Ik denk het niet, hij is vast geschrokken van alle photoshopsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:56 schreef wolfrolf het volgende:
Dalijk in dit topic gaat Dagoduck zijn nieuwe kapsel showen d.m.v. een foto
Hij is het aan al zijn fans verschuldigd!!1quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij is vast geschrokken van alle photoshops
Dat ben ik hartstikke met je eens! Ik kan me echter voorstellen dat het op een gegeven moment niet leuk meer is als iedereen het nodig vindt om commentaar te geven, ik zou het ook niet doenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij is het aan al zijn fans verschuldigd!!1
Ik ga nooit op vakantie, hoef ze dus nooit lang te missen. Bij een weekendje weg oid heb ik een kanjer van een oppas, helemaal topquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:16 schreef alors het volgende:
Ik zou dat wel leuk vinden, ik mis mijn kat altijd zo ergen het is wederzijds
Nou, inderdaad... Belachelijk dat alles zo lang moet duren, al ben ik wel blij dat er nu eindelijk eens iets gebeurtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:05 schreef alors het volgende:
over die mast... 'dat is héél snel'ja tuurlijk, als die mast in de Randstad stond was het zo gefixt geweest maar hier moeten we het nog een jaar met een prutsmast doen.
Er is nog niet eens een bouwputquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij zit Minthy al met haar IKEA vlag en voordeelkaart bij de IKEA bouw put in Zwolle te wachten op de opening
Wat lees ik nouquote:
Denk 't niet hoor, maar ze hadden in de Randstad dan wel veel makkelijker extra frequenties uitgegeven voor steunzenders om matige dekking op te vangen heb ik zo'n vermoeden. Sowieso is hier al een hele bak aan extra steunzendertjes in grote steden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:05 schreef alors het volgende:
over die mast... 'dat is héél snel'ja tuurlijk, als die mast in de Randstad stond was het zo gefixt geweest maar hier moeten we het nog een jaar met een prutsmast doen.
die bovenste 2 heb ik gisteren of eergisteren nog gepostquote:
nou zeg! niet zo minderwaardig over jezelf doen. je ziet er prima uit!quote:
Nee hoor!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou zeg! niet zo minderwaardig over jezelf doen. je ziet er prima uit!
jawel, dat zie je wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor!
En daarnaast hebben blinden vaak een hond, hoe tof is dat?
nee, pino houdt van schorre vrouwnquote:
quote:
Trustenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jawel, dat zie je wel.
en ook niet-blinden kunnen wel eens een hond hebben.
ik zou trouwens willen dat mijn dates (welke??) blind en doof waren. had ik misschien een kansje
Ik schakel net weer in, hoor ik dat Roos je noemt!quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik schakel net weer in, hoor ik dat Roos je noemt!
Vanaf nu geen lelijke woorden meer over Roos
nee hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee.
En sorry, steek ik je aan met mijn depressieve gekakel?
Jij slaapt kort!quote:
DD op de achtergrondquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:14 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Ook hier ff m'n nieuwe cover spammen, aangezien het een echte 3FM plaat is
Ja al m'n video's van m'n covers zijn zowat in die kamer geschoten, wel mooi, hoor je Johnny Cash, zie je een Metallica poster erachter, een kast vol Donald Ducks en zo af en toe huppelt er een kat door het beeldquote:
twitter:rudymackay twitterde op woensdag 02-05-2012 om 09:37:33Komt een gabber bij de slager, zegt 'ie: heb je nog gehakt? reageer retweet
Dag kloontjequote:
Die kan ik ook spelenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dag kloontjeIk kan helemaal geen gitaar spelen
Ik speel alleen mijn eigen fluit(HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!111)
reactiequote:
Oh leuk wanneer komt die foto?! :dquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
reactie
reactie
reactie
reactie
reactie
reactie
reactie
reactie
reactie
Niet..quote:
Bagger geslapen, dus net wakker. Ik vrees voor morgenochtend, moet dan om 8u beginnenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die kan ik ook spelenMaar heb liever dat iemand anders het doet van het andere geslacht
Daarover gesproken, waar is Minthy
Sterktequote:Op woensdag 2 mei 2012 11:01 schreef minthy het volgende:
Mogguh
[..]
Bagger geslapen, dus net wakker. Ik vrees voor morgenochtend, moet dan om 8u beginnen
Thanks!quote:
Goed planquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Komt voor vandaag wel goed hoor, ik ga er zo een paar bakken koffie inmikken
Ik denk niet dat we het ooit te zien krijgen... Misschien moeten we een meet gaan orgniseren in Den Helderquote:
De atmosfeer staat op ontploffen (weer), hoevoeljejenu, echt verwarrend somsquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ja en in het Fok!stok topic
En sommige kom ik ook al tegen in het Fringe topic, Californication topic etc
Ik volg het ook niet meer
Ik kom alleen iemand tegen in het Zwolle-topic. Ik houd het nog allemaal prima bijquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:28 schreef minthy het volgende:
[..]
De atmosfeer staat op ontploffen (weer), hoevoeljejenu, echt verwarrend soms
Daar kwam ik eerder ook nog wel eens, totdat ze er een aantal mensen weggepest hebben. Toen vond ik het een stom topicquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kom alleen iemand tegen in het Zwolle-topic. Ik houd het nog allemaal prima bij
Tis tegenwoordig geen bijster interessant topic, een slak gaat nog sneller vooruit dan het topicquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar kwam ik eerder ook nog wel eens, totdat ze er een aantal mensen weggepest hebben. Toen vond ik het een stom topic
Al die Donald Ducks heb ik ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:14 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Ook hier ff m'n nieuwe cover spammen, aangezien het een echte 3FM plaat is
Toch al deel 95, bij het Den Helder topic zitten we op deel 9, en het huidige topic is alweer een jaar oud..quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tis tegenwoordig geen bijster interessant topic, een slak gaat nog sneller vooruit dan het topic
Oh? Het liep eerder hard, soms nog harder dan hier. Ik gok dat er meer mensen wegblijven na dat geouwehoer, ging echt te verquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tis tegenwoordig geen bijster interessant topic, een slak gaat nog sneller vooruit dan het topic
SC is toch niet stiekem een kloon van je? In dat geval; goed kapsel!!quote:
Kon ik maar gitaar spelenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:37 schreef minthy het volgende:
[..]
SC is toch niet stiekem een kloon van je? In dat geval; goed kapsel!!
Dat kan ik ook niet... Blokfluit dan weer wel! Ooit les gehadquote:
Bedankt voor dit complimentquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:37 schreef minthy het volgende:
[..]
SC is toch niet stiekem een kloon van je? In dat geval; goed kapsel!!
Mij ook niet... Ooit eens geprobeerd, wat het ik een spijt gehadquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bedankt voor dit compliment
Kort haar staat mij niet
Goed zoquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Mij ook niet... Ooit eens geprobeerd, wat het ik een spijt gehad
M'n haar is nu 40cm, lijkt me lang genoeg, gaat er ook niet zo snel meer af
Hoi.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kom alleen iemand tegen in het Zwolle-topic. Ik houd het nog allemaal prima bij
Oh, vaak vind ik het wel goed staan, alleen betrap ik mezelf op het zeggen van "lekker pittig". Dan grinnik ik inwendig even en moet ik aan Fok! denken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed zo
Vrouwen met kort haar (of zoals ze zelf zeggen: "Een vlot kapsel") is echt HE-LE-MAAL NIKS!
Vrouwen die er met kort haar goed uitzien zijn op 1 hand te tellen...
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, vaak vind ik het wel goed staan, alleen betrap ik mezelf op het zeggen van "lekker pittig". Dan grinnik ik inwendig even en moet ik aan Fok! denken.
Vaak wel, ja. Dat zal dan ook wel de reden zijn dat ik vaak jonger word geschat. Dat, en mijn muziek-, internet- en gameskennisquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Lekker pittig" valt inderdaad in dezelfde catagorie als "vlot kapsel"
Met zo'n lekker pittig vlot kapsel lijken de meeste vrouwen ook meteen 10 jaar ouder...
Inclusief bijbehorend kek montuurtje! En dan gaat zo'n kapsel door onder het mom van 'makkelijk'. Altijd van die kapsels die in een bepaald model moeten en waar een shitload aan gel, wax, mouse, haarspray en noem 't maar op in zit. Vind ik m'n eigen haar toch makkelijker, 't zit meestal ook wel goed als ik er alleen maar even een haarborstel door heen haalquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Lekker pittig" valt inderdaad in dezelfde catagorie als "vlot kapsel"
Met zo'n lekker pittig vlot kapsel lijken de meeste vrouwen ook meteen 10 jaar ouder...
Lang haar vind ik idd gemakkelijker. Borstel erdoor, al dan niet een knip, knijper of elastiek erin en klaar! Of, als ik zin heb, krullen erin knijpenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Inclusief bijbehorend kek montuurtje! En dan gaat zo'n kapsel door onder het mom van 'makkelijk'. Altijd van die kapsels die in een bepaald model moeten en waar een shitload aan gel, wax, mouse, haarspray en noem 't maar op in zit. Vind ik m'n eigen haar toch makkelijker, 't zit meestal ook wel goed als ik er alleen maar even een haarborstel door heen haal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |