Ja, daar zoeken ze die Georgier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)eader&utm_medium=RSS
Geen idee wie het gezegd heeft maar ze gaan niet voor niets in België zoeken lijkt mij.
De bron hierboven laat je nu even op je bek gaan meid. Ga nu maar weer in het hoekje zitten met je stoere praatjes.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
De andere dader wordt in Belgie gezocht staat op nu.nl. Dus klets niet uit je nek Scorpie.
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant? Het staat in de allereerste zin. Of heb je het niet gelezen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, daar zoeken ze die Georgier.
ja omdat die andere al is gevondenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, daar zoeken ze die Georgier.
Omdat hij geen gevaar voor de samenleving meer is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:31 schreef Marrije het volgende:
En meteen wordt de achternaam van Ziya niet meer genoemd en is het B.
Kijk maar eens op nu.nl dan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De bron hierboven laat je nu even op je bek gaan meid. Ga nu maar weer in het hoekje zitten met je stoere praatjes.
Logisch. Die extreme maatregel mag enkel gebruikt worden wanneer de verdachte nog voortvluchtig is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:31 schreef Marrije het volgende:
zij heeft het over nu.nlquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant? Het staat in de allereerste zin. Of heb je het niet gelezen?
quote:De informatie over B. en Grigolia werd ook aan de Belgische autoriteiten gegeven, omdat Grigolia mogelijk daar naartoe is gevlucht.
waar zeg ik dat dan idioot, moet je ook echt tegen mij zeggen...quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:24 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja, jij bent er zo eentje dat je alle allochtonen de schuld geeft als er 1tje iets verkeerds heeft gedaan. Relativeren is niet je sterkste kant zo te zien.
Nogmaals, ik heb geen medeleven voor de daders. Dat tuig dient zwaar hard gestraft te worden en dit heb ik al eerder laten blijken in dit topic. Lees maar eens terug. Enige wat ik aangeef is dat die ouders dit echt niet gewild hebben of denk je nu echt dat zij dit heel graag voor hun zoon wensen?
Ik draaf door? Ik geef tegengewicht aan het hele 'moeders is zo zielig, ze wist niet waar hij zat, boedieboe' verhaal. Ik blijf het frappant vinden dat hij in notabene dezelfde wijk opgepakt is als waar zijn ouders wonen en de ouders claimen van niks te weten. Dat is verdacht, hoe recht je dat ook probeert te lullen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kijk maar eens op nu.nl dan.
En ik spreek jou aan op je speculaties over de moeder van die Turk. Je draaft door.
En eenbalkje over zijn ogen op Telegraaf.nlquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:31 schreef Marrije het volgende:
en op een andere site stond het weer wat genuanceerdeer, omdat de ouders geen informatie kunnen of willen gevenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:32 schreef Jian het volgende:
De politie gaf dinsdag bij hoge uitzondering de namen en foto’s vrij van de twee daders. Dat gebeurde nadat de beide ouderparen van de jongens hadden geweigerd informatie te geven over hun verblijfplaats.
http://www.telegraaf.nl/b(...)WELIER_GEPAKT__.html
tsja .....
Leuk, maar die bron is nergens vermeld. De volkskrant bron wel. Sterker nog, ze reageert notabene op die bronquote:
moet wel want anders zijn er verzachtende omstandigheden tijdens de rechtzaak (naam door het slijk gehaald etc.)quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
En eenbalkje over zijn ogen op Telegraaf.nl
Ik heb nergens gezegd dat de moeder zielig is en niet wist maar hij zat, maar jij laat je in je posts zien dat je denkt dat zij prima wist waar haar zoon zat en de politie zelfs op een dwaalspoor zette en dan slaat je fantasie toch een beetje op hol.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik draaf door? Ik geef tegengewicht aan het hele 'moeders is zo zielig, ze wist niet waar hij zat, boedieboe' verhaal. Ik blijf het frappant vinden dat hij in notabene dezelfde wijk opgepakt is als waar zijn ouders wonen en de ouders claimen van niks te weten. Dat is verdacht, hoe recht je dat ook probeert te lullen.
Niet willen geven is niet hetzelfde als weigeren?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
en op een andere site stond het weer wat genuanceerdeer, omdat de ouders geen informatie kunnen of willen geven
En waar zeg ik dat je een vieze racist bent? Moet je ook vooral tegen mij zeggen. Dat soort woorden neem ik niet zomaar in mn mond. En je mond spoelen zou ook heel wat goed doen, want woorden als "idioot" gebruiken getuigt van een kinderachtige spreekwijze. Je zult vast ook een jonge gozer zijn die nog heel veel moet leren en begrijpen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:33 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
waar zeg ik dat dan idioot, moet je ook echt tegen mij zeggen...9 van de 10 vrienden van me zijn allochtoon en ik woon in de Schilderswijk, maar ik ben vieze racist inderdaad...
ik zeg ook niet dat die ouders dit gewild hebben daar ga ik ook niet van uit., ik zeg wel dat ze niet alles eraan hebben gedaan om dit te voorkomen of om de politie te helpen in hun zoektocht naar deze moordenaars.
Hier staat toch duidelijk geweigerd, dat betekent dus dat ze wel weten c.q. wisten waar die gasten zaten. Lijkt me ook voor de hand liggen hoor, gezien de plek waar de eerste is opgepakt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
en op een andere site stond het weer wat genuanceerdeer, omdat de ouders geen informatie kunnen of willen geven
Daar ga je weer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet willen geven is niet hetzelfde als weigeren?
Feit is en blijft dat hij zo ongeveer in de achtertuin van zijn ouders is opgepakt. Dat is verdacht. Punt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat de moeder zielig is en niet wist maar hij zat, maar jij laat je in je posts zien dat je denkt dat zij prima wist waar haar zoon zat en de politie zelfs op een dwaalspoor zette en dan slaat je fantasie toch een beetje op hol.
Hou je bij de feiten dan.
Waar haal je die feit vandaan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feit is en blijft dat hij zo ongeveer in de achtertuin van zijn ouders is opgepakt. Dat is verdacht. Punt.
Nederlandse ouders weten doorgaans wel beter wat er speelt. Allochtonen jongeren leven vaak in 2 werelden. Thuis mag niks en zijn ze aardig maar eenmaal op straat zie je een ander gezicht.quote:
Het woord 'schaamtecultuur' staat in Nederland gelijk aan een verlaat-de-gevangenis kaart bij monopolyquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:19 schreef SteveBudin het volgende:
Ze zullen wel strafvermindering krijgen omdat hun volledige naam bekend is en dat is toch een extra straf voor deze jongens die normaal nooit iets verkeerds doen.
Las toevallig hiervoor een artikel over een roofmoord in Amerika en die daders kregen gelijk levenslang zoals het hoort.
Deze sensatiekrant is jouw beste bronquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:32 schreef Jian het volgende:
De politie gaf dinsdag bij hoge uitzondering de namen en foto’s vrij van de twee daders. Dat gebeurde nadat de beide ouderparen van de jongens hadden geweigerd informatie te geven over hun verblijfplaats.
http://www.telegraaf.nl/b(...)WELIER_GEPAKT__.html
tsja .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |