SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al is het maar uit nieuwsgierigheid..quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet om zoveel te neuken zonder het gevoel erbij. Puur voor de lust lijkt me echt niets.
Het is maar net waar je waarde aan hecht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Al is het maar uit nieuwsgierigheid..
Diversiteit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is maar net waar je waarde aan hecht.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mja, maar serieus. Je hebt een strakke vagina zegmaar of een minder strakke vagina van jezelf. Je vagina wordt niet eens wijder omdat je veel neukt.
Waarom zou daar een alternatief voor moeten zijn ? Als ik zeg dat iets niet goed is, betekend dat ik insinueer dat er iets anders beter is dan dat ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:37 schreef zarGon het volgende:
Monogamie en trouw blijven aan één persoon.
Het libido hebben van een golfbal. Of zodanig gehersenspoeld zijn dat je denkt dat monogaam zijn ''gezond'' of ''goed'' voor je is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:38 schreef zarGon het volgende:
Wat is niet gezond, Weiss? En ja, ik ben maaagd.
Je kunt ook diversiteit hebben bij één persoon.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:41 schreef zarGon het volgende:
Je kunt ook diversiteit hebben bij één persoon.
Je geeft in ieder geval aan dat het jou niet bevalt. Wat bevalt jou wel? Of wat moet anders?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom zou daar een alternatief voor moeten zijn ? Als ik zeg dat iets niet goed is, betekend dat ik insinueer dat er iets anders beter is dan dat ?
Je kunt ook helemaal losgaan bij je partner, toch? Waarom zou je meerdere partners moeten hebben om verzadigd te raken?quote:[..]
Het libido hebben van een golfbal. Of zodanig gehersenspoeld zijn dat je denkt dat monogaam zijn ''gezond'' of ''goed'' voor je is.
Keur jij dat moreel af?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:45 schreef xminator het volgende:
Ik hoorde een dame in de bus vorige keer ook over diversiteit, zij zou bij wijze van niet elke dag een broodje pindakaas lekker vinden ze zou ook iets anders willen....
Hoe bedoel je alles? Ik heb het over verschillende culture, karakters en lichamen. Dat valt wat mij betreft onder diversiteit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:46 schreef zarGon het volgende:
Wát? Alsof jij alles al hebt gehad met je partner.
Die honger kan nooit gestild worden. Pas op dat je er niet door gaat lijden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:43 schreef AryaMehr het volgende:
Ik kan me overigens niet voorstellen dat ik mijn hele lang monogaam zou kunnen blijven. Er zijn zoveel interessante vrouwen op de wereld dat ik het niet eens zou willen.
Ze mag doen wat ze wilt, vind het alleen grappig dat de grootste sletten spreken over diversiteit. Waarschijnlijk komt het doordat niemand ook een serieuze relatie met haar zou willen.quote:
Maar ik denk altijd dat je op den duur simpelweg wel eens een keer iemand anders wil. Op den duur wordt het toch wel een beetje saai ofzo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt ook helemaal losgaan bij je partner, toch? Waarom zou je meerdere partners moeten hebben om verzadigd te raken?
Als je er goed vooe je gezorgd wordt binnen de relatie, waarom zou je nog verder kijken?
Hoe kan men lijden onder zoiets natuurlijks?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:47 schreef zarGon het volgende:
Die honger kan nooit gestild worden. Pas op dat je er niet door gaat lijden.
Je verliest spanning, je krijgt voorspelbaarheid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maar ik denk altijd dat je op den duur simpelweg wel eens een keer iemand anders wil. Op den duur wordt het toch wel een beetje saai ofzo.
Alles wat seks betreft en niet alleen de penetratie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hoe bedoel je alles? Ik heb het over verschillende culture, karakters en lichamen. Dat valt wat mij betreft onder diversiteit.
Het woord 'slet' toont w.m.b al aan dat je het moreel afkeurt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:48 schreef xminator het volgende:
Ze mag doen wat ze wilt, vind het alleen grappig dat de grootste sletten spreken over diversiteit. Waarschijnlijk komt het doordat niemand ook een serieuze relatie met haar zou willen.
Rukken wordt ook saai, maar het blijft lekker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maar ik denk altijd dat je op den duur simpelweg wel eens een keer iemand anders wil. Op den duur wordt het toch wel een beetje saai ofzo.
Een slet is een slet, net zoals een appel een appel is en geen peer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het woord 'slet' toont w.m.b al aan dat je het moreel afkeurt.
Ruk jij elke dag op hetzelfde filmpje of plaatje af dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:52 schreef zarGon het volgende:
Rukken wordt ook saai, maar het blijft lekker.
Dat is met alles zo in het leven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je verliest spanning, je krijgt voorspelbaarheid.
Nee, maar ik ruk wel telkens af met dezelfde handen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ruk jij elke dag op hetzelfde filmpje of plaatje af dan?
Filosofisch hoor. Wat maakt een slet moreel gezien minder dan een vrouw die dat niet is?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Een slet is een slet, net zoals een appel een appel is en geen peer.
Echt? Wauwquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:38 schreef zarGon het volgende:
Wat is niet gezond, Weiss? En ja, ik ben maaagd.
Maar niet op hetzelfde filmpje of plaatje. Waarom niet? Diversiteit kan je ook in dat filmpje of plaatje spotten hoor?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:53 schreef zarGon het volgende:
Nee, maar ik wel telkens af met dezelfde handen.
Het is geen mindere vrouw, maar zou jij met een slet een relatie aangaan? Ik niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Filosofisch hoor. Wat maakt een slet moreel gezien minder dan een vrouw die dat niet is?
Dezelfde vrouw - dezelfde hand.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar niet op hetzelfde plaatje of filmpje. Waarom niet? Diversiteit kan je ook in dat filmpje of plaatje spotten hoor?
Ik zou er geen problemen als die vrouw al meerdere partners heeft gehad. Reageer eens op mijn vragen in plaats van te vervallen in dat soort nietszeggende oneliners.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:55 schreef xminator het volgende:
Het is geen mindere vrouw, maar zou jij met een slet een relatie aangaan? Ik niet.
Soort zoekt soort en ik zoek niet zo een soort.
Meerdere partners gehad hebben is iets anders dan een slet zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zou er geen problemen als die vrouw al meerdere partners heeft gehad. Reageer eens op mijn vragen in plaats van te vervallen in dat soort nietszeggende oneliners.
Mijn god, ik kan me best voorstellen dat jij nog maagd bent. Over seks praten met een maagd is als met een gelovige praten over het bestaan van een god: zinloos.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:56 schreef zarGon het volgende:
Dezelfde vrouw - dezelfde hand.
Dezelfde film - dezelfde stand.
Diversiteit kan ook met andere standjes. En andere seksuele zaken.
Dan krijg je van dat soort onzin als 'ik vind het heel knap dat je zolang....'. Zit totaal geen logica in.quote:
Wat zeg jij nou allemaal?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn god, ik kan me best voorstellen dat jij nog maagd bent. Over seks praten met een maagd is als met een gelovige praten over het bestaan van een god: zinloos.
Kun je niet begrijpen dat de behoefte er niet is om verschillende soorten vrouwen te neuken?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn god, ik kan me best voorstellen dat jij nog maagd bent. Over seks praten met een maagd is als met een gelovige praten over het bestaan van een god: zinloos.
Waar heb je het allemaal over?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:00 schreef Ziba het volgende:
Het is toch mooi dat hij zoiets wil. Net alsof het niet mogelijk is. Het is best mogelijk.
Dat jij nou iedere mooie vrouw wil neuken als je de kans krijgt. Soit. Ieder zo z'n ding.
Zou jij je moeder of zuster neuken? Zo nee, waarom niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:01 schreef AryaMehr het volgende:
Biologie over religie! Als men zolang maagd is kunnen er een aantal scenario's denkbaar zijn:
1) Men is gewoon te kansloos om een vrouw het bed in te krijgen.
2) Men zit vast in een ideologische gevangenis
Dat is niet waarquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:59 schreef Bilge het volgende:
Ik heb de grootste telefoon van jullie allemaal: 5.3 inch beeldscherm. (B)eat that bitches!
Goeie vraag. Antwoord is nee. Waarom niet? Dat moet je aan de evolutie vragen. De meeste mensen kennen geen seksuele gevoelens voor hun directe familieleden en de reden is waarschijnlijk heel simpel: het vergroot de kans dat de kinderen die eruit voortkomen met een beperking geboren worden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:03 schreef Bilge het volgende:
Zou jij je moeder of zuster neuken? Zo nee, waarom niet?
Ongezond hoor. Maagd zijn en het liefst aan één partner trouw willen blijven. Heel ongezond.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:07 schreef AryaMehr het volgende:
Ja, gewoon smoesjes. Ik ken geen gezonde man die met zo'n instelling in het leven staat. Volgens mij kan je ze gewoon niet het bed in krijgen. Wellicht een vorm van schaamte die meespeelt?
Want de wereld bestaat uit hoeren en niet-hoeren?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:09 schreef xminator het volgende:
Arya, zou jij seks met een hoer even lekker vinden als met iemand waarvan je houdt?
Op jou reageer ik niet meer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ongezond hoor. Maagd zijn en het liefst aan één partner trouw willen blijven. Heel ongezond.
Beweer ik dat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Want de wereld bestaat uit hoeren en niet-hoeren?
Gebruik jij je tablet als telefoon? 10 inch aan je oor.quote:
Seks=/=kinderen. Comdooms en pillen ken je vast wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Goeie vraag. Antwoord is nee. Waarom niet? Dat moet je aan de evolutie vragen. De meeste mensen kennen geen seksuele gevoelens voor hun directe familieleden en de reden is waarschijnlijk heel simpel: het vergroot de kans dat de kinderen die eruit voortkomen met een beperking geboren worden.
Interessant detail, in Iran was dat ooit normaal trouwens.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:03 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zou jij je moeder of zuster neuken? Zo nee, waarom niet?
Dat verklaart een hoop. Bron?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:12 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Interessant detail, in Iran was dat ooit normaal trouwens.
Geen idee. De hypothese is dan ook zo onwaarschijnlijk dat er geen zinnig woord over te vertellen valt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:12 schreef Bilge het volgende:
Seks=/=kinderen. Comdooms en pillen ken je vast wel.
Dat er verscheidene middelen bestaan om die voortplanting tegen te gaan is irrelevant vanuit evolutionair oogpunt. Het zit in ons 'voorgeprogrammeerd'.
[quote]Dus als je wel gevoelens zou hebben voor je moeder/zuster zou niets in de weg staan om elkaar te nemen?
Dude, ze beginnen jong. Met alcohol. En dan grenzen opzoeken. Wat is daar nou zo tof aan? Zo vaak gelezen hier op het forum... Echt serieus, als dat je ding is moet je dat blijven doen, maar kijk niet vreemd op als dat mij niets lijkt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:07 schreef AryaMehr het volgende:
Ja, gewoon smoesjes. Ik ken geen gezonde man die met zo'n instelling in het leven staat. Volgens mij kan je ze gewoon niet het bed in krijgen. Wellicht een vorm van schaamte die meespeelt?
Waarom is een dergelijk levensstijl af te keuren dan? Kan je dat vanuit de logica wellicht uitleggen? Jij hebt echt een autisten-jeugd gehad zie ik. Die persoonlijkheidsstoornist komt anders aardig in de buurt. Die alter ego is zG, is het niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:16 schreef zarGon het volgende:
Ik heb in mijn jeugd geen alcohol gedronken en heb ook niet gefeest. Ben dus niet in aanraking gekomen met bepaalde zaken die voor Nederlanders vanzelfsprekend zijn. Maar dat maakt mij ook helemaal niet uit, als ik zo zie hoe ze over seks en relaties denken.
In bed krijgen vind ik niet iets om ernaar op te kijken. Geef mij maar een langdurige relatie waar je merkt dat de personen van elkaar houden. Daar kijk ik wel naar op.
Je kan die vraag best serieus beantwoorden. Feitelijk is de vraag: seks alleen door lust met iemand waar je niet van houdt óf seks met iemand waar je van houdt (en lust). Ik kan het wel beantwoorden: seks met iemand waar je van houdt is fijner vind ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Want de wereld bestaat uit hoeren en niet-hoeren?
Zoals ik net al zei: hoppen van de één naar de ander. Alsof het niets voorstelt. Elkaar niet optimaal vertrouwen, niet alles met elkaar kunnen delen en alles moet maar kunnen. Niet samen willen werken aan een toekomst, verleidingen niet (willen/kunnen) weerstaan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom is een dergelijk levensstijl af te keuren dan? Kan je vanuit de logica wellicht uitleggen?
Wauw. Mag jij me vertellen waarom je een dergelijke levensstijl afkeurt.quote:Jij hebt echt een autisten-jeugd gehad zie ik.
Niet vreemd. Je schittert zelf ook zo vaak in afwezigheid als je iets gevraagd wordt. Dus hierbij: ik beantwoord geen enkele vragen meer van je.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:20 schreef Ziba het volgende:
En die reactie dat je niet meer op mij gaat reageren is al helemaal vreemd.
Kennelijk begrijpt hij dat nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je kan die vraag best serieus beantwoorden. Feitelijk is de vraag: seks alleen door lust met iemand waar je niet van houdt óf seks met iemand waar je van houdt (en lust). Ik kan het wel beantwoorden: seks met iemand waar je van houdt is fijner vind ik.
En die reactie dat je niet meer op mij gaat reageren is al helemaal vreemd.
Ga je het persoonlijk maken, Arya?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die persoonlijkheidsstoornist komt anders aardig in de buurt. Die alter ego is zG, is het niet?
Wat is deze nou weer?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:24 schreef zarGon het volgende:
Plaats eens een foto van jezelf, Arya. En niet die ene met je vriendin wat ik je al zo vaak heb zien posten. Een foto van *nu*.
Ja?
Constatering, geen moreel argument.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:21 schreef zarGon het volgende:
Zoals ik net al zei: hoppen van de één naar de ander.
Want er moet spraken zijn van 'iets' dat wel voorstelt? Belachelijk.quote:Alsof het niets voorstelt.
Het heeft niets met vertrouwen te maken. Waarom zou je enkel met iemand iets kunnen delen als je er een irrationele relatie mee hebt? Die toekomst is heel breed uit te leggen. Wat houdt het precies volgens jou in?quote:Elkaar niet optimaal vertrouwen, niet alles met elkaar kunnen delen en alles moet maar kunnen. Niet samen willen werken aan een toekomst, verleidingen niet (willen/kunnen) weerstaan.
Omdat het vaak van die autisten zijn die überhaupt geen sociale vaardigheden kennen, niet een vrouw het bed in kunnen krijgen en vandaar zich schuilen allerlei morele competenties. Vaak ook nog eens van die figuren die allerlei accounts hebben op het internet waar ze hun alter ego kwijt kunnen.quote:Dat is niets voor mij. Ik heb daar geen behoefte aan. Waarom wil je dat niet begrijpen?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:24 schreef zarGon het volgende:
Plaats eens een foto van jezelf, Arya. En niet die ene met je vriendin wat ik je al zo vaak heb zien posten. Een foto van *nu*.
Ja?
Hoe kom je er bij dat dit door de evolutie is ontstaan? Misschien is het iets dat we zo hebben geleerd? Oh, en Freud had het over het oedipuscomplex. Volgens hem ontwikkelde het kind zich wel seksueel gevoelens voor de ouder van het andere geslacht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Goeie vraag. Antwoord is nee. Waarom niet? Dat moet je aan de evolutie vragen. De meeste mensen kennen geen seksuele gevoelens voor hun directe familieleden en de reden is waarschijnlijk heel simpel: het vergroot de kans dat de kinderen die eruit voortkomen met een beperking geboren worden.
Prima, pin me er maar op vast. Vanwaar die wantrouwigheid overigens? Heb ik een gevoelige snaar bij je geraakt? Analyse klopt redelijk he?quote:
Volgens Dick Swaab dus niet. Evolutionaire redenen voor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:29 schreef Julis het volgende:
Hoe kom je er bij dat dit door de evolutie is ontstaan? Misschien is het iets dat we zo hebben geleerd?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat er verscheidene middelen bestaan om die voortplanting tegen te gaan is irrelevant vanuit evolutionair oogpunt. Het zit in ons 'voorgeprogrammeerd'.
Geen idee. De hypothese is dan ook zo onwaarschijnlijk dat er geen zinnig woord over te vertellen valt.
Ik kan de bron niet vinden, maar ik las ooit een artikel over een afstotelijke geur die moeders verspreiden, waardoor hun zonen niet in een gezinverwoestende concurrentiestrijd met vader belanden. Maar als vader zou komen te overlijden, blijft er dan vanuit evolutionair perspectief geen reden over om de moeder te pakken? Je rationaliteit zou dan van je instincten moeten winnen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat dit door de evolutie is ontstaan? Misschien is het iets dat we zo hebben geleerd? Oh, en Freud had het over het oedipuscomplex. Volgens hem ontwikkelde het kind zich wel seksueel gevoelens voor de ouder van het andere geslacht.
Ah, okayquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Volgens Dick Swaab dus niet. Evolutionaire redenen voor.
Niet zo zeker zijn van je zaak. Jouw mobiel is niet groter dan die van mijquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:12 schreef Bilge het volgende:
[..]
Gebruik jij je tablet als telefoon? 10 inch aan je oor.
Wat: dat Perzen een incestieus bastaardvolk vormen.quote:
Er is dus wel een evolutionaire verklaring voor. Klinkt interessantquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:32 schreef Bilge het volgende:
[..]
[..]
Ik kan de bron niet vinden, maar ik las ooit een artikel over een afstotelijke geur die moeders verspreiden, waardoor hun zonen niet in een gezinverwoestende concurrentiestrijd met vader belanden. Maar als vader zou komen te overlijden, blijft er dan vanuit evolutionair perspectief geen reden over om de moeder te pakken? Je rationaliteit zou dan van je instincten moeten winnen.
Je weet wat ze zeggen over mannen met een groot mobieltje hé...quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:33 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Niet zo zeker zijn van je zaak. Jouw mobiel is niet groter dan die van mij.
Een incestueus bastaardvolk is een contradictio in terminis. Niet zo stoer doen met allerlei woorden als je de betekenis ervan niet weet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:33 schreef Bilge het volgende:
Wat: dat Perzen een incestieus bastaardvolk vormen.
Verklaring voor: eeuwenlange onderwerping aan superieure Turken.
Samsung Galaxy Tab P1000, 7 inch.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:33 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Niet zo zeker zijn van je zaak. Jouw mobiel is niet groter dan die van mij.
Met die termen duid ik enkel aan dat het kennelijk veel voorkomt onder jouw volk, niet dat elke Pers zowel poylgaam als incestieus is. Jij bent meer van de polygamie, een andere Pers weer meer van de incest.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een incestueus bastaardvolk is een contradictio in terminis. Niet zo stoer doen met allerlei woorden als je de betekenis ervan niet weet.
Is niet van nu, hoor. Heb ik al langer, vooral omdat ik maar één foto heb gezien en die foto blijft terugkomen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Prima, pin me er maar op vast. Vanwaar die wantrouwigheid overigens?
Nee, je raakt geen gevoelige snaren. Ik zit al een aantal jaren op het internet, ik laat me niet raken door een onbekende persoon op het internet. Niet arrogant bedoeld, maar ik wil je even duidelijk maken dat er niet sprake is van gevoelige snaren raken.quote:Heb ik een gevoelige snaar bij je geraakt? Analyse klopt redelijk he?
Incest is nooit normaal geweest in Iran. Zeker niet onder de gewone bevolking, dus niet zo wijs doen wanneer je totaal geen verstand hebt van de materie. Een typisch Turks trekje, is het niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:38 schreef Bilge het volgende:
Met die termen duid ik enkel aan dat het kennelijk veel voorkomt onder jouw volk, niet dat elke Pers zowel poylgaam als incestieus is. Jij bent meer van de polygamie, een andere Pers weer meer van de incest.
Arda Turanquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:12 schreef Bilge het volgende:
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
Arda Turan.
Doler12 zei dat het normaal was, waarom word je zo boos op mij?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Incest is nooit normaal geweest in Iran. Zeker niet onder de gewone bevolking,
Jij bent hier degene met de pretentie van een intellectueel maar de potentie van het achterwerk van een ezel, niet ik.quote:dus niet zo wijs doen wanneer je totaal geen verstand hebt van de materie. Een typisch Turks trekje, is het niet?
Die foto heb ik niet meer dan 1 of 2 keer gepost, waar heb je het allemaal over? Snel overigens.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:38 schreef zarGon het volgende:
Is niet van nu, hoor. Heb ik al langer, vooral omdat ik maar één foto heb gezien en die foto blijft terugkomen.
Wanneer?
Het persoonlijke is simpelweg niet los te zien van de discussie. Datgene wat we hebben meegemaakt of hoe we überhaupt in het leven staan heeft bijna altijd betrekking op het onderwerp.quote:Ik snap alleen niet waarom je het persoonlijk wil maken. Ik vind dat doodzonde in discussies.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Arda Turan. De laatste tijd is hij wel goed bezig in Spanje.
Niet in mijn bezit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:36 schreef Bilge het volgende:
[..]
Samsung Galaxy Tab P1000, 7 inch.Baas boven baas.
Bel je daar ook mee?
Ik heb de gemiddeldes al gezien in het vorige topicquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met een groot mobieltje hé...
Potentie?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:42 schreef Bilge het volgende:
Jij bent hier degene met de pretentie van een intellectueel maar de potentie van het achterwerk van een ezel, niet ik.
Hmmh..quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:45 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Niet in mijn bezit.
[..]
Ik heb de gemiddeldes al gezien in het vorige topic.
Ik ken meerdere Turkse jongens die er bewust voor kiezen om maagd te blijven. En nee, het zijn geen kansloze nerds. Ze hebben allemaal een vriendin of hebben er tenminste een gehad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:07 schreef AryaMehr het volgende:
Je bewijst mijn punt alleen maar, achterlijke holbewoner.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Potentie?
Aldus de pseudo-intellectuel die met allerlei pretentieuze woorden smijt om enigszins geleerd over te komen, terwijl de betekenis van die woorden hem totaal onbekend zijn. Ironisch, een ezel die je keer op keer wijst op allerlei fouten in je tekst. Wat zegt dat over de tegenpartij?
Kwam door je smileyquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Moest even nadenken waar je op doelde. Nee.
Ik ken er geen één en die zijn hoogst waarschijnlijk schaars. De meeste Turkse mannen die ik ken zijn hypocrieten; geen aandacht voor hun vrouw, bedriegen ze bij het leven en kunnen hun emoties nauwelijks bedingen wanneer er vrouwen in het spel zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:52 schreef Landysh het volgende:
Ik ken meerdere Turkse jongens die bewust voor kiezen om maagd te blijven. En nee, het zijn geen kansloze nerds. Ze hebben allemaal een vriendin of hebben er tenminste een gehad.
10 Bulgarian Leva uit 1974.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:43 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand van waar dit biljet komt? Dat het met de sovjet unie te maken heeft zie ik ook wel... Vond hem laatst toevallig thuis
Waar jij eigenlijk zin in hebt is seks!quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef zarGon het volgende:
xmini en Bilge, ik heb zin in CBA. Jullie?.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar jij eigenlijk zin in hebt is seks!
Ja, vandaar dat ik hoger opgeleid ben dan 90% van de Fokkers en vaak meer ingelezen ben dan elk van jullie kansloze users. Nogal een grote discrepantie tussen die potentie en realiteit dan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:53 schreef Bilge het volgende:
Jouw vermogen/kunnen en pretentie/ willen lopen uiteen. De teleurstelling die hieruit voortvloeit verwerk je door onbenullige, eenvoudige users te kleineren. Ik adviseer je om wat lager van de toren te blazen.
Als het geen tablet of Samsung Galaxy Tab P1000 is, blijft er volgens deze lijst niets anders meer over?quote:
Hmmh, zit ook aan mijn scriptie. Misschien later op de avond?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:56 schreef zarGon het volgende:
[..].
Op dit moment niet. Heb jij er zin in? In CBA, dus.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik hoger opgeleid ben dan 90% van de Fokkers en vaak meer ingelezen ben dan elk van jullie kansloze users. Nogal een grote discrepantie tussen die potentie en realiteit dan.
Ja, ik ken er ook genoegquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ken meerdere Turkse jongens die er bewust voor kiezen om maagd te blijven. En nee, het zijn geen kansloze nerds. Ze hebben allemaal een vriendin of hebben er tenminste een gehad.
Het heeft waarschijnlijk gewoon te maken met jouw omgeving. Ja, de meeste Turkse jongens die ik ken zijn geen maagd meer, maar de maagden zijn echt niet zo zeldzaam hoor. En zoals ik het al zei, het zijn echt geen lelijke jongens of anti-sociale nerds. Ze hebben genoeg vrienden, gaan regelmatig uit (al dan niet naar disco's/clubs etc) en hebben vaak een vriendin of zijn onderhand verloofd. Daarom snap ik ook niet waarom mensen zo reageren op zarGon.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ken er geen één en die zijn hoogst waarschijnlijk schaars. De meeste Turkse mannen die ik ken zijn hypocrieten; geen aandacht voor hun vrouw, bedriegen ze bij het leven en kunnen hun emoties nauwelijks bedingen wanneer er vrouwen in het spel zijn.
Natuurlijk krijgt hij aandacht, Fenerli undso.. Dan nemen dames spontaan contact met je op (serieus!).quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik ken er ook genoeg. En ze zijn niet kansloos. Mijn broertje krijgt wel genoeg aandacht van meisjes
. Maar hij is nog maagd. En dat wil hij zo houden.
Aangezien dit alweer de derde keer in korte tijd is dat ik je eenvoudig doch volledig de mond snoer, behoor ik blijkbaar tot die 10%. Ken je plaats, slaaf!quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik hoger opgeleid ben dan 90% van de Fokkers en vaak meer ingelezen ben dan elk van jullie kansloze users. Nogal een grote discrepantie tussen die potentie en realiteit dan.
Okay. Laat maar weten wanneer je kan/wil.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmh, zit ook aan mijn scriptie. Misschien later op de avond?
Mijn omgeving bestaat uit allerlei type figuren. Ik ken er in ieder geval geen één. Jij wel? Dat kan, maar ik blijf het wel raar vinden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:58 schreef Landysh het volgende:
Het heeft waarschijnlijk gewoon te maken met jouw omgeving. Ja, de meeste Turkse jongens die ik ken zijn geen maagd meer, maar de maagden zijn echt niet zo zeldzaam hoor. En zoals ik het al zei, het zijn echt geen lelijke jongens of anti-sociale nerds. Ze hebben genoeg vrienden, gaan regelmatig uit (al dan niet naar disco's/clubs etc) en hebben vaak een vriendin of zijn onderhand verloofd. Daarom snap ik ook niet waarom mensen zo reageren op zarGon.
Kom maar op.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef zarGon het volgende:
xmini en Bilge, ik heb zin in CBA. Jullie?.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgt hij aandacht, Fenerli undso.. Dan nemen dames spontaan contact met je op (serieus!).
Wilde het er eerst ook bijzetten, maar had geen zin (op mobiel enzo).quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:58 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ja, dat begreep in eerste instantie dus niet.
Hoe weet jij dat ze geen maagd meer zijn? Praat je daarover met hun? (Serieuze vraag)quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het heeft waarschijnlijk gewoon te maken met jouw omgeving. Ja, de meeste Turkse jongens die ik ken zijn geen maagd meer, maar de maagden zijn echt niet zo zeldzaam hoor. En zoals ik het al zei, het zijn echt geen lelijke jongens of anti-sociale nerds. Ze hebben genoeg vrienden, gaan regelmatig uit (al dan niet naar disco's/clubs etc) en hebben vaak een vriendin of zijn onderhand verloofd. Daarom snap ik ook niet waarom mensen zo reageren op zarGon.
Jij? Ik heb je in deze hele reeks op geen enkele zinnige bijdrage kunnen betrappen. Figuren als jij werken op mijn lachspieren man. Je volk schijnt anders ook nog steeds enorm moeite te hebben met een fatsoenlijke opleiding.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef Bilge het volgende:
Aangezien dit alweer de derde keer in korte tijd is dat ik je eenvoudig doch volledig de mond snoer, behoor ik blijkbaar tot die 10%. Ken je plaats, slaaf!
Ik ken ook niet zulke Turkse jongens zover ik weet maar natuurlijk zijn zulke jongens er gewoon. Sowieso praat ik niet met Turkse jongens eigenlijk. Ik ken wel een paar Turkse jongens (zoals mijn ex) die eerst heeft rond geneukt en alles en nu ineens 'braaf' is en helemaal bezig is met de Islam. Ook zoiets.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:00 schreef xminator het volgende:
Hoe weet jij dat ze geen maagd meer zijn? Praat je daarover met hun? (Serieuze vraag)
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgt hij aandacht, Fenerli undso.. Dan nemen dames spontaan contact met je op (serieus!).
Misschien een tip voor wiesman. Kan hij ook is een keer seks hebben met een dame.
Hij staat er toch echt tussen. Geniet van je Note. Het is echt een toffe telefoonquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als het geen tablet of Samsung Galaxy Tab P1000 is, blijft er volgens deze lijst niets anders meer over?
Dat is de enige reden waarom ze jouw broertje willenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:02 schreef Julis het volgende:
[..].
. Ik was een soort van tussenbrug voor de meisjes die verliefd waren op mijn broertje. Ze hebben het nog nooit over zijn "fenerli-zijn" gehad
.
Je mist de capaciteiten om mijn bijdrage op waarde in te schatten en de integerheid om dat te erkennen. Aryamehr in een notendop. Op zich is domheid niet zo erg, maar gecombineerd met zelfingenomenheid wekt dat irritatie. Mijn reactie daarop wordt gedemonstreerd in mijn UI.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij? Ik heb je in deze hele reeks op geen enkele zinnige bijdrage kunnen betrappen. Figuren als jij werken op mijn lachspieren man. Je volk schijnt anders ook nog steeds enorm moeite te hebben met een fatsoenlijke opleiding.
Prima.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
xmini kan nu niet. Wij eerst even tegen elkaar? Kunnen we oefenen..
Ga je nog vertellen welke telefoon jij hebt...?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:02 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Hij staat er toch echt tussen. Geniet van je Note. Het is echt een toffe telefoon!
Het idee dat er überhaupt capaciteiten bestaan om jouw bijdrage op waarde te schatten lijkt me nogal utopisch. Zoals ik al zei: Bilge, de pseudo-intellectuele Turk die met allerlei pretentieuze woorden zijn kleingeestigheid wilt verbloemen. Dat wekt bij mij daarentegen geen irritatie op, maar medelijden. Die compensatiedrang is redelijk triestquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:06 schreef Bilge het volgende:
Je mist de capaciteiten om mijn bijdrage op waarde in te schatten en de integerheid om dat te erkennen. Aryamehr in een notendop. Op zich is domheid niet zo erg, maar gecombineerd met zelfingenomenheid wekt dat irritatie. Mijn reactie daarop wordt gedemonstreerd in mijn UI.
Mijn mobiel is even groot als die van jouquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:07 schreef Bilge het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Ga je nog vertellen welke telefoon jij hebt...?
Dat geldt voor de meeste allochtone jongens denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:09 schreef Ziba het volgende:
Enm trouwens. Het is toch wel een beetje waarheid (in de meeste gevallen) dat Turkse jongens voornamelijk Nederlandse meisjes gebruiken voor de seks - al hebben ze een relatie - en niet écht écht serieus zijn.
Na zoveel bitchslaps blijf je terugkomen voor meer. Liefhebber van SM?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het idee dat er überhaupt capaciteiten bestaan om jouw bijdrage op waarde te schatten lijkt me nogal utopisch. Zoals ik al zei: Bilge, de pseudo-intellectuele Turk die met allerlei pretentieuze woorden zijn kleingeestigheid wilt verbloemen. Dat wekt bij mij daarentegen geen irritatie op, maar medelijden. Die compensatiedrang is redelijk triest
Meestertrol.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:11 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Mijn mobiel is even groot als die van jou.
Ik ben eigenlijk niet zo kinky.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:13 schreef Bilge het volgende:
Na zoveel bitchslaps blijf je terugkomen voor meer. Liefhebber van SM?
schoonmaker. DOHHHquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:42 schreef xaban06 het volgende:
Arya even serieus, welk opleiding heb je afgerond en wat is je huidige functie?
wallahi no . xaban wat is jou afkomst?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat zou je niet verwachten in een Turkentopic.
Geboren in Nederland, memleket is Ankara.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:44 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
wallahi no . xaban wat is jou afkomst?
okquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Geboren in Nederland, memleket is Ankara.
Een map in Age of Empires II. Iedereen krijgt mannen en daarmee val je elkaar aan. Hoe meer kills je hebt, hoe beter je mannen worden en zo. Wil je meedoen?quote:
:/quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een map in Age of Empires II. Iedereen krijgt mannen en daarmee val je elkaar aan. Hoe meer kills je hebt, hoe beter je mannen worden en zo. Wil je meedoen?
hoe werkt dat dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een map in Age of Empires II. Iedereen krijgt mannen en daarmee val je elkaar aan. Hoe meer kills je hebt, hoe beter je mannen worden en zo. Wil je meedoen?
shitty lock vs master keyquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:05 schreef AliceWonder het volgende:
Grappige discussie. Mannen die de hoeveelheid vrouwen waarmee ze de liefde hebben bedreven linken aan hun status als 'man' of persoon zijn zielig.
quote:
hoe ging die ook alweer?quote:
Een sleutel die veel sloten opent is een fantastische sleutel, maar een slot dat door elke willekeurige sleutel geopend kan worden, is kut (whaha).quote:
If a key opens lots of locks, it's a master key. But if a lock is opened by lots of keys, then it's a shitty lock.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:59 schreef Bilge het volgende:
Ik heb de grootste telefoon van jullie allemaal: 5.3 inch beeldscherm. (B)eat that bitches!
De Dell Streak is 'maar' 5 inch groot, toch? (Niet 5,98 inch dus.)quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Dell Streak 5..
5.98 inch. Beat that biatch.![]()
Euh, als je AOE II hebt, spelen we via GameRanger online tegen elkaar. En dan gewoon zoals je AOE II speelt, maar dan tegen elkaar. Min of meer.quote:
Wat heeft dat te maken met "Mannen die de hoeveelheid vrouwen waarmee ze de liefde hebben bedreven linken aan hun status als 'man' of persoon zijn zielig."quote:
Veel locks -> vrouwen maakt je een master key alsin; je hebt een hogere status. Terwijl als je als slot te makkelijk open gaat je een slecht slot bent -> status.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met "Mannen die de hoeveelheid vrouwen waarmee ze de liefde hebben bedreven linken aan hun status als 'man' of persoon zijn zielig."
Vooral hetgeen er gezegd is over status, dus.
Beeldscherm 5 inch ja..quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
De Dell Streak is 'maar' 5 inch groot, toch? (Niet 5,98 inch dus.)
Ik heb nu btw 2.3.3 Gingerbread er op staan, wtf is 1.6..quote:Specificaties Dell Streak
Afmetingen 220 gram ♦ 152 x 79 x 10 mm
OS Android 1.6
CPU & geheugen Qualcomm Snapdragon ♦ 1 GHz ♦ 16 GB geheugen
Scherm & camera 5,0" ♦ 800 x 480 pixels ♦ Touchscreen ♦ Webcam
Connectivity HDMI ♦ Bluetooth ♦ WiFi
Kleuren Alleen standaardkleur
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, de voortplantingsverhoudingen zijn scheef. Mannen hebben vooral de behoefte om hun genen te verspreiden door zoveel mogelijk vrouwen te neuken. Vrouwen streven vooral naar een goede zorg zodat het kindje overleeft. "Women are limited in the number of children they can have during their lifetime. Men have no restriction when it comes to reproduction." Vrouwen zijn dus beperkter dan mannen wat betreft hun genen verspreiden. Daarom hebben vrouwen vooral voorkeur naar mannen met status (want dan hebben ze zekerheid dat ze goed worden verzorgd en dat het kindje dan kan overleven). Mannen hebben voorkeur naar jonge vrouwen, want die zijn vruchtbaar en kunnen veel kindjes baren en dus zijn genen verspreiden.
Dus ik begrijp dat jij voor polygamie kiest. Dat zou een gezond stuk verstand zijn voor mannen. Vrouwen daarentegen zullen eerder voor monogamie kiezen (omdat ze dan een soort van zekerheid hebben dat ze alle aandacht zullen krijgen van de man, en dat de aandacht van de man niet zal worden verdeeld onder tig andere vrouwen).
Bron
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je kan het ook verder bekijken, hoewel ik niet weet of hier theorieën over bestaan. Een man wil zoveel mogelijk zijn eigen genen verspreiden. Elk dier wil dat. Als een man zijn zonen blijft verzorgen, heeft hij meer zekerheid dat deze zullen overleven om zich ook voort te planten. Die zoon zal dus zijn vaders genen doorgeven.
Hoewel er natuurlijk meer genen verspreid worden als je tientallen zonen maakt waarvan er enkele doodgaan, dan twee zonen die allebei overleven door jouw verzorging.
Maar drie zonen bij drie verschillende vrouwen die je niet onderhoudt, zijn dus nadeliger dan twee zonen bij dezelfde vrouw die je verzorgt.
En tja, aangezien de gemiddelde FOK!ker geen tientallen vrouwen zal bevruchten, is het verstandiger om monogaam te zijn.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Natuurlijk, de ratio vrouw man op de aarde is ongeveer 1:1. Hierdoor is polygynie al niet echt realistisch. De man kampt dan ook nog eens met andere concurrenten. Omdat polygynie niet echt mogelijk/makkelijk is, moeten mannen dan maar het beste maken van de situatie. En dat is het verzorgen van zijn eigen kinderen. Ik kan wel begrijpen dat Weissman liever polygamie heeft, maar het is verstandiger om monogaam te zijn idd.
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:56 schreef Levolution het volgende:
Trouwens, 'polygamie' is leuk als je jong bent, maar als je de 50 passeert en niemand je rimpelige pik meer hoeft, wordt het dan niet heel eenzaam als je geen monogame leefstijl hebt aangenomen?
Dus wat betreft 'het gezond verstand', moet je niet anticiperen op deze potentiële eenzaamheid?
okayyyy, maar waar kan ik inloggen nu ik een account heb, zie een hele lijst met games, maar nergens zie ik, LOGIN ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Euh, als je AOE II hebt, spelen we via GameRanger online tegen elkaar. En dan gewoon zoals je AOE II speelt, maar dan tegen elkaar. Min of meer.
Als je het vrij plat wil zien, ja. Maar het gaat om de mannen die hieruit hun status halen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:46 schreef Blocko het volgende:
[..]
Veel locks -> vrouwen maakt je een master key alsin; je hebt een hogere status. Terwijl als je als slot te makkelijk open gaat je een slecht slot bent -> status.
of zie ik dat dan verkeerd?
tja het is wel iets heel basic uiteraard, maarja tis wel de aard van de manquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je het vrij plat wil zien, ja. Maar het gaat om de mannen die hieruit hun status halen.
Ik vind het eerder zielig gedrag dan iets om trots op te zijn. Maar ja, soortgenoten onderling hè.
En daar gaat het nou om, om de schermgrootte. Niet om de grootte van het geheel.De Samsung Galaxy Note heeft een schermgrootte van 5,3 inch.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Beeldscherm 5 inch ja..
Toestel zelf:
[..]
Ik heb nu btw 2.3.3 Gingerbread er op staan, wtf is 1.6..
en 152mm is 5.98inch.
Je maakt een GameRanger-account aan en logt daarmee in. De rest doet dat ook. Een van ons wordt de host , die maakt een room aan voor de rest. Iedereen verzamelt zich in de room en de host start daarna het spel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
okayyyy, maar waar kan ik inloggen nu ik een account heb, zie een hele lijst met games, maar nergens zie ik, LOGIN ofzo
Ice Cream Sandwichquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Beeldscherm 5 inch ja..
Toestel zelf:
[..]
Ik heb nu btw 2.3.3 Gingerbread er op staan, wtf is 1.6..
en 152mm is 5.98inch.
De aard van de man om daar zelfvoldoening uit te halen en te patsen? Vrij kinderachtige mannen dan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
tja het is wel iets heel basic uiteraard, maarja tis wel de aard van de man
ja ik heb nu een account, maar kzie nergens waar ik kan inloggenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je maakt een GameRanger-account aan en logt daarmee in. De rest doet dat ook. Een van ons wordt de host , die maakt een room aan voor de rest. Iedereen verzamelt zich in de room en de host start daarna het spel.
In je eentje kun je dus vrij weinig..
Windows Mobile-telefoons.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef Blocko het volgende:
Echte mannen hebben gewoon een HTC HD2 met Android 4.0.4
try beating that.
boys will be boysquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
De aard van de man om daar zelfvoldoening uit te halen en te patsen? Vrij kinderachtige mannen dan.
Heb je GameRanger gedownload? Gewoon inloggen in het programma zelf.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja ik heb nu een account, maar kzie nergens waar ik kan inloggen
een collega heeft 4.0 er ook op draaien en loopt netjes ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef Blocko het volgende:
Echte mannen hebben gewoon een HTC HD2 met Android 4.0.4
try beating that.
Windows Mobile, Windows Phone 7,5, Windows 95, Windows 98, Ubuntu, Android 1.6 t/m 4.0.4 en dat Meamo ofzoquote:
in het programma ah okayquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je GameRanger gedownload? Gewoon inloggen in het programma zelf.
Moet je tegen hem zeggen dat die een update moet doen. De laatste roms hebben nu zelfs Hardware acceleratie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
een collega heeft 4.0 er ook op draaien en loopt netjes ook
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Desire HD. Ik koop geen Windows Mobile-toestellen.
Ja leuk, Windows Mobile en Windows 95/98 en die Ubuntu-meuk, maar hoe gebruiksvriendelijk is dat? Niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:10 schreef Blocko het volgende:
[..]
Windows Mobile, Windows Phone 7,5, Windows 95, Windows 98, Ubuntu, Android 1.6 t/m 4.0.4 en dat Meamo ofzo
Nee, ook niet. Wel een Windows Phone-toestel, maar dat is heel wat anders dan Windows Mobile.quote:
Windows Phone 7,5 werkt echt uitstekend evenals Android 4.0.4. Ubuntu gaat wel maar is inderdaad niet gemaakt voor dat scherm. Het draait wel gewoon goed maar qua input is het wat moeilijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja leuk, Windows Mobile en Windows 95/98 en die Ubuntu-meuk, maar hoe gebruiksvriendelijk is dat? Niet.
Leuk om mee te prutsen, maar niets om daadwerkelijk op te steunen.
Ja. Dat lijkt me vrij vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:14 schreef Slayage het volgende:
maar moet ik ook de game op mn pc geinstalleerd hebben staan aoe2 in dit geval dan? wanit die heb ik niet
ne bilim ben yaaaquote:
Dat weet ik. Zinloos om ze allemaal op te sommen dus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef Blocko het volgende:
[..]
Windows Phone 7,5 werkt echt uitstekend evenals Android 4.0.4. Ubuntu gaat wel maar is inderdaad niet gemaakt voor dat scherm. Het draait wel gewoon goed maar qua input is het wat moeilijk.
windows is om te huilen
Gaan we ruig doen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat weet ik. Zinloos om ze allemaal op te sommen dus..
Touchpad toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, jij moet niet tof doen met je HD2..
Als je nou iets tofs zei over webOS, okay.
Dat je Android boven webOS prefereert zegt al genoeg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef Blocko het volgende:
[..]
Touchpad toch?
Daar kan je ook android op zetten -> problem solved.
ik doe niet aan diefstal broer...quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt AOE II downloaden via BitTorrent..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik doe niet aan diefstal broer...
Je steelt niet, je kopieert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soort van iddquote:
Wat is hetzelfde? En voornamelijk wat is niet hetzelfde bij andere toestellen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Al jaren hetzelfde. Verveelde mij al na één jaar.
je kan blijven tweaken bij android, das toch niets nieuwsquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:36 schreef xaban06 het volgende:
En voornamelijk wat is niet hetzelfde bij andere toestellen?
SpringBoard. En het gesloten systeem. Heeft z'n voordelen, heeft z'n nadelen. Spreekt mij in ieder geval niet aan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat is hetzelfde? En voornamelijk wat is niet hetzelfde bij andere toestellen?
SD-Kaart -> iCloud (nog beter zelfs, aangezien Cloud-computing de toekomst wordt)quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
SpringBoard. En het gesloten systeem. Heeft z'n voordelen, heeft z'n nadelen. Spreekt mij in ieder geval niet aan.
Wat niet hetzelfde is? SD-kaart. Bluetooth file transfer. Alles loopt niet via iTunes. Drie dingen.
ik denk dat ik me ook gek genoeg zo zou voelen, als ik zou overstappen, hoewel ik een nieuwe toestel mag kiezen (abbo loopt binnenkort af), maar mn desire loopt nog steeds lekker, zelfs zonder rooting en allesquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:46 schreef Bilge het volgende:
Opvallend, mijn vorige telefoon was ook de HTC HD 2.Na 2,5 jaar trouwe dienst ben ik vandaag op de Note overgestapt. Valt dit onder overspel? Ik voel mij wel vies, vergeef me Hatice
![]()
Dat is dus met seksen niet anders.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Al jaren hetzelfde. Verveelde mij al na één jaar.
Waar blijft die foto dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:24 schreef zarGon het volgende:
Ja?
Daar verschillen we van mening. iCloud is zeer zeker een mooi iets, maar ik wil niet alles op de cloud hebben. Ook heb je er niet helemaal controle over en heb je een internetverbinding nodig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
SD-Kaart -> iCloud (nog beter zelfs, aangezien Cloud-computing de toekomst wordt)
Heb je daar geen jailbreak voor nodig? Mijn kennis is niet up-to-date, maar iPhone laat je niet alle Bluetooth-profielen gebruiken. Is dat bij de 4S nog steeds zo?quote:Bluetooth -> AirBlue app downloaden
Kun je inmiddels een mp3'tje downloaden en plaatsen in de library op de telefoon zonder iTunes.quote:Alles loopt niet via iTunes?
Niet te vergelijken en dat weet jezelf ook wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is dus met seksen niet anders.
Denk je dat hij dat niet is op de fotoquote:
Ik heb nooit een foto gezien, welke foto gaat het om? Stuur is een link ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Denk je dat hij dat niet is op de foto?
Hm, in dit topic ging het over kloonaccounts... Maar wat vinden we eigenlijk van mensen die een foto hebben gepost en en beweren de persoon op de foto te zijn terwijl dat niet zo is? (Zoals El_presidente).
is het nodig om daar een mening over te hebben? lekker belangrijk zou ik zeggen, maar jij hecht er kennelijk waarde aan, waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Hm, in dit topic ging het over kloonaccounts... Maar wat vinden we eigenlijk van mensen die een foto hebben gepost en en beweren de persoon op de foto te zijn terwijl dat niet zo is? (Zoals El_presidente).
Ik vraag het me alleen af. Waarom zou je beweren dat je een persoon op de foto bent terwijl je dat niet bent? Wat wil je ermee bereiken in dit forumquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
is het nodig om daar een mening over te hebben? lekker belangrijk zou ik zeggen, maar jij hecht er kennelijk waarde aan, waarom eigenlijk?
heb je het em gevraagd?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vraag het me alleen af. Waarom zou je beweren dat je een persoon op de foto bent terwijl je dat niet bent? Wat wil je ermee bereiken in dit forum? Alleen mensen trollen? Voor even kan het misschien leuk zijn, ik weet het niet.
Boeit mij niet, snap sowieso niet waarom mensen een foto van zichzelf zouden plaatsen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Tja, kijk jij nooit in US? Toch wel leuk om te zien hoe een bepaald user er echt uitziet. En waarom mensen het doen op dit forum? Hmm, blijkbaar vinden ze het leuk om te laten zien wie ze zijn? En misschien met de gedachten dat andere users het dan ook doen? Ik weet het eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Boeit mij niet, snap sowieso niet waarom mensen een foto van zichzelf zouden plaatsen.
Wanneer jij pro wordtquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
xminator wanneer gaan we dota-en
Ik ben nu pr0quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Wanneer jij pro wordt...
Heb het op dit moment druk (althans ik hoor veel te doen)
Haha, oefen iets meer.. Binnenkort zamanim olunca gaan we wel ownen!quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben nu pr0
Ik heb altijd de meeste kills van team
Binnenkort heb ik geen tijdquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, oefen iets meer.. Binnenkort zamanim olunca gaan we wel ownen!
Ja, dan heb ik weer geen tijd. In de kerstvakantie oke?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Binnenkort heb ik geen tijdNa de zomer dan
Dan ben ik op zakenreis. Komt maart 2014 je goed uit?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik weer geen tijd. In de kerstvakantie oke?
Mijn secretaresse zal spoedig contact met je opnemen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan ben ik op zakenreis. Komt maart 2014 je goed uit?
In US kijk ik zelden, als ik kijk dan het liefste naar de huisdierenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Tja, kijk jij nooit in US? Toch wel leuk om te zien hoe een bepaald user er echt uitziet. En waarom mensen het doen op dit forum? Hmm, blijkbaar vinden ze het leuk om te laten zien wie ze zijn? En misschien met de gedachten dat andere users het dan ook doen? Ik weet het eigenlijk ook niet.
Oke, boks ouwequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Mijn secretaresse zal spoedig contact met je opnemen.
ben zojuist misschien voor het eerst daar geweestquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Tja, kijk jij nooit in US? Toch wel leuk om te zien hoe een bepaald user er echt uitziet. En waarom mensen het doen op dit forum? Hmm, blijkbaar vinden ze het leuk om te laten zien wie ze zijn? En misschien met de gedachten dat andere users het dan ook doen? Ik weet het eigenlijk ook niet.
Een aantal personen ken ik garant stellen dat het overeenkomt met hun geplaatste foto..quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In US kijk ik zelden, als ik kijk dan het liefste naar de huisdieren![]()
Maar ben ook wel nieuwsgierig hoor naar de snuitjes van onze Turken, maar of de geposte beelden ook daadwerkelijk authentiek zijn.... ach daar kom je toch nooit achter dus dat boeit niet zo.
Aight G, tik 'm aan dan!quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In US kijk ik zelden, als ik kijk dan het liefste naar de huisdieren![]()
Maar ben ook wel nieuwsgierig hoor naar de snuitjes van onze Turken, maar of de geposte beelden ook daadwerkelijk authentiek zijn.... ach daar kom je toch nooit achter dus dat boeit niet zo.
Hmm, hij heeft vaker verschillende foto's gepost onder zijn kloonsquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
ben zojuist misschien voor het eerst daar geweest
je hebt het over deze van el presidente? hoe weet je dat hij dat niet is dan?
Hoe zie je er nu uit? #77
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Een aantal personen ken ik garant stellen dat het overeenkomt met hun geplaatste foto..
[..]
Aight G, tik 'm aan dan!
wat heb jij met elspresidente? :pquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmm, hij heeft vaker verschillende foto's gepost onder zijn kloons. Zeker kan ik nooit zijn. Maar hoogstwaarschijnlijk is dat hij niet.
de turken op fok topic?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me af wat hij heeft met de meisjes in dit topic.
wat vermoed jij dan dat hij heeft met de meisjes in dit topic? ik begrijp niet precies waarom jij je druk maakt om deze dudequote:
Serieusquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat vermoed jij dan dat hij heeft met de meisjes in dit topic? ik begrijp niet precies waarom jij je druk maakt om deze dude
Of ben jij el presidente somsquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat vermoed jij dan dat hij heeft met de meisjes in dit topic? ik begrijp niet precies waarom jij je druk maakt om deze dude
zou wat wezenquote:
wel aan je woord houdenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Serieus? El_Presidente
. Okay, voortaan zal ik me niet druk maken om hem.
reeel in de zin van?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:55 schreef Julis het volgende:
Zijn jullie wel echt? Ben ik niet gewoon als enige reëel?
Zei je meisje?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Nou, hij plaatst [insert random meisje]dit! En hij blijft het volhouden.
Nou, jullie bestaan niet. Ik zie jullie wel, maar eigenlijk bestaan jullie niet. Het is alleen de materie die het echt doet lijken. Logisch, ja.quote:
julisquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:57 schreef Julis het volgende:
[..]
eigenlijk zijn het alleen maar de pixels die het echt doen lijkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Nou, jullie bestaan niet Ik zie jullie wel, maar eigenlijk bestaan jullie niet. Het is alleen de materie die het echt doet lijken. Logisch, ja.
sorry triggerquote:
Ja,quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Truequote:Op donderdag 3 mei 2012 00:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
sorry trigger
zo is het beter
julis![]()
borte![]()
trigger![]()
![]()
Nou ik ben echt hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:55 schreef Julis het volgende:
Zijn jullie wel echt? Ben ik niet gewoon als enige reëel?
Solipsistquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
eigenlijk zijn het alleen maar de pixels die het echt doen lijken
Oh, zulke kanten heb ik ook welquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik zei insert random meisjes(naam). Slayage vindt jouw een meisje.
Je kooktquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:05 schreef Slayage het volgende:
julis kan tekenen![]()
en je kan tegenwoordig ook je twitter account koppelen aan je fok account zie ik
iets te zweverig naar mijn smaakquote:
mijn neefje van 5 kan het alleen beter dan mijquote:
Noem eens op wat je kunt makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, 3 specialiteiten van 3 landen
dat gaat em ook niet wordenquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Harira
Manti(
, wallah, true story
)
Houmous
Falafel
Harig van de Arabieren, gay van de Perzen en geil van de Turken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, 3 specialiteiten van 3 landen
Wat is erquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Monist - materialist dus. Natuurkundigen
![]()
.
Beni alan yasadiquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:16 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit hoor, Trigger.
Ach, het was op zich wel leuk, formules leren en kunnen toepassen. Alleen niets voor mij. En ze zijn meestal materialist.quote:
Beni Alan yasadiquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Harig van de Arabieren, gay van de Perzen en geil van de Turken?
Je moet wat als je op jezelf woont met studenten in zulke landen en ieder is een dag verantwoordelijk voor het etenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:19 schreef Julis het volgende:
Trigger. Van wie heb je die gerechten allemaal geleerd
?
denk dat dit em gaat worden vanavondquote:
Ah ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet wat als je op jezelf woont met studenten in zulke landen en ieder is een dag verantwoordelijk voor het eten
Het helpt veel iddquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah ja.. Begrijpelijk. Geen gemakzucht, natuurlijk. Wel goed dat je het hebt geleerd
(geen fastfood elke dag in ieder geval). Misschien moet ik ook maar op kamers gaan
. Dan word ik ook zelfstandiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |