Ik zie liever helemaal niet zo'n uitslag.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ziet liever met zo'n uitslag Kunduz + SGP en PvdD?
Oh da's pas 75, dan moet 50+ er ook nog bijquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ziet liever met zo'n uitslag Kunduz + SGP en PvdD?
De SPD is linkser dan de PvdA.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:37 schreef waht het volgende:
Waarom is de PvdA niet meer als de sociaal-democraten in Duitsland?
Laat de jongeren de crisis betalen!quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:36 schreef waht het volgende:
[..]
De ouderen hebben het steeds slechter in dit land!!
Zal een geduchte kandidaat worden op het lijstje van mijn pa.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:36 schreef waht het volgende:
[..]
De ouderen hebben het steeds slechter in dit land!!
Nou en. De Duitsers hebben het gepeupel tien jaar geleden al een trap onder de kont gegeven.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:37 schreef waht het volgende:
Waarom is de PvdA niet meer als de sociaal-democraten in Duitsland?
Vergeet de grootste club idioten, de VVD, niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
Er is sowieso geen gunstige coalitie mogelijk, want de politiek is te versplintert.
PvdD, SGP, 50+, Brinkman, allemaal idioten die wel kunnen wieberen.
Lets agree to disagree.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vergeet de grootste club idioten, de VVD, niet.
Omdat ze daar geen SP hebben, of lange tijd hadden. Nu zijn er die Linke, maar geen idee hoe het daarmee gaat?quote:
Ik weiger te tekenen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk en jij geeft mij gewoon gelijk.
Dat lijkt me een faire deal.
Vanaf dat moment moest de VVD in Nederland zo nodig met de LPF/PVV figuren aan het regeren....quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:39 schreef waht het volgende:
[..]
Nou en. De Duitsers hebben het gepeupel tien jaar geleden al een trap onder de kont gegeven.
Maar natuurlijk du_ke.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vanaf dat moment moest de VVD in Nederland zo nodig met de LPF/PVV figuren aan het regeren....
Dan ben je schijnbaar wat minder goed geinformeerd over de Duitse politiek. De rood-groene regering heeft pakweg 10 jaar geleden de meest rechtse hervormingen doorgevoerd die denkbaar waren (omtrent Hartz IV). Daardoor is Duitsland competatief gebleven (naast de hoge arbeidsproductiviteit), waardoor ze het nu zo goed doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ze daar geen SP hebben, of lange tijd hadden. Nu zijn er die Linke, maar geen idee hoe het daarmee gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |