quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:08 schreef Grumpey het volgende:
Artikel geaccepteerd in Journal of Pediatrics vandaag, wiehoe!
Inderdaad, het is het nummer 2 tijdschrift binnen Kindergeneeskunde, nummer 1 is gewoon alleen "pediatrics"quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef thijsdetweede het volgende:
Ongezien, J. of "Vakgebied" zonder subgebied of regio in de titel, moet een goed blad zijn. Feli!
Und?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef Szlie het volgende:
Even off-topic: morgen superzwaar examen stralingshygiëne niveau 3. Daarna weer lekker verder met promoveren. Wat heb ik daar zin in!!!
ja dat soort geneuzel, laatst nog handmatig correcties zitten maken op een pdf die ingescanned en daar dan weer een pdf van gemaakt. Omdat ze geen digitale correcties accepteerd op de proof...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef Quoi het volgende:
[..]
Und?
Trouwens, 'even' een artikel submitten zal ook nooit eens lukken he? Conflict of interest statement alle auteurs nodig met handtekening...... daar gaan weer een paar dagen overheen
Gefeliciteerd! Ik wou zeggen, da's heel wat, want ik ken een vrouw die vier jaar geleden in Pediatrics heeft gepubliceerd, en die vertelt het nog steeds te pas en te onpas als ik haar tegenkom. Maar dat bleek wel Pediatrics, en niet Journal of, te zijn, maar toch gefeliciteerd! Tweede van het vakgebied is nog steeds zeer nice.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:33 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Inderdaad, het is het nummer 2 tijdschrift binnen Kindergeneeskunde, nummer 1 is gewoon alleen "pediatrics"
Dank allemaal, ben er eigenlijk best wel blij mee
Ach, heb nog 2 artikelen bij Pediatrics under review, dus wie weet binnenkortquote:Op maandag 7 mei 2012 13:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik wou zeggen, da's heel wat, want ik ken een vrouw die vier jaar geleden in Pediatrics heeft gepubliceerd, en die vertelt het nog steeds te pas en te onpas als ik haar tegenkom. Maar dat bleek wel Pediatrics, en niet Journal of, te zijn, maar toch gefeliciteerd! Tweede van het vakgebied is nog steeds zeer nice.
Thanks for askingquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:47 schreef Szlie het volgende:
Hoe ging het gesprek, Quoi? En wanneer is je promotiedatum?
Als de prof een grant binnenhengeltquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:17 schreef OrganicBeauty het volgende:
In welke periode krijgen universiteiten meestal geld om promotieplaatsen beschikbaar te stellen voor projecten zodat Phd kandidaten kunnen beginnen? Wanneer wordt dus besloten of een universiteit geld krijgt om phd plaatsen beschikbaar te stellen?
Ja, ik ben nog steeds bezig aan het proberen mijn data in het formaat dat ik wil op te slaan. Kennelijk is dat vreselijk lastig, het data formaat (Grib) zou een open bestandsformaat moeten zijn, maar er zijn geen goede routines/programmetjes voor het lezen/opslaan in dit formaat. Maar ik heb vandaag gehoord dat er een derde persoon is die het eventueel weet, dus daar moet ik weer eens langs.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:14 schreef Norrage het volgende:
Pff ik ben nu al een week bezig met iets heel erg kleins (iets met projecties van kaarten enzo), maar ik kom er godverdomme niet uit en niemand kan me helpen....echt heel frustrerend en heel vermoeiend. Maar echt typisch iets wat natuurlijk bij onderzoek hoortofzo...
Ik moet dingen van polar stereographisch naar latlon omzetten, en dat soort dingen. Maar de polen veroorzaken allemaal vervelende problemenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog steeds bezig aan het proberen mijn data in het formaat dat ik wil op te slaan. Kennelijk is dat vreselijk lastig, het data formaat (Grib) zou een open bestandsformaat moeten zijn, maar er zijn geen goede routines/programmetjes voor het lezen/opslaan in dit formaat. Maar ik heb vandaag gehoord dat er een derde persoon is die het eventueel weet, dus daar moet ik weer eens langs.
En dat van kaart projecties ken ik ook. Ik gebruik zelf http://www.gadm.org/home voor het kaartje op mijn plots te zetten, of bedoel je dat niet?
Hij was serieus. Het hangt van het vermogen van een prof (of van jezelf) af of hij geld weet te ritselen voor zijn onderzoeksproject via NWO, een collectebus-fonds, of via 3e geldstroom. Gratis geld dat beschikbaar wordt gesteld bestaat al heel lang niet meer, of wordt opgemaakt door de onderwijsstaf van een afdelingquote:
Ik was serieus....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |