quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:47 schreef Lovechild het volgende:
Vandaag zijn acteurs Loek Peters (Toren C, Penoza) en Ilse Heus (Lotte) ouders geworden van dochter Pimme Lieske Bink Peters.
quote:
quote:Maud Mulder zwanger van meisje
Laatste update: 2 mei 2012 17:02 info
AMSTERDAM - Maud Mulder is zwanger van een meisje.
Dit verklapt de nu zes maanden zwangere musicalactrice in Party. De 30-jarige hoofdrolspeelster uit de musical Doornroosje en haar Surinaamse partner Gelvin Straal hebben al een naam bedacht voor hun eerste kindje.
Maud houdt de roepnaam nog even voor zich, maar wil wel kwijt dat ze zich hebben laten inspireren door films. De aanstaande vader en moeder hebben gekozen voor een internationale naam en niet voor een oer-Hollandse.
Maud werd bekend door haar deelname aan het tweede seizoen van Idols in 2003. Ze eindigde als tweede na Boris Titulaer. In het theater speelde ze met Geert Hoes rollen in de sprookjesmusicals De gelaarsde kat en Roodkapje. Vanaf september gaat ze als Doornroosje de planken op.
quote:"Kristin Cavallari verwacht een zoontje'
Laatste update: 2 mei 2012 17:51 info
AMSTERDAM - Er wordt beweerd dat Kristin Cavallari een jongen krijgt. De Laguna Beach-ster maakte in januari bekend dat zij in verwachting is van haar verloofde Jay Cutler.
Foto: Wenn.com
"Hij krijgt een jongetje. Ik ben erg blij voor Jay", onthulde een teamgenoot van de americanfootballspeler Cutler in het Amerikaanse radioprogramma The Boers and Bernstein Show.
Cavallari en Cutler, die voor het eerst ouders worden, hebben het geslacht van hun kindje nog niet bevestigd. De twee verbraken hun verloving in juli maar kondigden in november aan dat het huwelijk toch doorgaat.
"We willen vier kinderen, dus we denken erover om nog een kind te krijgen, daarna te trouwen en er dan nog twee te krijgen. Maar we kijken wel, het hangt ervan af hoe het met de eerste gaat", vertelt Cavallari aan het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly.
die zijn pas in augustus uitgerekendquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:53 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Werd Wilfred Genee niet weer vader? Dacht pas zo iets op de radio gehoord te hebben.
Ik dacht dat hij al een kindje had met een of andere aandoening (aan de ogen ofzo?) Of ben ik in de war met iemand anders?quote:Backstreet Boy AJ McLean vreesde tweeling
Laatste update: 2 mei 2012 18:40 info
AMSTERDAM - AJ McLean zweette aan het begin van de zwangerschap van zijn vrouw peentjes. De Backstreet Boy vreesde dat hij vader van een tweeling zou worden.
Foto: Andres Otero/WENN.com
"Tweelingen komen voor in mijn familie", vertelt hij. "Maar we willen beginnen met één kindje."
McLean, die zondag wereldkundig maakte dat hij later dit jaar voor het eerst vader wordt, was dan ook opgelucht toen uit een echo bleek dat hij en zijn vrouw Rochelle Karidis een spruit krijgen. "Gelukkig hoorden we maar één hartje. Laten we eerst maar eens kijken hoe de komst van een kind uitpakt."
De Backstreet Boy is in de zevende hemel met zijn aanstaande vaderschap. "We zijn veel aan het lezen, ik zit er helemaal in. Ik heb zelfs een speciale app die week voor week uitlegt hoe het kind groeit."
Omdat de zanger zich aardig heeft ingelezen, denkt hij dat hij de eerste Backstreet Boy is die een dochter krijgt. "Als in de eerste drie maanden bepaalde dingen gebeuren, kun je daaruit afleiden of het een jongen of een meisje wordt."
Straf
Bovendien denkt McLean, die jarenlang met verschillende verslavingen kampte, dat God hem straft voor zijn losbandige gedrag. "Toen ik jonger was, heb ik met veel meiden gerotzooid. Ik denk dat God me terugpakt en me een dochter geeft."
McLean weet al dat hij zijn kind voor honderd procent gaat steunen. "Of ze nou zanger of dokter willen worden, homo of hetero zijn, ik hou van ze. Zolang ze maar gelukkig zijn en zich gedragen. Dat is het belangrijkste, ze moeten zich gedragen en niet op hun vader gaan lijken."
matt leblanc?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij al een kindje had met een of andere aandoening (aan de ogen ofzo?) Of ben ik in de war met iemand anders?
Ik weet wel dat het zoontje van een andere Backstreet Boy (Brian) iets aan zijn hart heeft/had.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij al een kindje had met een of andere aandoening (aan de ogen ofzo?) Of ben ik in de war met iemand anders?
Ja sprekendquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ja, ik denk het!
Die lijken ook zo op elkaar
Dat was Brian zelf toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het zoontje van een andere Backstreet Boy (Brian) iets aan zijn hart heeft/had.
Ja, zo zat het volgens mij!quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat zoontje ook dacht ik, het is erfelijk.
Ik lees net dat zoontje de ziekte van Kawasaki heeft wat niet erfelijk is. Wel ook aan het hart dus idd.quote:
offtopic, dat concert is al geweest, was afgelopen zondag...had vanwege de andere ploeg ook willen gaan maar vergetenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:37 schreef Lovechild het volgende:
Ik was fan van die andere ploeg. Maar het feit dat ze er samen met de BSB stonden, heeft mij ervan weerhouden kaartjes te kopen.
Overigens zal Pathé het concert in Engeland uitzenden zag ik gisteren.
En ontopic: Pimme...niet mijn smaak maar vooruit. Bink echter...
quote:Donald Trump Jr. & Wife Expecting Baby No. 4
The Trump legacy continues.
Donald Trump, Jr. and his wife Vanessa are expecting their fourth child, he announced via Twitter Wednesday. “Vanessa & I have some good news. We are expecting baby [number] 4 in the fall!!! Kai, Donnie, and Tristan can’t wait!” the proud papa, 34, wrote. “They’ll be 13 months apart. Irish twins!”
Married since 2005, the couple are already parents to daughter Kai Madison, 5 next week, and sons Donnie John III, 3, and Tristan Milos, 7 months.
Congratulations to the Trump family!
echt wel !quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:00 schreef Aventura het volgende:
Mooi lichaam voor een vierde zwangerschap.
Pimme Bink.quote:
.quote:My wife and I are very happy to announce that we are expecting our first baby due this late fall-Munk
quote:AMSTERDAM - Robert ten Brink is weer opa geworden. Dochter Isabel is zaterdag bevallen van een zoontje.
"Ik ben dit weekend weer tante geworden! Op 5-5-2012 is Willem geboren! Zooo trots op mijn zusje Isabel en de te lieve en schattige Willem!", meldt dochter Charlotte op Twitter.
Willem is het tweede kleinkind voor de presentator. In 2009 beviel Roberts oudste dochter Nina van zoontje Floris.
Eindelijk (toekomstige) teambuildingmomentjes voor Robertquote:Op maandag 7 mei 2012 15:35 schreef Lovechild het volgende:
Grappig, de man heeft zelfs alleen maar dochters geproduceerd en die krijgen dan zoontjes:
[..]
Haha, dat was precies wat ik ook dacht. Leuk welquote:Op maandag 7 mei 2012 15:35 schreef Lovechild het volgende:
Grappig, de man heeft zelfs alleen maar dochters geproduceerd en die krijgen dan zoontjes:
[..]
Waar basseer je dat dan op?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:36 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij kan Birgit Schuurman ook wel onder het kopje "Vermeend zwanger"!
quote:Alessandra Ambrosio Gives Birth to a Boy!
It's a boy for Alessandra Ambrosio and Jamie Mazur!
The California businessman and proud papa confirmed the birth of his brand-new son via Twitter Monday. "Welcome my son, can't wait to show you around this crazy place," Mazur wrote.
This is the second child for the Victoria's Secret model and her longtime fiance -- the couple is already parents to daughter Anja, 3.
The baby's birth comes just two days after his mama was feted with a baby shower.
"So much fun at my little boy baby shower! Now just have to wait for him to arrive!" Ambrosio tweeted Saturday. She also posted the pic above, where she showed off her baby bump in a midriff-baring outfit.
"Family is the most important thing for me and I'm thrilled to be adding to the family," the Brazilian beauty told Us Weekly last year in an exclusive statement. "I'm fortunate to have a loving and supportive family. It's a blessing that it will soon be growing."
In April, the 30-year-old catwalker revealed the sex of her baby-to-be via Facebook.
"We really tried to keep it a surprise but we were too anxious!" she explained to her Facebook fans. "Soon, we will have a little boy to rock our world!!"
Een foto die ik vanmorgen op de Telegraaf zag van haar, van een premiere van afgelopen weekend. (Kon de foto alleen niet posten).quote:
Oeh! Is haar theaterdingetje dan inmiddels afgelopen? Daar wachtte ze op geloof ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Een foto die ik vanmorgen op de Telegraaf zag van haar, van een premiere van afgelopen weekend. (Kon de foto alleen niet posten).
Ze ziet er wel wat gevuld uit ja...en Arnie heeft zijn baard erafquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Een foto die ik vanmorgen op de Telegraaf zag van haar, van een premiere van afgelopen weekend. (Kon de foto alleen niet posten).
Dan maar zo: foto nummer 7..
http://www.telegraaf.nl/f(...)en_op_premire__.html
Het eerste wat ik dacht: "Die is zwanger"
Zou best een maand of 4 zwanger kunnen zijn, beetje pofferig koppie ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:45 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is wel wat 'vol' ja, maar zwanger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |