iets voor een volgende keer?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:19 schreef methodmich het volgende:
Als het nou nog Elvis Costello was geweest...
Of the beastie boys natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:52 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Dan bevalt het "origineel" van dit nummer je waarschijnlijk ook beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vandaag: Het beste (studio)-nummer dat langer is dan 7 minuten! (ik zeg 7 minuten, want dat is denk ik wel echt de harde grens naar lange epische nummers toe)
[ Bericht 0% gewijzigd door Norrage op 05-05-2012 12:07:55 ]"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Goed punt. laten we het maar bij studioversies houden!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedoel je de studioversies? Live versies komen al snel boven de 7 minuten..
holy shit. Ja ik zat nog te denken of ik een max wilde instellen van 25 minuten ofzo..maar ik dacht ook dat er vast niet zoveel zouden zijn met zulke lange nummersquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:11 schreef Bosbeetle het volgende:
1. Sleep - Dopesmoker 63:31
2. Pharaoh Sanders - The Creator Has a Master Plan 32:46
3. William Basinski - D|P 1.1 63:00
4. Fantômas - Delerium Cordia 74:17
5. Boris - Absolute ego 65:34
Ik heb alleen we iets langere nummers genomen(zoiets kun je beter afkappen bij 30 min
![]()
)
Mijn muziek lengte waarneming is de laatste 5 jaar ofzo nogal verschoven, ik vind alles onder de 15 min niet echt meer lang...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
holy shit. Ja ik zat nog te denken of ik een max wilde instellen van 25 minuten ofzo..maar ik dacht ook dat er vast niet zoveel zouden zijn met zulke lange nummers
Tja die van een paar miljoen jaar lang is wel wat jammerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:18 schreef On het volgende:
Het scheelde weinig of ik had er een Bull of Heaven nummertje tussen gepropt hoor.![]()
Ik denk niet dat je dan heel veel stemmers gehad zou hebben. Ik ken wel wat nummers van 1 lp kant lang maar vind het niet echt uitdagend om daar een lijstje van te maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:15 schreef Norrage het volgende:
holy shit. Ja ik zat nog te denken of ik een max wilde instellen van 25 minuten ofzo..maar ik dacht ook dat er vast niet zoveel zouden zijn met zulke lange nummers
Ik had het over een max van 25 minuten. Haha. Ik heb (behalve wat lange jazz-platen) niets eens nummers van langer dan 25quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dan heel veel stemmers gehad zou hebben. Ik ken wel wat nummers van 1 lp kant lang maar vind het niet echt uitdagend om daar een lijstje van te maken.
7 minuten is wat mij betreft een prima ondergrens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |