Paul vond ik wel leukquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:45 schreef Cara het volgende:
voor wie hem al gezien heeft, probeer ook eens Shaun of the Dead en Paul
Waarom wil je dat oerlelijke shirt hebben?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wil heel graag het nieuwe NL thuisshirt maar fucking 70 euro
Ik vind em mooiquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom wil je dat oerlelijke shirt hebben?
hugh, kirsten wiig?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Paul vond ik wel leuk![]()
Dat vrouwke vind ik wel wat hebbenzit ook in Bridesmaids, ook wel lachen. Milffffffff.
Pfoe lastig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat kan ik je niet uitleggen. Gevoel voor humor is bijzonder persoonlijk.
Welke komedies (flims) vind jij wel leuk? En series, The Office (UK) bijvoorbeeld, vind je dat wel grappig?
Echte hollander ben je he gierigaardquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor 70 euro kun je heel wat wijn voor kopen hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echte hollander ben je he gierigaard
Hier staan site waar je ze voor weinig kan halen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wijn gaat op,je shirtje nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voor 70 euro kun je heel wat wijn voor kopen hoor.
dat zeg ik toch, hot fuzzquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
Zeg even welke film ik moet downloaden. Wil er 1 kijken nl
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:53 schreef Cara het volgende:
[..]
hugh, kirsten wiig?
ze speelt wel genige rollen, maar ik zou haar echt niet geven![]()
[ afbeelding ]
haal dan het uitshirtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee, zulke dingen doen jullie alleen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Zou jij wel doen he, als zo'n kindje alleen in de kuip zou lopen.
Jullie is jodenvolk...quote:
Zodrektquote:
Zonde van mijn vakantietijd. Dus dat is geen optie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaat vanzelf over.
Of ga gewoon slapen. Voel je er morgen niks meer van.
ha, dat weet ikquote:
Ga ik even doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Drinken. Geen alcohol, maar drinken.
Heb geen ijs, toch bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:06 schreef Cara het volgende:
[..]
ha, dat weet ik
ff heel snel een ijsje of iets kouds naar binnen werken voor brainfreeze, dan gaat zodra dat weggaat ook je gewone koppijn weg
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
Oh en niet vergeten.. Tenacious D And The Pick Of Destiny
Serieusquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:06 schreef Cara het volgende:
[..]
ha, dat weet ik
ff heel snel een ijsje of iets kouds naar binnen werken voor brainfreeze, dan gaat zodra dat weggaat ook je gewone koppijn weg
Had ik ook altijd na voetbalwedstrijden, koppijn. Hoorde toen ook dat ik veel moest drinken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoofdpijn komt meestal door vochttekort, vandaar.
Gewoon een paar glaasjes water en je voelt je beter.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Had ik ook altijd na voetbalwedstrijden, koppijn. Hoorde toen ook dat ik veel moest drinken.
Uiteraardquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echte hollander ben je he gierigaard
Wijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voor 70 euro kun je heel wat wijn voor kopen hoor.
Ja daar zit ik ook maar dat zijn neppe, liever de echtequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hier staan site waar je ze voor weinig kan halen.
Voetbalshirts #48 - Tóch met zwarte uitshirts.
yep. en brainfreeze kan je weer snel genezen door je tong tegen de bovenkant van je mond aan te duwen. de natuurquote:
GGMM ik snap je UI nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Als je hem ook oerlelijk zou vinden zou ik het onbegrijpelijk vinden.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Als je hem ook oerlelijk zou vinden zou ik het onbegrijpelijk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |