Paul vond ik wel leukquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:45 schreef Cara het volgende:
voor wie hem al gezien heeft, probeer ook eens Shaun of the Dead en Paul
Waarom wil je dat oerlelijke shirt hebben?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wil heel graag het nieuwe NL thuisshirt maar fucking 70 euro
Ik vind em mooiquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom wil je dat oerlelijke shirt hebben?
hugh, kirsten wiig?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Paul vond ik wel leuk![]()
Dat vrouwke vind ik wel wat hebbenzit ook in Bridesmaids, ook wel lachen. Milffffffff.
Pfoe lastig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat kan ik je niet uitleggen. Gevoel voor humor is bijzonder persoonlijk.
Welke komedies (flims) vind jij wel leuk? En series, The Office (UK) bijvoorbeeld, vind je dat wel grappig?
Echte hollander ben je he gierigaardquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor 70 euro kun je heel wat wijn voor kopen hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echte hollander ben je he gierigaard
Hier staan site waar je ze voor weinig kan halen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wijn gaat op,je shirtje nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voor 70 euro kun je heel wat wijn voor kopen hoor.
dat zeg ik toch, hot fuzzquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
Zeg even welke film ik moet downloaden. Wil er 1 kijken nl
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:53 schreef Cara het volgende:
[..]
hugh, kirsten wiig?
ze speelt wel genige rollen, maar ik zou haar echt niet geven![]()
[ afbeelding ]
haal dan het uitshirtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee, zulke dingen doen jullie alleen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Zou jij wel doen he, als zo'n kindje alleen in de kuip zou lopen.
Jullie is jodenvolk...quote:
Zodrektquote:
Zonde van mijn vakantietijd. Dus dat is geen optie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaat vanzelf over.
Of ga gewoon slapen. Voel je er morgen niks meer van.
ha, dat weet ikquote:
Ga ik even doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Drinken. Geen alcohol, maar drinken.
Heb geen ijs, toch bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:06 schreef Cara het volgende:
[..]
ha, dat weet ik
ff heel snel een ijsje of iets kouds naar binnen werken voor brainfreeze, dan gaat zodra dat weggaat ook je gewone koppijn weg
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
Oh en niet vergeten.. Tenacious D And The Pick Of Destiny
Serieusquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:06 schreef Cara het volgende:
[..]
ha, dat weet ik
ff heel snel een ijsje of iets kouds naar binnen werken voor brainfreeze, dan gaat zodra dat weggaat ook je gewone koppijn weg
Had ik ook altijd na voetbalwedstrijden, koppijn. Hoorde toen ook dat ik veel moest drinken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoofdpijn komt meestal door vochttekort, vandaar.
Gewoon een paar glaasjes water en je voelt je beter.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Had ik ook altijd na voetbalwedstrijden, koppijn. Hoorde toen ook dat ik veel moest drinken.
Uiteraardquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echte hollander ben je he gierigaard
Wijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voor 70 euro kun je heel wat wijn voor kopen hoor.
Ja daar zit ik ook maar dat zijn neppe, liever de echtequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hier staan site waar je ze voor weinig kan halen.
Voetbalshirts #48 - Tóch met zwarte uitshirts.
yep. en brainfreeze kan je weer snel genezen door je tong tegen de bovenkant van je mond aan te duwen. de natuurquote:
GGMM ik snap je UI nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Als je hem ook oerlelijk zou vinden zou ik het onbegrijpelijk vinden.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Als je hem ook oerlelijk zou vinden zou ik het onbegrijpelijk vinden.
Rechts boven Nas - Illmaticquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn 9 albumcovers, en degene die ze als eerste raad krijgt geen prijs.
ik dacht dat het 9 afrikaantjes warenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn 9 albumcovers, en degene die ze als eerste raad krijgt geen prijs.
Bad Santa! Mijn ex-buurvrouw ging daarheen, zat er naast haar een vrouw met twee jonge kinderen... Inschattingsfoutje, of ze had enkel het "Santa"-gedeelte op de poster gelezen. Binnen 5 minuten was ze weer weg, ik denk nadat BBT in zijn broek pist.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pfoe lastig.
Films: Dumb&Dumber, Bad Santa, Superbad, Pineapple express, Road trip, Zombieland, Easy A, 40 year old virgin, Home Alone 1/2, Van Wilder, Forgetting Sarah Marshall, American Pie 1/2, Borat, The hangover, Blue Streak,Get Smart, Harold & Kumar, New Kids Turbo.
Series: King of Queens, Two and a half men, The big bang theory, Weeds, Rules of engagement, Frasier, Friends, Will&Grace (ultragay.jpg), Macolm in the middle, The Office (niet veel gezien), Still standing, My name is earl
En Amerikaanse standup
Juist wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb nog nooit een albumcover gezienstaan er meestal niet bij als je iets download.
Bij mij nietquote:
Dát zouden meer mensen moeten doen!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Of desnoods je hoofd een keer heel hard tegen de muur bonken, voel je ook een tijdje niks meer
Dan mis je best veel, want dan download je alleen wat je al kent. Ik download altijd hele oeuvres tegelijk, en kom daar vaak veel leukere dingen in tegen dan enkel de 'hits'.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij mij niet![]()
Komt denk ik omdat ik ook geen volledige albums download, download gewoon de songs die ik goed vind..
Haten op kwaliteitsmuziek.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Trance
Stelletje gaylords die dat luisteren
jij bent een aardige gozer, voor een ajaciedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Trance
Gelukkig ben jij hier, om als heteroseksuele Bachpurist een beetje evenwicht te brengen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Trance
af en toe geeft het wel een lekker sfeertje. Iets wat ik weer totaal niet heb bij Lil Wayne en zijn mattiesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:25 schreef GGMM het volgende:
Trance is eigenlijk de enige muziek die idd echt kut is.
Klopt. Heb dat ook een tijdje geprobeerd, maar dan moet je ook echt tijd hebben om uit te zoeken wat je wel wilt en wat niet, en dat heb ik nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dan mis je best veel, want dan download je alleen wat je al kent. Ik download altijd hele oeuvres tegelijk, en kom daar vaak veel leukere dingen in tegen dan enkel de 'hits'.
Lil wayne en z'n matties zijn dan ook kut.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:27 schreef Adames het volgende:
[..]
af en toe geeft het wel een lekker sfeertje. Iets wat ik weer totaal niet heb bij Lil Wayne en zijn matties
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef Cara het volgende:
deze muziekposts zijn nog ergere oogziekte dan toen dat meisje kwam vertellen over haar bindingsangst
Jij bent best een flikkertje eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef Cara het volgende:
deze muziekposts zijn nog ergere oogziekte dan toen dat meisje kwam vertellen over haar bindingsangst
Staat die op de playlist dan?quote:
Zeg jij dan eens eerlijk wat jij wel lekker vindt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef Cara het volgende:
ik weet niet wat erger is, dat je de oorstront hierboven verdedigd of dat je het opneemt voor een meisje op internetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent best een flikkertje eigenlijk.
uitstapje in R&P gemaakt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef Cara het volgende:
Ik vond het muziek goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:33 schreef Cara het volgende:
[..]
ik weet niet wat erger is, dat je de oorstront hierboven verdedigd of dat je het opneemt voor een meisje op internet
Mooiboysquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:35 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft deze nog? Moet deze nog ergens hebben, maar kan het niet meer vinden.
Die boeken zijn zo tof.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:35 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft deze nog? Moet deze nog ergens hebben, maar kan het niet meer vinden.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[ afbeelding ]
De Snor, de Man, de Legende...
atm luister ik dezequote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zeg jij dan eens eerlijk wat jij wel lekker vindt.
hey die meid kwam hier zeikenquote:
Achter elke grote voetballer staat een geweldige snor. Dat hij er na verloop van tijd afgaat mag de pret niet drukken.quote:
Niet verkeerd, maar na een nummer of drie krijg ik een beetje genoeg van haar stem. Fijn dat je iets positiefs bijdraagt trouwens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:38 schreef Cara het volgende:
[..]
atm luister ik deze
[..]
hey die meid kwam hier zeiken
Ik heb alleen die van de eredivisie 94/95 nog. Nu voel ik me er te oud voor, moet mezelf echt tegenhouden om daar niet weer aan te beginnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik spaar het nog steeds man. Deze kan ik alleen niet meer vinden.
Mag ik vragen hoe oud je (ongeveer) bent? Heb je ook nog afstandsbestuurbare auto's toevallig?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik spaar het nog steeds man. Deze kan ik alleen niet meer vinden.
Ik ben veel te oud voor die shit, dat sowieso. Op afstand bestuurbare auto's vond ik niet interessant.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud je (ongeveer) bent? Heb je ook nog afstandsbestuurbare auto's toevallig?
Als je iets leuk vindt, ben je er nooit te oud voor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben veel te oud voor die shit, dat sowieso. Op afstand bestuurbare auto's vond ik niet interessant.
hehe ja ik ken wel azijnzeiken, dat klopt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Niet verkeerd, maar na een nummer of drie krijg ik een beetje genoeg van haar stem. Fijn dat je iets positiefs bijdraagt trouwens.
Misschien vind je dit dan wat:
Ik heb dit verhaal gemist. Die gast voetbalde ergens? Professioneel?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Moeder van Ziya Borukcu belt even de NOS om te zeggen dat zijn zoon zich moet melden bij de politie.
Ohja?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal gemist. Die gast voetbalde ergens? Professioneel?![]()
Vreselijk trieste site. Echt...dat zulk soort mensen zich zo met politiek bezig houden en er nog zulke ongenuanceerde denkbeelden op na houden gaat mijn pet echt te boven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik googelde even en vond dit:
http://politiekincorrectblog.blogspot.com/
Zit niet te Fok!ken jongen.. open je boeken!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vreselijk trieste site. Echt...dat zulk soort mensen zich zo met politiek bezig houden en er nog zulke ongenuanceerde denkbeelden op na houden gaat mijn pet echt te boven.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit niet te Fok!ken jongen.. open je boeken!
Ik ken die site niet, maar ik zag de naam van die overvaller/moordverdachte op Twitter - trending. Ik wist niet dat dat iets met Nederland te maken had.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vreselijk trieste site. Echt...dat zulk soort mensen zich zo met politiek bezig houden en er nog zulke ongenuanceerde denkbeelden op na houden gaat mijn pet echt te boven.
Ik vind 't nu nog wel gaan. Prima.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind die tieten echt nikszo jong en hangen al bijna op der knien.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik hou het niet meer vol, hoofdpijn en helemaal kapot, ik ga maar slapen.
Later.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Pussy.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
zag de fotos al voorbij komen, maar kweenie man.quote:
Prima toch. Ben er voor iig, die spaarzame keer dat ik kijk is het altijd later op de avond.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
RTL7 gaat voortaan om 22.45 films uitzenden?
Morgen Smoking Aces 2, vandaag You Kill Me.
Ja ik ook, goed initiatief, vroeg me alleen af of dat een nieuwe trend is dat ze dat vaker doen/elke avond of vandaag en morgen een keer en dan weer bunt programma's.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima toch. Ben er voor iig, die spaarzame keer dat ik kijk is het altijd later op de avond.
Word net wakker man. Gaat weer een fucked up ritme worden de komende dagen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb je overdag lopen pitten tot net dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Word net wakker man. Gaat weer een fucked up ritme worden de komende dagen.
Ja zoiets. Kwam om 14:00 thuis vandaag van koninginnedag.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je overdag lopen pitten tot net dan?
Join the club.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Word net wakker man. Gaat weer een fucked up ritme worden de komende dagen.
Toen ik in de spiegel keek vanmiddag kwam dat wel aardig in de buurt.quote:
quote:
is ook iets dat gevolgd wordt door tienermeisjes.quote:
Heel de tijd wakker gebleven ook dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zoiets. Kwam om 14:00 thuis vandaag van koninginnedag.
Zelfs van trailers of mensen die het er over hebben kun je weten dat die gast Edward heet en een vampier is.. en een pervert is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:22 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
is ook iets dat gevolgd wordt door tienermeisjes.
geo, wtf?
same herequote:Op woensdag 2 mei 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Is het raar dat moe ben maar niet wil slapen
Ben wel al een uur of 40 wakker maar gewoon geen zin om te pitten omdat ik morgen extra gaar zal zijnquote:
Jup. Eindhoven hele dag, 's nachts nog Nijmegen en daarna nog een redelijk geslaagde afterparty bij een maatje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heel de tijd wakker gebleven ook dan?
Klinkt als die van mij maar dan alleen met Amsterdam en Zaandamquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Eindhoven hele dag, 's nachts nog Nijmegen en daarna nog een redelijk geslaagde afterparty bij een maatje.
Waarschijnlijk ook met hetzelfde lijstjequote:Op woensdag 2 mei 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klinkt als die van mij maar dan alleen met Amsterdam en Zaandam
Zal mij niks verbazenquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:42 schreef eight het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook met hetzelfde lijstje
Mooie dagen altijd. Lekker zonnetje ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klinkt als die van mij maar dan alleen met Amsterdam en Zaandam
Ja lijstje met drugsquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooie dagen altijd. Lekker zonnetje ook.
Lijstje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Hier alleen sos en MDMA kristallen eigenlijk. Maar vooral heul veul bier en vodka.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja lijstje met drugs
Ik kwam op
Coke
Speed
Xtc
Mdma
Wiet
Hasj
En dan was ik de lachgas balonnen nog vergeten ook
Heb je misschien youtube link?quote:
In hun eigen stadquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier alleen sos en MDMA kristallen eigenlijk. Maar vooral heul veul bier en vodka.
Nog wat PSV'ers laten lopen ook. Mooi joh.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2012 01:08:55 ]
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Wil ook nog een keer naar de States toe, maar niet vanwege de sport daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn ouders hebben er 4jaar gewoond, net buiten Atlanta, ben er een stuk of 15x geweest, zo boeiend is het nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wil ook nog een keer naar de States toe, maar niet vanwege de sport daar.
Ik zou graag een tour door de zuidelijke staten maken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wil ook nog een keer naar de States toe, maar niet vanwege de sport daar.
Dat overleef ik niet met al die rednecks en conservatieve repblikeinen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou graag een tour door de zuidelijke staten maken.
Nee? Geen geile vrouwen ook?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn ouders hebben er 4jaar gewoond, net buiten Atlanta, ben er een stuk of 15x geweest, zo boeiend is het niet
Even kijken of je ergens op een schietbaan met wat M16's kan schieten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zou graag een tour door de zuidelijke staten maken.
Levens gevaarlijk daar, zelfs 13jarige lijken 18 plusquote:
Je kunt toch ook iets anders dan een roze hotpants aandoen voor die paar dagen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat overleef ik niet met al die rednecks en conservatieve repblikeinen.
Dat kan ik hier ook hoor bij HMF.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Even kijken of je ergens op een schietbaan met wat M16's kan schieten.
Wat niet weet wat niet deert.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Levens gevaarlijk daar, zelfs 13jarige lijken 18 plus
ID-check man.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Levens gevaarlijk daar, zelfs 13jarige lijken 18 plus
Totdat ze je daar voor 't gerecht slepen en je als een 'sexual predator' te boek kom te staan.quote:
Ik zal waars. dood worden geschoten als ik ze in hun gezicht uitlach.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt toch ook iets anders dan een roze hotpants aandoen voor die paar dagen?
Dat zou je denken jaquote:
Heuj in Nederland mag het jij bent nog steeds Nederlander daar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Totdat ze je daar voor 't gerecht slepen en je als een 'sexual predator' te boek kom te staan.
Dat schijnt idd heel vet te zijn. Je ziet -van hore zegge- wel veel armoede onderwegquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tof. Ik wil nog wel een keer Route 66 nemen.
Zie je tussen amsterdam en rotterdam ook en je bent sneller klaarquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:20 schreef eight het volgende:
[..]
Dat schijnt idd heel vet te zijn. Je ziet -van hore zegge- wel veel armoede onderweg
Klopt. Mijn moeder ging vorig jaar op vakantie naar Canada en ze stak ook even snel de grens met de VS over. Ze vond het armer dan ze dacht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:20 schreef eight het volgende:
Dat schijnt idd heel vet te zijn. Je ziet -van hore zegge- wel veel armoede onderweg
In de VS zijn ze een stuk armer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zie je tussen amsterdam en rotterdam ook en je bent sneller klaar
In den haag wonen ook veel sloebers, check de_kromme maar, lullen over een 2e ring maar bouwen ho maarquote:
Ik een echte Texaanse.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tof. Ik wil nog wel een keer Route 66 nemen.
Leef je serieus in de waan dat de VS zich iets van Nederlandse wetten aantrekt op USA territory?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heuj in Nederland mag het jij bent nog steeds Nederlander daar.
quote:Zwollenaar_31 zegt:
Dit is geen flauwe grap van mij, maar Dimitri Bulykin was vorige week in het stadion gesignaleerd.
quote:Zwollenaar_31 zegt:
Dat van Bulykin is echt geen grap. Daar is echt mee gesproken. Haalbaar? Denk het ook niet. Hij mag in ieder geval weg bij Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 03:33 schreef GGMM het volgende:
Ik ga voor je duimen.LololololSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:nosop3 twitterde op woensdag 02-05-2012 om 09:59:57Een van de twee verdachten van de roofoverval op de Haagse juwelier is aangehouden. #nosop3 reageer retweet
Dat is snelquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:08 schreef AryaMehr het volgende:
twitter:nosop3 twitterde op woensdag 02-05-2012 om 09:59:57Een van de twee verdachten van de roofoverval op de Haagse juwelier is aangehouden. #nosop3 reageer retweet
Schandpaaltje midden in de Kuip zetten, daar onder flikkeren. Daar weet het legioen wel raad meequote:Op woensdag 2 mei 2012 10:08 schreef AryaMehr het volgende:
Ja, want die kant moeten we op willen in Nederland.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schandpaaltje midden in de Kuip zetten, daar onder flikkeren. Daar weet het legioen wel raad mee
Ik kan er wel respect voor opbrengen en hij heeft gewoon gelijk. De taboe-cultuur die er in Nederland rondom wiet hangt en nog wordt versterkt met die wietpas is ridicuul.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:10 schreef AryaMehr het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sst_wiet_kopen_.html
Wat een gast.
Die wietpas is inderdaad wel het meest belachelijke maatregel sinds jaren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kan er wel respect voor opbrengen en hij heeft gewoon gelijk. De taboe-cultuur die er in Nederland rondom wiet hangt en nog wordt versterkt met die wietpas is ridicuul.
Het is je reinste symboolpolitiek. Viagra voor de CDA-er.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die wietpas is inderdaad wel het meest belachelijke maatregel sinds jaren.
Waarom? Helemaal waar wat hij zegt. Wat een ontzettend trieste, niet werkende maatregel verzonnen door een paar oudjes die geen idee hebben waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:10 schreef AryaMehr het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sst_wiet_kopen_.html
Wat een gast.
Maar dit toont gewoon aan hoe lankmoedig de Nederlander is geworden. We laten onszelf maar allerlei onzinnige wetgeving aansmeren die 1) niet werkt 2) niet proportioneel is (voorzover die 2 al samen kunnen gaan bij het niet werken van wetgeving).quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:30 schreef Cara het volgende:
[..]
Waarom? Helemaal waar wat hij zegt. Wat een ontzettend trieste, niet werkende maatregel verzonnen door een paar oudjes die geen idee hebben waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn.
ff je morning after pilletje halen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
En ik heb geen koppijn meer.![]()
Maar ik ga meteen weer weg de stad in, grgr.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ff je morning after pilletje halen?
Even wat aandacht aan mn gf schenken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ff je morning after pilletje halen?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 03:33 schreef GGMM het volgende:
Ik ga voor je duimen.Weer verband, dit keer zonder gips.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen belt de handchirurg![]()
Davy onder het mes?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weer verband, dit keer zonder gips.
Morgen belt de handchirurg
Lieve Davy, ik had zeer aan mijn tandje, jij aan je handje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy onder het mes?
Driesje stuurt je wel een beterschapskaart.
En een uitnodiging voor de Phoxy Clubdag,quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lieve Davy, ik had zeer aan mijn tandje, jij aan je handje.
Beterschap.
Gr gr Drieske.
Terecht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:51 schreef Geo4kant het volgende:
Immer wordt niet vervolgd voor het roepen van we gaan op joden jacht.
Ze zouden het bij jou juist het hele jaar door moeten promoten vind ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:53 schreef Geo4kant het volgende:
En boerkaverbod geld niet meer..
Maar als ik in me bivakmuts over straat wil (bijv in de winter) is het wel strafbaar.
Gij het mijn lillike bakkes nog nooit gezienquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zouden het bij jou juist het hele jaar door moeten promoten vind ik.
Vakantie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ja. Moet jij nooit naar school btw? Dafuq man...dat ik mezelf dit nu pas afvraag.
Sinds vrijdag?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt sinds December ofzo al vakantie?
Wat live?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:02 schreef DonRaja het volgende:
Ok, we zijn soort van live gegaan vandaag. Dus de grote stress is er bij de meesten wel af. Heb ik eindelijk weer een wat tijd voor Fok!
Komen jullie mij bezoeken?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy onder het mes?
Driesje stuurt je wel een beterschapskaart.
neverquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je wat dames inhuurt en van je PSV-Geloof afstapt
Klopt, maar het probleem met verstandelijk gehandicapten is dat het snel vriendjes maken is maar dat je daarna bijna niet meer van ze af komt...quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrienden moet je accepteren zoals ze zijn.
Gewoon hoestdrank zuipenquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:28 schreef Caland het volgende:
Straks maar eens even naar de dokter om een nieuwe keel aan te schaffen.
Van teveel hoestdrank ga je trippen toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon hoestdrank zuipen![]()
Dat spul is lekkeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr... toen ik klein was ging ik altijd op me bed veren om dat flesje van de kast af te pakken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Purple_drankquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon hoestdrank zuipen![]()
Dat spul is lekkeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr... toen ik klein was ging ik altijd op me bed veren om dat flesje van de kast af te pakken.
Ja man, al die rappers in Amerika drinken die troep. Alleen zitten er in Nederland bepaalde bestanddelen niet in.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Van teveel hoestdrank ga je trippen toch?
Hier in Nederland kan je wel van die DXM tabletten kopen bij de drogist, fijnstampen en dan innemen. Schijn je aardig hard op te gaan. Nog niet geprobeerd though.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja man, al die rappers in Amerika drinken die troep. Alleen zitten er in Nederland bepaalde bestanddelen niet in.
Herkenbaarquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
Over keelpijn e.d. gesproken: hebben jullie ook wel eens dat je gewoon een paar dagen lang een vreselijk ranzige smaak in je bek/keel lijkt te hebben die je er gewoon niet uitkrijgt. Gaat meestal gepaard met een licht zeurende hoofdpijn en wat droge keel die ervoor zorgt dat je wakker wordt alsof je hebt gezopen de avond ervoor.
Loop er weer al 3 dagen mee rond.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
Over keelpijn e.d. gesproken: hebben jullie ook wel eens dat je gewoon een paar dagen lang een vreselijk ranzige smaak in je bek/keel lijkt te hebben die je er gewoon niet uitkrijgt. Gaat meestal gepaard met een licht zeurende hoofdpijn en wat droge keel die ervoor zorgt dat je wakker wordt alsof je hebt gezopen de avond ervoor.
Nee, gelukkig niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
Die koppijn komt dan door het vele hoesten? Dat heb ik wel eens ja, meestal om de paar maanden. Zo'n chronische rokersverkoudheid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
Veel water drinken. En drop eten ofzo, gaat die smaak wegquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
Goed je tanden poetsen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik drink mezelf helemaal verloren en m'n tanden poets ik al 3 keer per dag incl tong schrapen. Het is gewoon echt zo'n smerig net niet ziek gevoel man. Gek word ik ervan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Veel water drinken. En drop eten ofzo, gaat die smaak weg
quote:'Sylvie en Rafael van der Vaart gaan scheiden'
Volgens het weekblad Party zijn er grote problemen in het huwelijk van Sylvie en Rafael van der Vaart. De situatie zou inmiddels zo ernstig zijn dat 'een scheiding onafwendbaar is.' Het nieuws moest tot na het EK-voetbal geheim blijven, maar is nu dus uitgelekt.......
Lees meer: http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#ixzz1ti6RlrJS
Geen last van ontstoken tandvlees?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
Dus elke dag?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Goed je tanden poetsen..
Ik heb dat alleen als ik veel drink en rook.
Nee dat niet gelukkig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen last van ontstoken tandvlees?
Ik heb nu een blaasje achter m'n laatste kies op m'n tandvlees. Erg pijnlijk met etenKan ook zijn dat er een verstandskies door komt..
Eigenlijk vreemd dat we dat tegenwoordig maar de normaalste zaak ter wereld vinden. (er van uitgaande dat 't waar is)quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef SjaakBauer het volgende:
Van mijn zeer betrouwbare bronnen bij 'Party':
[..]
Zo jammer dat veel ouders niet beseffen wat zoiets onbewust en bewust met kinderen doet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eigenlijk vreemd dat we dat tegenwoordig maar de normaalste zaak ter wereld vinden. (er van uitgaande dat 't waar is)
Kan ze weer mooi de hoer gaan spelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat een kutwijf. Had ze niet tot na het EK kunnen wachten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:43 schreef eight het volgende:
[..]
Wat een kutwijf. Had ze niet tot na het EK kunnen wachten?
Lichte uitdrogingsverschijnselen. Ik zou eens 2 liter water erdoorheen knallen in een uur.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
dat heb ik van pijnboompittenquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn betrouwbare bronnenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja eeuh boeiend ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dus jij vind dat als je het ja woord zegt ook maar bij elkaar moet blijven en poppenkast spelen tot je kinderen 25 zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zo jammer dat veel ouders niet beseffen wat zoiets onbewust en bewust met kinderen doet.
Vandaag zijn de 4 gratis dagen ter compensatie begonnen. Iedereen met een prepaidkaart belt nu als een malle, terwijl de abonnees die toch al niets aan deze compensatie hebben wederom de dupe zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:17 schreef Muto het volgende:
VodafoneHet gaat weer lekker, moet 6 keer bellen om iemand te bereiken.
Ik kan er wel om lachen. Allemaal onzin smsen. Vrienden van mij smsen een woord per sms.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:30 schreef eight het volgende:
[..]
Vandaag zijn de 4 gratis dagen ter compensatie begonnen. Iedereen met een prepaidkaart belt nu als een malle, terwijl de abonnees die toch al niets aan deze compensatie hebben wederom de dupe zijn
Wa kinderachtigquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen. Allemaal onzin smsen. Vrienden van mij smsen een woord per sms.
Nu ken ik er opeens genoeg. Maar Vodafone heeft nog voordeel ook. Allemaal gieren kopen nu simkaartjes van 10 euro voor die paar dagen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:39 schreef Caland het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand die nog SMS't.
Ja, m'n ouders.
Ik sms nog. Ben vaak niet echt op de hoogte van al die nieuwe techniek.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:39 schreef Caland het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand die nog SMS't.
Ja, m'n ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |