Ik ben benieuwd of we straks te horen gaan krijgen dat mamma wel degelijk wist waar haar zoon verbleef.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
het is niet als je niet met ons bent dan ben je tegen ons.
Die juwelier en zijn naasten zijn uiteraard de slachtoffers, neemt niet weg dat de moeder die naar de nos belde zeker wel arme moeder (ouder) genoemd kan worden. Bij Sandro vind ik het al weer een ander verhaal, aangezien die man zelf het criminele pad bewandelt/bewandelde (even aangenomen dat het waar is dat hij dat nep bedrijf online had).
ik heb geen medeleven met de daders, en ook absoluut niet met de ouders welke niet echt het voorbeeld zijn van een goede integratie, de aandacht liever op zichzelf vestigen (de vader van een van de daders heeft gezondheidsproblemen hierdoor, agossie) , en daarnaast niet meewerken met de politie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:07 schreef Erkannn het volgende:
[..]
?????????????????????????????????????????????
Hoe interpreteer jij het eigenlijk? Ik heb absoluut geen medeleven met de daders, maar wel de ouders. Alsof de ouders graag willen dat de kinderen crimineel worden?
ja ze riep haar zoon op maar ze wist waar hij zatquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die moeder riep haar zoon op om zich te melden. Dan werkt ze toch gewoon mee? Snap niet dat daar nu over gezeurd kan worden.
Misschien wist ze dat inderdaad, zou kunnen, ik zou die mogelijkheid niet op voorhand uitsluiten inderdaad. Dan nog blijft staan dat zij publiekelijk haar zoon heeft opgeroepen zich te melden, thuis of bij de politie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of we straks te horen gaan krijgen dat mamma wel degelijk wist waar haar zoon verbleef.
vind ik toch een omweg als je weet waar hij zitquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien wist ze dat inderdaad, zou kunnen, ik zou die mogelijkheid niet op voorhand uitsluiten inderdaad. Dan nog blijft staan dat zij publiekelijk haar zoon heeft opgeroepen zich te melden, thuis of bij de politie.
Terwijl hij bij haar in de achtertuin rondliep. Ik kan die oproep dan ook niet echt serieus nemen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien wist ze dat inderdaad, zou kunnen, ik zou die mogelijkheid niet op voorhand uitsluiten inderdaad. Dan nog blijft staan dat zij publiekelijk haar zoon heeft opgeroepen zich te melden, thuis of bij de politie.
In eerste instantie werkte ze natuurlijk niet mee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die moeder riep haar zoon op om zich te melden. Dan werkt ze toch gewoon mee? Snap niet dat daar nu over gezeurd kan worden.
quote:De andere overvaller Sandro zou zijn vader hebben geholpen met mogelijke oplichtingspraktijken op het internet. Zijn vader wordt daar aangeduid als een oplichter, die met zijn bedrijf emshop-online.com meerdere mensen heeft gedupeerd door spullen niet te leveren. Hij bood voor weinig geld telefoons, spelcomputers en laptops aan. Een van de slachtoffer schrijft dat hij dit mailtje van het bedrijf kreeg: Ja menneeer ik heb gechild met je geld lekke blue label en jointje gepakt u geld is op wilt u zo vriendelijk zijn nog een beetje geld te sturen deze keer iets meer dat we beter kunnen chillen. Met vriendelijke groet, Emshop.
Iemand Ervaring met emshop-online.com???quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:18 schreef Dwersdriever het volgende:
Volgens De Telegraaf zijn de families ook niet overdreven goed. De moeder van Ziya zou aan de lopende band ruzie zoeken in de buurt. Ziya wordt omschreven als een rustige jongen die zich daarmee niet bemoeide. De vader van Sandro zou zich samen met zijn zoon bezighouden met internetoplichting.
[..]
'Het einde van een criminele bloedlijn'. Toepasselijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:19 schreef HyperViper het volgende:
Nou mooi, bek volgieten met ongebluste kalk samen met de rest van hun leugenachtige bloedlijn.
Nou. . .stel he, ik zeg maar wat. . . Heeft dat joch nog steeds de beschikking over een wapen en is ze bang dat ie ook nog een agent doodschiet, of zichzelf. Klinkt tegenstrijdig omdat ze zegt het is zo'n lieve jongen die doet zulke dingen niet, maar wat ik al zei, die vrouw is in de war, ze weet dat haar zoon die roofoverval met dodelijke afloop heeft gepleegd, maar ze kan het gewoon nog niet geloven. Dat wisselt elkaar een beetje af denk ik, dat is ook een verwerkingsproces. Kan dus best dat ze uit angst voor ergere dingen niet heeft willen zeggen waar hij zit, maar dat ze wel vindt dat hij zich moet melden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
vind ik toch een omweg als je weet waar hij zit
En hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:16 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja ze riep haar zoon op maar ze wist waar hij zat
Zozo held!quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:19 schreef HyperViper het volgende:
Nou mooi, bek volgieten met ongebluste kalk samen met de rest van hun leugenachtige bloedlijn.
Het feit dat hij niet in Belgie zat maar opgepakt is om de hoek bij zijn ouderlijk huis laat geen belletje rinkelen?quote:
Ja, jij bent er zo eentje dat je alle allochtonen de schuld geeft als er 1tje iets verkeerds heeft gedaan. Relativeren is niet je sterkste kant zo te zien.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:15 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb geen medeleven met de daders, en ook absoluut niet met de ouders welke niet echt het voorbeeld zijn van een goede integratie, de aandacht liever op zichzelf vestigen (de vader van een van de daders heeft gezondheidsproblemen hierdoor, agossie) , en daarnaast niet meewerken met de politie.
Of ze probeerde haar zoon uit handen van de politie te houden door net te doen alsof ze niet wist waar hij zat. Politie op een dwaalspoor -> zoonlief kan ervandoor. Opties, opties.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou. . .stel he, ik zeg maar wat. . . Heeft dat joch nog steeds de beschikking over een wapen en is ze bang dat ie ook nog een agent doodschiet, of zichzelf. Klinkt tegenstrijdig omdat ze zegt het is zo'n lieve jongen die doet zulke dingen niet, maar wat ik al zei, die vrouw is in de war, ze weet dat haar zoon die roofoverval met dodelijke afloop heeft gepleegd, maar ze kan het gewoon nog niet geloven. Dat wisselt elkaar een beetje af denk ik, dat is ook een verwerkingsproces. Kan dus best dat ze uit angst voor ergere dingen niet heeft willen zeggen waar hij zit, maar dat ze wel vindt dat hij zich moet melden.
En wie heeft dan gezegd dat hij in Belgie zat? Bron?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het feit dat hij niet in Belgie zat maar opgepakt is om de hoek bij zijn ouderlijk huis laat geen belletje rinkelen?
Speculaties, speculaties.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of ze probeerde haar zoon uit handen van de politie te houden door net te doen alsof ze niet wist waar hij zat. Politie op een dwaalspoor -> zoonlief kan ervandoor. Opties, opties.
Jouw ouders weten ook altijd bij welke vriend jij bent?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het feit dat hij niet in Belgie zat maar opgepakt is om de hoek bij zijn ouderlijk huis laat geen belletje rinkelen?
http://www.volkskrant.nl/(...)eader&utm_medium=RSSquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En wie heeft dan gezegd dat hij in Belgie zat? Bron?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |