En toen ging er iets mis en kon ik opnieuw beginnen met typen..
Achja:
quote:
Op woensdag 2 mei 2012 08:16 schreef Rewimo het volgende:O, gelukkig dat Puk weer een beetje opleeft!

Je weet het nooit met die oudjes. Ben je er nog achter gekomen hoe ze aan die wond komt?
Vermoedelijk een vechtpartij: bacterieën zijn via een andere kat (klauwen/tanden) waarschijnlijk in het bloed gekomen, en nu vergiftigd het lichaam zichzelf dus. Die manke poot is er ook het gevolg van. (2x zo dik als normaal en ze kan er niet op staan.)
Maar ze heeft net weer wat kaas en vokkingworst op (dat eet ze ten minste), wat gedronken, en ook weer even overeind gezeten. In elk geval kijkt ze weer wat helderder uit die ogen en bied ze wat meer weerstand.

(Nouja, als ze wakker is, nu ligt ze te slapen.)
quote:
En gefeliciteerd met je rijbewijs!

Misschien ging het wel goed juist omdat je iets anders aan je hoofd had.
Het speelde denk ik wel mee ja

In de tram er naartoe voelde ik me niet echt super, maar dat kwam vooral omdat ik zo met Puk in m'n maag zat. Ik was echt pissig op mezelf, omdat ik vorige week wel een keer een bult gevoeld had, maar toen twijfelde omdat deze de volgende dag weg was. We zouden sowieso wel naar de DA gaan om even alles na te laten kijken, maar goed, dat was nu opeens wel heel accuut nodig. 'Gelukkig' was het een volle blaas en geen tumor oid, maar dat wist ik gisteren niet dus ik was kwaad op mezelf; dat ik weer had lopen twijfelen over de juiste beslissing. En dat het nu ten koste van Pukkie ging. En Puk voelde zich veel beroerder dan ik, dus ik moest me niet zo aanstellen en het gewoon gaan doen. En gewoon dat gaspedaal indrukken wanneer ik dacht dat het zou moeten. Afgelopen met dat stomme getwijfel waarmee ik alles verknalde. Punt. Uit. Klaar.
En dat hielp
En, en en. ik had gewoon eerder naar het BNOR moeten gaan (dat kan volgens mij na 3 keer zakken ook al). Wat een geweldige examinatrice heb ik gehad

(En nee, niet alleen omdat ik geslaagd ben. Ik heb ook al - voordat ik wist of ik geslaagd was - tegen haar gezegd dat ik het een fijne rit vond. Ze had zo'n fijne instelling!
quote:
Mogge allemaal trouwens

qltel is weer thuis gelukkig, die ligt nog te

Fijn dat hij weer thuis is!