Dit is nog best een goeiequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van de week kon je gratis JustEat tegoed krijgen en ik bedacht me net dat ik daar ook B&J van kan halen
Superturbo 3.0 opticienquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En sinds wanneer duurt naar een opticien gaan maar 0 seconden?
Keesje kan toch ook een half uurtje later opgehaald worden?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En sinds wanneer duurt naar een opticien gaan maar 0 seconden?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Keesje kan toch ook een half uurtje later opgehaald worden?
Misschien moet jij ook even langs de opticien, oognip?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell yeak
[..]
Sorry
[..]
Nah... gisteren was de opticien dicht. Vanmiddag was ie open, maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om Keesje langer te laten wachten dan strikt noodzakelijk. Dus ik ben nog niet geweest
Whehequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet jij ook even langs de opticien, oognip?
Nip!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehe
Ik dacht dat ze doelde op dat ze Keesje niet in de auto wou laten wachten
quote:
quote:
Ja, dat weet ik. Maar ik vond deze gewoon tofquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
De fotograaf van deze foto is een man die zijn dochters allemaal gekke/creatieve dingen laat doen... hier zijn nog meer foto's van hem te vinden
Ik vind die onder de espressomachine wel tofquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik vond deze gewoon tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ben ik nu erg uit de mode?quote:
Nee, ik ben alleen wel benieuwd of het leuk was onder die steenquote:
Vannacht niet kunnen slapen van opwinding zeker?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jee
Ik heb even een dutje gedaan. Van 4 uur
Ja, dat begreep ik welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:31 schreef Oognip het volgende:
Ik doelde op het handjes schudden met de leden van het koningshuis he
Klein bescheiden dutjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Jee
Ik heb even een dutje gedaan. Van 4 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |