En 5 mei lekker feesten omdat we 'vrij' zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:43 schreef Usert het volgende:
[..]
'Tijdens de Nationale Herdenking op 4 mei herdenken we allen – burgers en militairen – die in het Koninkrijk der Nederlanden of waar ook ter wereld zijn omgekomen of vermoord sinds het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog, in oorlogssituaties en bij
vredesoperaties.’
Voltooid deelwoord?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee wat dit betekent, maar feit is dat het een voltooid deelwoord is, en dus als bedoeld geschreven moet worden.
fixedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:45 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
En 5 mei lekker feesten omdat we vrij zijn
Lekker vrij he, als je zo'n gedicht niet mag voordragen.quote:
Mag best, maar er is voor gekozen om niet dat podium op die plek op dat moment te bieden. Dat is ook een vrijheid.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:47 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Lekker vrij he, als je zo'n gedicht niet mag voordragen.
Snel jouw epische faal quotenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:46 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Voltooid deelwoord?Hoe kom je daar nou weer bij. Het is gewoon stam+t.
Dus een joden comite mag bepalen wat wij wel en niet mogen herdenken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:49 schreef Usert het volgende:
[..]
Mag best, maar er is voor gekozen om niet dat podium op die plek op dat moment te bieden. Dat is ook een vrijheid.
Maar goed dat je dat doet ja!quote:
Dank. Begon wel 's tijd te worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:53 schreef lelouch het volgende:
Ben ik nou de enige die het met TS eens is?
Ik heb ze ook een bericht gestuurd
Jij mag herdenken wat je wil hoor?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:52 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dus een joden comite mag bepalen wat wij wel en niet mogen herdenken?
Van het comite mag het gedicht niet worden voorgedragen. Omdat er wat jankerds zijn, weg vrijheid.quote:
Weg podium, niet weg vrijheid.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:57 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Van het comite mag het gedicht niet worden voorgedragen. Omdat er wat jankerds zijn, weg vrijheid.
Je kent onze grondwet?quote:
Een mod die trollt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:59 schreef remlof het volgende:
Tsk, een beetje kutmoffen herdenken op 4 mei, echt niet
Het is echt met een d.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:00 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Nogmaals die zin staat gewoon in de onvoltooid tegenwoordige tijd.
Nee, ik heb niets tegen de Duitsers van tegenwoordig, maar ik vind niet dat je de slachtoffers van de bezetter moet gaan herdenken op 4 mei.quote:
Vrijheid van meningsuiting doel je op neem ik aan? Die ontnemen ze niet, alleen het podium op die plek op dat moment. Erg? Zeker niet, aangezien de meeste daar op dat moment niet staan om landverraders te herdenken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:00 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je kent onze grondwet?
[..]
Een mod die trollt?
In dit geval met Remlof eensquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik heb niets tegen de Duitsers van tegenwoordig, maar ik vind niet dat je de slachtoffers van de bezetter moet gaan herdenken op 4 mei.
Ja hoor, ik sta 4 mei ook even stil bij Oeloe Bah Kirasj, je weet wel die Roewandees die omkwam bij de slag om Abjeskolohaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:41 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Misschien zit ik helemaal fout maar mij is geleerd dat we iedereen herdenken waar ook ter wereld, die, die slachtoffer zijn geworden van een oorlog, al dan niet direct.
Die duiters waren ook vrijwilligers natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik heb niets tegen de Duitsers van tegenwoordig, maar ik vind niet dat je de slachtoffers van de bezetter moet gaan herdenken op 4 mei.
Ik ken onze grondwet maar het is toch van de zotte dat dit niet mag omdat een paar mensen anders niet komen. Kom je toch lekker niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:04 schreef Usert het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting doel je op neem ik aan? Die ontnemen ze niet, alleen het podium op die plek op dat moment. Erg? Zeker niet, aangezien de meeste daar op dat moment niet staan om landverraders te herdenken.
Als je ergens anders op doelt hoor ik het graag, maar anders vraag ik me af of jij onze grondwet kent.
Maar waarom vroeg je nu precies of ik de grondwet ken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:07 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Die duiters waren ook vrijwilligers natuurlijk
[..]
Ik ken onze grondwet
Dat vind jijquote:maar het is toch van de zotte dat dit niet mag omdat een paar mensen anders niet komen. Kom je toch lekker niet.
Goed, ben je het niet me eens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:09 schreef Usert het volgende:
[..]
Maar waarom vroeg je nu precies of ik de grondwet ken?
[..]
Dat vind jij
Euhm vast maar ik weet zeker dat de meerderheid Het Grote Duitse Rijk ten volle steunde en voorop liepen toen ze Nederland binnen marcheerden. Echter, toen bleek dat "ze" niet zouden winnen en geconfronteerd werden met de dood, verminking en voedseltekorten de oorlog wat zat werden, ze een beetje huillie gingen doenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:07 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Die duiters waren ook vrijwilligers natuurlijk
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |