What is this, I don't even....quote:
Respect.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Deze topic
Is niet kick
Hey mods, drop die lock
En TS flikker op
Aightz
Helaas is Rap nog legaal hier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wow dat dit in nederland mag. Is hier geen wet tegen?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 04:09 schreef FL_Freak het volgende:
Ff wat echte rap plaatsen om dit topic te redden:
Biggie? Nee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 04:09 schreef FL_Freak het volgende:
Ff wat echte rap plaatsen om dit topic te redden:
Dubstep en Rap zijn dan ook de enige 2 muziekstijlen die not-done zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat ik net hoorde was geen rap... had iets weg van dubstep
Rap vind ik wel mooi.. maar dan geen nederlandsequote:Op woensdag 2 mei 2012 08:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dubstep en Rap zijn dan ook de enige 2 muziekstijlen die not-done zijn.
Nederlands tekst is in elke muzieksoort nou eenmaal puur bagger. Het enige waar Nederlanders goed in zijn is elektronische muziek maken en draaien. Verder is Rap in elke taal pure aids.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Rap vind ik wel mooi.. maar dan geen nederlandse
wauw goede tekstquote:Op woensdag 2 mei 2012 04:04 schreef DrDentz het volgende:
We zitten met z'n allen achter de tv
En als ik nodig moet dan loop ik naar de plee
"heb je het te druk met die piemel in je reet"quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:06 schreef Zandheks het volgende:
De studentjes zijn niet veel beter, hoe wil je nog geloofwaardig gaan solliciteren hierna?
ik zat nog op een bonaventuracollegequote:
En keihard smatjes schuren voor de videoclipquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:38 schreef DrDentz het volgende:
Wow ik had gewild dat wij dat op school deden, ik moest van die truttige liedjes zingen van heb ik jou daar, niks geen 'trillen met die bil' teksten.
Dafuq.quote:
En een 14 jarig donker meisje dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:03 schreef Piye het volgende:
Dit begint echt uit de hand te lopen. Mensen moeten eens gaan beseffen dat rappen een talent is. Er is een zekere aanleg en heel veel oefening vereist. Niet iedereen die een rijmpje op kan zeggen kan rappen. En niet racistisch bedoeld ofzo, maar als je een 14-jarig blank meisje bent dat niet eens naar rap luistert, moet je het al helemaal niet in je hoofd halen dat je zelf vast ook wel een rap in elkaar kan flansen.
Ga toch weg man. Het gaat helemaal nergens meer over. Waar zijn de muziekanten gebleven die met pijn en moeite muziek maken in combinatie met instrumenten. Met een computer kunnen we allemaal wel wat produceren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:03 schreef Piye het volgende:
Dit begint echt uit de hand te lopen. Mensen moeten eens gaan beseffen dat rappen een talent is. Er is een zekere aanleg en heel veel oefening vereist. Niet iedereen die een rijmpje op kan zeggen kan rappen. En niet racistisch bedoeld ofzo, maar als je een 14-jarig blank meisje bent dat niet eens naar rap luistert, moet je het al helemaal niet in je hoofd halen dat je zelf vast ook wel een rap in elkaar kan flansen.
heb je het al eens geprobeert dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Het gaat helemaal nergens meer over. Waar zijn de muziekanten gebleven die met pijn en moeite muziek maken in combinatie met instrumenten. Met een computer kunnen we allemaal wel wat produceren.
Ja hoor, en..quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:14 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
heb je het al eens geprobeert dan?
Ook gewoon niet maar ik doelde vooral op dat emowijf dat een "rockchick is maar beter rapt dan de meesten".quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En een 14 jarig donker meisje dan?
"Boehoehoe waar zijn de instrumentenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Het gaat helemaal nergens meer over. Waar zijn de muziekanten gebleven die met pijn en moeite muziek maken in combinatie met instrumenten. Met een computer kunnen we allemaal wel wat produceren.
ah natuurlijk, en je hebt dit zeker niet opgenomen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:18 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja hoor, en..
a) het was geen ruk aan
b) niet moeilijk
Ik vind het wel een lekkere flow hebben. En lieve tekst. Is weer eens wat anders dan dat bitches ho's cars drugs sex money gebeuren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ook gewoon niet maar ik doelde vooral op dat emowijf dat een "rockchick is maar beter rapt dan de meesten".Als je een rockchick bent ga dan lekker gare rock maken en laat rap met rust. Daarom zei ik niet racistisch bedoeld het ergert me vooral dat je niks met rap hebt, maar denkt dat het niet meer is dan rijmen terwijl er een deuntje afspeelt en dus meent dat jij het ook wel kan. En dit soort projecten spelen die gedachte alleen maar in de hand. Schandalig eigenlijk dat je als rapliefhebber zoiets op durft te zetten.
Langzaam praten is geen flow.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:33 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekkere flow hebben. En lieve tekst. Is weer eens wat anders dan dat bitches ho's cars drugs sex money gebeuren.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:03 schreef Piye het volgende:
Zolang mensen tyfusraps blijven maken bij wijze van projecten, reclames en andere zooi is er helemaal niks aan overdreven. Ze voeden alleen maar het idee dat rappen geen enkele vaardigheid vereist. Gewoon een beetje stom lullen en zorgen dat de laatste woorden rijmen (zelfs dat wordt steeds meer met een korrel zout genomen) en je bent zogenaamd aan het rappen. Laat ze lekker andere muziekgenres gaan verneuken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:42 schreef kipknots het volgende:
[..]![]()
Overdrijf niet zo. Gewoon een duf school projectje. De andere muziek die op scholen gemaakt wordt stelt ook niets voor.
Hier, ff een lekkere track om weer tot rust te komen.
Hopelijk geen programma's als DWDDquote:Op woensdag 2 mei 2012 04:04 schreef DrDentz het volgende:
We zitten met z'n allen achter de tv
En als ik nodig moet dan loop ik naar de plee
Hier kan ik nog best om lachenquote:
jij hebt zekers geen iphone of bbquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:58 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Hier kan ik nog best om lachenDie filmpjes van 3KB enzo zijn gewoon om te huilen.
Had BB nu Galaxy S2quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:59 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
jij hebt zekers geen iphone of bb
Heb de eerste 24 seconden gekeken en hoor alleen maar een zeer positieve 'lieve' rap over vrienden voor het leven, vrienden zijn is voor hem en haar, altijd wat geven, etc.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:59 schreef magneetstrip het volgende:
Ben ik de enige die zich bij dit filmpje irriteert aan die buitenlandse jongetjes? Niet rascistisch bedoeld, maar bij mij op de basisschool zaten ook dit soort types met hun leidse gangster shit alles, rotjochies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |