Ik zal straks even voor je kijken, ik denk het wel..quote:Op maandag 7 mei 2012 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
heeft iemand de tracklist van de FOK! 2003-2006 mix voor mij?
zou zomaar kunnenquote:Op maandag 7 mei 2012 20:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zal straks even voor je kijken, ik denk het wel..
Heb ik die niet gemaakt? :p
Als ik achter mijn pc zit zal ik even kijken...quote:
Introquote:
deze dan xDquote:Op maandag 7 mei 2012 20:32 schreef Krulliewullie het volgende:
Hmz, dit is misschien wel de enige hardstyle track met kaas-achtige wannabe-stoer-klinkende-vocals die ik nice vind![]()
Volgens mij is dat gewoon de stem van Coone zelfquote:Op maandag 7 mei 2012 23:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
die beide mixen, staan die nog online?
en die belgische stem van words from yhe gang is grappig
Hier in NL wordt er ook van genoten door alle youtubers, maar er is een selectie (wij dus) die dit nummer écht niet meer aan kunnen horen...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:44 schreef Levitas het volgende:
Just as easy, die werd hier zaterdag ook gedraaid en dan kun je zien dat de hardstyle scene hier nog niet zó ver is ontwikkeld / de mensen hier een hele andere smaak hebben. Ze kennen die plaat natuurlijk ook wel, maar iedereen lijkt er ook écht van te genieten.
Het grote verschil hier (en zo was het in NL een aantal jaar geleden ook) is dat er zo`n 3000 mensen op af komen, maar alle 3000 komen voor de muziek. Zelfs de mensen die op de grond zitten () zie je nog genieten
Je kan discussiëren wat je wil, maar dit is gewoon electrohouse op 150 bpm. Zelfs de sounds zijn electrohousequote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:52 schreef ElDani het volgende:
Mooie comments trouwens op youtube op een plaat van Audiofreq, die een beetje tussen Hardstyle en zijn BRK3-alias in gaat zitten. De youtube-generatie praat over de dood van Hardstyle omdat er geen melodie in zit etcetera. Hilarisch
Overigens vind ik dit best wel een prima plaatje, samen met die A-kant, Higher. Dat is geen vernieuwende plaat, maar werkt wel.
Goed dat je het zegt. Lekker zweverige track nou.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:04 schreef StM het volgende:
2-Motion tijd!
* StM pakt de popcorn en opent de twitter
Ah, het was een mash. Ik dacht dat het gewoon de mixskills van Tom waren.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:46 schreef Kriebelhoest het volgende:
Vind die mashup van done eigenlijk maar matig.
Nee, die hardcore afsluiters vind ik altijd zo kut. Kan fijn zijn, maar dan wil ik geen Evil Activities vs Endymion zooi.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:59 schreef Kriebelhoest het volgende:
Met zulke nummers heb je ook totaal geen hardcoreafsluiter nodig op feesten.
Dat dacht ik bij Members of Gay Day - Ruff op Decibel vorig jaar bij Geck-o. Ik dacht wow vet, dat doet ie goedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Ah, het was een mash. Ik dacht dat het gewoon de mixskills van Tom waren.
Klopt. De hardstyle nummers waar meestal mee wordt afgesloten zijn 99% van de tijd "harder" dan het eerstvolgende hardcore nummer van een hardcore artiest. Ik denk dan, beuk dan gewoon meteen door en laat het publiek niet in een dipje komen, wat je vaak wel ziet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nee, die hardcore afsluiters vind ik altijd zo kut. Kan fijn zijn, maar dan wil ik geen Evil Activities vs Endymion zooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Daar word ik ook blij vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks voor de leuke reacties weer![]()
Setje van deze week:
1. Blackmill - Sacred River
2. Jon The Baptist & DJ Chuck-E feat. MC Shocker - The Greatest Show On Earth (Alphaverb Remix)
3. Code Black & Wasted Penguinz - Activated
4. Frontliner - Discorecord
5. Geck-e - Soul Train
6. Davide Sonar - My World
7. Tatanka - Messup (Mashup)
8. Tuneboy - Wackyjackie (Technoboy Remix)
9. Wavolizer & Geck-o - Dat Tape
10. Rephex - The Original Mushroom
11. Bad Elements - DJ Revolution (DJ Kayem rmx)
12. Zany & The Beholder - Who Wants This
13. Chase & Status feat. Delilah vs Wavolizer - Time / Done (BitFace Mashup)
14. AK Industry & Lowroller - Isolation
15. Wavolizer - Debt Of Blood
16. Armageddon - You'll Never Be Mine (Wazig Vervaagd Door Chaosphere)
17. The Outside Agency - Primitive
Weer te vinden op LSDB![]()
Dat tracklistquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Daar word ik ook blij van![]()
Setje van deze week:
2. Jon The Baptist & DJ Chuck-E feat. MC Shocker - The Greatest Show On Earth (Alphaverb Remix)
5. Geck-e - Soul Train
Weer te vinden op LSDB
Je bent niet de enige, vind 'm echt niet klinkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:46 schreef Kriebelhoest het volgende:
Vind die mashup van done eigenlijk maar matig.
Te blijquote:
Goede tip!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
decibel duurt volgens mij altijd wel eventjes? google decibel+2011+uitverkocht+nieuws ofzo
Oh yeah.quote:
Wanneer gingen we nou dat underground feest in een of ander afgelegen bos organiseren? Geloof dat jij er het voortouw in zou nemenquote:Op woensdag 9 mei 2012 06:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh yeah.
Dit topic weer es vaker volgen... geen feestjes meer, dus dan maar zo.
gracias, Deeltjesversneller.
Vind dit wel een heel moment om ook maar eens hier te reageren na al een tijdje te hebben mee gelezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Daar word ik ook blij van![]()
Setje van deze week:
5. Geck-e - Soul Train
Weer te vinden op LSDB
Welkomquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:16 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Vind dit wel een heel moment om ook maar eens hier te reageren na al een tijdje te hebben mee gelezen.
Wat een lekker setje is dit! Als je The Greatest Show on Earth, Soul Train en Tat's Mashup erin gooit , kan et wat bij betreft al niet meer stuk.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:16 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Vind dit wel een heel moment om ook maar eens hier te reageren na al een tijdje te hebben mee gelezen.
Wat een lekker setje is dit! Als je The Greatest Show on Earth, Soul Train en Tat's Mashup erin gooit , kan et wat bij betreft al niet meer stuk.
Wat is deze trouwens?quote:23.00-23.10 Anthem Megabase by Geck-o
Geen idee, lijkt me dat Geck-o de anthem gemaakt heeftquote:
Paraat, alleen nog geen idee waar ik me ga bevinden. Zal mixen worden tussen de raw en de hardcore denk ik. En eventjes Code black meepakken.quote:
Dan is het alsnog een goedkope/gezellige partyquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
Facebook ontvangen, maar ik weet nog niet eens of ik op decibel aanwezig ben dus dan is afteren ook niet echt afteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |