Iedereen die geen whatsapp gebruikt sms ik nog gewoon. Zijn er nog best veel...quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:39 schreef Caland het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand die nog SMS't.
Ja, m'n ouders.
Voor AZ en Twente gehaktdag, Ik denk helaas voor excelsior ook gehaktdagquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gehaktdag dus. In ieder geval een paar clubs.
Zit na te denken, maar eigenlijk iedereen heeft dat nu wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Iedereen die geen whatsapp gebruikt sms ik nog gewoon. Zijn er nog best veel...
Die gebruiken ze waarschijnlijk alleen de komende 4 dagen en daarna gaat de simkaart de prullenbak in..quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Nu ken ik er opeens genoeg. Maar Vodafone heeft nog voordeel ook. Allemaal gieren kopen nu simkaartjes van 10 euro voor die paar dagen.
Ajax -VVVquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
Eens kijken waar ik nog op wil wedden..
Hoop dat Heracles kan stunten.. en PSV wint.
Ik heb geen whatsapp.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit na te denken, maar eigenlijk iedereen heeft dat nu wel.
Of ik SMS gewoon niet meer in de veronderstelling dat toch iedereen whatsapp heeft.
Houd je geld lekker bij je, joh. Zo wordt het nooit wat natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
Eens kijken waar ik nog op wil wedden..
Hoop dat Heracles kan stunten.. en PSV wint.
Die wensen staan er los van, dat is niet waar ik op ga inzettenquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Houd je geld lekker bij je, joh. Zo wordt het nooit wat natuurlijk.
Gekkenhuis.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Waar gehakt wordt vallen staanders!![]()
[ afbeelding ]
Tja, het is dat PSV nog een kleine kans maakt.. anders gun ik het ze.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou lachen zijn als Feyenoord vanavond al de vCL haalt. Maar dan moet het wel heeeeeeeeeeeel gek gaan lopen
Dat valt best mee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij hangt alleen met verwaande randstedelingen?
Ik zie het niet gebeuren dat PSV, AZ en Heerenveen met zn allen verliezen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, het is dat PSV nog een kleine kans maakt.. anders gun ik het ze.
Dat is wel kansloos ja. Maar voor die whatsapp heb je dus een Blackberry of een Iphone nodig?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt best mee.
Maar dat whatsapp is wel relaxed voor je telefoonrekening. Maar heel vervelend omdat mensen het als een soort van MSN gaan zien.Ben je klaar met werken heb je 250 nieuwe berichten.
![]()
Ik hoef lekker geen SMS Blox meer daardoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt best mee.
Maar dat whatsapp is wel relaxed voor je telefoonrekening. Maar heel vervelend omdat mensen het als een soort van MSN gaan zien.Ben je klaar met werken heb je 250 nieuwe berichten.
![]()
Of Android.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is wel kansloos ja. Maar voor die whatsapp heb je dus een Blackberry of een Iphone nodig?
"Daar hebben wij geen pilletje bij nodig hoor..."quote:
M.a.w: "Ik ben me daar een potje populair."quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt best mee.
![]()
Verschrikkelijke UI heb je.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
M.a.w: "Ik ben me daar een potje populair."
Ook dat valt wel mee. Zit alleen in van die groepsgesprekken waar mensen elke scheet neerplempen. En batterij-dodend dat dat is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
M.a.w: "Ik ben me daar een potje populair."
Dat hoop ik met jequote:Op woensdag 2 mei 2012 14:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niets? Hopelijk gewoon een tweede plek.
Bekentenis1: ik heb geen internet op mijn telefoon.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook dat valt wel mee. Zit alleen in van die groepsgesprekken waar mensen elke scheet neerplempen. En batterij-dodend dat dat is.
Join the club. Een echte baas belt gewoon net als Johan met zijn iPad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Bekentenis1: ik heb geen internet op mijn telefoon.
Bekentenis2: ik heb niet eens een smartphone.
Bekentenis3: Ja, ik sms nog...
(*Waiting to be ridiculed*)
Ipodquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Join the club. Een echte baas belt gewoon net als Johan met zijn iPad.
Welkom in 2012, hoe was je steen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
WhatsApp is de beste uitvinding in jarenLachen man zo'n groepschat met vrienden
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
WhatsApp is de beste uitvinding in jarenLachen man zo'n groepschat met vrienden
Johan belt toch met zijn schoen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Join the club. Een echte baas belt gewoon net als Johan met zijn iPad.
Hehe, ben je weer nuchter na de koninginnenacht? Zo ja, dan is dat de perfecte reden om weer te gaan drinkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:37 schreef Caland het volgende:
Geen zin in bier, maar zonder de wedstrijd van vanavond ook niet trekken.
Die dilemma's, slopend.
Kijk je wel uit dat je niet langzaam in een alcoholist verandert?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:37 schreef Caland het volgende:
Geen zin in bier, maar zonder de wedstrijd van vanavond ook niet trekken.
Die dilemma's, slopend.
Mwah, zoals eerder gezegd kwam ik gisteren rond 14:00u thuis van koninginnedag.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe, ben je weer nuchter na de koninginnenacht? Zo ja, dan is dat de perfecte reden om weer te gaan drinken
Hoezo langzaam verandert?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je niet langzaam in een alcoholist verandert?![]()
Dat soort dingen gaan sluipenderwijs.
Aah ok, dat had ik niet meegekregen. Alleen jou lollige stemming zondagavond/nachtquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, zoals eerder gezegd kwam ik gisteren rond 14:00u thuis van koninginnedag.
Ben echt compleet gesloopt nu, m'n keel is kapot, stem half weg.
Gaat hem niet worden. Maar juist dan doen een paar biertjes meestal wel wonderen. Hopen daarop dan maar.
Owja, koninginnenacht niet zo heel laat gemaakt uiteindelijk. Maar die dag zat ik er ook al vanaf 12:00u al aan ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, dat had ik niet meegekregen. Alleen jou lollige stemming zondagavond/nacht
?? Ik zeg toch niet dat ik WhatsApp net heb ontdektquote:
Ik wil je niet opnaaien hoor .. maar ik had hem patsen gegeven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
?? Ik zeg toch niet dat ik WhatsApp net heb ontdekt
Ben ik het ook een keertje met jou eensquote:
Ik ben ook ziek aan 't worden man. Net maar een energy drankje in m'n keel gekeild, want ik blijf echt niet wakker anders.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, zoals eerder gezegd kwam ik gisteren rond 14:00u thuis van koninginnedag.
Ben echt compleet gesloopt nu, m'n keel is kapot, stem half weg.
Gaat hem niet worden. Maar juist dan doen een paar biertjes meestal wel wonderen. Hopen daarop dan maar.
[..]
Hoezo langzaam verandert?
8 uurquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook ziek aan 't worden man. Net maar een energy drankje in m'n keel gekeild, want ik blijf echt niet wakker anders.
Hoe laat is de pot vanavond? Heb gvd tentamen morgenochtend om kwart voor 9.
20.00quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook ziek aan 't worden man. Net maar een energy drankje in m'n keel gekeild, want ik blijf echt niet wakker anders.
Hoe laat is de pot vanavond? Heb gvd tentamen morgenochtend om kwart voor 9.
Wat doe je daar nou weer?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan zit ik precies in het Anderlecht stadion, ik heb er echt geen zin in
Anderlecht - Gent met een klant. Met kutweer, in een kutstadion, naar kutteams gaan kijken.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Anderlecht - Gent met een klant. Met kutweer, in een kutstadion, naar kutteams gaan kijken.
Je was 15 toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ah, daar ga ik misschien ook studeren
In het Constant Vanjestokkie Stadion?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Anderlecht - Gent met een klant. Met kutweer, in een kutstadion, naar kutteams gaan kijken.
Ja, ik noemde het Astridpark (omdat ik niet beter wist) en was meteen de held van de 'harde kern'...quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In het Constant Vanjestokkie Stadion?
Ok. Havo was het he? Al enig idee wat voor soort studie je interessant zou vinden? Kan je 1 ding aanraden: denk er niet te licht over en ga gewoon echt zo'n proefdag meelopen. En kies voor je gevoel en niet alleen voor 'makkelijk veel geld verdienen'. Heb die fout zelf ook bijna gemaakt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja
Zit al wel eind 4e hoor, dus nog 2 jaar
Laat die Belgen ook eens fokken. Kunnen we lachenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, ik noemde het Astridpark (omdat ik niet beter wist) en was meteen de held van de 'harde kern'...
Zit op Gymnasiumquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Havo was het he? Al enig idee wat voor soort studie je interessant zou vinden? Kan je 1 ding aanraden: denk er niet te licht over en ga gewoon echt zo'n proefdag meelopen. En kies voor je gevoel en niet alleen voor 'makkelijk veel geld verdienen'. Heb die fout zelf ook bijna gemaakt.
Een verkeerde keuze kan tegenwoordig met die langstudeerboetes etc. lelijk uitpakken.
Volgens mij zitten die op 9lives oidquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat die Belgen ook eens fokken. Kunnen we lachen
Je hebt duidelijk een ander beeld bij leuk...quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zit op Gymnasium
En econometrie lijkt me heel leuk, wat dan in Tilburg gegeven wordt.
Maar Technische Wiskunde / Natuurkunde lijkt me ook heel leuk, da's dan weer in TU Delft.
En ja, ben er al goed over aan het nadenken
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk een ander beeld bij leuk...
Inderdaad.,*zucht*quote:
Goedzo, bij ons was het zo dat je eigenlijk maar een keuze maakte en feitelijk niet wist wat je nou precies ging doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zit op Gymnasium
En econometrie lijkt me heel leuk, wat dan in Tilburg gegeven wordt.
Maar Technische Wiskunde / Natuurkunde lijkt me ook heel leuk, da's dan weer in TU Delft.
En ja, ben er al goed over aan het nadenken
Relax gast...quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wiskunde en Natuurkunde vindt ik gewoon de leukste vakken (samen met LO dan)
Kan ik er wat aan doen dat daar m'n interesses liggen
Geschiedenis ofzo, of Maatschappijleer vind ik dan saai gebrabbel
Zeker omdat dat vakken zijn waarvoor je echt moet leren
Wij zijn alfa's.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Relax gast...
Ik kan me gewoon niets saaiers voorstellen dan econometrie of technische wiskunde, das persoonlijk.
Tsjah, dat kanquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Relax gast...
Ik kan me gewoon niets saaiers voorstellen dan econometrie of technische wiskunde, das persoonlijk.
Ja, econometrie schijnt wel leuk te verdienenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goedzo, bij ons was het zo dat je eigenlijk maar een keuze maakte en feitelijk niet wist wat je nou precies ging doen.
Econometrie is een studie waar je altijd een baan mee hebt als ik de verhalen zo hoor. Het is wel een zware studie dus je moet wel goed zijn in de vakken die je ervoor nodig hebt denk ik.
Maargoed, je bent meer van de beta kant en ik ben een alfa dus ik kan je met die studiekeuzes niet zo helpen.
gokje :quote:
Uiteindelijk gaat het je opbreken dus ja: je moet zoveel mogelijk doen waar je hart ligt. Hier en daar concessies doen zijn natuurlijk onvermijdelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, econometrie schijnt wel leuk te verdienen
Maar dat is niet waarvoor je een studie zou moeten kiezen imho. Tuurlijk moet je wel enigzins kijken naar baankansen etc. (Je kan Franse literatuur heel leuk vinden, maar of je er nou een baan mee vindt, maar het belangrijkste is wel dat je het gewoon leuk vindt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)uit-zijn-hoofd.dhtml
Dafuq.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)uit-zijn-hoofd.dhtml
Dafuq.
Ik kan me daar ook gigantisch aan storen. Die roep om middeleeuwse kastijding e.d.. Ik snap niet wat die mensen bezielt om zulke onzin uit te kramen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:06 schreef AryaMehr het volgende:
Kapiteintje, nog even en ik kom je vergezellen in de strijd voor het ontnemen van stemrecht voor bepaalde mensen. Mijn god, wat een armoede in al die topics over die roofoverval in NWS.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:06 schreef AryaMehr het volgende:
Kapiteintje, nog even en ik kom je vergezellen in de strijd voor het ontnemen van stemrecht voor bepaalde mensen. Mijn god, wat een armoede in al die topics over die roofoverval in NWS.
Dat zijn dezelfde kansloze kut mensen die pvv stemmenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan me daar ook gigantisch aan storen. Die roep om middeleeuwse kastijding e.d.. Ik snap niet wat die mensen bezielt om zulke onzin uit te kramen.
Op FOK! zijn de pvv kiezers in de meerderheid, irl gelukkig niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde kansloze kut mensen die pvv stemmen
Grotendeels wel ja. Mensen die bewust niet willen nadenken. Kwalijke zaak.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde kansloze kut mensen die pvv stemmen
Ik snap het ook echt niet meer. Er zijn serieus mensen die menen dat het meerdere malen plegen van radiodiefstal tot een levenslange gevangenisstraf hoort te leiden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kan me daar ook gigantisch aan storen. Die roep om middeleeuwse kastijding e.d.. Ik snap niet wat die mensen bezielt om zulke onzin uit te kramen.
Laten hun beeld vormen door Hart van Nederlandquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Grotendeels wel ja. Mensen die bewust niet willen nadenken. Kwalijke zaak.
Ik ben er bang voor dat ze wel in de meerderheid zijn zodrektquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:17 schreef eight het volgende:
[..]
Op FOK! zijn de pvv kiezers in de meerderheid, irl gelukkig niet.
Valt wel mee. Het zijn alleen de schreeuwerige en ongefundeerde teksten van PVV-ers die opvallen en dat gecombineerd met het gebrek aan zin om die helemaal te moeten ontkrachten door normale mensen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:17 schreef eight het volgende:
[..]
Op FOK! zijn de pvv kiezers in de meerderheid, irl gelukkig niet.
Zodrekt? Ik volg niet eens de politiek en volgens mij verliest de PVV al hun stemmers met wat Wilders allemaal doet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor dat ze wel in de meerderheid zijn zodrekt
Het niveau daar man. Om je voor te schamen. Sowieso, er zit meer niveau hier in VBL SC dan in heel NWS en POL tezamen.quote:
Na het mislukt catshuisoverleg was ik echt overtuigd dat het Wilders zetels ging kosten maar daar ziet het voorlopig niet naar uit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat komt ook omdat hier zoveel geleerde zitten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het niveau daar man. Om je voor te schamen. Sowieso, er zit meer niveau hier in VBL SC dan in heel NWS en POL tezamen.
Er lag tot voor kort zelfs een wetsvoorstel tot cumulering van straffen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik snap het ook echt niet meer. Er zijn serieus mensen die menen dat het meerdere malen plegen van radiodiefstal tot een levenslange gevangenisstraf hoort te leiden.
Als die dag komt pak ik m'n biezen en emigreer ik. En dat meen ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laten hun beeld vormen door Hart van Nederland
[..]
Ik ga met je meequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als die dag komt pak ik m'n biezen en emigreer ik. En dat meen ik.
Ik ga met je mee. Welk land dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als die dag komt pak ik m'n biezen en emigreer ik. En dat meen ik.
Als je dat echt gaat doen dan ga ik echt serieus met je mee jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga een strandtent in Thailand of Cambodja beginnen dan. Doe je mee?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik neem dan wel killer jet meequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je dat echt gaat doen dan ga ik echt serieus met je mee ja
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wordt je daar niet meteen voor in de cel gegooid?
Klasse. Maar dat begrijpen ze daar toch niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Arya, ik heb een leuke reactie gedaan in dat topic gr gr
Ik zou eerder kiezen voor een hostel in Zuid Amerika.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus. Toen ik in Sihanoukville was, was daar ook een tent van 3 Engelsen. Die gingen daar gewoon elk half jaar in het droogseizoen hun toko runnen. Lijkt me een heerlijk leventje man.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je dat echt gaat doen dan ga ik echt serieus met je mee ja
Ik ga door tot ze op me happen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klasse. Maar dat begrijpen ze daar toch niet.
Zuid-Amerikaquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zou eerder kiezen voor een hostel in Zuid Amerika.
Voor wat? Een bedrijfje beginnen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wordt je daar niet meteen voor in de cel gegooid?
Je wordt daar al in de cel gegooid als je gras iets groener is dan hoort. Of als je veters niet goed gestrikt zitten ofzo, wivquote:
Beetje chillen overdag, en savonds een tent runnen, of andersom, niks mis meequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus. Toen ik in Sihanoukville was, was daar ook een tent van 3 Engelsen. Die gingen daar gewoon elk half jaar in het droogseizoen hun toko runnen. Lijkt me een heerlijk leventje man.
Ben je er geweest dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je wordt daar al in de cel gegooid als je gras iets groener is dan hoort. Of als je veters niet goed gestrikt zitten ofzo, wiv
Nee, misschien was het ook wel een grapjequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je er geweest dan?Ik heb er iig niks van gemerkt.
Of gewoon heel de dag werken. Boeiend...alsof je 't daar zo druk hebt met een beetje kamers verhuren en een keukentje laten runnen door de locals. Leven kost daar echt geen reet man.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje chillen overdag, en savonds een tent runnen, of andersom, niks mis mee
Ondertussen kijken hoe Ajax en Feyenoord het doen in de Eredivisie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of gewoon heel de dag werken. Boeiend...alsof je 't daar zo druk hebt met een beetje kamers verhuren en een keukentje laten runnen door de locals. Leven kost daar echt geen reet man.
En al die plebejers trappen erin. Zwaardere straffen roepend zonder dat ze überhaupt weten hoe de rechtspraak in elkaar steekt. Bij een dergelijke capaciteitentest om te mogen stemmen zal ongeveer 80% van die figuren afvallen. De samenleving wordt zo langzamerhand gegijzeld door een meerderheid van proletariërs.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
Er lag tot voor kort zelfs een wetsvoorstel tot cumulering van straffen.
1x winkeldiefstal is bijvoorbeeld 3 maanden gevangenisstraf
30 keer een mars stelen zou dan moeten leiden tot 7,5 jaar gevangenisstraf.
Je zou er om dubbel liggen als het niet zo was dat dit dus een serieus wetsvoorstel van de PVV was.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je wordt daar al in de cel gegooid als je gras iets groener is dan hoort. Of als je veters niet goed gestrikt zitten ofzo, wiv
En dan trekken we met zijn allen naar Duitsland en leven onder de schuilnaam Hanziquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En al die plebejers trappen erin. Zwaardere straffen roepend zonder dat ze überhaupt weten hoe de rechtspraak in elkaar steekt. Bij een dergelijke capaciteittest om te mogen stemmen zal ongeveer 80% van die figuren afvallen. De samenleving wordt zo langzamerhand gegijzeld door een meerderheid van proletariërs.
Proleten regeren al sinds democratie. En nu gaan wij daar fijn de consequenties van merken. Een stempas moet er doorheen geperst worden, heb hier ooit een ideetje een beetje uitgetypt. Was volgens mij ook in de slowchat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En al die plebejers trappen erin. Zwaardere straffen roepend zonder dat ze überhaupt weten hoe de rechtspraak in elkaar steekt. Bij een dergelijke capaciteittest om te mogen stemmen zal ongeveer 80% van die figuren afvallen. De samenleving wordt zo langzamerhand gegijzeld door een meerderheid van proletariërs.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
Om jullie even een idee te geven:
Sihanoukville
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben voorquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of gewoon heel de dag werken. Boeiend...alsof je 't daar zo druk hebt met een beetje kamers verhuren en een keukentje laten runnen door de locals. Leven kost daar echt geen reet man.
Dat is dan weer niet zo he. Overdag moet je de inkopen doen, schoonmaken, klussen als er weer een mongool aan de lamp is gaan hangen etc. Ik help een maat van me met zijn discotheek hier in het dorp, Alcazar, misschien ken je het wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het scheelt dat niemand anders op dit idee is gekomenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat de pvv maar winnen, ik geef geen neuk meerquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
Om jullie even een idee te geven:
Sihanoukville
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jojoortje natuurlijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie nemen we mee als publiekstrekkertje dan?
Daar huur je gewoon mensen in hoor. Van de huur van 1 kamer kun je daar 2 mensen een hele dag laten werken. Dan heb je iets van 20 kamers en hou je er minimaal 10 over om als winst in je zak te steken. Zorg daarnaast dat je eten kunt verkopen en wat drankomzet maakt en je bent binnen om daar iig lekker te kunnen leven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet zo he. Overdag moet je de inkopen doen, schoonmaken, klussen als er weer een mongool aan de lamp is gaan hangen etc. Ik help een maat van me met zijn discotheek hier in het dorp, Alcazar, misschien ken je het wel.Alhoewel, regio Amstedam zullen het niet kennen maar regio Rijnmond wel. En die man heeft gewoon werk weken van 60 uur minstens de helft van het jaar.
Sylvie is toch de hoer van Amsterdam dus waarom nietquote:
Jij...om de rijpere oudere mannelijke Europese toerist te trekken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie nemen we mee als publiekstrekkertje dan?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij...om de rijpere oudere mannelijke Europese toerist te trekken.
Ik dacht eerder als verrassing Killer Jetquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan nemen we El Stino mee iddquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Begin enigszins steeds meer voorstander van zo'n pas te worden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:30 schreef Typisch het volgende:
Proleten regeren al sinds democratie. En nu gaan wij daar fijn de consequenties van merken. Een stempas moet er doorheen geperst worden, heb hier ooit een ideetje een beetje uitgetypt. Was volgens mij ook in de slowchat.
Moet je wel betrouwbare werknemers hebben, dat duurt langer dan je denkt. Men denkt dat het allemaal zo easy is, maar horeca is echt een vak apart.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar huur je gewoon mensen in hoor. Van de huur van 1 kamer kun je daar 2 mensen een hele dag laten werken. Dan heb je iets van 20 kamers en hou je er minimaal 10 over om als winst in je zak te steken. Zorg daarnaast dat je eten kunt verkopen en wat drankomzet maakt en je bent binnen om daar iig lekker te kunnen leven.
Ik zei het je toch.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt. Begin enigszins steeds meer voorstander van zo'n pas te worden.
quote:
El Stino heeft niks te willen na de korfbalfinale debacle, nu hebben wij het voor het zeggenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, ik laat een afscheidsbriefje achter en dan trek ik wel mee
Steven president van dat eilandje daarquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
El Stino heeft niks te willen na de korfbalfinale debacle, nu hebben wij het voor het zeggen
Is tie al korfbalkampioenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
El Stino heeft niks te willen na de korfbalfinale debacle, nu hebben wij het voor het zeggen
Weet ik, werk er ondertussen ook al 8 jaar in als bijbaantje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je wel betrouwbare werknemers hebben, dat duurt langer dan je denkt. Men denkt dat het allemaal zo easy is, maar horeca is echt een vak apart.
Nee nog nietquote:
Nee, het is El Capitano zijn idee dus hij is de president danquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steven president van dat eilandje daar
Jij dan Minister van Hoerenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, het is El Capitano zijn idee dus hij is de president dan
Ja en jij wordt mijn nr1 hoerquote:
Dat gaat het niet worden met je ik wordtquote:
Ik zorg goed voor m'n werknemers uiteraard. Iedereen die goed z'n best doet en loyaal is krijgt een goed salaris.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, het is El Capitano zijn idee dus hij is de president dan
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op dat eilandje doen we wel trefbal en voetbal
Hakobal met gym.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik houdt als keeper echt alles tegen
(Zit niet eens op voetbal)
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat gaat het niet worden met je ik wordt
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Jouw spelling is wel dramaties
Als je ooit serieus bent met dit dan weet je mij te vinden hequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zorg goed voor m'n werknemers uiteraard. Iedereen die goed z'n best doet en loyaal is krijgt een goed salaris.Tevreden werknemers zijn het kloppend hart van een zaak.
godverdomme, ik houdtquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik houdt als keeper echt alles tegen
(Zit niet eens op voetbal)
Ze spelen daar Sepak Takraw.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op dat eilandje doen we wel trefbal en voetbal
Wat is dat nou weer?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze spelen daar Sepak Takraw.
[ afbeelding ]
True, true. Waar ik dan werk die hebben het nu overgenomen, zijn 3 broers die het samen hebben overgenomen nadat het failliet was gegaan. Nu na 3 jaar loopt het weer als een trein. Ze werken daar nu samen met een vaste crew al een jaar of 30. De 2 oudste zijn van school afgetrapt en hebben 0 educatie gehad dus, de ander heeft een mbo koksopleiding gedaan. Ik zie zoveel dingen die ik anders/beter zou doen en tijd waar veel meer uit te halen valt. Maar ik heb het niet voor het zeggen en help alleen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik, werk er ondertussen ook al 8 jaar in als bijbaantje.Maar ik denk dat je het ook niet moet overschatten: horeca-zaken worden (zonder denigrerend te doen) door mensen die niet tot de intellectuele bovenlaag van de maatschappij behoren. Ben jij gewoon slim en sociaal vaardig en heb je wat ervaring dan is het niet zo moeilijk hoor. Alleen moet je er in Nederland heel veel uren in steken als je zelf in je zaak gaat staan.
Leuk idee maar valt vies tegen om daar wat voor jezelf te beginnen en er nog wat aan over te houdenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zorg goed voor m'n werknemers uiteraard. Iedereen die goed z'n best doet en loyaal is krijgt een goed salaris.Tevreden werknemers zijn het kloppend hart van een zaak.
Uiteraard. Ik zou 't best zien zitten al is het een gigantische stap natuurlijk. Je moet eerst wel investeren he.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je ooit serieus bent met dit dan weet je mij te vinden he
quote:
Dat is echt insanequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze spelen daar Sepak Takraw.
[ afbeelding ]
Don't worry om je spelling man, it's going to be allrightquote:
Spannend. Kan je ook meer?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik kan een eitje bakken
En ik werk als afwasser bij een chinees restaurant
Ach het idee alleen al maakt mij best vrolijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zou 't best zien zitten al is het een gigantische stap natuurlijk. Je moet eerst wel investeren he.
Als je erover nadenkt is het best triest dat mede door Henk en Ingrid het beleid in Nederland bepaald wordt. Je kan bijna stellen dat de mensen die wel het intellect hebben om bepaalde zaken in hun context te zien gegijzeld worden dit soort figuren die intelligente noch kennis hebben om over dit soort beleidspunten kunnen en mogen mee te praten. Een dictatuur van kleingeestigheid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zei het je toch.Je moet een land niet door domheid laten regeren.
Als je alleen maar problemen ziet wel ja. Volgens mij moet je dat ook doen om DAAR goed van je verdiende centen te kunnen leven en niet om er HIER rijk van te worden, want dat gaat je niet lukken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk idee maar valt vies tegen om daar wat voor jezelf te beginnen en er nog wat aan over te houden
Neem de koningin dan gelijk mee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ken wel goede koks. Eentje persoonlijk, kookt wel eens voor de koninklijke familie.
Zandhapper.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heel veel. Maar niet op culinair gebied
Nja ik kan goed eten
KIJKquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als je erover nadenkt is het best triest dat mede door Henk en Ingrid het beleid in Nederland bepaald wordt. Je kan bijna stellen dat de mensen die wel het intellect hebben om bepaalde zaken in hun context te zien gegijzeld worden dit soort figuren die intelligente noch kennis hebben om over dit soort beleidspunten kunnen en mogen mee te praten. Een dictatuur van kleingeestigheid.
HENK EN INGRID NEMEN WE MEE!!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
KIJK
Jij snapt eindelijk wat ik bedoel.
Dictatuur van de meerderheid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
KIJK
Ik heb jaren lang niet gestemd omdat ik het niet volg.. en als ik het niet volg vind ik het ook wat stom om te stemmen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als je erover nadenkt is het best triest dat mede door Henk en Ingrid het beleid in Nederland bepaald wordt. Je kan bijna stellen dat de mensen die wel het intellect hebben om bepaalde zaken in hun context te zien gegijzeld worden dit soort figuren die intelligente noch kennis hebben om over dit soort beleidspunten kunnen en mogen mee te praten. Een dictatuur van kleingeestigheid.
Je mag niets over politiek zeggen als je het niet volgt/er de ballen verstand van hebt imo. Dat zou wat mij betreft ook voor stemmen moeten gelden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb jaren lang niet gestemd omdat ik het niet volg.. en als ik het niet volg vind ik het ook wat stom om te stemmen.
Maar dan zegt iedereen dat je nooit iets over de politiek mag zeggen omdat je niet stemt
Ja, dat is onzin.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar dan zegt iedereen dat je nooit iets over de politiek mag zeggen omdat je niet stemt
Gewoon blijven volhouden, na 3 dagen kun je niet meer zonder.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Absoluut niet te drinken.
Paar keer gebrobeerd, met suiker, melke, maar blijft bitter kutspul
gebrobeerdquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Is geen vetpot hoor, ja kan beter hier werken en naar Thailand op vakantie dan daar proberen geld te verdienen, tenzij je altijd daar wilt blijvenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:45 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ga overigens ook mee. Heb het hier ook wel gehad. Laten we gewoon met zijn allen vertrekken. Zie mezelf al zitten op het strand met wat mooi achtergrondmuziek.
De VBL Beachbarquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:45 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ga overigens ook mee. Heb het hier ook wel gehad. Laten we gewoon met zijn allen vertrekken. Zie mezelf al zitten op het strand met wat mooi achtergrondmuziek.
Vind je? Ik ga toch ook niet verkondigen wie de bondscoach van het Amerikaanse basketbal team moet opstellen, ik volg dat amper.quote:
Gelukkig mag hij nog niet stemmen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gebrobeerd
godtyfuskanker proleet dat je bent
geProbeerd
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gebrobeerd
godtyfuskanker proleet dat je bent
geProbeerd
quote:
Koffiequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ging me alleen om het niet stemmen. Als je het wél volgt, maar er voor kiest om niet te stemmen mag je gewoon een mening hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind je? Ik ga toch ook niet verkondigen wie de bondscoach van het Amerikaanse basketbal team moet opstellen, ik volg dat amper.
Waar trek je dan de grens, moet je ook een ouderpas gaan krijgen? alleen als je die pas hebt mag je kinderenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je mag niets over politiek zeggen als je het niet volgt/er de ballen verstand van hebt imo. Dat zou wat mij betreft ook voor stemmen moeten gelden.
Omdat je een '/'-teken in je post hebt staan, die daar niet hoort.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom maakt ie een NL vlaggetje van mijn post
Nog even en ik trek ook ten strijde!quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:43 schreef kapiteintje het volgende:
KIJK
Ik doeddequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je een '/'-teken in je post hebt staan, die daar niet hoort.
Geen idee wat je hiermee precies bedoelt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik doeddee en daarmej betoel ik whadtevah
Ik bedoelde whatever, dus ik deed w schuin streepje e maar daar maakt ie zo'n kutteken van.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee wat je hiermee precies bedoelt.
Ik zal al gewoon tevreden zijn als ik daar break-even draai. Ik zou er niet heen gaan om er bakken met geld te verdienen, maar simpelweg omdat de levensstijl me meer aanspreekt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:47 schreef Tarado het volgende:
Is geen vetpot hoor, ja kan beter hier werken en naar Thailand op vakantie dan daar proberen geld te verdienen, tenzij je altijd daar wilt blijven
Nouja zegquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik begin Pizzageit telkens meer te mogen
Wat een mongol![]()
Nee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar trek je dan de grens, moet je ook een ouderpas gaan krijgen? alleen als je die pas hebt mag je kinderen
Oh, zo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik bedoelde whatever, dus ik deed w schuin streepje e maar daar maakt ie zo'n kutteken van.
Eensquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee.
Een simpel toetsje van het niveau middelbare school HAVO/VWO maatschappijleer poltiek is genoeg. Landelijk instellen, binnen nu en 10 jaar moet je dat ding halen anders verlies je je stemrecht. Elke scholier die in het laatste jaar zit van de opleiding VMBO 4, HAVO 5 en VWO 6 mag/moet die toets maken. Halen ze het? Jeej, mogen ze alsnog PVV stemmen. Halen ze het niet? Volgende maand kun je bij het CBR (of whatever) je weer inschrijven. Alle andere mensen kunnen bij dat landelijke examen op scholen inschrijven of ook bij een andere instelling die toets halen.
Het is imo absurd dat mensen die niet eens weten wat een begrotingstekort inhoud mogen stemmen. Om maar wat te noemen.
Wel een wezenlijk verschil natuurlijk. De bondscoach van die basketbal team heeft geen enkel invloed op jouw omgeving of toekomst.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind je? Ik ga toch ook niet verkondigen wie de bondscoach van het Amerikaanse basketbal team moet opstellen, ik volg dat amper.
Dat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik begin Pizzageit telkens meer te mogen
Wat een mongol![]()
Kom danquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot op met je koffiehaat. Anders krijg je een koude koffiedouche
Er zijn dan ook teveel mensen die roepen dat als je niet stemt je ook geen recht van spreken hebt. Daarmee haal je juist de mensen die de politiek niet volgen over om te stemmen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ging me alleen om het niet stemmen. Als je het wél volgt, maar er voor kiest om niet te stemmen mag je gewoon een mening hebben.
Als je het helemaal niet volgt dan kún je er geen mening over hebben idd.
?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Nog geen maand geleden ergerde ik me dood aan hem.
Heel goed punt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:52 schreef eight het volgende:
[..]
Er zijn dan ook teveel mensen die roepen dat als je niet stemt je ook geen recht van spreken hebt. Daarmee haal je juist de mensen die de politiek niet volgen over om te stemmen.
Football managerquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:53 schreef Typisch het volgende:
Even tussendoor, ik speel nu Football Manager en mijn tegenstander krijgt 2x 2e geel voor protesteren in de 30e minuut.
Ik heb een dip, 14 potjes op rij gewonnen met ajax en nu speel ik heelveel gelijk en verlies.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:53 schreef Typisch het volgende:
Even tussendoor, ik speel nu Football Manager en mijn tegenstander krijgt 2x 2e geel voor protesteren in de 30e minuut.
Nu klopt ie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Frankie denkt:
UTR - VIT 2 3
GRA - EXC 3 1
AJA - VVV 1
NEC - AZ 3
RKC - ROD 3
GRO - NAC 2 1
PSV - ADO 1
TWE - HEE 3 1
FEY - HER 3
Ik inderdaad ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Nog geen maand geleden ergerde ik me dood aan hem.
Ik heb met Twente in 2017 de Europa League gewonnen met speels gemak. Finale TWE-Hertha 7-0quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Football manager![]()
![]()
Europa League met Feyenoord gewonnen daar, heerlijk spel
Ik zie alleen iets over stevenmac die met zichzelf speelt..quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
PizzaGeit baggert erg veel in ONZ.
Onzin voor je leven!
Kijk in gesloten topics gedeelte
Niks mis meequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:54 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zie alleen iets over stevenmac die met zichzelf speelt..
Ik in 2014 gewonnen. Was totaal onverwachts trouwens, was seizoen daarvoor 6e gewonnen en moest dus playoffs winnen en alle voorronde's doorlopenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb met Twente in 2017 de Europa League gewonnen met speels gemak. Finale TWE-Hertha 7-0
Ja. Had Tadic al neergzet bij Twente. Klonk erg aantrekkelijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik in 2014 gewonnen. Was totaal onverwachts trouwens, was seizoen daarvoor 6e gewonnen en moest dus playoffs winnen en alle voorronde's doorlopen
Trouwens TWENTE?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een bazen AMC bij mijn Twente gameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Innocent Nwankwo was een bazenspits![]()
Ik hou van FMquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:02 schreef Typisch het volgende:
2012-2013
Ajax 0 - 8 Vitesse
Realistisch spel dat Football Manager.
Opbakken en dan pindasaus erbij doenquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee man... Zo'n kant en klaar bak is dat...
Vitesse kampioen in spe.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:02 schreef Typisch het volgende:
2012-2013
Ajax 0 - 8 Vitesse
Nee ik doe die fucking scherpe saus er bijquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opbakken en dan pindasaus erbij doen
zou mooi zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:02 schreef Typisch het volgende:
2012-2013
Ajax 0 - 8 Vitesse
Sambal?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik doe die fucking scherpe saus er bij
Nee, ik sta 1 puntje achter PSV en 2 punten voor Twente. Dan een gat met Grunn van 15 punten.quote:
Ajax werd in 2018 7e achter FC Emmenquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, ik sta 1 puntje achter PSV en 2 punten voor Twente. Dan een gat met Grunn van 15 punten.En Ajax staat met 44 punten dus 21 punten achter mij en Vitesse heeft 43 punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |