Het is de lenteschoonmaak. Spullen die nog in gebruik zijn doe ik nog niet van de hand.quote:
Geen aflaat erbij om op safe te spelen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:45 schreef Snakey het volgende:
Ik kan nog wel wat contracten met de duivel gebruiken.
Die krijg je gratis als je op je sterfbed spijt betuigt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geen aflaat erbij om op safe te spelen?
Jozef was je voor. O nee, ik bedoel zijn jongeheer, ik bedoel prijs de heer!quote:
Daaraan zijn voorwaarden verbonden. De duivel kan niet iemand uit dood terughalen, niemand verliefd laten worden noch kan hij met Windows overweg.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:45 schreef Snakey het volgende:
Ik kan nog wel wat contracten met de duivel gebruiken.
Dat gaat niet echt samen. Het is de een of de ander.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geen aflaat erbij om op safe te spelen?
En je spullen aan de kerk nalaat, leer mij die papen kennenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die krijg je gratis als je op je sterfbed spijt betuigt.
Als ik moderator was had ik die post verwijderd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En je spullen aan de kerk nalaat, leer mij die papen kennen
Jij trolt mij na de dood, zal je zien.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik moderator was had ik die post verwijderd.
Als jij eerder dood gaat dan ik dan zou ik nu maar vast de ziekenzalving bestellen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij trolt mij na de dood, zal je zien.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
En dan geen kleine jongetjes aanbieden
Die steel je maar uit een knekelhuis.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:31 schreef smitjew het volgende:
Ik wil wel paar schedels voor in het cafe
Blijkbaar al verkocht want ze staan wel degelijk in je beginpost. Ik zal het even updaten in de OP.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die steel je maar uit een knekelhuis.
Er zijn wel schedels maar niet in de verkoop voor profane doeleinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:30 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Blijkbaar al verkocht want ze staan wel degelijk in je beginpost. Ik zal het even updaten in de OP.
by the way:richtprijs verplicht![]()
Alweer een tevreden klant!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:42 schreef vigier het volgende:
De_Kardinaal is een betrouwbare gast. Laatst "Sympathy for the Devil" in al zijn uitvoeringen gekocht van hem... Thnx nog man!
Goud, zielen of jongetjes onder de 10.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:30 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Blijkbaar al verkocht want ze staan wel degelijk in je beginpost. Ik zal het even updaten in de OP.
by the way:richtprijs verplicht![]()
ja maar ik bedoel 2 halen 1 betalen ofzoquote:
Wat had je in gedachten dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:25 schreef smitjew het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel 2 halen 1 betalen ofzo
Dat kan. Tegen ketters, joden of heksen?quote:
Handgeschreven in Latijn is ook mogelijk voor een veelvoud vd prijs.quote:![]()
Malleus Maleficarum et alia.
4 parti in due volumi in 4° grande. Pp ( 8 ), 354, ( 24 ); ( 12 ). 184, ( 8 ). 322, ( 20 ) - ( 4 ),395. ( 5 ); 239, ( 10 ). Due titoli in rosso e nero, vignette incise in rame ai titoli, testatine e finalini. Magnifico esemplare in vitello coevo francese, dorsi a sei scomparti con fregi oro. Lugduni, Claude Bourgeat, 1669. Oltre alla Malleus contiene anche il Formicarius del Nider, la Questio de Strigibus, dello Spina, il De Artibus agicis del Basin, il Tractatus de Strigibus di Bernardo da Como, l'Opusculum de Sortilegibus di Alfonso di Castro, il De Sortilegiis del Grillandi, il Flagellum Daemonum ed il Fustis Daemonum del Menghi, i Remedia, il Flagellum Maleficarum di Petrus Marmoris, la Fuga Satanae dello Stampa, il Complementum Artis Exorcisticae, ed altro. Caillet, 7059:"Ces èditions toutes en quatre volumes et rarissime sont plus ou moins complete et excessivement recherchèes..". Casanatense, 798. Manca alla Cornell Witchcraft Collection.
EUR 5,500.00
alleen maar skare FOK!kers hierquote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een ex ossibus FransIsci Hieronyma 50.000 euro
Wat dacht je dan? Dat die dingen goedkoop waren?quote:
Dan download ik het wel via een piraten sitequote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat die dingen goedkoop waren?
Nee, daar soort zaken zet je niet op papier!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:09 schreef Blaadjes het volgende:
Heb je geen handleiding over hoe om te gaan met jonge jongetjes in een situatie als laat ik zeggen een tehuis?
Een hostie van asbest? Dat zijn ouderwetse dingen. Daar moet ik even naar zoeken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik zoek nog een hostie die niet vergaat als je hem uitbraakt en in het vuur gooit. In Amsterdam schijnen ze op te zijn
Top! Doen we!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een ex ossibus FransIsci Hieronyma 50.000 euro
Helft vooraf betalen, contant, in geld of goud.quote:
Die is uitverkocht. Ik heb wel een exemplaar dat heel veel gebruiksschade heeft, Jemoeder, is dat wat?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:18 schreef Woestijnvos het volgende:
Ik wil een Jezus om aan het kruis te nagelen.
Die zijn op, dus ik verwijs je even verder naar:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |