quote:Op zondag 27 mei 2012 18:08 schreef The_Avatar het volgende:
Dit is direct al leuker dan dat koude F1.
Tradities +1
Een Ford GT op Indy? Madness!quote:Op zondag 27 mei 2012 18:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb die track ook een keer gereden in een ander kampioenschap in GT5 weet alleen niet meer welke auto ik toen had maar was in gevecht met een paar Ford GT's voor de overwinning.
Die dingen gingen hard, 't was elke keer elkaar inhalen want ik was sneller in de bochten en hun sneller op het rechte stuk, RTL had die uit moeten zenden.quote:
Ik ben niet iemand die snel de ene sport met de andere gaat vergelijken.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:13 schreef Nober het volgende:
Jullie lijken die Richard Hammond wel die was ook helemaal fan van de NASCAR nadat hij dat van dichtbij mee maakte, allemaal entertainment... racen lijkt wel bijzaak.
Ik hoop dat Barrichello wint.
wel tof om te horen, alles mag als de show maar goed is, hahaquote:Op zondag 27 mei 2012 19:08 schreef The_Avatar het volgende:
Wat kan de F1 hier van leren. Dictator regeltjes daar.
Nou een machinegeweer op het dak monteren is goed voor de show maar of het mag betwijfel ikquote:Op zondag 27 mei 2012 19:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wel tof om te horen, alles mag als de show maar goed is, haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |