Dat idee heb ik ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:38 schreef Trebweb het volgende:
Ik loop inderdaad de 2011 versie! Daar loop je al eerder langer heb ik het idee.
Maar dat is toch ook een 'stap' van niks? 2x 15 minuten met kort een stukje wandelen of 30 minuten aan één stuk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook
Maar aan het eind maak je wel ineens enorme sprongen viel me op. Een na laatste week loop je 2 keer een kwartier, en de week erna ga je in 1 keer naar 30 minuten met evt 1 of 2 minuten wandelen... Dacht ik
Kom is met een betere smoes aanzetten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:20 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga aan het begin van de avond wel of later vanmiddag. Dan ga ik eerst een stuk lopen met de hond. Heb wel zin om te rennen, maar niet om me om te kleden
Dat gaat nietquote:
Jij postte toch laatst dat je het zo te pakken had?quote:
Nou, laat maar zien danquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:35 schreef Fuszy het volgende:
Misschien dat ik rond een uur of 9 een rondje ga lopen. Heb wel de smaak te pakken
goedzo, gewooon opbouwen tot het beterder voeltquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:56 schreef Oognip het volgende:
Ik kom me hier ook eens melden
Ik ben sinds 6 weken begonnen met hardlopen en gebruik Evy, 2011 versie. Ik vind hardlopen niks aan, maar altijd als ik klaar ben geeft het me wel een fijn gevoel
Ik zit nu dus in week 6, maar ga het niet redden. Vorige week moest ik 2x5 minuten en 2x4 hardlopen, deze week 2x 7 en 2x 5 minuten. Gister ben ik wezen lopen maar vond het veel te zwaar. De rest van de week doe ik maar gewoon weer week 5
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het best een stap, om ineens naar een half uur te gaan... Misschien zit het gewoon tussen de orenquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:15 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook een 'stap' van niks? 2x 15 minuten met kort een stukje wandelen of 30 minuten aan één stuk.
Vanmiddag ga ik ook weer, de zon schijnt al! Ben wel nog een beetje moe van m'n over-actieve weekend met fietsen enzo..
ssshtquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij postte toch laatst dat je het zo te pakken had?
Edit - Ja dus:
[..]
Nou, laat maar zien dan
Anders doe je toch eerst een weekje 20-10. En daarna 25-5?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het best een stap, om ineens naar een half uur te gaan... Misschien zit het gewoon tussen de oren![]()
Zoiets wilde ik ook gaan doen, denk dat ik 30 in 1 keer niet meteen red namelijk!quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:39 schreef .M. het volgende:
[..]
Anders doe je toch eerst een weekje 20-10. En daarna 25-5?
Jep, tennis en wielrennen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:57 schreef Fuszy het volgende:
Sporten jullie naast het hardlopen nog? Voetbal, wandelen of iets dergelijks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |