SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: de gupdate van AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat z'n gangetje!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef Ishimaru het volgende:
Ben moe, gelukkig heb ik vakantie
Hoe gaat 't met jullie?3 vrije dagen achter elkaar FTW!
![]()
![]()
Kom je dat even inwrijven?quote:![]()
Ik ben ook moe.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Haar reactie:quote:
bedankt, familie (mijn achternaam) hebbe goeije genen, gezelligheid, goeije muziek, feesten en slim
Ain't it funny how it is
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:56 schreef Tchock het volgende:
Koken met Melting en de mute-knop en Depeche Mode![]()
Dat soort posts mag je ook gewoon achterwege laten.Ain't it funny how it is
Grapje johquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat soort posts mag je ook gewoon achterwege laten.Je staat de hele tijd aan, maar heeeeel af en toe moet ik even een nummer overslaan
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Haar reactie:
bedankt, familie (mijn achternaam) hebbe goeije genen, gezelligheid, goeije muziek, feesten en slim
![]()
![]()
Rammstein bedoel je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grapje johJe staat de hele tijd aan, maar heeeeel af en toe moet ik even een nummer overslaan
![]()
Tja... het kan niet voor iedereen goed zijn hè?
Ain't it funny how it is
Met die spelling durf ik de 'goeije genen' te betwijfelenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Haar reactie:
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Die ging juist harderquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Rammstein bedoel je?![]()
Tja... het kan niet voor iedereen goed zijn hè?![]()
![]()
Er wordt hier wel vaker verkeerde spelling gebruikt, dus ik zie het door de vingers.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met die spelling durf ik de 'goeije genen' te betwijfelen.
Ain't it funny how it is
Ja nou. Ik mag dan wel niet altijd dezelfde smaak hebben als jij, maar je maakt heel enthousiast erg vermakelijke radioquote:![]()
![]()
Dank je.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja nou. Ik mag dan wel niet altijd dezelfde smaak hebben als jij, maar je maakt heel enthousiast erg vermakelijke radio
Ain't it funny how it is
Zow... en nu zoals gezegd..... naar bed!
Ain't it funny how it is
Tering, kan iemand mij alsjeblieft aan een fatsoenlijke Game of Thrones download helpen? Ik heb steeds van die idiote downloads...
Kijk eens via torrentz.com en kickasstorrents, daar haal ik game of thrones vandaanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
Tering, kan iemand mij alsjeblieft aan een fatsoenlijke Game of Thrones download helpen? Ik heb steeds van die idiote downloads...
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Wat vind je er van?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Heren
Gaan we naar het album van Ed Sheeran luisteren?![]()
![]()
Nou, in afwachting van de nieuwe download maar even Fokken.
Wa met mij danquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
Nou, in afwachting van de nieuwe download maar even Fokken.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ehhh.........vast wel!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Heren
Gaan we naar het album van Ed Sheeran luisteren?![]()
![]()
Wie?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Heren
Gaan we naar het album van Ed Sheeran luisteren?
Ik luister naar Veronica atm.![]()
![]()
Klopt, maar ik vind het over het geheel toch tegenvallenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had hem eerder al geluisterd, tis best wel eens fijn om naar te luisteren. Fijne warme stem..Zal wel druk van de grote plazenbobo's zijn, maar dingen als Drunk (om maar iets te noemen) klinken veel minder origineel en bijzonder dan hij in z'n mars heeft. Denk ik
En You need me (...) is gewoon een goedkoop hitje. Gemaakt voor succes. Echt jammer van dat talent, na die EP's die best tof waren is hij nu verdoemd tot goedkope radiohitjes
![]()
![]()
GODVERDOMME, VIES VUIL TYFUS HOERENWERK! Ik heb morgen avond een afspraak staan om mijn paard te laten controleren, word ik godverdomme gewoon ingepland terwijl ik dit heb aangegeven, tyfuszooi
.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
GODVERDOMME, VIES VUIL TYFUS HOERENWERK! Ik heb morgen avond een afspraak staan om mijn paard te laten controleren, word ik godverdomme gewoon ingepland terwijl ik dit heb aangegeven, tyfuszooi
.
En nu???
![]()
Ik heb het album nog maar 1 keer geluisterd to be honestquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het over het geheel toch tegenvallenZal wel druk van de grote plazenbobo's zijn, maar dingen als Drunk (om maar iets te noemen) klinken veel minder origineel en bijzonder dan hij in z'n mars heeft. Denk ik
En You need me (...) is gewoon een goedkoop hitje. Gemaakt voor succes. Echt jammer van dat talent, na die EP's die best tof waren is hij nu verdoemd tot goedkope radiohitjes
Dus echt oordelen kan ik nog niet![]()
Nouja, ben benieuwdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het album nog maar 1 keer geluisterd to be honest
Dus echt oordelen kan ik nog nietIk vind het verspilling van zo'n talentvolle artiest
![]()
![]()
![]()
http://www.change.org/pet(...)-with-down-syndrome#
9gag gaat echt te ver nu... stem op de petitie als je dit ook vind..:')![]()
Dan heeft je werk pech!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
.
![]()
![]()
Ze zorgen maar dat ze iemand anders regelen anders neem ik per direct ontslag. Het kan toch niet zo zijn dat ik zomaar zonder dat ik dat weet ingepland wordt NA aan te hebben gegeven dat ik absoluut niet kan invallen voor mijn zieke collega.quote:
En dan staat er ook nog net zo mooi in de mail dat anderen dat ook voor mij doen, ja dikke vinger, ik ben nog nooit ziek geweest.
Bel ze en kijk of er iets te regelen is? Jammer altijd van dit soort dingen dat je niet kunt zeggen 'pech gehad voor de baas'quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
.
Ik ken het probleem
![]()
![]()
Nou, in dit geval is het zeker pech voor de baas. Die kan er namelijk zelf ook gewoon gaan zitten voor een avondje maar heeft daar gewoon geen zin in. Dus dan moet ik maar komen opdraven. Dikke vinger, ik kan morgen avond gewoon niet werken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bel ze en kijk of er iets te regelen is? Jammer altijd van dit soort dingen dat je niet kunt zeggen 'pech gehad voor de baas'Ik ken het probleem
Ik bedoel dat je dan vrijwel altijd aan het kortste eind trekt als de baas dat wilquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, in dit geval is het zeker pech voor de baas. Die kan er namelijk zelf ook gewoon gaan zitten voor een avondje maar heeft daar gewoon geen zin in. Dus dan moet ik maar komen opdraven. Dikke vinger, ik kan morgen avond gewoon niet werken.Maar wat moet dat moet, natuurlijk. Zeker nu. Hoewel ik niet denk dat jij over je heen gaat laten lopen
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zorgen maar dat ze iemand anders regelen anders neem ik per direct ontslag. Het kan toch niet zo zijn dat ik zomaar zonder dat ik dat weet ingepland wordt NA aan te hebben gegeven dat ik absoluut niet kan invallen voor mijn zieke collega.
En dan staat er ook nog net zo mooi in de mail dat anderen dat ook voor mij doen, ja dikke vinger, ik ben nog nooit ziek geweest.
MEEN je!!!
![]()
![]()
Nee, ik heb terug gemaild. Die afspraak staat al heel lang en die gaat gewoon door.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je dan vrijwel altijd aan het kortste eind trekt als de baas dat wilMaar wat moet dat moet, natuurlijk. Zeker nu. Hoewel ik niet denk dat jij over je heen gaat laten lopen
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je dan vrijwel altijd aan het kortste eind trekt als de baas dat wilMaar wat moet dat moet, natuurlijk. Zeker nu. Hoewel ik niet denk dat jij over je heen gaat laten lopen
![]()
Joh!
![]()
![]()
Whehehehe ik zou opzoek gaan naar een andere werkgever.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zorgen maar dat ze iemand anders regelen anders neem ik per direct ontslag. Het kan toch niet zo zijn dat ik zomaar zonder dat ik dat weet ingepland wordt NA aan te hebben gegeven dat ik absoluut niet kan invallen voor mijn zieke collega.
Dit spoort gewoon niet.
![]()
Nee, dat is toch achterlijk... Om kwart over tien mailen dat ik BAM op het rooster sta omdat ik de volgende op de lijst ben, ja kom zeg, ik kan niet en dat heb ik aangegeven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe ik zou opzoek gaan naar een andere werkgever.Dit spoort gewoon niet.
Godverdomme, ik baal hier zo ongelooflijk van he.
Ik meld je wel ziekquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is toch achterlijk... Om kwart over tien mailen dat ik BAM op het rooster sta omdat ik de volgende op de lijst ben, ja kom zeg, ik kan niet en dat heb ik aangegeven.
Godverdomme, ik baal hier zo ongelooflijk van he.
Je hebt gisteren acute herpes opgelopen en je kan niet komen wegens besmettings gevaarOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik heb gezegd dat ze me OF op de ochtenddienst zetten OF dat ik ontslag neem.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is nog een redelijke toezegging van jouw kantquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gezegd dat ze me OF op de ochtenddienst zetten OF dat ik ontslag neem.![]()
![]()
Justeat.nlquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:19 schreef Tchock het volgende:
Ik kan echt niet koken hè. Hoe moet dit ooit goedkomen als ik een kamer hebOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Cursus koken doenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:19 schreef Tchock het volgende:
Ik kan echt niet koken hè. Hoe moet dit ooit goedkomen als ik een kamer heb![]()
![]()
Ik heb net gewoon een hamburger laten mislukken. Taai als de pest. En veel te veel boontjes en aardappeltjes, ik haat eten weggooien![]()
![]()
Ja, maar dat is ook alleen omdat ik het werk nodig heb en het ook erg leuk vind om te doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is nog een redelijke toezegging van jouw kant
Ah, ik krijg zojuist een sms met de toezegging dat ik 's ochtends kan werken en om vier uur weg kan. Dat is mooi, de osteopaat komt om zes uur.
Ik ga maar eens douchen.
Voor dertig euro maar?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn vader is echt helemaal into vinyl nu. Hij heeft iets gekocht om te zorgen dat vinyl weer zo goed als nieuw wordt en hij heeft ook nog eens voor 30 euro 33 LP's gekocht op koninginnedagNice.
![]()
Fijn dat het opgelost is ..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook alleen omdat ik het werk nodig heb en het ook erg leuk vind om te doen.
Ah, ik krijg zojuist een sms met de toezegging dat ik 's ochtends kan werken en om vier uur weg kan. Dat is mooi, de osteopaat komt om zes uur.
Ik ga maar eens douchen.
![]()
douche-ze![]()
![]()
Goed voor jouquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn vader is echt helemaal into vinyl nu. Hij heeft iets gekocht om te zorgen dat vinyl weer zo goed als nieuw wordt en hij heeft ook nog eens voor 30 euro 33 LP's gekocht op koninginnedag![]()
![]()
Hee naatje a zemmel, nog geneukt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn vader is echt helemaal into vinyl nu. Hij heeft iets gekocht om te zorgen dat vinyl weer zo goed als nieuw wordt en hij heeft ook nog eens voor 30 euro 33 LP's gekocht op koninginnedagOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Naat kijk in je PM je gaat lachon.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Even geduld.quote:C'est la vie
... Zei Trollscience en hij pakte zijn inmiddels witgebleekte Playboy er weer bijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
met z'n rechtervuistje, altijd strak en zin om geneukt te worden![]()
Jmmr jmmrquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
... Zei Trollscience en hij pakte zijn inmiddels witgebleekte Playboy Playgirl er weer bijC'est la vie
Doeg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou het weer voor gezien voor vandaag![]()
doeg skatjuhsC'est la vie
Hoi Fayequote:C'est la vie
IK WIST HETquote:C'est la vie
Ik heb dat nooit begrepen trouwens. Is Playgirl geen veel logischere titel voor een blad met naakte dames? En Playboy voor de naakte heren?quote:![]()
Karma is een biatch.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
En hard ook. Hoezo tienermoeders heh... Gewoon holebi's!C'est la vie
>implyingquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
... Zei Trollscience en hij pakte zijn inmiddels witgebleekte Playboy er weer bij![]()
ja geef mij ook maar wat gezouten pinda'squote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Misschien had hij weer gezopen, je weet wat hij dan allemaal zegt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Want je ziet VH ooit al schattekes zeggen?C'est la vie
Nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja geef mij ook maar wat gezouten pinda's![]()
Ik baal dat je mijn facebook niet hebt, dan had je mijn rome foto's kunnen zien.quote:schatjequote:Vooral bullshit waar hij achteraf vrij weinig van meent?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien had hij weer gezopen, je weet wat hij dan allemaal zegt.![]()
Man wat zie ik er sexy uit vanavond, ik zou mezelf echt uitwonenEn dan is er niemand in de buurt natuurlijk, maar wanneer ik er als een verkankerde emocrackkid uitzie dan heb ik velerlei afspraken
#fml
![]()
Ohhhh. MSN is nog een optie?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik baal dat je mijn facebook niet hebt, dan had je mijn rome foto's kunnen zien.'HELOEF, WIL JE MIJN VALENTIJN ZIJN?'quote:[..]
Vooral bullshit waar hij achteraf vrij weinig van meent?![]()
Zwaar leven knul.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:34 schreef Trollscience het volgende:
Man wat zie ik er sexy uit vanavond, ik zou mezelf echt uitwonenEn dan is er niemand in de buurt natuurlijk, maar wanneer ik er als een verkankerde emocrackkid uitzie dan heb ik velerlei afspraken
#fml
C'est la vie
Eh, is dit je andere persona?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:34 schreef Trollscience het volgende:
#fml
![]()
quote:
C'est la vie
He bah, ik was mezelf net lekker aan het laten verslonzen. Nu moet ik zo m'n nagels nog doen en lakken en m'n kleding strijken en zo.
Meeeeh. Wat ben ik toch ook een toegeeflijk kind
.
Kom maarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ohhhh. MSN is nog een optie?
[..]
'HELOEF, WIL JE MIJN VALENTIJN ZIJN?'![]()
![]()
Die is over 7 minuten thuis, hoop ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toe zeg, wat gewillig. Weet V de la H hiervan?![]()
![]()
Ik laat me chemisch castreren nergens meer last van.quote:C'est la vie
C'est la vie
Jaquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Om je homoseksuele verlangens tegen te gaan toch.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Speciaal voor jou de Wikipedia pagina.
http://nl.wikipedia.org/w(...)#Chemische_castratieOk, maar wel op zijn KLB'iaans: wanneer ik het niet eens ben met je klacht ga ik je uitschelden, vernederen en persoonlijk aanvallen.quote:![]()
Nee zodat ik kan stoppen met hosselen, ik ben moet van het vele falen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Om je homoseksuele verlangens tegen te gaan toch.C'est la vie
Lang leve the Pirate Bay! Ik ga Game of Thrones kijken en daarna slapen
.
Doei doei.
Succes morgenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
Lang leve the Pirate Bay! Ik ga Game of Thrones kijken en daarna slapen
.
Doei doei.
![]()
![]()
Neen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gebruik heloef, doe ik ook altijd
Maar go your gang.
Daar heb jij alleenrecht op ja.
C'est la vie
Ik wil mij even afreageren, omdat de PVV'ers het niet snappen. Ze denken in ons landsbelang te handelen door zich tegen het buitenland te keren. Ze hopen door te schelden op Griekenland en die bodemloze put, minder koopkrachtverlies te hebben. Het tegendeel is waar. Juist door die toon aan te slaan, verliezen wij internationaal aan reputatie en dus aan macht en dus ook aan export en daarmee verliest dus de gehele economie en daarmee, ja, u raadt het al, verliezen Henk en Ingrid nog meer in koopkracht dan willekeurige buitenlanders. Gaat eens nadenken!
Tot zover mijn frustratie.![]()
Wat een ongegronde kutklacht, ga ergens anders naartoe met je ultralinkse gejank.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil mij even afreageren, omdat de PVV'ers het niet snappen. Ze denken in ons landsbelang te handelen door zich tegen het buitenland te keren. Ze hopen door te schelden op Griekenland en die bodemloze put, minder koopkrachtverlies te hebben. Het tegendeel is waar. Juist door die toon aan te slaan, verliezen wij internationaal aan reputatie en dus aan macht en dus ook aan export en daarmee verliest dus de gehele economie en daarmee, ja, u raadt het al, verliezen Henk en Ingrid nog meer in koopkracht dan willekeurige buitenlanders. Gaat eens nadenken!
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat een ongegronde kutklacht, ga ergens anders naartoe met je ultralinkse gejank.![]()
![]()
Aanvulling: blijven zeiken over 'de normen van Brussel' terwijl Nederland een groter aandeel had in het opstellen van de dingen dan ieder ander landquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
Ook dat is vrij ergerlijk. Wilders heeft daar volgens mij zelfs nog zijn handtekening onder gezet, omdat hij zo graag wilde dat de Grieken zouden boetenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aanvulling: blijven zeiken over 'de normen van Brussel' terwijl Nederland een groter aandeel had in het opstellen van de dingen dan ieder ander land![]()
![]()
Niet bepaald. Wilders' politieke carrière begon 5 jaar nadat die afspraak gemaakt wasquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook dat is vrij ergerlijk. Wilders heeft daar volgens mij zelfs nog zijn handtekening onder gezet, omdat hij zo graag wilde dat de Grieken zouden boeten![]()
![]()
Ja, maar wij als Nederland hebben toch zo gepleit voor betere handhaving enzo, met die eurocommissaris met ballen enzo?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet bepaald. Wilders' politieke carrière begon 5 jaar nadat die afspraak gemaakt was![]()
Ik ookquote:Al dat bureaucratische gezeik aan de kant en één groot land
Het is niet alsof onze cultuur nog iets waard is ofzo.
![]()
Zo, dat is ook de deur weer uit.
Bitches, hai.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Je mist 'm nu alquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
Bitches, hai.![]()
Heb je stefan eruitgekankerd?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
Bitches, hai.![]()
Dat laatste sowieso idd!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ookAl dat bureaucratische gezeik aan de kant en één groot land
![]()
En hoi!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
Bitches, hai.![]()
![]()
Dude, serieus...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
>impliceren dat het werkwoord kankeren met de ziekte te maken heeft.![]()
Europa is leuk de EU was leuk, nu worden we anaal genomen omdat elk jostiland er bij mag horen.
Het gaat slecht met de economie, maar kansloos land "x" wil er bij. PRIMA! DOEN! Net als de miljarden die naar ontwikkelingslanden gaan, hallo, word eens wakker, stel prioriteiten
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Klinkt als de gemiddelde review van een gayporno.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
OMGOMGOMGOMGOMG, Burton en Depp, prachtige combiHe wat?quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2012 23:01:31 ]![]()
>wiskundige symbolen gebruiken als vervanging voor normale vocabulaire.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
>impliceren dat het werkwoord kankeren met de ziekte te maken heeft.![]()
>impliceren iemand boeitquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
>impliceren dat het werkwoord kankeren met de ziekte te maken heeft.:')![]()
Is onze cultuur nou zo bijzonder dan? Wat verschil ik met iemand die net over de duitse grens woont? Geen ene zak, ja oke, ze spreken een andere taal en ze eten vaker braadworst.. Ongeveer net zoveel vaker als ik op klompen loop en molens bezoek. Ik denk wel dat Europa, de EU, gewoon goede dingen zijn. Economisch sterker staan, politiek sterker staan. Het is toch een groot spel, zorg dan op z'n minst dat je een sterke speler bent.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ookAl dat bureaucratische gezeik aan de kant en één groot land
![]()
Neh, met liefde hoor.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Die combi hebben we nog niet eerder gezien neequote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1077368/
OMGOMGOMGOMGOMG, Burton en Depp, prachtige combi![]()
:')![]()
^ Datquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:01 schreef Rafeiro het volgende:
Europa is leuk de EU was leuk, nu worden we anaal genomen omdat elk jostiland er bij mag horen.
Het gaat slecht met de economie, maar kansloos land "x" wil er bij. PRIMA! DOEN! Net als de miljarden die naar ontwikkelingslanden gaan, hallo, word eens wakker, stel prioriteiten![]()
>impliceren dat ik mijn normaal vocabulaire niet gebruikquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
>wiskundige symbolen gebruiken als vervanging voor normale vocabulaire.ToT maakt zich er wel zorgen over.quote:![]()
Die combi is ook goed gebleken ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die combi hebben we nog niet eerder gezien nee![]()
![]()
Dank je, ik twijfelde altijd. Oh, dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Accent aigu op een hoofdletter mag niet. En dat is een accountkaap van faye.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Dus jij vindt "kankeren" gewoon normaal taalgebruik wat niets met de ziekte te maken heeft? Gebruik je het ook tijdens sollicitatiegesprekken/ bij je oma / wat dan ook?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
>impliceren dat ik mijn normaal vocabulaire niet gebruik
[..]
ToT maakt zich er wel zorgen over.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
>impliceren dat ik mijn normaal vocabulaire niet gebruik![]()
![]()
Ik keek net bij de home pagina, ik dacht, wow, dit moet wel de onboeiendste gast ooit zijn.quote::')![]()
Ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus jij vindt "kankeren" gewoon normaal taalgebruik wat niets met de ziekte te maken heeft? Gebruik je het ook tijdens sollicitatiegesprekken/ bij je oma / wat dan ook?![]()
Hee toevallig ik maakte toevallig net ergens een post dat ik daar op zou stemmen als ik mocht stemmen.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Praat jij op een internetforum hetzelfde als in het echtquote:?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
1 eu per stuk bij mij in de winkel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn vader is echt helemaal into vinyl nu. Hij heeft iets gekocht om te zorgen dat vinyl weer zo goed als nieuw wordt en hij heeft ook nog eens voor 30 euro 33 LP's gekocht op koninginnedag![]()
![]()
Want "optiefen" en "de tering" zijn geen voorbeelden daarvanquote:?
kus
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2012 23:06:20 ]![]()
Ik stem gewoon PvdA, gewoon omdat het kan.
C'est la vie
Dan D'66 mag ik hopen. VVDquote:Door de crisis is gebleken dat het neoliberalisme heeft gefaald en dat het marktdenken niet heilig is en dan wilt de VVD alsnog de zorg naar de markt toe sturen
![]()
![]()
Ik lach niet vaak hard om GS, maar ik vond dit vrij hilarischquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ah fuck is geenstijl alweer langs gekomen
http://sopn.eu/index.php/(...)de-kamerverkiezingen
http://www.geenstijl.tv/2(...)ij_maakt_progra.html![]()
Dat bedoelde ik dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Want "optiefen" en "de tering" zijn geen voorbeelden daarvan?
kusAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ik ben helaas meerdere mensen verloren aan kanker, maar "JA" ik zie kanker dit kanker dat als vervoegingen van het werkwoord kankeren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus jij vindt "kankeren" gewoon normaal taalgebruik wat niets met de ziekte te maken heeft? Gebruik je het ook tijdens sollicitatiegesprekken/ bij je oma / wat dan ook?
Netjes vind ik het niet en ik probeer het gebruik dus ook te voorkomen, maar nee het doet me geen pijn.
De manier waarop het ingeburgerd is is naar, pijnlijk en vervelend, maar heeft niks, nakkes en nada te maken met de ziekte kanker.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Kankeren heeft niks met kanker te maken hoor, ik zeg het net zo goed bij mijn omaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus jij vindt "kankeren" gewoon normaal taalgebruik wat niets met de ziekte te maken heeft? Gebruik je het ook tijdens sollicitatiegesprekken/ bij je oma / wat dan ook?:')![]()
Nee maar ik spreek hem gewoon aan op zijn taalgebruik. Niemand hier gebruikt het woord "kankeren" in het algemeen. Zeer zelden is er een avond dat het wel gebruikt wordt als er meerderen aanwezig zijn die het wel normaal taalgebruik vinden, maar in het algemeen lijkt men het hier gewoon niet te kunnen waarderen en ik zou het fijn vinden als hij daar wat rekening mee hield. That's it.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Praat jij op een internetforum hetzelfde als in het echt?
En sowieso is het vette bullshit dat het niks met de ziekte te maken zou hebben. Waar is het woord dan WEL op gebaseerd?![]()
![]()
Ik vermijd het woord gewoon omdat niemand last heeft van 'fucking', 'tyfus' of 'tering' en ik me daar ook perfect mee kan uiten.![]()
De piratenpartij komt ten minste echt op voor de vrijheid, dus als liberale VVD'er zou ik daar toch op stemmen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee toevallig ik maakte toevallig net ergens een post dat ik daar op zou stemmen als ik mocht stemmen.![]()
Anton Teuben heeft al 100x gezegd dat hij powned niet meer laat langs komen maar laat het keer op keer gebeurenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik lach niet vaak hard om GS, maar ik vond dit vrij hilarisch
http://www.geenstijl.tv/2(...)ij_maakt_progra.html
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:07 schreef Tchock het volgende:
Ik vermijd het woord gewoon omdat niemand last heeft van 'fucking', 'tyfus' of 'tering' en ik me daar ook perfect mee kan uiten.![]()
Ik stem nietquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Ik zou er op stemmen als soort van protest tegen die andere kutpartijenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De piratenpartij komt ten minste echt op voor de vrijheid, dus als liberale VVD'er zou ik daar toch op stemmen.. En omdat piraten
. En omdat downloaden.
Kanker ligt gewoon heel anders man!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Want "optiefen" en "de tering" zijn geen voorbeelden daarvan?
kus
Ja bekijk het ff lekker verder hier.....ben weer weg.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee maar ik spreek hem gewoon aan op zijn taalgebruik. Niemand hier gebruikt het woord "kankeren" in het algemeen. Zeer zelden is er een avond dat het wel gebruikt wordt als er meerderen aanwezig zijn die het wel normaal taalgebruik vinden, maar in het algemeen lijkt men het hier gewoon niet te kunnen waarderen en ik zou het fijn vinden als hij daar wat rekening mee hield. That's it.
En sowieso is het vette bullshit dat het niks met de ziekte te maken zou hebben. Waar is het woord dan WEL op gebaseerd?quote:kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperen:')![]()
Nee, D%66. Nou goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan D'66 mag ik hopen. VVDDoor de crisis is gebleken dat het neoliberalisme heeft gefaald en dat het marktdenken niet heilig is en dan wilt de VVD alsnog de zorg naar de markt toe sturen
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Kanker ligt gewoon heel anders man!
Ja bekijk het ff lekker verder hier.....ben weer weg.Weggaan wanneer ik een tegenargument geef, ik citeer:
quote:![]()
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:
Ik ben behoorlijk kansarm etc, maar ik stem echt liever VVD dan PVDA
Trollie, ik voel je.
ToT, niet gaan, ben je te volwassen en baas voor.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
En dan mag dit welquote:
Kankeren -> voordurend mopperen
godverdomme -> God, almachtige, verdoem mij:')![]()
Dat is ook de reden waarom ik hoop ook blancostemmers over te halen enzo. Al die mensen die nog steeds vertrouwen in politiek verloren zijn en vorige TK verkiezingen op PVV hadden gestemd enzo enzo, allemaal voer voor piratenpartij.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou er op stemmen als soort van protest tegen die andere kutpartijen. En omdat piraten [ afbeelding ]. En omdat downloaden.
![]()
cancer, wat weer afkomt van het feit dat kankergezwellen de mensen van toen deed denken aan kreeften(of kreeftenpoten)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, grapjas. Daarom komt het nog steeds wel van kanker en van het latijnse cancer.![]()
Ik neig zo hard naar D66, Boris.
C'est la vie
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
cancer, wat weer afkomt van het feit dat kankergezwellen de mensen van toen deed denken aan kreeften(of kreeftenpoten)![]()
Wat hebben we aan de piratenpartij?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik hoop ook blancostemmers over te halen enzo. Al die mensen die nog steeds vertrouwen in politiek verloren zijn en vorige TK verkiezingen op PVV hadden gestemd enzo enzo, allemaal voer voor piratenpartij.:')![]()
Ik vind het ergens wel asociaal dat je scheld met het woord kanker. Gewoon, omdat je weet dat je er wel degelijk mensen pijn mee doet en het is echt makkeloijk om er gewoon niet mee te schelden. Waarom dan wel doen?
een keeeeertje, okee.. Maar bij sommige is het gewoon standaard.Baby darling doll face honey![]()
Ik heb dit topic best wel gemist eigenlijk.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Der Crackmeister heeft gesprokenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het ergens wel asociaal dat je schelt met het woord kanker. Gewoon, omdat je weet dat je er wel degelijk mensen pijn mee doet en het is echt makkeloijk om er gewoon niet mee te schelden. Waarom dan wel doen?
een keeeeertje, okee.. Maar bij sommige is het gewoon standaard.![]()
![]()
Dat waren schrijvers, toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind dit zo ongelofelijk hypocriet heh, dat met Oekraïne. Volgens mij gingen de politici en andere hoogwaardigheidsbekleders gewoon naar China...![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat hebben we aan de piratenpartij?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het ergens wel asociaal dat je schelt met het woord kanker. Gewoon, omdat je weet dat je er wel degelijk mensen pijn mee doet en het is echt makkeloijk om er gewoon niet mee te schelden. Waarom dan wel doen?
een keeeeertje, okee.. Maar bij sommige is het gewoon standaard.quote:kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperenquote:kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperenquote:kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperenquote:kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperenquote:kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperenquote:kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperenvquote:kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperen:')![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb dit topic best wel gemist eigenlijk.![]()
![]()
Ik wil er best een volwassen discussie over hebben, maar wanneer hij zielig gaat doen en weggaat omdat ze zogenaamd verstoten worden ja dan kun je mijn reet likken, hij begint toch en ik ga er in alle kalmte op in. Oh en ook nog eens persoonlijk gaan beledigen als in: "Je zult ver komen in het levenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef RockNijntje het volgende:
Trollie, ik voel je.
ToT, niet gaan, ben je te volwassen en baas voor." dan kun je het je bekijken
Tevens mijn laatste post dit betreffende.![]()
Het topic heeft jou ook gemist.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb dit topic best wel gemist eigenlijk.![]()
ctrl + vquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
v![]()
Ik kanker er soms ook op los, zelfs op mensen die te pas en te onpas kanker gebruiken om te kankeren.
Kanker op denk ik dan, zeur eens ergens anders.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik heb dit topic de afgelopen de afgelopen 3 dagen gemist als kiespijn.
Ik wil mijn leven terug.C'est la vie
achja,quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het lijkt voor sommigen nog niet duidelijk![]()
Beugelbekkiequote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat doe ik nu al, hoewel ik seizoen 3/4 van beugelbekkie niet kan vindenHet Allerergste Eerste Afspraakje
Met die tampons in dat water.
![]()
Zie de strijd Brein versus piratenpartij. Brein zorgt voor een zeker censuur op het internet en de piratenpartij is voor die vrijheid op het internet enzo. Lees het partijprogramma eens door zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat hebben we aan de piratenpartij?![]()
Maandverband was dat jonge. Enige aflevering die ik me nog kan herinneren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
BeugelbekkieHet Allerergste Eerste Afspraakje
ja primaquote:, maar ookal zou dat zo zijn.. Mensen zijn het pas sinds kort aan het gebruiken en dat komt door de ziekte.. En los van dat, ik blijf er bij dat je er mensen pijn mee doet.. En nog best een groot aantal ook. Het weglaten is gewoon een kleine moeite.
Baby darling doll face honey![]()
Hetzelfdequote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maandverband was dat jonge. Enige aflevering die ik me nog kan herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is goed ja.. Maar eigenlijk voor jouw tijd, hoe ken je hetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
BeugelbekkieHet Allerergste Eerste Afspraakje
?
Voor mijn tijdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die is goed ja.. Maar eigenlijk voor jouw tijd, hoe ken je het?
Dat kwam altijd op
FoxKids
en dan keek ik met mijn zussen.
![]()
Alsof Brein zo'n gevaar is... En een partijprogramma vind ik wat te veel van het goede, is er niet ergens een manifest/samenvatting?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zie de strijd Brein versus piratenpartij. Brein zorgt voor een zeker censuur op het internet en de piratenpartij is voor die vrijheid op het internet enzo. Lees het partijprogramma eens door zou ik zeggen.:')![]()
Het is verwerpelijk, absoluut.
Maar het heeft NIETS te maken met kanker.
Zoek eens naar "scheldwoorden" in andere talen die met kanker te maken hebben
ik ben er wel eens op aangesproken, en dat ik geen respect zou hebben voor de mensen die eraan zijn overleden en zo, maar dat is in mijn ogen gewoon bullshit![]()
Ik kan me ook nog zo'n aflevering herinneren met een pushup beha, en dan gaat de knop kapot ofzoiets en ontploffen haar tetten enzo![]()
![]()
ik geloof ook serieus dat mensen stiekem met kanker schelden juist omdat er zoveel mensen zijn die het niet fijn vindenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen vinden het fijn om te schelden met ziektes. Tering en klere enzo. Vroeger was klere net zo gevoelig als kanker..
FoxKids. Kanker Tyfus Tering Drommels D'n droes, wat mis ik dat.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ik zeg het hier bijvoorbeeld niet in het topic of bij mensen die ik niet ken of waarvan ik weet dat ze het niet waarderen. Maar kankeren heeft voor mij echt een andere betekenis maar goedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja prima, maar ookal zou dat zo zijn.. Mensen zijn het pas sinds kort aan het gebruiken en dat komt door de ziekte.. En los van dat, ik blijf er bij dat je er mensen pijn mee doet.. En nog best een groot aantal ook. Het weglaten is gewoon een kleine moeite.
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:19 schreef Trollscience het volgende:
Ik kan me ook nog zo'n aflevering herinneren met een pushup beha, en dan gaat de knop kapot ofzoiets en ontploffen haar tetten enzo.
En met die blikjessluitingjurk.
Oh gegarandeerd. En vooral hier op FOK!.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik geloof ook serieus dat mensen stiekem met kanker schelden juist omdat er zoveel mensen zijn die het niet fijn vinden.
![]()
FoxKidsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Voor mijn tijdDat kwam altijd op
FoxKids
en dan keek ik met mijn zussen.
Hier kun je een gedeelte terug zien van seizoen 1 http://dtfsubs.jouwweb.nl/beugelbekkie
Die tamponaflevering is 'egste afspraakje ooit'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Ja! De rechtspraak wordt ontweken door dat instituut, ze willen een spreekverbod opleggen aan een beginnende partij, ja, Brein is een gevaar. Hopen dat de rechters nog wat voelen voor die vrijheid op het internet, maar anders is onze vrijheid hier er echt aan. Een samenvatting, eens zien...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alsof Brein zo'n gevaar is... En een partijprogramma vind ik wat te veel van het goede, is er niet ergens een manifest/samenvatting?![]()
Die ken ik niet meer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu je het zegt.
En met die blikjessluitingjurk.
Wel die aflevering dat ze een band hebben gevormd en stiekem naar een tryout gaanEn dan mag het van de vader van de Marrokaan niet en stoppen ze
Vieze moslim.
![]()
nouja, ik vind het dus prima als jij het zelf niet zo ziet.. Maar als je weet dat andere het niet fijn vinden.. Ik snap niet waarom je t dan zou doen. Maargoed, wel fijn dat jij dat iig niet doet bij mensen doie het dus ook indd niet fijn vindenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zeg het hier bijvoorbeeld niet in het topic of bij mensen die ik niet ken of waarvan ik weet dat ze het niet waarderen. Maar kankeren heeft voor mij echt een andere betekenis maar goed
@tchock, REBELREBEL. Kut mobiel, multi quote kuttie
Dat was bij nina... maar wel een geil stuk ja...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:19 schreef Trollscience het volgende:
Ik kan me ook nog zo'n aflevering herinneren met een pushup beha, en dan gaat de knop kapot ofzoiets en ontploffen haar tetten enzo:')![]()
Ik wilde altijd die ene met die half oranje knotjes zijn, bazin alles.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
die halve mexicaanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wilde altijd die ene met die half oranje knotjes zijn, bazin alles.![]()
Even kijken op wikiquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wilde altijd die ene met die half oranje knotjes zijn, bazin alles.Kan me die karakters niet meer goed herinneren op Sharon en Nina na.
![]()
Tja ik zie het probleem er TOTAAL niet in en het doet me helemaal niks, maar toch nog een beetje restecp behalve bij het woord kankeren maar dat zal ik ook maar niet meer zeggenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja, ik vind het dus prima als jij het zelf niet zo ziet.. Maar als je weet dat andere het niet fijn vinden.. Ik snap niet waarom je t dan zou doen. Maargoed, wel fijn dat jij dat iig niet doet bij mensen doie het dus ook indd niet fijn vinden
@tchock, REBELREBEL. Kut mobiel, multi quote kuttie
quote:De serie werd vroeger uitgezonden door Fox Kids en zal vanaf mei 2012 weer te zien zijn op Disney Channel.![]()
![]()
Ik ging het lezen, toen zag ikquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
Lees dit maar eens door sint:
http://naatje.tumblr.com/(...)f-voor-de-pvv-of-eenLaat maar.quote:De #piratenpartij als alternatief voor de #PVV of een blanco stem?![]()
Toch zal het niet hetzelfde zijn, omdat Disney Channel.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Sharon laat zich altijd ZOOO makkelijk dissen door haarquote:Echt hoor. Maar Dion is echt een baas, die homo die haar als model wil laten gaan enzo. Die gast is echt een baas.
Voor de eckte bazen.
C'est la vie
De vraagstelling bevalt je al niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ging het lezen, toen zag ik
[..]
Laat maar.![]()
![]()
Oké, wel even bookmark, ik laat je op feestboek weten wat ik er van vindquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
Lees dit maar eens door sint:
http://naatje.tumblr.com/(...)f-voor-de-pvv-of-een:')![]()
Mijn god hasjtags bij teksten buiten twitterquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ging het lezen, toen zag ik
[..]
Laat maar.te kansloos altijd
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn god hasjtags bij teksten buiten twitterte kansloos altijd
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Die rijschool was zo baas.C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: