Ach volgende keer beter.quote:
Erik, jij hier?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:53 schreef eriksd het volgende:
Van die volwassen figuren die een dag in een auto rond rijden als wens hebben.
Oh god.quote:
Seizoen 2 ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh god.
Even kijken maar weer, seizoen 1 was wel oke.
Alsof je een partijtje voetbal verloren hebtquote:
Maar ik heb nou geen idee waarom ze nou zogenaamd zijn aangehouden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Denk dat het acteurs zijn, ook geen vuurwapens zo te zien
"Rijden in een gestolen voertuig"quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar ik heb nou geen idee waarom ze nou zogenaamd zijn aangehouden.
Ok.quote:
Bang voor Greenpeace?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:40 schreef -Willempie- het volgende:
Ik zou ook niet met haar naar het strand durven
ik ook, vanwege de pijn in mn orenquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:48 schreef rubbereend het volgende:
Ze zoekt gewoon een gast die het wel kan betalen om naar het bos of het strand te gaan
Vergeet een patatje mayo niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:48 schreef rubbereend het volgende:
Ze zoekt gewoon een gast die het wel kan betalen om naar het bos of het strand te gaan
Spijker en kop.quote:
Ja duh, maar bij ons is dat niet erg.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:54 schreef Sinosappel het volgende:
Ze hebben wel een punt tho, mannen zijn wat dat betreft ook makkelijk.
Bij wie?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:55 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ja duh, maar bij ons is dat niet erg.
Een neger die Arno heet, da's ook niet allesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Arno heeft wel geluk dat hij geen neger is, dan was het nog wel lastiger gegaan bij de gemeente
Misschien zitten ze ook wel op FOK!?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:16 schreef Fascination het volgende:
Die laatste opmerking van Dennis was wel van ONZ-niveau.
Glenn = Zolder of Frank. Denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Misschien zitten ze ook wel op FOK!?
Die Glenn sowieso
Nah, hij's iets te dik om Frank te kunnen zijn.quote:
Oja da's waar ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, hij's iets te dik om Frank te kunnen zijn.
414.000quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:03 schreef Anno2012 het volgende:
Wat een zeug was dat![]()
![]()
Weer mooie aflevering, wat zijn de kijkcijfers eigenlijk
Klopt, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:27 schreef MAHL het volgende:
Glenn gaat een studentenhuis vol deernes bezoeken in lees ik?
Oooehquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:27 schreef MAHL het volgende:
Glenn gaat een studentenhuis vol deernes bezoeken in lees ik?
Als ik die gozer was had ik die moeder echt haar nek omgedraaid.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:45 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Wat een waardeloze opdrachten laten ze die Glenn doen. Daar heeft die jongen toch helemaal niets aan? Hij wordt alleen maar te kakken gezet. Op TV nog wel.
Gewoon in het diepe gooien. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:45 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Wat een waardeloze opdrachten laten ze die Glenn doen. Daar heeft die jongen toch helemaal niets aan? Hij wordt alleen maar te kakken gezet. Op TV nog wel.
Gelukkig in het centrum van Almere, dan zijn er niet veel mensen getuige.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:48 schreef Kroelo het volgende:
Haha die wordt ook weer even goed voor het blok gezet
Romantische plek ook wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig in het centrum van Almere, dan zijn er niet veel mensen getuige.
Als er geen terugkoppel momentje aan vast zit dan schiet hij er toch geen moer mee op? En straks moet hij vrouwen uit het niets mee uitvragen? Dat ben je als programmamaker toch gewoon uit op ongemakkelijke momenten om mee te scoren bij de kijker thuis?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gewoon in het diepe gooien. Niets mis mee.
Ik vind het leukquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:50 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
[..]
Als er geen terugkoppel momentje aan vast zit dan schiet hij er toch geen moer mee op? En straks moet hij vrouwen uit het niets mee uitvragen? Dat ben je als programmamaker toch gewoon uit op ongemakkelijke momenten om mee te scoren bij de kijker thuis?
Dat jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:50 schreef Kroelo het volgende:
Ze zegt alleen ja omdat ze zich zo voor het blok gezet voelt volgens mij
Shitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ze gaat haar afwijzen, dat moet wel gezien de afgelopen paar weken
Klompen mag wel?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is dat gewoon verboden.
Ach, potje, dekseltjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:02 schreef MAHL het volgende:
Zitten ook weer van die typische zompige studentes tussen zeg
Is die Stephanie toch een stuk leuker. Minder kapsones, gewoon gewoonquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:04 schreef Paul-89 het volgende:
Oh jij bent zielig ik ga wel met je mee naar de film.
Ik verstond het dus ook verkeerdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:09 schreef Kroelo het volgende:
Wat zei die jongen nou? Ik wil je echt niet?
Ik herken je niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:09 schreef Kroelo het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:09 schreef Kroelo het volgende:
ooh haha, dan valt het nog enigzins meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:10 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Nee.
'Het klinkt misschien kut, maar ik kan je mij echt niet herinneren.'
Ja, wat een valse muts.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:50 schreef Kroelo het volgende:
Ze zegt alleen ja omdat ze zich zo voor het blok gezet voelt volgens mij
Ik heb het over glenn en zijn oude vriendinquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:11 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Die kerel-dyke was wel stukken lelijker dan die vrouw-dyke zeg
Waarom kom je niet meer in het Topchef-topic?quote:
Weer als de halve finales beginnenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Waarom kom je niet meer in het Topchef-topic?
Ach, gelijk heb jequote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:10 schreef Dekatria het volgende:
Leroy kan ook een Twente shirt aan, dus tja
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Die Esther zag er leuker uit dan die Marlinde...
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef johnnyblaze11 het volgende:
JAaaa zou jij wel willen weten he mannetjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:55 schreef Gaijin het volgende:
Er waren toch ook weer 2 van die sletjes? Waar zijn die gebleven
Wat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Nou, alleen die van hem danquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:22 schreef Nuchterheid het volgende:
Laten we het er op houden dat smaken verschillen.
Aldus Bascrossquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:11 schreef bascross het volgende:
''Niet deze Bas''. 100% bullshit. Schiermonnikoog heeft nog geen 1000 inwoners. Nadat Bassie zei dat het een tijd geleden was dat ie der leuk vond, dacht zij natuurlijk: ''oh kut, nu gaat ie me afwijzen op tv''.
Het is echt uitgesloten dat er een andere Bas in het spel is. Bij deze mijn analyse.
twitter:Phalerieau twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 14:46:36Ik hoor in de wandelgangen dat de Loverboys zijn aangeklaagd. reageer retweet
twitter:Phalerieau twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 15:15:152 Miljoen, Hollywood taferelen alles. reageer retweet
Zeker één die 'nee' te horen krijgttwitter:Phalerieau twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 15:29:03Ik ben iig benieuwd of afl. 7 vanavond gewoon op tv is, of dat jullie 'wegens omstandigheden' afl. 8 te zien krijgen. #Loverboys #BNN reageer retweet
twitter:OmroepBNN twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 16:09:28Uitzending #Loverboys vanavond is onzeker. Straks een kort geding van een ex die de uitzending wil voorkomen. reageer retweet
Kan wel kloppen ja, die Ajacied die een Feyenoord-shirt moet aantrekken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:02 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Gaat zeker om die enorm huilende kerel :p Ben iig benieuwd hahaha
Dat slaat toch nergens op dat je daarom gaat janken, het is maar een stom balspelletje hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kan wel kloppen ja, die Ajacied die een Feyenoord-shirt moet aantrekken.
Voor jou wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op dat je daarom gaat janken, het is maar een stom balspelletje hoor
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:OmroepBNN twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 16:09:28Uitzending #Loverboys vanavond is onzeker. Straks een kort geding van een ex die de uitzending wil voorkomen. reageer retweet
even later meldde BNN via Twitter dat de dame in kwestie niet te zien is in de uitzending, dus vraag me af wat je met zo'n aanklacht überhaupt kan bereiken.twitter:OmroepBNN twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 16:47:05@gewoonlars Leroy heeft de #Loverboys ingeschakeld om zijn ex terug te krijgen. Zij wil nu voorkomen dat deze aflevering wordt... reageer retweet
Het is op tv vanavond ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:20 schreef bascross het volgende:
Hopelijk vanavond gewoon op tv. Blijft een geniaal programma.
Ze kan in naam en eerbaarheid geschonden worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:14 schreef Masspa het volgende:
even later meldde BNN via Twitter dat de dame in kwestie niet te zien is in de uitzending, dus vraag me af wat je met zo'n aanklacht überhaupt kan bereiken.twitter:OmroepBNN twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 16:47:05@gewoonlars Leroy heeft de #Loverboys ingeschakeld om zijn ex terug te krijgen. Zij wil nu voorkomen dat deze aflevering wordt... reageer retweet
DRIE!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:38 schreef Abed het volgende:
Ik moet toch altijd heerlijk lachen om Valerio, heerlijke humor.
in het kwadraatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |