Ik heb echt een fok secretaresse hoognodig.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:30 schreef maffemuts het volgende:
Maakt niet uit, als ie maar weer een gezond ventje mag zijn
Goed gegokt bedoel je.quote:
quote:
Oei, lekker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 07:21 schreef maffemuts het volgende:
Ach, zelfs dat is makkelijk op te lossencornflakes, chococrisps etc
heeft hier best goed gewerkt
Mogguh dames en heren btw...
[ afbeelding ]
quote:
staat erbij.quote:Inloggen via Facebook
Zolang het nog ochtend is kan dat, een ochtendjas smiddags dragen is zo clichequote:Op woensdag 2 mei 2012 09:56 schreef DJMO het volgende:
ik ben lui. ik loop nog steeds in m'n ochtendjas en trainingsbroek
Je had moeten zeggen dat je het zelfs te druk hebt om je aan te kleden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:56 schreef DJMO het volgende:
ik ben lui. ik loop nog steeds in m'n ochtendjas en trainingsbroek
Goeie middag.quote:
Dan doe je toch lekker rustig aan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:35 schreef Merlijn het volgende:
* gaaap *
Vandaag gaat het hem gewoon niet worden, ik weet het gewoon zeker.
* LaPeach vraagt zich af hoe dat komtquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:35 schreef Merlijn het volgende:
* gaaap *
Vandaag gaat het hem gewoon niet worden, ik weet het gewoon zeker.
Kopje Chineaux! Doe maar small, ben niet zo'n grote drinker....quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:59 schreef LaPeach het volgende:
[..]
* LaPeach vraagt zich af hoe dat komt![]()
Kopjechino dan maar??
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kopje Chineaux! Doe maar small, ben niet zo'n grote drinker....
Als dat lekker is wil ik ook wel eens proberen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kopje Chineaux! Doe maar small, ben niet zo'n grote drinker....
nou vooruitquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als dat lekker is wil ik ook wel eens proberen.
Oe dat is wel lekker dank je, waar koop je dat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:07 schreef LaPeach het volgende:
[..]
nou vooruit![]()
*schuift kopje met zelfde goedje naar Rucky
Zoek en gij zult vinden in de supermarktquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Oe dat is wel lekker dank je, waar koop je dat?
Hi Muts... Vergeet je niet iets?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:19 schreef maffemuts het volgende:
*neemt ook maar een koffie*
Middag heren en dames!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:19 schreef maffemuts het volgende:
*neemt ook maar een koffie*
Middag heren en dames en Merlijn!
Opgelost...quote:
Backfire.... shit... I need more coffee.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Backfire.... shit... I need more coffee.
* belle1608 geeft aan Merlijn een broodje rosbiefquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:45 schreef Merlijn het volgende:
En ik krijg opeens zin in een broodje rosbief
* Merlijn hittepit kussentje opwarmt en op buikie legt...quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:49 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 geeft aan Merlijn een broodje rosbief
Hallo allemaal!!
pff nog steeds een lege maag, buikie is van slag
Kopje Gusto ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:04 schreef JK1982 het volgende:
's Middags!
Hoor ik daar koffie?
* JK1982 nippend aan een Dolce Gusto.. Aáááh, da's lekker!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn hittepit kussentje opwarmt en op buikie legt...
Als je je verveelt dan heb ik thuis nog wel wat klusjes voor je liggen.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die staat hier voor m'n neus
Meer geluk dan wijsheid hoor
Kijk ook even op andere (minder populaire) sites dan Marktplaats, zoals www.tweedehands.nl / www.speurders.nl / www.marktplaza.nl / www.veilingkijker.nl (laatste zoekt op meerdere websites)quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaah leuk JK!
Ik zoek een Hemnes bedbank van de IKEA maar ik ben echt overduidelijk niet de enige op marktplaats. Man man man, wat gaat dat hard! En eigenlijk wil ik er niet de volle pond aan uit geven. Het is voor loges, het bed wordt vaak maar 10/15 nachten per jaar beslapen. Maar ik vind het relaxt dat ik er heel makkelijk 2 bedden an kan maken, ik er onderin mooi spullen kan opbergen en dat het er dan gewoon netjes uitziet. Het huidige bed hebben we in bruikleen en hoeft nog niet terug dus dat bed heeft ons niets gekost maar levert ook niks opmaarja op marktplaats vragen ze er soms al 200 euro voor zonder de bijbehorende matrassen. De nieuwprijs is 250 euro. Das mij iets te gortig
of op gratisaftehalen.nlquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaah leuk JK!
Ik zoek een Hemnes bedbank van de IKEA maar ik ben echt overduidelijk niet de enige op marktplaats. Man man man, wat gaat dat hard! En eigenlijk wil ik er niet de volle pond aan uit geven. Het is voor loges, het bed wordt vaak maar 10/15 nachten per jaar beslapen. Maar ik vind het relaxt dat ik er heel makkelijk 2 bedden an kan maken, ik er onderin mooi spullen kan opbergen en dat het er dan gewoon netjes uitziet. Het huidige bed hebben we in bruikleen en hoeft nog niet terug dus dat bed heeft ons niets gekost maar levert ook niks opmaarja op marktplaats vragen ze er soms al 200 euro voor zonder de bijbehorende matrassen. De nieuwprijs is 250 euro. Das mij iets te gortig
Oh ja, da's waar ook!quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:03 schreef belle1608 het volgende:
*maar verder regent het hier helemaal niet hard hoor*
en hangt mijn was buiten..
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ook!
Oh nee, da's helemaal niet grappig..
Hier komt het ook met bakken uit de hemelquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:03 schreef belle1608 het volgende:
*maar verder regent het hier helemaal niet hard hoor*
en hangt mijn was buiten..
Ach, spoelt de was nog een keer extra schoonquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:28 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hier komt het ook met bakken uit de hemel![]()
was overigens niet buiten dat scheelt
Ja zo kan je het ook zienquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ach, spoelt de was nog een keer extra schoon
check buienradar.nl..quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:40 schreef Rucky het volgende:
Het ishier ook al knap benauwd dus het zal zo wel losbarsten.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:40 schreef Rucky het volgende:
Het ishier ook al knap benauwd dus het zal zo wel losbarsten.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:43 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat even haar oogjes toe doen![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:52 schreef JK1982 het volgende:
Zeg, moet ik even tussen jullie in komen zitten?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:52 schreef JK1982 het volgende:
Je lijkt ook sprekend op die smileyquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:52 schreef JK1982 het volgende:
Als het maar niet regent als ik naar huis loop daarna is het niet erg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:42 schreef LaPeach het volgende:
[..]ja ik was hem hier ff zat dus ik heb hem ff een woei richting rotterdam gegeven
![]()
dont get mad please![]()
nee toch, zo'n sterke lieve beerquote:
ja dat kan ik niet voorspellenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als het maar niet regent als ik naar huis loop daarna is het niet erg.
ahh komt wel goed schatjequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:01 schreef Merlijn het volgende:
Zo. nog een uurtje of twee en dan kan ik ook weer naar huis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |