Och ja dat is zeker vemoeiend! Hoe gaat het met je vriendin?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik wel![]()
Maar dat valt wel mee, meer de nacht ervoor kort geslapen, vannacht ook niet heel lang, had met m'n vriendin afgesproken een dagje te helpen in het huis van haar moeder. We hebben heel veel keukenspulletjes uitgezocht en meegenomen naar haar huis en gelijk een plekje gegeven. Dus vaaaaaak de trap op en af, ook wel vermoeiend.
Ja, ik weet het niet zo goed.... vooral heel erg bezig met de praktische kant, volgende week gaat ze weer aan het werk en ze gaat over een paar weken naar haar familie (ze had dat al gepland met haar moeder en dat gaat nu gewoon door), dus het huis moet snel leeg. Ze neemt wel de tijd om te rouwen, maar volgens mij moet het volle besef echt nog wel komen... ik ben blij dat ze snel naar haar familie gaat, lijkt me fijn voor haar om bij hen te zijn!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Och ja dat is zeker vemoeiend! Hoe gaat het met je vriendin?
Dat lijkt me ook wel moeilijk voor haar, om nu alleen een bezoek te brengen aan haar familie dat ze met haar moeder zou doenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet zo goed.... vooral heel erg bezig met de praktische kant, volgende week gaat ze weer aan het werk en ze gaat over een paar weken naar haar familie (ze had dat al gepland met haar moeder en dat gaat nu gewoon door), dus het huis moet snel leeg. Ze neemt wel de tijd om te rouwen, maar volgens mij moet het volle besef echt nog wel komen... ik ben blij dat ze snel naar haar familie gaat, lijkt me fijn voor haar om bij hen te zijn!
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:28 schreef Oognip het volgende:
Je kan hier echt geen moment rustig op de koelkast slapen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha die is leukquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb maar weer eens wat bij Thinkgeek besteld, ik heb echt lol om dit dingetje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb maar weer eens wat bij Thinkgeek besteld, ik heb echt lol om dit dingetje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vind ik leukerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze leek me ook leuk, maar 1 is wel genoeg
nee, ik had graag meegedaan maar mag echt helemaal niets etenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef Greys het volgende:
Benny, Zwabbert, eten jullie mee op 24 mei?
We doen even inventariseren hoeveel mensen er (ongeveer) willen mee eten van het buffetje (o.a. spareribs, salades, saté etc.) rond 18.15 uur die dag, zodat de kroegmister ongeveer weet wat ie in moet kopen tegen die tijd. Dus je mag er best nog een weekje over nadenken
Als je het tegen die tijd even wilt roepen in het ESF topic alstublieft!
Hoezoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik had graag meegedaan maar mag echt helemaal niets eten
Maar op helemaal niets eten overleef je toch niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik had graag meegedaan maar mag echt helemaal niets eten
mwuhahahahaaaaaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:56 schreef iBenny het volgende:
Zwabber, die winkel.... help...waarom doe je me dit aan
![]()
?
checkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar op helemaal niets eten overleef je toch niet?
Of moet je aan de shakes ofzo?
Ik ga de komende twee a drie maanden op een zeer streng dieet, hetzelfde als dat C_A heeft gedaan. Ik begin dat gezeul met dat sumopak een beetje zat te wordenquote:
eens in de zoveel weken een weekje eten volgens een paar spelregels, dat is alleen niet die week helaasquote:
Ah, op die manier... Je bent al begonnen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga de komende twee a drie maanden op een zeer streng dieet, hetzelfde als dat C_A heeft gedaan. Ik begin dat gezeul met dat sumopak een beetje zat te worden
Camebridge?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga de komende twee a drie maanden op een zeer streng dieet, hetzelfde als dat C_A heeft gedaan. Ik begin dat gezeul met dat sumopak een beetje zat te worden
Hahaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
Lapsang souchong
Lapsang Souchong thee
Lapsang souchong (正山小种 of 烟小种) is een zwarte theesoort uit China.
Lapsang souchong komt oorspronkelijk uit de provincie Fujian. Na oxidatie wordt deze thee in bamboemanden gedroogd boven brandend naald- of cypressenhout. Hierbij wordt een sterke rooksmaak ontwikkeld.
Hmm, het is daadwerkelijk gerooktik ga het zeker eens proberen. Zeker omdat ik al helemaal lyrisch ben over rookbier, en dat dus even niet meer kan drinken
jaquote:
Nee, had een afspraak gemaakt voor morgenochtend, dus vanaf dan wel. Net nog even twee kubieke meter sushi gegeten bij de Shabu omdat dat straks even niet meer kanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, op die manier... Je bent al begonnen?
Ik ken een aantal mensen die er goed, snel en blijvend mee zijn afgevallen, anders was ik er niet zomaar aan begonnen. Ik was er in het begin ook best skeptisch over.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:03 schreef Oognip het volgende:
Diëten dmv shakesknap als je het volhoudt, ik zou het niet kunnen. Hopelijk wordt het geen crashdieet...
Wordt in dat dieet ook langzaam weer opgebouwd om normaal te gaan eten als je je streefgewicht bereikt heb?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken een aantal mensen die er goed, snel en blijvend mee zijn afgevallen, anders was ik er niet zomaar aan begonnen. Ik was er in het begin ook best skeptisch over.
uhuhquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wordt in dat dieet ook langzaam weer opgebouwd om normaal te gaan eten als je je streefgewicht bereikt heb?
Dankje! En ik ben er zo blij mee!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef Oognip het volgende:
Allereerst gefeliciteerd met je rijbewijs, Candaasje! Het is je gelukt!
Puk is bijna 17 (ik dacht 18, maar volgens mijn moeder wordt ze 17...nouja, oud genoeg dus)quote:En dan: wat eng dat Puk zo slecht ginglogisch dat je er dan meteen rekening mee houdt dat ze het misschien niet zal overleven (ze is al oud toch?). Maar hopelijk is het goed te behandelen en gaat ze lekker eten en opknappen!
Dankjewel!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef Bamba het volgende:
Jeetje arme puk!! Hopelijk gaat het snel beter zeg! Vertroetel haar maar lekker!
Enwat goed van je rij examen!!! Gefeliciteerd met je rijbewijs!
Vriendin van me deed dat ook. Modi fast ofzo. Tussendoor snaaien want die shakes had ze niet genoeg aanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:03 schreef Oognip het volgende:
Diëten dmv shakesknap als je het volhoudt, ik zou het niet kunnen. Hopelijk wordt het geen crashdieet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |