Ik zelf heb nog geen motor aangeschaft maar ga waarschijnlijk deze kopen, de Yamaha RoadStar Warrior:
En later als ik groot ben deze:
Zoiets als deze, maar dan een andere kleur..
[Dit bericht is gewijzigd door Gul_Dukat op 30-07-2002 09:44]
mag wel af een toe de CBR900 van me broer lenen...
quote:Hey! Zelfde als mij dus. Mooie buikschuiver is het zeker!
Op dinsdag 30 juli 2002 09:44 schreef _GdR_ het volgende:
ik moet duidelijk een YZF-R1
zilver 2002 kleur.mag wel af een toe de CBR900 van me broer lenen...
En ik maak ook nog de yamaha-europe/duitsland pagina van yamaha.
(met collega's dan.)
mooist motor ooit.
ben nu bezig met R6 microsite.
quote:Kun je niet een paar mooie plaatjes van de R1 plaatsen dan? heb je vast en zeker wel.
Op dinsdag 30 juli 2002 09:51 schreef _GdR_ het volgende:
zekerz.En ik maak ook nog de yamaha-europe/duitsland pagina van yamaha.
(met collega's dan.)
mooist motor ooit.
ben nu bezig met R6 microsite.
quote:Oeh!
Op dinsdag 30 juli 2002 09:59 schreef Beyonder1974 het volgende:
Yamaha YZF-R6 2002 model blauw, binnen nu en volgende week. Neem een yamaha leren pak erbij en een Shoei Z-One of Interceptor helm! Kan niet wachten
http://www.creativeaction.nl/gdr/picts/01.jpg
http://www.creativeaction.nl/gdr/picts/02.jpg
http://www.creativeaction.nl/gdr/picts/03.jpg
http://www.creativeaction.nl/gdr/picts/04.jpg
http://www.creativeaction.nl/gdr/picts/05.jpg
http://www.creativeaction.nl/gdr/picts/06.jpg
http://www.creativeaction.nl/gdr/picts/07.jpg
http://www.creativeaction.nl/gdr/picts/08.jpg
ruw materiaal dus kan een beetje verneukt zijn...
[Dit bericht is gewijzigd door _GdR_ op 30-07-2002 10:16]
quote:Nieuw, en dat kost een hoop centjes....reken maar op ongeveer 13000-14000 euro inclu verzekering e.d. Dus die R1 die je wilt mag je wel helemaal je portemonnee voor opentrekken
Op dinsdag 30 juli 2002 10:01 schreef Kreator het volgende:[..]
Oeh!
kan ik me voorstellen. Nieuw of 2e hands? Wat kost zoiets nou? En wel foto's plaatsen als je em hebt!
Layout-wijziging
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 30-07-2002 10:34]
Een (ouwe) Honda Shadow VT750C van '83, ziet er niet uit (ik poets 'm nooit, 't is maar een vervoermiddel) maar het rijdt (meestal). Ik ben dus ook geen mooi-weer-rijder, als het sneeuwt rij ik ook!
Helm? Geen flitsend turboding met airco en alles er op en er aan, gewoon een simpel "potje"...
Verder leren pak... toch ook wel enorm belangrijk om goede bescherming te dragen !!
Jas is leer,zwart basis met rood en iets wit
Zwarte leren broek.
Rood met wit en zwarte leren laarzen
Handschoenen zwart .
Ojaaa rij op een honda VFR 750 CC kleur wit
Ik zie dan wel weer wat ik aanschaf, zal waarschijnlijk eerst een Honda XL500 worden, maar stiekem wil ik een CBR1100xx of 1000F In het
BLAUW
natuurlijk.
quote:En vandaag mijn theorie gehaald dus het duurt niet lang meer voordat ik ook motorrijder ben !!!
Op dinsdag 30 juli 2002 21:43 schreef erikh het volgende:
Ik ben nu bezig met rijlessen voor de motor, ik vind het echt geweldig om te doen man, rijdt ook erg lekker, nu nog een comfortabele motor uit zien te zoeken als ik mijn rijbewijs heb.
Ik zit alleen nog effe te bedenken wat voor motor ik dan zal nemen, ik kan een zzr 600 kopen van iemand maar een fazer 600(nieuwe model) vind ik ook wel stoer.
Ik les momenteel nog. In september examen.
* RopStop- wil een sport/supersport bike
Een 400 of 600 cc bike van een jaar of 10 oud (dat is zo ongeveer m'n budget).
maar als ik het geld heb (24000 euro) wil ik de nieuwe harley davidson vrsca v-rod... dat ding vind ik echt zooooo mooi!!!
heb hele hoop foto's op me cu2 staan, http://www.cu2.nl/browse.php?id=206811
geen zin om ze nu ook hier te posten aangezien ik over paar minuten wil gaan slapen
Ketting moet dan ook meteen vervangen worden, dus het gaat wel centjes kosten, maar jah, voor 1,5 jaar is dat wel te doen denk ik .
quote:LS650 werkt met tandriem, geen ketting dus. topsnelheid ligt nu tussen de 130 en 140... en daar wil ik echt nix vanaf hebben anders kom ik helemaal niet vooruit als ik wil gaan inhalen op de snelweg.
Op vrijdag 02 augustus 2002 12:05 schreef 4x2 het volgende:
Denk dat die LS650 nog de tandwielen heeft vd volvermogen versie.
Als je d'r voor een kleiner en/of achter een groter opzet zal ie een stuk harder optrekken zonder dat het vermogen verandert. Topsnelheid gaat misschien ook iets omhoog omdat ie door kan trekken.Ketting moet dan ook meteen vervangen worden, dus het gaat wel centjes kosten, maar jah, voor 1,5 jaar is dat wel te doen denk ik
.
Maaruh, het kan zijn dat je door die lichte verhouding gewoon harder gaat.
Heeft dat ding een toerenteller ?
Zo ja, welk toerental haalt ie in z'n hoogste en 1nahoogste versnelling ?
aprilia RS250 rijder van't eerste uur.
en dan het paarse model.
quote:ik heb alleen een snelheidsmeter, meer niet
Op vrijdag 02 augustus 2002 12:54 schreef 4x2 het volgende:
Dan vervang je de poelies, zelfde idee.
Maaruh, het kan zijn dat je door die lichte verhouding gewoon harder gaat.
Heeft dat ding een toerenteller ?
Zo ja, welk toerental haalt ie in z'n hoogste en 1nahoogste versnelling ?
in z'n 4 komt ie trouwens niet tot z'n max, denk 4500 touren, misschien 5000 ofzo
Ik heb een Honda CB550 F2 uit 1980, zoals op de foto. Alleen dat mega bagagerek moet je wegdenken, en er zit een andere uitlaat op. Kleur komt wel aardig overeen.
quote:Kan je ook al op rode kruisjes rijden
Op dinsdag 30 juli 2002 09:56 schreef Koningin het volgende:
Ik rij zelf geen motor, maar mijn vriend wel. Ik vind het wel super op achterop te zitten.
Hij rijdt zoiets:
Spandexus rijdt uiteraard 1100 cc en in dit geval een Honda Shadow VT1100C
quote:R6 ofzo voor huisvrouwen/homo's?
Op maandag 10 februari 2003 00:46 schreef Spandexus het volgende:
Alles onder de 1000 cc is voor huisvrouwen en/of homo'sSpandexus rijdt uiteraard 1100 cc en in dit geval een Honda Shadow VT1100C
quote:Veel plezier met bochten. En vergeet niet ondertussen te zwaaien.
Spandexus rijdt uiteraard 1100 cc en in dit geval een Honda Shadow VT1100C
quote:Ik ben het hier niet mee eens jongen
Alles onder de 1000 cc is voor huisvrouwen en/of homo'sSpandexus rijdt uiteraard 1100 cc en in dit geval een Honda Shadow VT1100C
[Dit bericht is gewijzigd door flippie_flink op 10-02-2003 20:00]
1200cc Lowrider uit '79
anderhalf jaar geleden gereviseerd en ietwat verbouwd
Voor de revisie reed ik zomer en winter.....
nun heb ik er een auto bij dus blijft hij bij sneew en pekel lekker binnen staan...
al pak ik tegenwoordig ook sneller de auto als het regent
quote:Zo een rijd hier ook rond, dat geluid
Op maandag 10 februari 2003 19:22 schreef madcap het volgende:
*meldt*1200cc Lowrider uit '79
anderhalf jaar geleden gereviseerd en ietwat verbouwd
Voor de revisie reed ik zomer en winter.....
nun heb ik er een auto bij dus blijft hij bij sneew en pekel lekker binnen staan...
al pak ik tegenwoordig ook sneller de auto als het regent
* D-RiSe heeft een matzwarte bieffe helm...
quote:Ik heb in het begin ook met open pijpen gereden....was wel mooi geluid maar de buren en de rest van de straat waren er niet zo over te spreken...
Op dinsdag 11 februari 2003 16:00 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Zo een rijd hier ook rond, dat geluid
woei de grond trilt ervan
Alleen die van hem plofte nogal wat olie weg wat nogal bruut klonk
Hij had er een hoog stuur op maar nu helaas niet meer
voor de revisie luste de mijne ook best wat olie......geen iedee hoeveel Miles er mee gereden is maar aan de zuigers te zien waren het er heel wat geweest...
Revisie heb ik niet zelf gedaan omdat er nog een aantal kleine verbeteringen zijn aangebracht in het blok......en in de vebrandingskamer in de koppen zijn ook nog wat verbeteringen aangebracht....
nu loopt hij ontiegelijk lekker en beter als dat tie uit de fabriek kwam
ben nu nog bezig met de oude onderdelen zoals het spartbord aan te passen voor een dikke achterband......
maar dat word wel volgend jaar eer dat zover klaar is
ik rij er ook op en ik moet zeggen dat ie heerlijk rijdt (de plattelandsweggetjes die ik rijd iig..).
Het is een off-the-road motor, 500cc uit ik geloof '82 of '88.
Ook gouden velgen, brandstoftank zonder krassen/deuken(zelfde kleur). Hij lijkt er eigenlijk heel erg op. Ik mag me ook geloof ik de jongste motorrijder op Fok! noemen..15 jaar
[edit]
op die van ons zitten op dit moment gewone cityslags, maar we hebben ook off-the-road tires...
de dakar-race werd vroeger oa met deze motor gereden..
quote:De Yamaha XT .....
Op zaterdag 15 februari 2003 02:19 schreef MeAndMyself het volgende:
mn pa en ik hebben deze gekocht ongeveer 2 jaar geleden [afbeelding]
Yamaha XT500ik rij er ook op
en ik moet zeggen dat ie heerlijk rijdt (de plattelandsweggetjes die ik rijd iig..).
Ook gouden velgen, brandstoftank zonder krassen/deuken(zelfde kleur). Hij lijkt er eigenlijk heel erg op. Ik mag me ook geloof ik de jongste motorrijder op Fok! noemen..15 jaar
[edit]
op die van ons zitten op dit moment gewone cityslags, maar we hebben ook off-the-road tires...de dakar-race werd vroeger oa met deze motor gereden..
Ken je klassiekers! Echt een toppertje,klasse
je hebt motors...en ducati's
deze heeft mun pa..en ik over 2 jaar8-)
ducati
een echte motorrijder waardeert de ducati sound:7
quote:Ben je er wel zuinig op, XT's zijn tegenwoordig zeldzaam en worden zeker collectorsitems!
Op zaterdag 15 februari 2003 02:19 schreef MeAndMyself het volgende:
mn pa en ik hebben deze gekocht ongeveer 2 jaar geleden [afbeelding]
Yamaha XT500ik rij er ook op
en ik moet zeggen dat ie heerlijk rijdt (de plattelandsweggetjes die ik rijd iig..).
[edit]
op die van ons zitten op dit moment gewone cityslags, maar we hebben ook off-the-road tires...de dakar-race werd vroeger oa met deze motor gereden..
Ga zelf binnenkort geld lenen van IBG ( ) om m'n motorrijbewijs te halen, daarna koop ik voor de komende jaren een XL500 denk ik.
quote:Dan vraag ik me af waarom je pa niet een 748 of een 996 heeft gekocht, die hebben toch wel wat meer Ducati-spirit dan een SS. Nu rijdt je pa min of meer op "the poor man's" duc.
Op zaterdag 15 februari 2003 21:08 schreef HeinZ_Gummibeartjesn het volgende:
tuttut...allemaal van die kinderachtige jappanertjes..je hebt motors...en ducati's
ducati
![]()
![]()
Maar hij heeft me nu ook aangestoken. Die dingen zijn echt opperbruut.
Binnenkort ook maar eens beginnen met lessen, en dan ook een SM kopen.......
bwoaaaaaaaaap
tjah...tis de 900 ss..maar die andere vond tie te oncomfortabel..tis een kruising tussen een trieste motor en een scheurijzer
hij haalt krap 250 en das toch leuk zat..
Sport - SuperSport (ss ) - Superbike
hij word oud:)...maar toch...je kan lkkr naar die japanse naaimachines
quote:idd, als die japanse naaimachines je voorbij scheuren kun je lekker naar ze zwaaien
Op zondag 16 februari 2003 13:31 schreef HeinZ_Gummibeartjesn het volgende:
Dan vraag ik me af waarom je pa niet een 748 of een 996 heeft gekocht, die hebben toch wel wat meer Ducati-spirit dan een SS. Nu rijdt je pa min of meer op "the poor man's" duc.
tjah...tis de 900 ss..maar die andere vond tie te oncomfortabel..tis een kruising tussen een trieste motor en een scheurijzer
hij haalt krap 250 en das toch leuk zat..Sport - SuperSport (ss ) - Superbike
hij word oud:)...maar toch...je kan lkkr
naar die japanse naaimachines
quote:
tuttut...allemaal van die kinderachtige jappanertjes..je hebt motors...en ducati's
ducati
![]()
![]()
en hij maakt tenminste geluid..zonder zon honda goldwing ofzow te zijn
quote:
tjah..k vind un duc karakter hebben...tis een motor..niet zon hi tech naaimachine en hij maakt tenminste geluid...
naaimachine MET geluid
quote:Nee dat vindt je vader... en die moet wel wat verzinnen om tegen je moeder te zeggen als ie weer 's terug komt van de dealer, pakweg ¤1000 lichter... (de prijs voor karakter nl.)
tjah..k vind un duc karakter hebben...
[Dit bericht is gewijzigd door BertV op 17-02-2003 09:07]
quote:Klopt helemaal! Alleen moet ie dan wel starten!
Op zondag 16 februari 2003 20:18 schreef HeinZ_Gummibeartjesn het volgende:
tjah..k vind un duc karakter hebben...tis een motor..niet zon hi tech naaimachineen hij maakt tenminste geluid..zonder zon honda goldwing ofzow te zijn
Ik hoop binnenkort op een Honda VF1000R zoals hierboven te rijden, gaaf apparaat.
quote:Neej, 'n Duc is net zo high-tech als een 'naaimachine', alleen dan met echte Italiaanse fouten.
Op zondag 16 februari 2003 20:18 schreef HeinZ_Gummibeartjesn het volgende:
tjah..k vind un duc karakter hebben...tis een motor..niet zon hi tech naaimachine
quote:Met de juiste demper kan je met elke supersport de doden doen herrijzen...
en hij maakt tenminste geluid..zonder zon honda goldwing ofzow te zijn
quote:psies, enneh, ik heb nu geen standaard demper meer eh...
Met de juiste demper kan je met elke supersport de doden doen herrijzen...
Nee dat vindt je vader... en die moet wel wat verzinnen om tegen je moeder te zeggen als ie weer 's terug komt van de dealer, pakweg ¤1000 lichter... (de prijs voor karakter nl.)
tjah...nog geen dingetje mee gehad:) en schoonheid heb zun prijs he:)
quote:
kughzegereeksopsuperbikeclassekugh:)
quote:Psies, omdat ze na iedere rit gereviceerd worden
zegenreeks met superbike classe
quote:Met 250cc meer dan de 4-cilinders ja
Op maandag 17 februari 2003 15:02 schreef HeinZ_Gummibeartjesn het volgende:
kughzegereeksopsuperbikeclassekugh:)
quote:Wat zit je nou nog steeds eigenlijk te zeiken man?
ducati
![]()
![]()
Zelf geef je aan dat JIJ dat dus niet doet,kan EN mag, dus.....
En als je dan nog steeds zo patserig wilt blijven doen, vertel dan ook meteen ff wat de maandelijkse aflossing is bij postkrediet,of flexplan..
Nogmaals, of je nu een ural,harley,jap,of italiaan rijd,het maakt mij geen hol uit. Doe alleen niet zo patserig,en al helemaal niet als je alleen maar bij je papa achterop hebt gezeten.
Anders open je maar een eigen post over scootertjes,past beter bij jouw vind ik....
Tot over 2 jaar
quote:Hear Hear
Op maandag 17 februari 2003 18:55 schreef Herr.Flick het volgende:[..]
Wat zit je nou nog steeds eigenlijk te zeiken man?
Ik weet niet of je kunt lezen, maar ALS je dat kunt, lees dan eerst even het titeltje van dit topic : Zijn er MOTOR RIJDERS onder de fokkers?Zelf geef je aan dat JIJ dat dus niet doet,kan EN mag, dus.....
En als je dan nog steeds zo patserig wilt blijven doen, vertel dan ook meteen ff wat de maandelijkse aflossing is bij postkrediet,of flexplan..Nogmaals, of je nu een ural,harley,jap,of italiaan rijd,het maakt mij geen hol uit. Doe alleen niet zo patserig,en al helemaal niet als je alleen maar bij je papa achterop hebt gezeten.
Anders open je maar een eigen post over scootertjes,past beter bij jouw vind ik....
Tot over 2 jaar
Ik dacht dat Harley rijders alleen andere motor's afzeikte maar die Ital rijders kunnen er ook wat van zeg
Laat iedereen in z'n waarde en laat die Wannabe rijder maar terug komen als hij eeen A op z'n rijbewijs heeft
quote:wie zegt dat ik geen motor rij? ik zei dat ik die motor over 2 jaar had ( lees..als mun pa zich te oud vind om erop te rijden..lees: als ik dat vind )
Wat zit je nou nog steeds eigenlijk te zeiken man?
Ik weet niet of je kunt lezen, maar ALS je dat kunt, lees dan eerst even het titeltje van dit topic : Zijn er MOTOR RIJDERS onder de fokkers?
Zelf geef je aan dat JIJ dat dus niet doet,kan EN mag, dus.....
En als je dan nog steeds zo patserig wilt blijven doen, vertel dan ook meteen ff wat de maandelijkse aflossing is bij postkrediet,of flexplan..Nogmaals, of je nu een ural,harley,jap,of italiaan rijd,het maakt mij geen hol uit. Doe alleen niet zo patserig,en al helemaal niet als je alleen maar bij je papa achterop hebt gezeten.
Tot over 2 jaar
bythw..k heb un motorrijbewijs..alleen geen motor
als je voortaan gaat flamen..lees dan eerst de post?
quote:Flamen,aandachtsprobleempje?? Jij wel, lees je eigen posts maar us na!
TUTTUT...allemaal van die KINDERACHTIGE JAPANNERTJES..je hebt motors...en ducati's
ducati
![]()
![]()
EEN ECHTE MOTORRIJDER waardeert de ducati sound:7
Nu rijd ik echt op een Suzuki GS 500 E uit 1990
En dat is tog best leuk als je dan in omgeving Marken, Monnickendam, Volendam woont. Flink veel mooie dijkjes enzow (ben overigens ventje in blauwe shirt @ foto)
Dees had ik...tot -ie gejat werd...
[smartassmodus]
Ik vind het trouwens niet van karakter getuigen als je met andermans veren pronkt....bv. mijn papa heeft...of de vriend van de broer van de zus van een vriend heeft die-en-die fiets.
Ook niet...over 12 jaar haal ik mijn rijbewijs en dan koop ik ff een R1...
leer eerst maar rijden voor je met 150 pk gaat stoeien...
En als je dan toch een held bent, koop dan een '98 R1...die waren nog lekker moeilijk te beheersen..
[/smartassmodus]
zo...dat moest er nog ff bij
quote:Na dat biertje nog gaan rijden? Lijkt me namelijk niet zo slim...
Op maandag 17 februari 2003 23:37 schreef Paxlie het volgende:
Eerst reed ik altijd op een XT250, dat was echt altijd superlachen. Ook keertje door zand heen gecrossed enzow. Superding en dat terwijl die uit 1981 was. (foto is overigens niet echte motor, kleuren kloppen wel.Nu rijd ik echt op een Suzuki GS 500 E uit 1990
![]()
En dat is tog best leuk als je dan in omgeving Marken, Monnickendam, Volendam woont. Flink veel mooie dijkjes enzow
(ben overigens ventje in blauwe shirt @ foto)
quote:Bevalt die suzuki een beetje? Dat is 1 van de motoren die ik op het oog heb maar hij moet wel een beetje lekker rijden natuurlijk
Op maandag 17 februari 2003 23:37 schreef Paxlie het volgende:
Eerst reed ik altijd op een XT250, dat was echt altijd superlachen. Ook keertje door zand heen gecrossed enzow. Superding en dat terwijl die uit 1981 was. (foto is overigens niet echte motor, kleuren kloppen wel.Nu rijd ik echt op een Suzuki GS 500 E uit 1990
![]()
En dat is tog best leuk als je dan in omgeving Marken, Monnickendam, Volendam woont. Flink veel mooie dijkjes enzow
(ben overigens ventje in blauwe shirt @ foto)
Het ding is nog aan verbouwen onderhevig. Moet nog een bug spoiler onder, hugger en de boel moet nog in kleur gespoten worden.
Mijn helm is een Lazer Revolution.
alleen dan in zwart/mintgroen.
nu nog van mn zwager... straks van mij
quote:Jah, bevalt uitermate goed
Op woensdag 19 februari 2003 15:20 schreef erikh het volgende:[..]
Bevalt die suzuki een beetje? Dat is 1 van de motoren die ik op het oog heb maar hij moet wel een beetje lekker rijden natuurlijk
quote:Cool, Lightyear is ook bezig.
Op donderdag 1 augustus 2002 17:43 schreef erikh het volgende:[..]
En vandaag mijn theorie gehaald dus het duurt niet lang meer voordat ik ook motorrijder ben !!!
Ik zit alleen nog effe te bedenken wat voor motor ik dan zal nemen, ik kan een zzr 600 kopen van iemand maar een fazer 600(nieuwe model) vind ik ook wel stoer.
Rustig beginnen voor Lightyear, dacht aan het eerste jaartje aan een Yamaha Diversion 600.
quote:Ah, heel goed! Ook ik cross op een RS250 rond (blauw oranje)
Op vrijdag 2 augustus 2002 15:14 schreef slashme het volgende:
* slashme meldt zich.aprilia RS250 rijder van't eerste uur.
[afbeelding] en dan het paarse model.
<edit> Nou die motor was een zware afknapper zeg, zo'n beetje alles wat er fout aan kon zijnw as fout helaas, nog geen extra fokkende motorrijder dus helaas
[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 25-02-2003 22:34]
Komende zaterdag mag ik m ophalen
[Dit bericht is gewijzigd door Suicidal_Maniac op 02-03-2003 17:12]
Zoals http://www.lonestarcycle.com/images/c03001.jpg
Alleen dan wel met andere uitlaten voor een mooier geluid.
Heeeeeeel misschien ga ik switchen naar een ducati st4 (toermotor van ducati) dit jaar..
Mijn broertje werkt in geneve voor de vn en heeft hem taxfree aan kunnen schaffen....en wil hem dit jaar kwijt...erg aanlokkelijk
http://www.lexicon.net/bpm/images/st4/bens_st4_right_full.jpg
Het is een Bimota YB9 .. een kruising tussen Japans motorontwerp en handgebouwd Italiaans frame & design.
http://motor.2dehands.nl/fotos/2455934.jpg
helaas ben ik ontslagen vanwege een reorganisatie en moet ik vechten om 'r te behouden ..alvast maar ter peiling te koop gezet
edit: post ergens hierboven gelezen, sh*t voor je dat ie mischien weg moet
quote:Misschien ben ik wel iets te overhaast .. komende weken zal het leren .. nu ook nog de auto totall loss die ik wegens ontslag moest inleveren...- vorige week vrijdag.
Op vrijdag 30 mei 2003 23:46 schreef masuyo het volgende:
wat voor motor is datzo te zien staat ie te koop bij 2ehands.nl, maja ben toch pas 16
edit: post ergens hierboven gelezen, sh*t voor je dat ie mischien weg moet
Ik rij een Suzuki GSX-R uit '88..Ongeveer een jaartje nu, perfecte motor, lekker cruisen en lekker sportief.
quote:ja, heb een arai op m'n hoofd.
Op dinsdag 30 juli 2002 09:29 schreef Heavy-D het volgende:
En zo ja... wat rijden ze en wat voor helm dragen ze?
...
Ik heb al 12 jaar een Nolan ..nou ja de derde alweer natuurlijk..
Perfect sluitsysteem en na uren passen merkentrouw gebleven..
quote:leuk ding, alleen die balk (frame) vind ik niet zo mooi
Op zaterdag 28 juni 2003 21:39 schreef desmoquattro het volgende:
oh ja, mijn brommer
quote:zo'n desmoquattro hebben wij ook nog te koop staan.. best lache dingetje
Op zaterdag 28 juni 2003 21:39 schreef desmoquattro het volgende:
oh ja, mijn brommer
3 weken geleden een lekke achterband door een inbusbout , set me back 213 euro's
alleen maar positief over deze Japanner..
grtz, Miyagi-san
[Dit bericht is gewijzigd door Miyagi op 05-07-2003 21:25]
quote:hoi daar.heb je met jouw helm ook last van een gescheurd voorvizier?
[b]Op donderdag 20 februari 2003 12:56 schreef imriyr hetMijn helm is een Lazer Revolution.
[afbeelding]
Hoop het over 1,5 maand te hebben en dan in januarie of februarie kijken voor een GSXR 600. Als het budget het toe laat of anders een ZXR 750 of misschien wel een RS250, maar dat moet ik nog allemaal even zien.
Suzuki GSX-R 750-SRAD
Ook nog (tijdelijk) deze:
Voxan Cafe Racer
quote:Mooie kleurstelling heeft die GSX!! Zie je niet vaak rijden zo
Op zaterdag 20 september 2003 15:44 schreef generalist het volgende:
[afbeelding]
Suzuki GSX-R 750-SRADOok nog (tijdelijk) deze:
Voxan Cafe Racer
quote:Kook, moet 22 okt afrijden (spannend!!)
Op dinsdag 30 juli 2002 10:01 schreef X-Ray het volgende:
Ik ben nu bezig met m'n motorrijbewijs.
quote:Zeker spannend
Op maandag 29 september 2003 11:06 schreef RoofingBurner het volgende:[..]
Kook, moet 22 okt afrijden (spannend!!)
En mijn speledingetje. En Kawa ZX 9 R uit 1997:
Oh ja, dit is mijn helm: Een Shoei Raid Black.
Heb er een bijpassend pak (Spool) en helm (Bayard) bij gekocht:
Weet nog niet hoe lang ik deze motor nog hou, hij bevalt wel goed, maar in de winter rijd ik er toch niet veel op..
quote:Gaaf ding, die ZX9R!!
Op maandag 29 september 2003 11:18 schreef ZX9R het volgende:
Mijn oudje, een Kawa Z750E uit 1980 (foto is model 1985 maar hij lijkt erop)
[afbeelding]En mijn speledingetje. En Kawa ZX 9 R uit 1997:
[afbeelding]Oh ja, dit is mijn helm: Een Shoei Raid Black.
[afbeelding]
quote:Ben er ook erg blij mee, heb tot nu toe twee maal deze kleurstelling gezien, 1 keer mijn eigen motor en tweede is een andere die ik anders gekocht zou hebben. En dat was niet in NL!
Op maandag 29 september 2003 11:03 schreef ploderus het volgende:[..]
Mooie kleurstelling heeft die GSX!! Zie je niet vaak rijden zo
quote:0 - 200 onder de 10 seconden.
Op maandag 29 september 2003 11:23 schreef ploderus het volgende:
Gaaf ding, die ZX9R!!Rijdt zeker wel pittig
Echt opletten dus. Twee keer knipperen en je zit boven de 240.
in z'n 1 voorwiel los,
in z'n 2 voorwiel los,
in z'n 3 voorwiel los,
in 'z'n 4 voorwiel net niet los!
quote:Wow, vet!! Die van mij haalt in z'n 2 nog wel voorwiel los, maar daar blijft het denk ik wel bij.. Heb in zijn drie nog niet geprobeerd, maar denk dat ie dat toch niet redt.. Maar ja, tis mijn eerste motor, dus dan is het maar goed ook
Op maandag 29 september 2003 11:26 schreef ZX9R het volgende:[..]
0 - 200 onder de 10 seconden.
Echt opletten dus. Twee keer knipperen en je zit boven de 240.
in z'n 1 voorwiel los,
in z'n 2 voorwiel los,
in z'n 3 voorwiel los,
in 'z'n 4 voorwiel net niet los!
quote:Sinds wanneer is de R1 van Honda
Op dinsdag 30 juli 2002 10:16 schreef Oom_Agent het volgende:
Blijft mooi zo'n R1.
Layout-wijziging
En verder.. *meldt* Alleen nog geen rijbewijs..
quote:Kijk nog eens dan!
Op maandag 29 september 2003 12:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Sinds wanneer is de R1 van Honda
Dit is een VTR..
heeft Cagiva relatief veel of een normale hoeveelheid onderhoud nodig.
Voordat ik een motor ging kopen heeft men mij meerdere malen gezegt dat een Japanse motor zuiniger rijdt en minder onderhoud nodig zou hebben. Ik vraag me af of dit nu werkelijk zo is. Cagiva is niet bepaald Japans
Wel een erg stoere fiets trouwens, hoe klinkt het? Hard of stevig en flink tijdens het rijden?
quote:Meer onderhoud dan normaal, want het blijft een 2-takt motor. 2 takt verricht meer arbeid in een kortere tijd dan 4-takt motor dus meer slijtage, ook neemt de 2-takt motor het niet zo nauw met timing van poorten enzo, dus er zou meer olie verloren gaan.
Op maandag 29 september 2003 15:17 schreef generalist het volgende:
Hey ViperDesign, vraagjeheeft Cagiva relatief veel of een normale hoeveelheid onderhoud nodig.
Voordat ik een motor ging kopen heeft men mij meerdere malen gezegt dat een Japanse motor zuiniger rijdt en minder onderhoud nodig zou hebben. Ik vraag me af of dit nu werkelijk zo is. Cagiva is niet bepaald Japans
Wel een erg stoere fiets trouwens, hoe klinkt het? Hard of stevig en flink tijdens het rijden?
Rij nu trouwens op een XR600sm, als je echt over motoren wil lullen moet je naar het forum gaan wat echt over motoren word geluld, tja, ik wil natuurlijk geen reclame maken voor het motor-forum.nl. :-)
quote:4'takt heeft een carter .. 2'takt niet.
Op maandag 29 september 2003 16:14 schreef Rietvaerder het volgende:Meer onderhoud dan normaal, want het blijft een 2-takt motor. 2 takt verricht meer arbeid in een kortere tijd dan 4-takt motor dus meer slijtage, ook neemt de 2-takt motor het niet zo nauw met timing van poorten enzo, dus er zou meer olie verloren gaan.
Mozeskriebel wat is dat ding snel!
Filmpje: ZX 9 R van 0 - 300 km/h Pas op! 2,4 MB!
quote:2 takt heeft ZEKER wel een carter. What about een 2 takt met carterspoeling dan.. scooters bijv.
Op maandag 29 september 2003 20:56 schreef Patrick281 het volgende:[..]
4'takt heeft een carter .. 2'takt niet.
Bij de laatste meng je de (speciale) olie door de benzine of via injectie wordt het voor je gedaan.
Het is dus letterlijk een oliestoker.
Je moet wat vaker zuigers wisselen, in het geval van de cagiva ergens tussen de 8.000 en 25.000
Maar die onderdelen zijn wel goedkoop.
Helaas dus geen ding om elke dag even flink woon-werk verkeer te gaan doen. (zou ik elke 4 maanden nieuwe zuiger moeten monteren)
quote:Super!! Wat een snelheid! Doet me een beetje denken aan ghostrider
Op maandag 29 september 2003 21:12 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb nog een filmpje gekregen over de ZX9R. Echt bruut!!! (met dank aan Patrick281)Mozeskriebel wat is dat ding snel!
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:28 schreef ploderus het volgende:[..]
Wow, vet!! Die van mij haalt in z'n 2 nog wel voorwiel los, maar daar blijft het denk ik wel bij.. Heb in zijn drie nog niet geprobeerd, maar denk dat ie dat toch niet redt.. Maar ja, tis mijn eerste motor, dus dan is het maar goed ook
quote:gele motor, zwarte helm
Op dinsdag 30 juli 2002 09:29 schreef Heavy-D het volgende:
En zo ja... wat rijden ze en wat voor helm dragen ze?
quote:Tip: Ga eerst een dagje huren. Goede kans dat je gigantische rugpijn krijgt op zo'n ding.
Ik zelf heb nog geen motor aangeschaft maar ga waarschijnlijk deze kopen, de Yamaha RoadStar Warrior:
[afbeelding]En later als ik groot ben
deze:
[afbeelding]
quote:
Op maandag 29 september 2003 22:47 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
2 takt heeft ZEKER wel een carter. What about een 2 takt met carterspoeling dan.. scooters bijv.
quote:die bonnie, is dat nog met olietank? die zijn erg mooi!
Op dinsdag 4 maart 2003 00:48 schreef salparadise het volgende:
Ook een Triumph, nou ja, een Bonneville uit '70 (iets minder snel).
(en een piaggo vespa 150 sprint:@)
quote:Vrij normaal toch
Op maandag 29 september 2003 21:12 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb nog een filmpje gekregen over de ZX9R. Echt bruut!!! (met dank aan Patrick281)Mozeskriebel wat is dat ding snel!
Ik wil beginnen op een suzuki gs500e (waar ik nu ook op les) Ik heb gehoord dat dit gewoon goedkope, degelijke en makkelijke beginnersmotoren zijn, of heeft iemand nog een betere tip?
quote:GS 500 E roelt
Op maandag 3 november 2003 01:16 schreef jaapgvk het volgende:
Ik ben zaterdag begonnen met m'n motor-rijbewijs. Beetje domme tijd om te beginnen ik weet het maar dan weet ik wel zeker dat ik in het voorjaar kan gaan rijden+dat ik geen last heb van die verandering in het examen...Ik wil beginnen op een suzuki gs500e (waar ik nu ook op les) Ik heb gehoord dat dit gewoon goedkope, degelijke en makkelijke beginnersmotoren zijn, of heeft iemand nog een betere tip?
quote:Haha, mooi... Natuurlijk wel 25kw he?
Op maandag 3 november 2003 01:21 schreef Paxlie het volgende:[..]
GS 500 E roelt
Niet zo duur en met de juiste bandjes (Bridgestone BT45 had ik achter dacht ik) kan je met dat ding ongelooflijk hard door de bochten
En ik heb verder nog geen negatieve reacties gehoord dus dat zit volgens mij wel goed...
quote:LOL!
Op maandag 3 november 2003 10:14 schreef Oldbie het volgende:
Heb je altijd in huis je helm op
Ben je zo lelijk dat je anders je kamer niet uit mag ofzo?
quote:Ik had de zware versie van de GS500E en die had 35kw, maar volgens mij is het met 25kw alsnog een superleuke beginfiets
Op maandag 3 november 2003 01:26 schreef jaapgvk het volgende:[..]
Haha, mooi... Natuurlijk wel 25kw he?
En ik heb verder nog geen negatieve reacties gehoord dus dat zit volgens mij wel goed...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |