quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:59 schreef Nautilus. het volgende:
Ik krijg 226 euro loonbelasting terug! Ha.
Hoppa!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:59 schreef Nautilus. het volgende:
Ik krijg 226 euro loonbelasting terug! Ha.
De vakman gebruikt zijn gereedschap, de Klusjesman heeft het voor de show.quote:
Het waren er maar twintig, en hoe wil jij dat weten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:17 schreef eriksd het volgende:
Haha, arrestatieteam van 35 man. Dat moet een aardig toneelstukje zijn geweest.
En hoeveel procent is dat meer t.o.v. een standaardinval?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:17 schreef eriksd het volgende:
Haha, arrestatieteam van 35 man. Dat moet een aardig toneelstukje zijn geweest.
Enige keer dat ik zo'n team in actie heb gezien waren het er 7 geloof ik. Waarom opeens zo veel is mij een raadsel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En hoeveel procent is dat meer t.o.v. een standaardinval?
zou hij een arrestatieteam aftrekken?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En hoeveel procent is dat meer t.o.v. een standaardinval?
Criminelen worden steeds erger in dit land.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Enige keer dat ik zo'n team in actie heb gezien waren het er 7 geloof ik. Waarom opeens zo veel is mij een raadsel.
Hmmm, toen de Unit Interventie Mariniers in Rotterdam oefenden was ik daar aanwezig, dat is het hoogste geweldsniveau wat de Nederlandse staat voor binnenlandse inzet beschikbaar heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Enige keer dat ik zo'n team in actie heb gezien waren het er 7 geloof ik. Waarom opeens zo veel is mij een raadsel.
Ik vermoed geen homoseksualiteit in het geval van Erik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
zou hij een arrestatieteam aftrekken?
Piet tapte een fiscale mop, alleen kwam hij niet zo goed door.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vermoed geen homoseksualiteit in het geval van Erik.
Wel een fiscalistquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vermoed geen homoseksualiteit in het geval van Erik.
Humor en fiscale zaken gaan normaal nooit samen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Piet tapte een fiscale mop, alleen kwam hij niet zo goed door.
Dat klopt. Alhoewel ik wel zou lachen als de fiscus jou onder handen neemt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Humor en fiscale zaken gaan normaal nooit samen.
Oh ja, ze hebben geen tanks meerquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmm, toen de Unit Interventie Mariniers in Rotterdam oefenden was ik daar aanwezig, dat is het hoogste geweldsniveau wat de Nederlandse staat voor binnenlandse inzet beschikbaar heeft.
http://www.dutchdefencepress.com/?p=7729
Je hebt gelijk, tanks inzetten om gekaapte treinen / vliegtuigen te bestormen werkt natuurlijk veel beter dan een getraind team mariniers.quote:
Het schijnt dat ze die nieuwe karretjes ook kunnen opbouwen naar een soort lichte tank. Alleen is zo'n interventieteam natuurlijk geen leger.quote:
Heb een uitstekende relatie met de belastingdienst en de inspecteur, mijn inkomstenen verdiensten zijn volkomen transparant en alle belastingen worden keurig betaald.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klopt. Alhoewel ik wel zou lachen als de fiscus jou onder handen neemt.
Ik doelde er meer op dat ze in andere (niet-westerse) landen gewoon tanks de straten op sturen als het volk loopt te rellen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, tanks inzetten om gekaapte treinen / vliegtuigen te bestormen werkt natuurlijk veel beter dan een getraind team mariniers.
Tanks zijn zo vorige eeuw.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, tanks inzetten om gekaapte treinen / vliegtuigen te bestormen werkt natuurlijk veel beter dan een getraind team mariniers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |