Rechter muisknop opslaan als.quote:
Zo, da's fijnquote:
Checklist:quote:
Je vergeet hoofddoekjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Checklist:
1. Veeeel heeeel veeel haar.
2. Snor.
3. Houdt heel veel van zichzelf.
4. Turkse vlag voor meisje.
5. Snel boos
Als je hier van houdt, dus ja.
Dat mag, heeft te maken met welke geloof ze hebben.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:29 schreef yvonne het volgende:
Omdat het topic over Messi gaat, en niet over Ronaldo.
Simpeler kan ik het niet voor je maken.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe simpeler moet ik het maken?
In een topic over rood zet je geen 987986876 posts over blauw.
Zo dan?
quote:
HET TOPIC GAAT OVER MESSI SCHELEquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zij komt aanzetten met zoekresultaten van Messi en Ronaldo. En dat het er bij Ronaldo veel meer zijn.
Nogal logisch als er recent nog een groot speler actief is geweest die ook Ronaldo heette.
Geo, wat een pareltje man.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Davy kon nog wat van haar leren wat betreft smaak in vrouwen.
Het feit dat je daar serieus op ingaat typeert je ontzettend.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zij komt aanzetten met zoekresultaten van Messi en Ronaldo. En dat het er bij Ronaldo veel meer zijn.
Nogal logisch als er recent nog een groot speler actief is geweest die ook Ronaldo heette.
Of ga jij ff lekker met HMF daten ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
InZanity kun je anders gewoon ff oprotten met je gejank altijd.Of neem je pilletje gewoon.
Kan je ook niet lezen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit topic?
Dit topic gaat nergens over.
Moet jij niet daten met Ronaldo dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Of ga jij ff lekker met HMF daten ofzo.
Ja echt he.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik niet. Dat is wel een tegenvaller van jojo heh.
Ben niet van plan te gaan stemmen. Ik heb wel een mening maar ik hou me helemaal niet bezig met politiek.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
maar als je zou mogen stemmen, geen PVV hoop ik?
Whuuuuuut.quote:
Nee. Liever Dromenvangertjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet jij niet daten met Ronaldo dan?
Hoi DVquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben niet van plan te gaan stemmen. Ik heb wel een mening maar ik hou me helemaal niet bezig met politiek.
Ik weet haar leeftijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Whuuuuuut.
Wordt ik te oud voor Fok! ofzo.
Oke.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben niet van plan te gaan stemmen. Ik heb wel een mening maar ik hou me helemaal niet bezig met politiek.
Geen PVV aanhanger dus, als ik het zo hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ze leuk zijn, normaal ABN praten, en zich normaal gedragen is er niks mis mee.
Je vraagt ook veel te veel van Inzanity.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ze leuk zijn, normaal ABN praten, en zich normaal gedragen is er niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |