What is this, I don't even....quote:
Respect.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Deze topic
Is niet kick
Hey mods, drop die lock
En TS flikker op
Aightz
Helaas is Rap nog legaal hier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wow dat dit in nederland mag. Is hier geen wet tegen?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 04:09 schreef FL_Freak het volgende:
Ff wat echte rap plaatsen om dit topic te redden:
Biggie? Nee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 04:09 schreef FL_Freak het volgende:
Ff wat echte rap plaatsen om dit topic te redden:
Dubstep en Rap zijn dan ook de enige 2 muziekstijlen die not-done zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat ik net hoorde was geen rap... had iets weg van dubstep
Rap vind ik wel mooi.. maar dan geen nederlandsequote:Op woensdag 2 mei 2012 08:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dubstep en Rap zijn dan ook de enige 2 muziekstijlen die not-done zijn.
Nederlands tekst is in elke muzieksoort nou eenmaal puur bagger. Het enige waar Nederlanders goed in zijn is elektronische muziek maken en draaien. Verder is Rap in elke taal pure aids.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Rap vind ik wel mooi.. maar dan geen nederlandse
wauw goede tekstquote:Op woensdag 2 mei 2012 04:04 schreef DrDentz het volgende:
We zitten met z'n allen achter de tv
En als ik nodig moet dan loop ik naar de plee
"heb je het te druk met die piemel in je reet"quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:06 schreef Zandheks het volgende:
De studentjes zijn niet veel beter, hoe wil je nog geloofwaardig gaan solliciteren hierna?
ik zat nog op een bonaventuracollegequote:
En keihard smatjes schuren voor de videoclipquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:38 schreef DrDentz het volgende:
Wow ik had gewild dat wij dat op school deden, ik moest van die truttige liedjes zingen van heb ik jou daar, niks geen 'trillen met die bil' teksten.
Dafuq.quote:
En een 14 jarig donker meisje dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:03 schreef Piye het volgende:
Dit begint echt uit de hand te lopen. Mensen moeten eens gaan beseffen dat rappen een talent is. Er is een zekere aanleg en heel veel oefening vereist. Niet iedereen die een rijmpje op kan zeggen kan rappen. En niet racistisch bedoeld ofzo, maar als je een 14-jarig blank meisje bent dat niet eens naar rap luistert, moet je het al helemaal niet in je hoofd halen dat je zelf vast ook wel een rap in elkaar kan flansen.
Ga toch weg man. Het gaat helemaal nergens meer over. Waar zijn de muziekanten gebleven die met pijn en moeite muziek maken in combinatie met instrumenten. Met een computer kunnen we allemaal wel wat produceren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:03 schreef Piye het volgende:
Dit begint echt uit de hand te lopen. Mensen moeten eens gaan beseffen dat rappen een talent is. Er is een zekere aanleg en heel veel oefening vereist. Niet iedereen die een rijmpje op kan zeggen kan rappen. En niet racistisch bedoeld ofzo, maar als je een 14-jarig blank meisje bent dat niet eens naar rap luistert, moet je het al helemaal niet in je hoofd halen dat je zelf vast ook wel een rap in elkaar kan flansen.
heb je het al eens geprobeert dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Het gaat helemaal nergens meer over. Waar zijn de muziekanten gebleven die met pijn en moeite muziek maken in combinatie met instrumenten. Met een computer kunnen we allemaal wel wat produceren.
Ja hoor, en..quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:14 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
heb je het al eens geprobeert dan?
Ook gewoon niet maar ik doelde vooral op dat emowijf dat een "rockchick is maar beter rapt dan de meesten".quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En een 14 jarig donker meisje dan?
"Boehoehoe waar zijn de instrumentenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Het gaat helemaal nergens meer over. Waar zijn de muziekanten gebleven die met pijn en moeite muziek maken in combinatie met instrumenten. Met een computer kunnen we allemaal wel wat produceren.
ah natuurlijk, en je hebt dit zeker niet opgenomen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:18 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja hoor, en..
a) het was geen ruk aan
b) niet moeilijk
Ik vind het wel een lekkere flow hebben. En lieve tekst. Is weer eens wat anders dan dat bitches ho's cars drugs sex money gebeuren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ook gewoon niet maar ik doelde vooral op dat emowijf dat een "rockchick is maar beter rapt dan de meesten".Als je een rockchick bent ga dan lekker gare rock maken en laat rap met rust. Daarom zei ik niet racistisch bedoeld het ergert me vooral dat je niks met rap hebt, maar denkt dat het niet meer is dan rijmen terwijl er een deuntje afspeelt en dus meent dat jij het ook wel kan. En dit soort projecten spelen die gedachte alleen maar in de hand. Schandalig eigenlijk dat je als rapliefhebber zoiets op durft te zetten.
Langzaam praten is geen flow.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:33 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekkere flow hebben. En lieve tekst. Is weer eens wat anders dan dat bitches ho's cars drugs sex money gebeuren.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:03 schreef Piye het volgende:
Zolang mensen tyfusraps blijven maken bij wijze van projecten, reclames en andere zooi is er helemaal niks aan overdreven. Ze voeden alleen maar het idee dat rappen geen enkele vaardigheid vereist. Gewoon een beetje stom lullen en zorgen dat de laatste woorden rijmen (zelfs dat wordt steeds meer met een korrel zout genomen) en je bent zogenaamd aan het rappen. Laat ze lekker andere muziekgenres gaan verneuken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:42 schreef kipknots het volgende:
[..]![]()
Overdrijf niet zo. Gewoon een duf school projectje. De andere muziek die op scholen gemaakt wordt stelt ook niets voor.
Hier, ff een lekkere track om weer tot rust te komen.
Hopelijk geen programma's als DWDDquote:Op woensdag 2 mei 2012 04:04 schreef DrDentz het volgende:
We zitten met z'n allen achter de tv
En als ik nodig moet dan loop ik naar de plee
Hier kan ik nog best om lachenquote:
jij hebt zekers geen iphone of bbquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:58 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Hier kan ik nog best om lachenDie filmpjes van 3KB enzo zijn gewoon om te huilen.
Had BB nu Galaxy S2quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:59 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
jij hebt zekers geen iphone of bb
Heb de eerste 24 seconden gekeken en hoor alleen maar een zeer positieve 'lieve' rap over vrienden voor het leven, vrienden zijn is voor hem en haar, altijd wat geven, etc.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:59 schreef magneetstrip het volgende:
Ben ik de enige die zich bij dit filmpje irriteert aan die buitenlandse jongetjes? Niet rascistisch bedoeld, maar bij mij op de basisschool zaten ook dit soort types met hun leidse gangster shit alles, rotjochies.
quote:
Die "rappende" meisjes vind ik best wel schattig, maar dat begin waarin ze schreeuwen, daar krijg ik echt rillingen van.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Heb de eerste 24 seconden gekeken en hoor alleen maar een zeer positieve 'lieve' rap over vrienden voor het leven, vrienden zijn is voor hem en haar, altijd wat geven, etc.
Aan welke aspecten stoor jij je dan precies? Wees eens iets concreter.
Klopt. Alleen jammer dat een figuurtje zoals bijvoorbeeld sinepedraap dit probeert te misbruiken om lekker te kunnen klagen over rap.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:42 schreef kipknots het volgende:
[..]![]()
Overdrijf niet zo. Gewoon een duf school projectje. De andere muziek die op scholen gemaakt wordt stelt ook niets voor.
quote:
VMBO KADER JWZZZ MAVO WEL SLIM MAAR LAZY JAMANquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je kan wel goed zien wie de domme hollanders zijn.
Whatdefuck is dit, ergste van alles KANKER mijn oren zijn dood GODVERquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:06 schreef Zandheks het volgende:
De studentjes zijn niet veel beter, hoe wil je nog geloofwaardig gaan solliciteren hierna?
ik bedoelde meer dat die bleekscheten geen ritme gevoel hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:36 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
VMBO KADER JWZZZ MAVO WEL SLIM MAAR LAZY JAMAN
Mensen die andere mensen hekelen om hun voorkeurquote:Op woensdag 2 mei 2012 07:58 schreef sinepedraap het volgende:
Rap
Hiphop
Mensen die hieraan meewerken
Mensen die dit leuk vinden![]()
Mensen die hier verantwoordelijk voor zijn![]()
Scholen die dit toelaten
Gelijk heb je. Kijk eens op twitter heb je ook allemaal wannabe artiesten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:46 schreef Schpast het volgende:
Nederland, leading country.
Dit alleen al is voor mij reden om ergens in Zuid-Oost Afrika te gaan wonen, ver van dit soort grappen en grollen vandaan.
Daar rappen ze ook gewoon hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:46 schreef Schpast het volgende:
Nederland, leading country.
Dit alleen al is voor mij reden om ergens in Zuid-Oost Afrika te gaan wonen, ver van dit soort grappen en grollen vandaan.
oke n nu?quote:
Moet kunnenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen hekelen om hun voorkeur
whaha die downie op 1:31quote:
Jij bent toch niet stiekem een beetje jelly?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:14 schreef magneetstrip het volgende:
Die rapfilms van Bonaventuracollege zijn van de vestiging Burggravenlaan. Op hyves heb ik een aantal smoeltjes herkend, uiteraad hebben ze allemaal 500+ vriendjes en vriendinnetjes
Ik heb KCV en we doen nooit ietsquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:01 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik heb het dit jaar en moet godverdomme 10 (!!!! ) verslagen maken
Dit is de helaasheidquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:09 schreef Panzermaus het volgende:
Overheden en scholen die altijd met 'cultuur' en 'rappers' op de proppen komen.Over 5 jaar is Dodenherdenking vervangen met een rap van geblaat van eigen bodem, let maar op.
Op sommige scholen heet het anders.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:35 schreef Zandheks het volgende:
[..]
Sterker nog jullie doen zo weinig, dat je niet weet dat het vak CKV heet ipv KCV.
KCV gaat in op de Romeinen en Grieken etc, CKV is toneelstukken bezoeken voor een cijferquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Op sommige scholen heet het anders.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:57 schreef Nestalgie het volgende:
Kanker slechte raps gvd.
Om te huilen dit.
Mijn stelling is dat alleen zwarten mogen rappen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar rappen ze ook gewoon hoor.
Wel wat hoger niveau dan die rapfabriek maar die lat ligt ook wel erg laag.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:23 schreef Schpast het volgende:
[..]
Mijn stelling is dat alleen zwarten mogen rappen.
M.u.v. deze bazen alsmede Osdorp Posse en dergelijke.quote:
Oke.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:32 schreef Schpast het volgende:
[..]
M.u.v. deze bazen alsmede Osdorp Posse en dergelijke.
Ik dacht dat jullie tegen ophokuren warenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
KCV gaat in op de Romeinen en Grieken etc, CKV is toneelstukken bezoeken voor een cijfer
Je kunt kiezen tussen die twee bij ons, maar op gymnasium is KCV verplicht en blij toe
Gelukkig zijn er nog mensen met verstand van zaken. Al die mensen van die rapfabriek hebben dezelfde intonatie omdat ze allemaal gewoon 1 zin oplezen dus ik hoor er totaal geen flow in.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:32 schreef Schpast het volgende:
[..]
M.u.v. deze bazen alsmede Osdorp Posse en dergelijke.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:30 schreef bang_bros het volgende:
HAHAHAHAHAH!!!![]()
dammnnn dit was 3KB DUS ZET HEM OP REPLAY![]()
__!!!
HAHAHAHAHAH!!!![]()
__!!!
HAHAHAHAHAH!!!![]()
__!!!
HAHAHAHAHAH!!!![]()
__!!!
kotsen doe je op de pleequote:Op donderdag 3 mei 2012 03:50 schreef Polyfemos het volgende:
Dit is echt de eerste keer dat ik bijna moet kotsen van zo'n filmpje..
Ga afwassen en loop niet zo te rijmen anders zal ik je lippen eens lijmen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:02 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
kotsen doe je op de plee
Niet voor de pc
Ons beledig je niet
Nu ff pauze met wiet
willie willie willie zoek geen provlemen vriendquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga afwassen en loop niet zo te rijmen anders zal ik je lippen eens lijmen.
Niet fucken met mij, anders fuck ik jou met boos gezicht want dat ben ik verplicht.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:56 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
willie willie willie zoek geen provlemen vriend
Of jij zal klappen krijgen kind
Luier dan een pamper jatoghquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:57 schreef Klipnap het volgende:
We doen helemaal niks, maar ik ben toch blij dat ik mijn diploma fiks
We zijn allemaal de best, niemand is beter dus fuck de rest
Het onderwijs gaat vooruit!
Hockeymeisjequote:
JA dat viel me bij die 3KB ook al op... Een iemand zingt en je ziet al die mondjes open en dicht gaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:40 schreef luckass het volgende:
Ik vind het meest erge nog wel dat de audio is "ingezongen" door 1 iemand, maar in de clip zie je iedereen "meezingen"
Rechtstreeks van de straat die chick, dat zie je gelijk.quote:
ze is aan mattiequote:Op donderdag 3 mei 2012 17:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Rechtstreeks van de straat die chick, dat zie je gelijk.
Vind ik ook. Persoonlijk heb ik een hekel aan mensen die hardrock en metal luisteren. Dan moet er wel iets mis met je zijn.quote:
Iemand een gifje maken?quote:
Die is wel erg jong. En heeft puisten. Bah.quote:
Dat accent dat ze zichzelf aanmeet tijdens het rappenquote:
Het is dat ze dikke tieten heeft.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:43 schreef luckass het volgende:
Al die fucking haters zoeken fittie op de straat maar vanavond gaan we los we hebben skitta aan hun haat
Bezorgde ouder van een gepest kindquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:09 schreef LeaderRoel het volgende:
Zonder iPhone of BB tel je niet mee
Die vrolijke rapteksten promoten pesten en buitensluiten, dat die leraren dat maar goed vinden dat ze dit soort liedjes maken
Wat denk je wel niet?!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:09 schreef LeaderRoel het volgende:
Zonder iPhone of BB tel je niet mee
Die vrolijke rapteksten promoten pesten en buitensluiten, dat die leraren dat maar goed vinden dat ze dit soort liedjes maken
Dit zijn de eckte old skool g's. Hier moet je niks anders dan respect voor hebben.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:01 schreef xSouL het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet?!
Die leraren doen gewoon vrolijk mee.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat accent dat ze zichzelf aanmeet tijdens het rappen
Godverdomme nouquote:
check ze hard gaan manquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dit zijn de eckte old skool g's. Hier moet je niks anders dan respect voor hebben.
Is dat serieus wat dat meisje zegt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:43 schreef luckass het volgende:
Al die fucking haters zoeken fittie op de straat maar vanavond gaan we los we hebben skitta aan hun haat
Duidelijk op te maken uit de rammelende flow.quote:
Verliefdheid is een toverbal in meer dan 1000 smakenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Beetje verliefd? Dat vind ik nou schattig.
Een toverbal verandert van kleur, niet van smaak.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Verliefdheid is een toverbal in meer dan 1000 smaken
hahahhaha die is goedquote:Op zondag 6 mei 2012 23:15 schreef haan33 het volgende:
Terechte klacht, mensen die denken te rappen omdat ze goed sinterklaasgedichtjes kunnen schrijven_
2:17quote:
Tel de Uggs @ 0:03quote:
Duidelijk niet hun cultuur.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Tel de Uggs @ 0:03
Maarja wat kun je er tegen doen? Klaarblijkelijk doen die kids dit voor een CKV opdracht ofzo, en je kunt niet ontkennen dat rappen ook cultuur is![]()
He je leeft weerquote:
Wat slecht godverdommequote:
Still going strong.quote:
Ik ga vanavond een nette sturen naar de leidingquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Still going strong.
Hoe staat het met je sollicitatie?
haha goeden trollquote:
Nedermeme bedoel jequote:Op donderdag 21 juni 2012 17:54 schreef FL_Freak het volgende:
http://9nag.nl/
Heel 9nag staat er al vol mee
kan niet zien want privé. wel sceere chicks op het eerste gezichtquote:
Rapquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dubstep en Rap zijn dan ook de enige 2 muziekstijlen die not-done zijn.
quote:
Dit dusquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
nog erger.
Ze zijn 13 en rappen over drank en wieten die sletten rappen over dat iedereen naar hun kont kijkt
Als ik die vader was gelijk platte hand.
Jezus christusquote:
Yo yo Hester in het huisquote:
"We staan bekend als de gooische sletten"quote:
Die wenkbrauwenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik had hier gereageerd dat ik die meid met die paarse pet aan het begin nog wel zou doen, en meteen worden alle reacties verwijderd en reacties neerzetten geblokkeerd
Ze zegt: "In dit leven is het nemen en geven". Daar kan ik me wel bij aansluiten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik had hier gereageerd dat ik die meid met die paarse pet aan het begin nog wel zou doen, en meteen worden alle reacties verwijderd en reacties neerzetten geblokkeerd
Aids, dat ik wat ik geef. Dus pas op, dit is hoe ik leef. @0.27quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Bam, dit is eF O Ka.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef luckass het volgende:
Zullen we die gasten vragen en dan met een paar FOK!kers een rap opnemen.
Ligt eraan of je genoeg cash op je cultuurkaart hebt staanquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef luckass het volgende:
Zullen we die gasten vragen en dan met een paar FOK!kers een rap opnemen.
"We klappen die modjes die gooien met slotjes"quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:18 schreef luckass het volgende:
[..]
"Mensen noemen ons autist, maar nu ben je gewoon gedist"
"SC, OP, TT, op FOK! maak je het allemaal mee"quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
"We klappen die modjes die gooien met slotjes"
Bam dit is KLBquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef luckass het volgende:
[..]
"SC, OP, TT, op FOK! maak je het allemaal mee"
Kijk ons even die lyrics spitten danquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bam dit is KLB
In een patat/friet topic doen we aan SC
Staat er een spelfout in je OP
Dan komt er een slotje en tel je niet meer mee
quote:
Neequote:Op donderdag 21 juni 2012 23:33 schreef Klipnap het volgende:
Bam dit is KLB
Kom naar de KLB-meet, wij gaan hard op die zieke beat
Het is geen patat maar het is friet
We klappen die modjes die gooien met slotjes
En wat blijft er van ze over? Alleen maar botjes
Bam dit is KLB
Mensen noemen ons autist, maar nu ben je gewoon gedist
Vis is een optie als je achter het net vist
Livestreams? Parkeerplaatsen worden memes
Luister naar Mc Martin en krijg swag van zijn zieke beats
Bam dit was KLB
In een patat/friet topic deden we aan SC
Geweldigquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:33 schreef Klipnap het volgende:
Bam dit is KLB
Kom naar de KLB-meet, wij gaan hard op die zieke beat
Het is geen patat maar het is friet
We klappen die modjes die gooien met slotjes
En wat blijft er van ze over? Alleen maar botjes
Bam dit is KLB
Mensen noemen ons autist, maar nu ben je gewoon gedist
Vis is een optie als je achter het net vist
Livestreams? Parkeerplaatsen worden memes
Luister naar Mc Martin en krijg swag van zijn zieke beats
Bam dit was KLB
In een patat/friet topic deden we aan SC
Ik weet een leuke grap voor op de rommelmarktquote:
Heb hem al lang niet meer gesproken, geniale topicreeks toen, kwam hij ook nog gezellig meepraten op de foksquote:
OH MIJN GOD BIJ 1:02 IK LACH ME HELEMAAL DE PLEURISquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:01 schreef Barbapapamama het volgende:
Omg die nerds op 1:20
Godverdomme zeg wat is dit erg
Die is privé.quote:
Haha dat gedeelte slaat ook echt nergens opquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:04 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
OH MIJN GOD BIJ 1:02 IK LACH ME HELEMAAL DE PLEURIS
Kater, ze zijn 14quote:
Zo rollen we op MAVO. :$quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Kater, ze zijn 14! Wat een onzin zeg.
Die gast met die bril lijkt op Broderquote:
Met een baco in m'n hand drink ik me helemaal kapotquote:
Reeksen mogen nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:22 schreef magneetstrip het volgende:
Heerlijk dat dit weer een activetopic is in klb :p ik gastuk als hetbeen reeks wordt
Juist. En dr dre.quote:
Haha die twee maken er echt hun eigen feestje vanquote:
Dat stukje over Ali B en Kempi vanaf 2:09quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:06 schreef Zandheks het volgende:
die gast bij 0.38 is de enige die een goede rapstem heeft. Derhalve is het achterlijk dat je bij ckv bandanas mag dragen met hamers enzoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 06:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Haha die twee maken er echt hun eigen feestje vanKlauwhamer in mn hand
!
Mensen die eminem de enige goede rapper vinden.quote:
Gelukkig heb ik die behoefte totaal niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:16 schreef TwyLight het volgende:
Hier krijg je inderdaad oorkanker van. Probleem is alleen dat als je eenmaal kijkt je hem ook af wil zien
Realistisch beeld van de hedendaagse jeugdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:14 schreef LeaderRoel het volgende:
Waarom staan die scholen dan ook toe dat ze rappen over drank, drugs en uitgaan? Ik snap dit echt niet hoor, ook dat die CKV-Fabriek dat soort teksten voor ze gaat verzinnen.
Ik wens je veel succesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:55 schreef magneetstrip het volgende:
Wie gaat een onz topic maken met png's van de rapfabriek zodat wr daar verder kunnen gaan:p?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:54 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik chill in Nootdorp, ik chillde elke dag. Met me vrienden tot laat in de nacht.
ik zou die roodharige chick wel doen zegquote:
Mijn ogen gaan kapot van al die uggs & nickelsonjassenquote:
alleen G's dragen dat en als je geen BB hebt dan hoor je er niet bij BITCHHHHHquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:01 schreef waj1 het volgende:
[..]
Mijn ogen gaan kapot van al die uggs & nickelsonjassen
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:43 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ik zou die roodharige chick wel doen zeg
liegbeestquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:20 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zit in 3kb ze is mijn vriendin kom dan hont
wat zijn fokkers?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:21 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
liegbeestfokkers hebben geen vriendin. behalve ik (nu niet maar da's effe toevallig)
fucking de bom man die beat is de shitquote:
Ze spellen chillen zelfs verkeerd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:16 schreef .Masturbatron. het volgende:
C H I dubbel L naar de E we chillen er op los elke dag van de week
die kleine en die langequote:Op woensdag 2 mei 2012 14:59 schreef magneetstrip het volgende:
Ben ik de enige die zich bij dit filmpje irriteert aan die buitenlandse jongetjes? Niet rascistisch bedoeld, maar bij mij op de basisschool zaten ook dit soort types met hun leidse gangster shit alles, rotjochies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |