunnen wij met u een vast honorarium of een lagere uurtarief afspreken. Bij de bepaling van uur tarief wordt rekening gehouden met de spoedeisendheid en ingewikkeldheid van de zaak en de draagkracht van de opdrachtgever. Indien niets anders is overeengekomen hanteren wij voor alle zaken een tarief van ¤ 195,= per uur (exclusief). Bij betalende zaken dient u altijd een voorschot van minimaal ¤500,= te betalen. Pas na ontvangst van het voorschot wordt een aanvang met de werkzaamheden gemaakt.''
Wat sneu, het waren immers van die harde werkers, lieve jongens, niets dan goed in hun harten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:17 schreef TLC het volgende:
Ach gut, is de privacy van de daders aangetast, en nu hebben ze al helemaal geen leven meer, kunnen ze nooit meer solliciteren etc etc etc etc![]()
Z'n 'kantoor' zit vlak bij de Deltse Laan, dat is 1 vd meest verrotte en armoedigste stukken Den Haagquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:22 schreef AryaMehr het volgende:
Die Enait vraagt wel schandalige prijzen trouwens.
Dat verbaast me niets. Ik vraag me af hoe hij überhaupt cliënten weet te werven?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Z'n 'kantoor' zit vlak bij de Deltse Laan, dat is 1 vd meest verrotte en armoedigste stukken Den Haag
Waarom zou welke vrouw dan ook hém als .kuch.. advocaat willen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:20 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Zou hij ook vrouwelijke cliënten aannemen?
Ik wil het eigenlijk écht wetenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom zou welke vrouw dan ook hém als .kuch.. advocaat willen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |