quote:
jouw mening is fout.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:47 schreef Morgen- het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, Ajax heeft het goed gedaan. Feyenoord blijft voor mij toch altijd nummer 1
PLEASE Don'T SWALLOW MY SOUL!quote:
Het is jouw mening dat mijn mening fout is. En ach, we hebben misschien niet gewonnen maar de overwinning op hereveen hebben we op zak! Psv blijft voor mijn part derdequote:
Wij zijn ook nergens veiligquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zal zo even kijken of ik er weer een sproetje bij heb
Stiekem toch wel een beetje een dubieus begin van een krantenartikelquote:LOS ANGELES - Scarlett Johansson heeft woensdag haar ster op de Hollywood Walk of Fame onthuld.
Daar ga je geen spijt van krijgen.quote:
Ik heb gisteren alleen de tutorial gedaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Awesomenauts was awesomeHet is gewoon 2d LOL / DOTA
Vanavond naar Avengers
Platform?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alleen de tutorial gedaan.
Ga hier veel lol aan beleven denk ik
Vanavond ook Awesomenauts proberen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Awesomenauts was awesomeHet is gewoon 2d LOL / DOTA
Vanavond naar Avengers
PS3, tientje, gratis voor PSN+quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Platform?
En wat kostie nu precies?
Ah, volgende maand even naar haar ster kijken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stiekem toch wel een beetje een dubieus begin van een krantenartikel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |