dus je denkt dat die ouders niet wisten waar ze zaten? Ook nadat die ene zowat in de achtertuin van zijn moeder is gepakt. Dat vind ik best wel een beetje naïefquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:43 schreef eight het volgende:
[..]
Alles wat uit de telegraaf komt neem ik met een flinke korrel zout.
Bron?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:46 schreef Jian het volgende:
[..]
dus je denkt dat die ouders niet wisten waar ze zaten? Ook nadat die ene zowat in de achtertuin van zijn moeder is gepakt. Dat vind ik best wel een beetje naïef
31 jaar en nog zo speculeren? Je wijze van schrijven getuigt eerder een jongetje van 16 en dat dacht ik ook echt serieus. Iemand aanspreken als "idioot" etc hebben we toch allemaal achter ons gelaten toen we nog op de schoolplein aan het rondrennen waren? Of ben jij een beetje blijven hangen? Maar als jij denkt dat ik je weg zet als racist, dan moet je dat zelf weten. Maar niet lopen klagen als we positieve disriminatie zien, want daar werk jij gewoon nu aan mee. Ik zeg iets en "jij gaat er maar vanuit". Als dit jouw denkwijze is, dan dien jij nog heel veel te leren. Voor de rest ben je wellicht de geschikte kandidaat om op de beurs te staan, daar zoeken ze mensen die van speculeren houden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:39 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je zegt dat ik alle allochtonen over 1 kam scheer m.a.w. je zet me weg als racist.
ja ik ben een enorm jonge gozer, met 31 jaar ervaring in de schilderswijk.
ik snap dat die ouders van slag zijn, dat betekent niet dat je niet kan meewerken.
Ze hadden geen enkele reden hem dood te schieten. Het was geen zelfverdediging ofzo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nonsens. Aannemelijker is doodslag, of de beide heren gingen met de intentie om de juwelier dood te schieten naar die zaak toe.
dat moet nog maar blijken in de rechtzaal .....quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dit is geen doodslag hoor, dit is moord.
allemaal ten hoogste!quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Degene die de trekker heeft overgehaald niet. De andere persoon zou wel zo rond de 7/8 jaar krijgen schat ik zo.
[..]
Waaruit blijkt dat? En graag met bron erbij.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dit is geen doodslag hoor, dit is moord.
omdat ze waarschijnlijk niet de intentie hadden hem te doden toen ze daarheen gingen.quote:
Bedoelde meer waar zij dacht dat het moord was.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
omdat ze waarschijnlijk niet de intentie hadden hem te doden toen ze daarheen gingen.
Ik lees nergens dat het zowat in de achtertuin was.quote:
Het woord roofmoord is nergens in de wet te vinden, maar enkel in de samenleving. Bij moord komt voorbedachte rade om de hoek kijken en haast geen enkel roofovervaller stapt met die intentie een zaak binnen. De intentie is roof, en niet moord. We spreken hier van gekwalificeerd doodslag.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze hadden geen enkele reden hem dood te schieten. Het was geen zelfverdediging ofzo.
Wat denk je anders waar het woord 'roofmoord' vandaan komt?
Meestal is dit soort media aandacht goed als verzachtende omstandigheid. Ze zijn immer al genoeg gestraft door uitgebreid in de media behandeld te zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:49 schreef mrstylo het volgende:
Maar krijgen ze sowieso niet de maximale straf, door te media aandacht enzo.
Dat is juist niet naief. Het lijkt er idd. op dat de kans vrij groot is dat ze op de hoogte waren van zijn verblijf. Toch zijn het aannames en juist bij aannames ontstaan de grootste fouten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:46 schreef Jian het volgende:
[..]
dus je denkt dat die ouders niet wisten waar ze zaten? Ook nadat die ene zowat in de achtertuin van zijn moeder is gepakt. Dat vind ik best wel een beetje naïef
zoek dan de betekenis van "in de achtertuin" of "in mijn achtertuin" maar op en plaats 'm in de context zoals hier gebruikt. succes!quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat het zowat in de achtertuin was.
Raar ik dacht juist andersom. Schok voor de samenleving etc etc.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Meestal is dit soort media aandacht goed als verzachtende omstandigheid. Ze zijn immer al genoeg gestraft door uitgebreid in de media behandeld te zijn
Als het bericht juist is, is het geen aanname en hebben ze dus geweigerd de verblijfplaats aan de politie te noemen. Jouw aanname is dat het bericht niet juist is!quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:51 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is juist niet naief. Het lijkt er idd. op dat de kans vrij groot is dat ze op de hoogte waren van zijn verblijf. Toch zijn het aannames en juist bij aannames ontstaan de grootste fouten.
quote:Ziya Borukcu rond 22.45 bij de vermeerpark op de grond gegooid geblinddoekt en in de auto gegooid, onmenselijk gehandeld door de politie. 35 tegen 1 kat en muisspel, dan zou je bijvoorbeeld iets menselijker kunnen handelen wat een stelletje ongedierte zeg die wouten.
Waarvoor dient een vuurwapen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het woord roofmoord is nergens in de wet te vinden, maar enkel in de samenleving. Bij moord komt voorbedachte rade om de hoek kijken en haast geen enkel roofovervaller stapt met die intentie een zaak binnen. De intentie is roof, en niet moord. We spreken hier van een [i]gekwalificeerde doodslag[/i/.
Assumption is the mother of all fuck ups!quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:51 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is juist niet naief. Het lijkt er idd. op dat de kans vrij groot is dat ze op de hoogte waren van zijn verblijf. Toch zijn het aannames en juist bij aannames ontstaan de grootste fouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |