Ik denk het niet, hij is vast geschrokken van alle photoshopsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:56 schreef wolfrolf het volgende:
Dalijk in dit topic gaat Dagoduck zijn nieuwe kapsel showen d.m.v. een foto
Hij is het aan al zijn fans verschuldigd!!1quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij is vast geschrokken van alle photoshops
Dat ben ik hartstikke met je eens! Ik kan me echter voorstellen dat het op een gegeven moment niet leuk meer is als iedereen het nodig vindt om commentaar te geven, ik zou het ook niet doenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij is het aan al zijn fans verschuldigd!!1
Ik ga nooit op vakantie, hoef ze dus nooit lang te missen. Bij een weekendje weg oid heb ik een kanjer van een oppas, helemaal topquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:16 schreef alors het volgende:
Ik zou dat wel leuk vinden, ik mis mijn kat altijd zo ergen het is wederzijds
Nou, inderdaad... Belachelijk dat alles zo lang moet duren, al ben ik wel blij dat er nu eindelijk eens iets gebeurtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:05 schreef alors het volgende:
over die mast... 'dat is héél snel'ja tuurlijk, als die mast in de Randstad stond was het zo gefixt geweest maar hier moeten we het nog een jaar met een prutsmast doen.
Er is nog niet eens een bouwputquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij zit Minthy al met haar IKEA vlag en voordeelkaart bij de IKEA bouw put in Zwolle te wachten op de opening
Wat lees ik nouquote:
Denk 't niet hoor, maar ze hadden in de Randstad dan wel veel makkelijker extra frequenties uitgegeven voor steunzenders om matige dekking op te vangen heb ik zo'n vermoeden. Sowieso is hier al een hele bak aan extra steunzendertjes in grote steden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:05 schreef alors het volgende:
over die mast... 'dat is héél snel'ja tuurlijk, als die mast in de Randstad stond was het zo gefixt geweest maar hier moeten we het nog een jaar met een prutsmast doen.
die bovenste 2 heb ik gisteren of eergisteren nog gepostquote:
nou zeg! niet zo minderwaardig over jezelf doen. je ziet er prima uit!quote:
Nee hoor!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou zeg! niet zo minderwaardig over jezelf doen. je ziet er prima uit!
jawel, dat zie je wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor!
En daarnaast hebben blinden vaak een hond, hoe tof is dat?
nee, pino houdt van schorre vrouwnquote:
quote:
Trustenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jawel, dat zie je wel.
en ook niet-blinden kunnen wel eens een hond hebben.
ik zou trouwens willen dat mijn dates (welke??) blind en doof waren. had ik misschien een kansje
Ik schakel net weer in, hoor ik dat Roos je noemt!quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik schakel net weer in, hoor ik dat Roos je noemt!
Vanaf nu geen lelijke woorden meer over Roos
nee hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee.
En sorry, steek ik je aan met mijn depressieve gekakel?
Jij slaapt kort!quote:
DD op de achtergrondquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:14 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Ook hier ff m'n nieuwe cover spammen, aangezien het een echte 3FM plaat is
Ja al m'n video's van m'n covers zijn zowat in die kamer geschoten, wel mooi, hoor je Johnny Cash, zie je een Metallica poster erachter, een kast vol Donald Ducks en zo af en toe huppelt er een kat door het beeldquote:
twitter:rudymackay twitterde op woensdag 02-05-2012 om 09:37:33Komt een gabber bij de slager, zegt 'ie: heb je nog gehakt? reageer retweet
Dag kloontjequote:
Die kan ik ook spelenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dag kloontjeIk kan helemaal geen gitaar spelen
Ik speel alleen mijn eigen fluit(HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!111)
reactiequote:
Oh leuk wanneer komt die foto?! :dquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
reactie
reactie
reactie
reactie
reactie
reactie
reactie
reactie
reactie
Niet..quote:
Bagger geslapen, dus net wakker. Ik vrees voor morgenochtend, moet dan om 8u beginnenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die kan ik ook spelenMaar heb liever dat iemand anders het doet van het andere geslacht
Daarover gesproken, waar is Minthy
Sterktequote:Op woensdag 2 mei 2012 11:01 schreef minthy het volgende:
Mogguh
[..]
Bagger geslapen, dus net wakker. Ik vrees voor morgenochtend, moet dan om 8u beginnen
Thanks!quote:
Goed planquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Komt voor vandaag wel goed hoor, ik ga er zo een paar bakken koffie inmikken
Ik denk niet dat we het ooit te zien krijgen... Misschien moeten we een meet gaan orgniseren in Den Helderquote:
De atmosfeer staat op ontploffen (weer), hoevoeljejenu, echt verwarrend somsquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ja en in het Fok!stok topic
En sommige kom ik ook al tegen in het Fringe topic, Californication topic etc
Ik volg het ook niet meer
Ik kom alleen iemand tegen in het Zwolle-topic. Ik houd het nog allemaal prima bijquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:28 schreef minthy het volgende:
[..]
De atmosfeer staat op ontploffen (weer), hoevoeljejenu, echt verwarrend soms
Daar kwam ik eerder ook nog wel eens, totdat ze er een aantal mensen weggepest hebben. Toen vond ik het een stom topicquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kom alleen iemand tegen in het Zwolle-topic. Ik houd het nog allemaal prima bij
Tis tegenwoordig geen bijster interessant topic, een slak gaat nog sneller vooruit dan het topicquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar kwam ik eerder ook nog wel eens, totdat ze er een aantal mensen weggepest hebben. Toen vond ik het een stom topic
Al die Donald Ducks heb ik ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:14 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Ook hier ff m'n nieuwe cover spammen, aangezien het een echte 3FM plaat is
Toch al deel 95, bij het Den Helder topic zitten we op deel 9, en het huidige topic is alweer een jaar oud..quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tis tegenwoordig geen bijster interessant topic, een slak gaat nog sneller vooruit dan het topic
Oh? Het liep eerder hard, soms nog harder dan hier. Ik gok dat er meer mensen wegblijven na dat geouwehoer, ging echt te verquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tis tegenwoordig geen bijster interessant topic, een slak gaat nog sneller vooruit dan het topic
SC is toch niet stiekem een kloon van je? In dat geval; goed kapsel!!quote:
Kon ik maar gitaar spelenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:37 schreef minthy het volgende:
[..]
SC is toch niet stiekem een kloon van je? In dat geval; goed kapsel!!
Dat kan ik ook niet... Blokfluit dan weer wel! Ooit les gehadquote:
Bedankt voor dit complimentquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:37 schreef minthy het volgende:
[..]
SC is toch niet stiekem een kloon van je? In dat geval; goed kapsel!!
Mij ook niet... Ooit eens geprobeerd, wat het ik een spijt gehadquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bedankt voor dit compliment
Kort haar staat mij niet
Goed zoquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Mij ook niet... Ooit eens geprobeerd, wat het ik een spijt gehad
M'n haar is nu 40cm, lijkt me lang genoeg, gaat er ook niet zo snel meer af
Hoi.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kom alleen iemand tegen in het Zwolle-topic. Ik houd het nog allemaal prima bij
Oh, vaak vind ik het wel goed staan, alleen betrap ik mezelf op het zeggen van "lekker pittig". Dan grinnik ik inwendig even en moet ik aan Fok! denken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed zo
Vrouwen met kort haar (of zoals ze zelf zeggen: "Een vlot kapsel") is echt HE-LE-MAAL NIKS!
Vrouwen die er met kort haar goed uitzien zijn op 1 hand te tellen...
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, vaak vind ik het wel goed staan, alleen betrap ik mezelf op het zeggen van "lekker pittig". Dan grinnik ik inwendig even en moet ik aan Fok! denken.
Vaak wel, ja. Dat zal dan ook wel de reden zijn dat ik vaak jonger word geschat. Dat, en mijn muziek-, internet- en gameskennisquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Lekker pittig" valt inderdaad in dezelfde catagorie als "vlot kapsel"
Met zo'n lekker pittig vlot kapsel lijken de meeste vrouwen ook meteen 10 jaar ouder...
Inclusief bijbehorend kek montuurtje! En dan gaat zo'n kapsel door onder het mom van 'makkelijk'. Altijd van die kapsels die in een bepaald model moeten en waar een shitload aan gel, wax, mouse, haarspray en noem 't maar op in zit. Vind ik m'n eigen haar toch makkelijker, 't zit meestal ook wel goed als ik er alleen maar even een haarborstel door heen haalquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Lekker pittig" valt inderdaad in dezelfde catagorie als "vlot kapsel"
Met zo'n lekker pittig vlot kapsel lijken de meeste vrouwen ook meteen 10 jaar ouder...
Lang haar vind ik idd gemakkelijker. Borstel erdoor, al dan niet een knip, knijper of elastiek erin en klaar! Of, als ik zin heb, krullen erin knijpenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Inclusief bijbehorend kek montuurtje! En dan gaat zo'n kapsel door onder het mom van 'makkelijk'. Altijd van die kapsels die in een bepaald model moeten en waar een shitload aan gel, wax, mouse, haarspray en noem 't maar op in zit. Vind ik m'n eigen haar toch makkelijker, 't zit meestal ook wel goed als ik er alleen maar even een haarborstel door heen haal
Nou, dat dus. Behalve dat m'n haar te dun is voor allerlei knippen en knijpers. Glijden er altijd weer uitquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Lang haar vind ik idd gemakkelijker. Borstel erdoor, al dan niet een knip, knijper of elastiek erin en klaar! Of, als ik zin heb, krullen erin knijpen
Dat heb ik dus nooit begrepen inderdaad... Volgens mij is het veel meer werkquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Inclusief bijbehorend kek montuurtje! En dan gaat zo'n kapsel door onder het mom van 'makkelijk'. Altijd van die kapsels die in een bepaald model moeten en waar een shitload aan gel, wax, mouse, haarspray en noem 't maar op in zit. Vind ik m'n eigen haar toch makkelijker, 't zit meestal ook wel goed als ik er alleen maar even een haarborstel door heen haal
Ik kan alleen maar een typische bruiloftsscène voor me zien bij Meatloaf. Sorry, maar nee dusquote:
Dat van mij is veel te dik juist, vooral in de winter geeft dat vreemde tafereeltjes... Vliegt alle kanten opquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Behalve dat m'n haar te dun is voor allerlei knippen en knijpers. Glijden er altijd weer uit
Volgens mij is het enige voordeel dat baby's en jonge kinderen niet constant aan je haar lopen te trekken. En 't hangt niet zo in je ogen tijdens het poetsen. Al heb ik het in een staart, er springen altijd weer plukken los. *blaast haar uit gezicht*quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit begrepen inderdaad... Volgens mij is het veel meer werk
Wij moeten maar eens meer dingen uitwisselen behalve hoofdhelftenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat van mij is veel te dik juist, vooral in de winter geeft dat vreemde tafereeltjes... Vliegt alle kanten op![]()
Temper Trap
Dat is waar, dat zei m'n zus ook, maar die reageerde meteen: dan maar last van een trekkend kind, maar NOOIT een vlot kapselquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige voordeel dat baby's en jonge kinderen niet constant aan je haar lopen te trekken. En 't hangt niet zo in je ogen tijdens het poetsen. Al heb ik het in een staart, er springen altijd weer plukken los. *blaast haar uit gezicht*
Das irritant ja... Ik heb de pony nu dusdanig lang dat het in een staart past, maar daar floept 'ie vaak uit. Heb je zo een pluk haar in je mondquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige voordeel dat baby's en jonge kinderen niet constant aan je haar lopen te trekken. En 't hangt niet zo in je ogen tijdens het poetsen. Al heb ik het in een staart, er springen altijd weer plukken los. *blaast haar uit gezicht*
Ik vind haar wel een kort-haarhoofd hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
Hier een lekker vlot kapsel:
[ afbeelding ]
22... pffffff ze ziet er uit als 35
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wij moeten maar eens meer dingen uitwisselen behalve hoofdhelften
Ik zei hier van 't weekend ook al: schiet mij maar af als ik een vlot kapsel neem. En ik meen 'tquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is waar, dat zei m'n zus ook, maar die reageerde meteen: dan maar last van een trekkend kind, maar NOOIT een vlot kapsel
Dat is omdat je het nog niet gezien hebt met lang haar...quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een kort-haarhoofd hebben
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zei hier van 't weekend ook al: schiet mij maar af als ik een vlot kapsel neem. En ik meen 't
Mijn kapster wil het helemaal niet korter knippen, die zegt doodleuk dat ik dan maar een andere kapper moet gaan zoeken. Hetzelfde geldt voor helemaal kleuren, ze wil alleen maar delen verfen, ze wordt kwaad als ik erom vraagquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zei hier van 't weekend ook al: schiet mij maar af als ik een vlot kapsel neem. En ik meen 't
Ik kan dat nooit voor me zien hoe dat eruit zietquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is omdat je het nog niet gezien hebt met lang haar...
Ik denk dat ze er 100x op vooruit gaat, als het niet meer is...
Ik ook niet. Maar dit meisje heeft sowieso een oud hoofd, sneu.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan dat nooit voor me zien hoe dat eruit ziet
Ik kan helemaal geen schatting maken van haar leeftijd, ben ik sowieso erg slecht in... Geeft nogal eens vreemde situaties; zie je een leuke vent, blijkt 'ie nog maar begin 20 te zijn. Awkwardquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dit meisje heeft sowieso een oud hoofd, sneu.
Mijn kapper zegt altijd dat ik kaal word (mijn vader is kaal en hij weet hoe erg ik het zou vinden als ik kaal wordquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn kapster wil het helemaal niet korter knippen, die zegt doodleuk dat ik dan maar een andere kapper moet gaan zoeken. Hetzelfde geldt voor helemaal kleuren, ze wil alleen maar delen verfen, ze wordt kwaad als ik erom vraag
Ik vind kale (kaalgeschoren dan) mannen vaakquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn kapper zegt altijd dat ik kaal word (mijn vader is kaal en hij weet hoe erg ik het zou vinden als ik kaal word)
Maar goed, mijn vader was al kaal toen hij mijn leeftijd had en ik heb nog nergens last van, dus ik maak me niet druk
Sorry Pinoquote:
Sorry liefjequote:
Weet ik niet, Veenstra doet wel de hele week Effe Ekdom.quote:
Hm, ok.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik niet, Veenstra doet wel de hele week Effe Ekdom.
En vrijdag is er ook geen Ekstra Weekend, ivm dodenherdenking. Maakt voor mij niet zoveel uit, heb dan toch een slaapdienstquote:
Dat wist ik al. Ach, vrijdagavond zal ik wel mogen mee genieten van het testen van het geluid en dergelijke van 't bevrijdingsfestival.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
En vrijdag is er ook geen Ekstra Weekend, ivm dodenherdenking. Maakt voor mij niet zoveel uit, heb dan toch een slaapdienst
Geloof ik best! Daarvoor zit ik net te ver van het terrein af, al heb ik de afgelopen 2 jaar de slaapdienst gehad op 5 mei, toen kon ik wel meegenietenquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat wist ik al. Ach, vrijdagavond zal ik wel mogen mee genieten van het testen van het geluid en dergelijke van 't bevrijdingsfestival.
Je zit toch in een andere wijk? Gaat dat geluid zo ver?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Geloof ik best! Daarvoor zit ik net te ver van het terrein af, al heb ik de afgelopen 2 jaar de slaapdienst gehad op 5 mei, toen kon ik wel meegenieten
In Zuid, dichtbij de IJsselcentrale. We zitten op hoogte, het geluid gaat over de stad heenquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je zit toch in een andere wijk? Gaat dat geluid zo ver?
Op die fiets. Da's nog best een eindje weg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:30 schreef minthy het volgende:
[..]
In Zuid, dichtbij de IJsselcentrale. We zitten op hoogte, het geluid gaat over de stad heen
Ik gok een kilometer of 5, maar ik ben een vrouw en kan dat helemaal niet inschattenquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op die fiets. Da's nog best een eindje weg.
Jeuj, zendmast!quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:36 schreef minthy het volgende:
Ik vertrek naar Hoogersmilde, hou m'n Twitter in de gaten voor mogelijk kontschoppende plaatjes van de zendmast!![]()
![]()
Je bent zeker nog nooit in Den Helder geweest...quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we het ooit te zien krijgen... Misschien moeten we een meet gaan orgniseren in Den Helder
...
Alleen de boot naar Texel is een reden om naar Den Helder te gaan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je bent zeker nog nooit in Den Helder geweest...
Wat een gigantisch faalhazenproject is dat... Het levert alleen maar meer overlast op, maar blijkbaar is dat lastig te bedenken vanuit een ivoren toren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:04 schreef CindieY het volgende:
Zucht, die wietpas. Dan rijden ze toch een provincie verder? Hell, ze kunnen zelfs helemaal naar Groningen rijden, heb je toch in een paar uurtjes gedaan.
Ik vraag me eigenlijk af, is die overlast er niet in de steden en plaatsen aan de rand van de Duitse grens? Dus Groningen, Drenthe, Twente...quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat een gigantisch faalhazenproject is dat... Het levert alleen maar meer overlast op, maar blijkbaar is dat lastig te bedenken vanuit een ivoren toren.
Dat is correct!quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je bent zeker nog nooit in Den Helder geweest...
Of Weezer - Island in the sun of Crowded House - Saturday Sun of Johan - Staring at the sun...quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen Dankjewel voor de zon van Skik voor morgen? Valt me tegen, Venema.
Had ook nog zomaar gekund iddquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Of Weezer - Island in the sun of Crowded House - Saturday Sun of Johan - Staring at the sun...
Wat is er dan mis met Den Helder? Ik ben er ook nog nooit geweestquote:
Het is het afvoerputje van Noord-Holland. Zoals borisz ergens hierboven al zegt, het enige goede is de boot naar Texel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met Den Helder? Ik ben er ook nog nooit geweest
Verdomd leuk, dat zeker, maar nou devalueer je de term "klassieker" wel een beetje, hoor.quote:
Mwah, ik heb wel es mindere platen gehoord die tot klassieker werden verhevenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Verdomd leuk, dat zeker, maar nou devalueer je de term "klassieker" wel een beetje, hoor.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee man een guilty pleasure!!!11!11!!!!1
Wordt wel een spannend verslag van je zoquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:17 schreef minthy het volgende:
Lang wachten duurt lang... Klotehelikopter blijft aan de grond staan
Had er meer van verwacht...quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wordt wel een spannend verslag van je zo
Vleesdraden?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Had er meer van verwacht...![]()
Er staan nu 6 mannetjes aan de draden te trekken
Speel ff met je fluit 14.gifquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:01 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, weer terug uit bespreking...
Ben meteen gaaaaaaaaaaar![]()
![]()
Vergaderingen zijn tof, kan je je lekker overal tegenaan bemoeienquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:01 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, weer terug uit bespreking...
Ben meteen gaaaaaaaaaaar![]()
![]()
Drammertjequote:Op woensdag 2 mei 2012 15:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind van wel, druk vaak vanalles door
Het was meer een introductie van een softwarepakket met een klant...quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Vergaderingen zijn tof, kan je je lekker overal tegenaan bemoeien
Op het werk wel, ja. Ik ga niet oeverloos lullen over iets wat snel doorgevoerd kan worden, vind ik zonde van m'n tijdquote:
Das jammer...quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het was meer een introductie van een softwarepakket met een klant...
Vergaderingen als bedrijfsrichtingen e.d. vond ik op m'n vorige werk altijd erg vermakelijk jaDat was ook drammen tot je je zin kreeg...
In dit bedrijf is dat stukken minder...
Hier niet...quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Das jammer...![]()
Intro's en cursussen maken we gewoon gezellig, veel ouwehoers binnen het team
Ik heb het geprobeerd te veroorzaken, werd niet gewaardeerdquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben vaak de veroorzaker, de rest doet mee![]()
Jammer is dat, je werkdag wordt er zoveel leuker van!quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd te veroorzaken, werd niet gewaardeerd
Ik zag op fb dat het Supercarzyturbotophit wasquote:
Ik ben er helemaal blij mee, hoor je hem lekker vaak!quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag op fb dat het Supercarzyturbotophit wasik loop deze plaat steeds weer mis
![]()
![]()
![]()
Ja, heerlijk! Heb de hele dag in de tuin gezeten, prachtweerquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:39 schreef alors het volgende:
Nu is het lekker andersomHier lekker warm en zonnig en koud en bewolkt in het zuiden.
Echt debiel eigenlijk, zaterdag was ik buiten aan het verkleumen met 3 lagen kleding en winterjas en twee dagen later in een hemdje, alleen in Nederland
Vanaf het balkon present! Zon, boek, fluitconcert verzorgd door vogels en 3fm net hard genoeg om te horen welk liedje er op is. Ik geniet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, heerlijk! Heb de hele dag in de tuin gezeten, prachtweer
Erg fijn ja, van mij mag het zo blijvenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vanaf het balkon present! Zon, boek, fluitconcert verzorgd door vogels en 3fm net hard genoeg om te horen welk liedje er op is. Ik geniet.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:13 schreef 3rdRock het volgende:
hoi!
ik heb de hele dag in een kalibratie gezeten en nu ben ik gaar. dat laatste hoop ik ook van de pizza die ik zo in de combimicrogolfoven pleurt
dan ga ik pizza eten en voor de tv hangen. dus.
dat gaat wel lukken. misschien dat ik na voetbal, zo tegen 23u, nog ff binnenvalquote:
Is er weer voetbal op ja? Bah, dan moet ik vanavond maar weer iets anders gaan doen, dan is er hier ook geen zak te beleven...quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat gaat wel lukken. misschien dat ik na voetbal, zo tegen 23u, nog ff binnenval
nja, competitievoetbal dus alleen live op Eredivisielive. ik kijk vanaf 22u de samenvattingen welquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Is er weer voetbal op ja? Bah, dan moet ik vanavond maar weer iets anders gaan doen, dan is er hier ook geen zak te beleven...
Ach... Mag zo nog boodschappen halen, ik kom m'n avond wel door. Dat, tv kijken en wordfeudquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, competitievoetbal dus alleen live op Eredivisielive. ik kijk vanaf 22u de samenvattingen weldaarvoor beetje ps3 spelen en een filmpje doen
Zo jammer dat je het elke keer weer kunt uitleggen... Als je frites wilt hebben, ga je maar naar Frankrijkquote:
geweldigquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:27 schreef Sirolf het volgende:
Oh help, Michiel met een ultiem foute wincode weer...
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toeter toeter toeter, met romana op de scooter!
nope, morsdood..quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:14 schreef minthy het volgende:
Zo, weer genoeg romantiek gehad voor het komende half jaar.
Valt er hier nog wat te beleven?
kijk eens in dit forum Muziek en je kan altijd zelf een topic openen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:54 schreef miieejj het volgende:
heey
is er een topic of hoe zoiets heten mag over concerten ?
Gezellig in m'n uppie Notting Hill gekeken, ik verveelde me te pletter. Het heeft me een uurtje verder in de tijd gebrachtquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, morsdood..
maar wat heb je voor romantisch gedaan?
Ben je het een keertje met me eens?quote:
haha, dat was de allereerste film die ik zag toen ik voor het eerst van mijn leven helemaal op mijzelf woonde.....quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Gezellig in m'n uppie Notting Hill gekeken, ik verveelde me te pletter. Het heeft me een uurtje verder in de tijd gebracht
Dat lijkt me nou juist een film die je dan niet moet gaan kijken...quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, dat was de allereerste film die ik zag toen ik voor het eerst van mijn leven helemaal op mijzelf woonde.....
och, lekker kijken naar iets wat je nooit meer verwacht mee te maken. ik houd van zelfkastijdingquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou juist een film die je dan niet moet gaan kijken...![]()
Hij was wel vermakelijk, dat dan weer wel
Ik keek de Rambo trilogie.......quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, dat was de allereerste film die ik zag toen ik voor het eerst van mijn leven helemaal op mijzelf woonde.....
Misschien is dat de reden dat ik dat soort films vermijd en romantiek haat, ik trek het slechtquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, lekker kijken naar iets wat je nooit meer verwacht mee te maken. ik houd van zelfkastijding
die heb ik dan nog nooit gezien. staat nog wel op mijn verlanglijstje btw, maar op de 1 of andere manier kom ik dan toch uit bij films als Nazis at the Center of the Earthquote:
First Blood is gewoon echt een heel erg goede film, delen 2-3-4 is gewoon piefpafpoef-tientallen-doden-actiefilmsquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik dan nog nooit gezien. staat nog wel op mijn verlanglijstje btw, maar op de 1 of andere manier kom ik dan toch uit bij films als Nazis at the Center of the Earth
i know....ik krijg vaak commentaar van mensen over films die ik nog niet gezien heb...Rambo, Rocky, Bad Boys...maar ooit....kijk ik het nogquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
First Blood is gewoon echt een heel erg goede film, delen 2-3-4 is gewoon piefpafpoef-tientallen-doden-actiefilms
Rocky, ook al zo briljantquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i know....ik krijg vaak commentaar van mensen over films die ik nog niet gezien heb...Rambo, Rocky, Bad Boys...maar ooit....kijk ik het nog
First Blood is fan-tas-tisch, maar toch blijft Rambo 3 m'n favoriet. Ik heb gewoon een gigantisch zwak voor de Mil Mi-24.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
First Blood is gewoon echt een heel erg goede film, delen 2-3-4 is gewoon piefpafpoef-tientallen-doden-actiefilms
Heb je ook deel 4 gezien? Wat een film is dat zegquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
First Blood is fan-tas-tisch, maar toch blijft Rambo 3 m'n favoriet. Ik heb gewoon een gigantisch zwak voor de Mil Mi-24.
Ik ben morgenavond veroordeeld tot The Notebookquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden dat ik dat soort films vermijd en romantiek haat, ik trek het slecht
Is die ook romantisch? Dan sla ik die iig over, ga wel iets van Tom & Jerry kijkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben morgenavond veroordeeld tot The Notebook
Nee, eigenlijk nietquote:
Jep en niet op tv hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Is die ook romantisch? Dan sla ik die iig over, ga wel iets van Tom & Jerry kijken
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:51 schreef minthy het volgende:
Ik kan de muziek van Roos vanavond nog niet zo 1-2-3 waarderen...![]()
goede film, voor heren (dankzij Rachel McAdams) en dames (dankzij het verhaal en de mannelijke hoofdrolspeler die ik ff niet meer weet)quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben morgenavond veroordeeld tot The Notebook
Oh verschrikkelijk, zo'n bui...quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk nietIk heb sinds 't weekend zo'n lekker ouderwetse krantenbak, maar dan opgepimpt en ik moet nog m'n oude tijdschriftenmand uitzoeken en dingen overhevelen naar de krantenbak.
Ik moest van mezelf wat drinken, ik stond op het punt van uitdrogenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh verschrikkelijk, zo'n bui...![]()
Dan begin je ergens aan en rol je zo verder in het volgende. Af en toe moet ik mezelf even streng toespreken: "Noes, het is nu 1:30, gooi nu je gat maar eens op de bank"
Roos heeft inmiddels de cultstatus bereikt in dit topic, ze wordt alleen nog maar opgehemeldquote:
onherkenbaar voor mij....maar tis bijna hemelvaart en die dag moet ik er weer even aan geloven aangezien de zaterdag erna moeders langskomt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh verschrikkelijk, zo'n bui...![]()
Dan begin je ergens aan en rol je zo verder in het volgende. Af en toe moet ik mezelf even streng toespreken: "Noes, het is nu 1:30, gooi nu je gat maar eens op de bank"
Nope en ik denk dat ik dat maar zo laat ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb je ook deel 4 gezien? Wat een film is dat zeg![]()
![]()
Note sarcasmquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Roos heeft inmiddels de cultstatus bereikt in dit topic, ze wordt alleen nog maar opgehemeld
Ik moest ff googlen wie Rachel isquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goede film, voor heren (dankzij Rachel McAdams) en dames (dankzij het verhaal en de mannelijke hoofdrolspeler die ik ff niet meer weet)
Hell, ik ben bijna jarig... De boel moet nog afgesausd worden en daarna volgt er nog een schoonmaak die zijn weerga niet kent...quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
onherkenbaar voor mij....maar tis bijna hemelvaart en die dag moet ik er weer even aan geloven aangezien de zaterdag erna moeders langskomt.
ach, ik vind heel veel films wel de moeite waard om te kijken. laatst The Vow gezien. ook zo'n romantisch drama, maar wel weer Rachel McAdams. heb ik een zwak voor. net als voor oa. Kirsten Dunst, Keira Knightley en Amanda Seyfriedquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik moest ff googlen wie Rachel is
Leuke dame maar het niet waard om zo'n zeikfilm te kijken
"met de assistente van dr van de ploeg!"quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Hell, ik ben bijna jarig... De boel moet nog afgesausd worden en daarna volgt er nog een schoonmaak die zijn weerga niet kent...![]()
![]()
Dan ben ik er de eerstvolgende tijd wel weer even goed klaar mee, of er moet ergens een leuke vent opduiken. Dan word ik ook Mien Dobbelsteen
Je moet zo'n petje kopen, met van die blikjes aan de zijkantenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moest van mezelf wat drinken, ik stond op het punt van uitdrogen
Het zegt me allemaal niets die namenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik vind heel veel films wel de moeite waard om te kijken. laatst The Vow gezien. ook zo'n romantisch drama, maar wel weer Rachel McAdams. heb ik een zwak voor. net als voor oa. Kirsten Dunst, Keira Knightley en Amanda Seyfried
Zelfs Kirsten Dunst en Keira Knightly niet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het zegt me allemaal niets die namen
Waarom heb ik hier trouwens hele rare gedachtes bijquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Hell, ik ben bijna jarig... De boel moet nog afgesausd worden en daarna volgt er nog een schoonmaak die zijn weerga niet kent...![]()
![]()
Dan ben ik er de eerstvolgende tijd wel weer even goed klaar mee, of er moet ergens een leuke vent opduiken. Dan word ik ook Mien Dobbelsteen
Ik ken ook alleen maar die eerste en alleen van naamquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zelfs Kirsten Dunst en Keira Knightly niet?
Nee.Waar zou ik ze van moeten kennen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zelfs Kirsten Dunst en Keira Knightly niet?
Het woord "afgesausd"?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier trouwens hele rare gedachtes bij
Spiderman (Kirsten Dunst) en Pirates of the Carribean (Keira). Eerste twee films die me te binnen schieten en toch zeker geen onbekende films.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee.Waar zou ik ze van moeten kennen?
dunst uit spider-man 1 2 en 3quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee.Waar zou ik ze van moeten kennen?
quote:
Ah, die rooie uit Spidermanquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Spiderman (Kirsten Dunst) en Pirates of the Carribean (Keira). Eerste twee films die me te binnen schieten en toch zeker geen onbekende films.
Ik lees m'n post net terug, hij staat bol van de dubbelzinnigheden als je het verkeerd leest...quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Meer de rubber handschoenen van Mien Dobbelsteen denk ik
dat is in film1 geverfd en in 2 en 3 een pruik geloof ik. maar die jaquote:
Volgens mij altijd want dat is haar producer toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:16 schreef CindieY het volgende:
Zit Thomas Delsing nu al de hele avond bij Roos?
volgens mij is hij haar vaste(?) producerquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:16 schreef CindieY het volgende:
Zit Thomas Delsing nu al de hele avond bij Roos?
Oh, dat weet ik niet johquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij altijd want dat is haar producer toch?
hier gelukkig ook nietsquote:
Ik ben er ook niet rouwig om dat het een flink aantal kilometers onder ons door ging, ik haat het...quote:
Welgeteld kwam ik ook op dat ferme aantal. Regen had ik best willen hebben, morgen weer een kansquote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd! eigenlijk al een ruim half uur geleden, maar goed.
tabee, welterusten en tot in de pruimentijd!
Trustenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd! eigenlijk al een ruim half uur geleden, maar goed.
tabee, welterusten en tot in de pruimentijd!
't Mag hier wel even regenen, ik merk toch de eerste verschijnselen van hooikoorts. Flink lopen niezen vandaag.quote:
Dat niet alleen, het onkruid waait zowat de tuin uit met die droge grond...quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Mag hier wel even regenen, ik merk toch de eerste verschijnselen van hooikoorts. Flink lopen niezen vandaag.
Hier ook niet, maar daar ben ik wel blij om. Een kilometer of twee verderop liggen 100 koters van een jaar of 7 in kleedkamers te slapen en ik vind het zielig voor ze (en hun begeleiders!) als het gaat onweren...quote:
Geen last van met een balkonquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat niet alleen, het onkruid waait zowat de tuin uit met die droge grond...![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar daar ben ik wel blij om. Een kilometer of twee verderop liggen 100 koters van een jaar of 7 in kleedkamers te slapen en ik vind het zielig voor ze (en hun begeleiders!) als het gaat onweren...
Hij is wel tof geworden!quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen last van met een balkonMoet nog wel steeds plantjes kopen eigenlijk ook wat voor binnen, vind het blad van m'n krantenbak nog erg kaal zo.
Ik schijt nog steeds bagger van onweer, ik ben er niet harder van gewordenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Bang zijn voor onweer... worden ze hard van
Ik ben er ook blij meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |