Zelfde hierquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:27 schreef niels0 het volgende:
Ik heb het al geregeld. Niet die pas welteverstaan. Is dit nu wat ze willen?
Leuk dan had de interviewer eens moeten vragen ten koste van welke capaciteit dat ging, want bij de politie zijn er geen nieuwe medewerkers bijgekomen en ze moeten ook nog meer bezuinigen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Wees gerust, Opstelten vertelde in een interview op nu.nl dat hij massa's politiekrachten heeft opgetrommeld om de straathandel aan te pakken (en die nu dus niet meer beschikbaar zijn voor belangrijker werk).
mijn excuus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:30 schreef Nico35 het volgende:
Die staat een paar posts hierboven ook al...
Hier nog een interview met Op Stelten.. Zelf dus zoals verwacht nog nooit een blowtje op...
http://www.nu.nl/politiek(...)-amsterdam-door.html
Komen met vooroordelen die niet onderbouwd worden en persoonlijke aanvallen geven je zelfs bij vmbo debating lessen nog geen voldoende hoor bb.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk is het in dit soort topics onmogelijk een inhoudelijk debat te voeren, omdat de de voorstanders van drugsgebruik ook vaak drugsgebruikers zijn. En 100% zijn die hersenen dan allang niet meer.
Lastig.²
Van objectiviteit is in ieder geval geen sprake, als je dat koppelt met (lichte) hersenschade is het eigenlijk wel naïef te verwachten dat je hier uit komt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Komen met vooroordelen die niet onderbouwd worden en persoonlijke aanvallen geven je zelfs bij vmbo debating lessen nog geen voldoende hoor bb.
Beste BansheeBoy. Wat een onzin verkondig jij. Zelf rook ik ongeveer drie keer per jaar een paar jointjes, met festivals of zo en toevallig is dat dit weekend. Dus morgen ga ik naar de coffeeshop en laat me registreren ook al is het maar voor een paar keer per jaar. Verder heb ik een universitaire opleiding en een IQ (volgens de testen wat die waard zijn) van rond de 135. Zover ik weet is er nog niets aangetast.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk is het in dit soort topics onmogelijk een inhoudelijk debat te voeren, omdat de de voorstanders van drugsgebruik ook vaak drugsgebruikers zijn. En 100% zijn die hersenen dan allang niet meer.
Lastig.²
Maar jij wilt zeggen dat je door je religeuze achtergrond wel enige objectiviteit ten toon kan spreiden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Van objectiviteit is in ieder geval geen sprake, als je dat koppelt met (lichte) hersenschade is het eigenlijk wel naïef te verwachten dat je hier uit komt.²
als wij zoveel hersenschade hebben zou je onze argumenten zo onderuit kunnen halen, niet? leg dan eens uit waarom deze wietpas níet voor meer overlast zorgt door straatdealers?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Van objectiviteit is in ieder geval geen sprake, als je dat koppelt met (lichte) hersenschade is het eigenlijk wel naïef te verwachten dat je hier uit komt.²
Het is objectief vastgesteld dat er in NL minder drugs worden gebruikt als in het buitenland en de problemen met de mensen die drugs gebruiken ook kleiner zijn. Niet dat het ook maar iets uitmaakt wat jij hebt helemaal niks te vertellen over wat ik met me lichaam wil doen. Heb nog nooit geblowd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hou er dan gewoon mee op voordat je ook dit deel van de reeks voor alle andere users verkloot.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Lastig.²
Je vergist je, hij dient ze namelijk operatief te laten verwijderen gezien ze nu in zoverre zijn geintergreerd dat hij daar niet meer onderuit komt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:54 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Toch is die Opstelten wel een doorzetter, Oogkleppen kunnen toch niet lekker zitten, maar hij houdt ze getrouw om, wat een bikkel
[ afbeelding ]
Dit systeem zorgt juist wel voor overlast. Dit kan alleen werken als je er een belangrijke punt aan toevoegt:quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:50 schreef Asphias het volgende:
[..]
als wij zoveel hersenschade hebben zou je onze argumenten zo onderuit kunnen halen, niet? leg dan eens uit waarom deze wietpas níet voor meer overlast zorgt door straatdealers?
Moet jij niet snel even zat worden? Overigens breekt alcohol meer hersencellen af en veroorzaakt veel meer ellende....doden door en met alcohol, comazuipers, overlast veroorzakers...als ik alles op som ben ik over een uur nog bezig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Lastig.²
Dit kan en wil ik niet ontkennen. Wellicht klink ik ouderwets, maar wat mij betreft is alcohol ook "gewoon" een drug. Zelfde behandelen dus wat mij betreft.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:57 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Moet jij niet snel even zat worden? Overigens breekt alcohol meer hersencellen af en veroorzaakt veel meer ellende....doden door en met alcohol, comazuipers, overlast veroorzakers...als ik alles op som ben ik over een uur nog bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
ja geweldig idee, tijdje terug in amerika is dat ook geweldig uitgepakt, toen bloeide de criminaliteit en overlast totaal niet op. geniaal ben je!quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit kan en wil ik niet ontkennen. Wellicht klink ik ouderwets, maar wat mij betreft is alcohol ook "gewoon" een drug. Zelfde behandelen dus wat mij betreft.²
Ze zorgen mi niet voor meer overlast dan die busladingen Japanners die bij het Van Gogh museum gedropt worden waardoor je daar lange tijd in de rij staat voordat je naar binnen kunt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:00 schreef Lienzz het volgende:
ik snap nog steeds niet welke overlast het huidige oude beleid veroorzaakte...
overlast van buitenlanders (belgen/duitsers/fransen) die wiet over de grens halen, hoe leveren die overlast op. die komen aanrijden halen 5g in de shop en zijn binnen 5 minuten weer op weg richting hun eigen land. Waarom zouden we niet willen dat buitenlanders hun geld in Nederland komen opmaken, is toch net glorieus!
Misschien een paar foutparkeerders? De inheemse drugsrunners zijn stukken vervelender, maar die krijg je echt niet weg met een pasje, integendeel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:00 schreef Lienzz het volgende:
ik snap nog steeds niet welke overlast het huidige oude beleid veroorzaakte...
overlast van buitenlanders (belgen/duitsers/fransen) die wiet over de grens halen, hoe leveren die overlast op.
"Het moet natuurlijk niet zo zijn dat buitenlanders het ook naar hun zin hebben in Nederland."quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:03 schreef Copycat het volgende:
De redenatie is ook te dom voor woorden.
De buitenlanders mogen er niet meer in, dus die komen dan ook niet meer. En dus is er helemaal geen reden om bang te zijn voor overlast in de vorm van straatdealers ...
Schiet mij maar lek.
Ik kan me nog een mevrouw herinneren die een paar jaar op de wc had gezeten en die wc bril gewoon was vastgegroeid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:54 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Je vergist je, hij dient ze namelijk operatief te laten verwijderen gezien ze nu in zoverre zijn geintergreerd dat hij daar niet meer onderuit komt.
BB redeneert net als iemand van het CDA maar in tegenstelling tot hun trekt hij wel de juiste vervolg conclusie. In die zin heb ik wel respect voor hem. Jammer alleen dat zijn religie ieder jaar meer hersencellen kapot maakt dan alle drugs en alcohol van de wereld. Dat verbieden gaat er dan weer niet in bij hem. Hypocriete trol die hij is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:02 schreef Lienzz het volgende:
[..]
ja geweldig idee, tijdje terug in amerika is dat ook geweldig uitgepakt, toen bloeide de criminaliteit en overlast totaal niet op. geniaal ben je!
Alleen gebeurd dat nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit kan en wil ik niet ontkennen. Wellicht klink ik ouderwets, maar wat mij betreft is alcohol ook "gewoon" een drug. Zelfde behandelen dus wat mij betreft.²
Ze willen gewoon een database van gebruikers hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:03 schreef Copycat het volgende:
De redenatie is ook te dom voor woorden.
De buitenlanders mogen er niet meer in, dus die komen dan ook niet meer. En dus is er helemaal geen reden om bang te zijn voor overlast in de vorm van straatdealers ...
Schiet mij maar lek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |