Het is de lenteschoonmaak. Spullen die nog in gebruik zijn doe ik nog niet van de hand.quote:
Geen aflaat erbij om op safe te spelen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:45 schreef Snakey het volgende:
Ik kan nog wel wat contracten met de duivel gebruiken.
Die krijg je gratis als je op je sterfbed spijt betuigt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geen aflaat erbij om op safe te spelen?
Jozef was je voor. O nee, ik bedoel zijn jongeheer, ik bedoel prijs de heer!quote:
Daaraan zijn voorwaarden verbonden. De duivel kan niet iemand uit dood terughalen, niemand verliefd laten worden noch kan hij met Windows overweg.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:45 schreef Snakey het volgende:
Ik kan nog wel wat contracten met de duivel gebruiken.
Dat gaat niet echt samen. Het is de een of de ander.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geen aflaat erbij om op safe te spelen?
En je spullen aan de kerk nalaat, leer mij die papen kennenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die krijg je gratis als je op je sterfbed spijt betuigt.
Als ik moderator was had ik die post verwijderd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En je spullen aan de kerk nalaat, leer mij die papen kennen
Jij trolt mij na de dood, zal je zien.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik moderator was had ik die post verwijderd.
Als jij eerder dood gaat dan ik dan zou ik nu maar vast de ziekenzalving bestellen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij trolt mij na de dood, zal je zien.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
En dan geen kleine jongetjes aanbieden
Die steel je maar uit een knekelhuis.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:31 schreef smitjew het volgende:
Ik wil wel paar schedels voor in het cafe
Blijkbaar al verkocht want ze staan wel degelijk in je beginpost. Ik zal het even updaten in de OP.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die steel je maar uit een knekelhuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |