SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Ah dit was nog maar een testdag?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Howdyik was al om 12 uur klaar vandaag
ff paar uurtjes meelopen vanaf kwart voor 9 en morgen word ik in het diepe gegooid
![]()
Ik weet nog dat ik en m'n broer dat deden toen het net uit was, en toen deed ik met Link die spin attack. Hij zo: "HOE DEED JE DAT?". Ik: "WEENIE".quote:
Mja van 8:45 tot 15:00 morgen dus niet helemaal volledig maar zal wel uitgeput zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ah dit was nog maar een testdag?Morgen wel hele een hele werkdag ?
quote:
Toch nog een vrij vroege dagquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mja van 8:45 tot 15:00 morgen dus niet helemaal volledig maar zal wel uitgeput zijn
Zo ging dat vroeger wel vaak ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik en m'n broer dat deden toen het net uit was, en toen deed ik met Link die spin attack. Hij zo: "HOE DEED JE DAT?". Ik: "WEENIE".![]()
Gewoon google -> rip DVD. :3cquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:35 schreef Trollscience het volgende:
Weet iemand hoe je video ript van een DVD? (Geen auteursrechtelijk beschermde, gewoon zelfgeschoten materiaal)
En dan ging je button bashen en deed je het weer, en alsnog snapte je er geen fuck van.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo ging dat vroeger wel vaak ja.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En dan ging je button bashen en deed je het weer, en alsnog snapte je er geen fuck van.
Dankjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh en Trollie tuurlijk vergeef ik je![]()
.
[..]Echt he.
Boh, wanneer gaan wij nintendoën?
Hehehe ja dat is ook zo natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toch nog een vrij vroege dagAl helemaal als je ook nog kranten moet lopen
Ik denk aan je okan?![]()
![]()
wobbi
Maffie.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hehehe ja dat is ook zo natuurlijk![]()
ik zal ook aan jou denkenv uiteraard :B
Bohquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hehehe ja dat is ook zo natuurlijk![]()
ik zal ook aan jou denkenv uiteraard :B
Niet KB jaloers maken heh Janquote:
Waarom 1% maarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik denk 95% aan jou toch![]()
4% aan PtR en 1% aan trollie
en dan hersenloos en dagdromend werken [ afbeelding ]
Weeniequote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh en Trollie tuurlijk vergeef ik je![]()
.
[..]Echt he.
Boh, wanneer gaan wij nintendoën?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:22 schreef Trollscience het volgende:
Ik wil wel met Henkie zijn joystick spelen en op zijn knopjes duwen![]()
kus popquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:22 schreef Trollscience het volgende:
Ik wil wel met Henkie zijn joystick spelen en op zijn knopjes duwen![]()
tot ziens!quote:
Ik ook, zonder geluid.quote:
Noh, mijn geluid deed het wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ook, zonder geluid.Dus als je dan Mario World deed, hoorde je alleen het gedruk op de knoppen.
Mijne staat bij m'n pa.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Noh, mijn geluid deed het wel.Ik mis mn snes elke dag nog.
Trolliequote:
Niet zo veel, films kijkenquote:
Nog steeds nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Trollie
[..]
Niet zo veel, films kijkenMisschien Skyrim. Nog voor meubels wezen kijken vandaag?
Je blijft het uitstellen hehquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nog steeds nietdenk van het weekend ofzo geen idee.
Herkenbaar. Laatst nog mijn spreekbeurt in de les gemaakt voor de les waar ik mijn spreekbeurt hadquote:
Hahaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Herkenbaar. Laatst nog mijn spreekbeurt in de les gemaakt voor de les waar ik mijn spreekbeurt had
Hij was wel zeer goed dat wel.
Engels, Guantanamo Bay. Hoef nu niet meer naar Engels.quote:
Game of Thrones kijken.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:35 schreef Trollscience het volgende:
Oh ja, dat GoT moet ik ook maar eens gaan kijken.
Eens even loeren op tpb.
spreekbeurt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Herkenbaar. Laatst nog mijn spreekbeurt in de les gemaakt voor de les waar ik mijn spreekbeurt had
Hij was wel zeer goed dat wel.
Euh ja, zo kan je het ook noemenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Daar heet het ook gewoon een presentatie toch ?
gewoon bromoquote:
quote:
quote:
jajaquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ha die zero, drugsjunk alles.
[..]
probleem?
Ik heb alleen Arma 2 niet de uitbreiding die je nodig hebt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:16 schreef 2Happy4U het volgende:
beach wanneer gaan we Arma DayZ mod doen dan?
Gewoon kopen dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb alleen Arma 2 niet de uitbreiding die je nodig hebt.
Hallo.quote:
ik ben momenteel erg arm en ik heb nog teveel games liggenquote:
Wil je ook een tosti?quote:
Als hij op sale komt gift ik 'm toch wel a mattie 8)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:50 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ben momenteel erg arm en ik heb nog teveel games liggen
newbquote:
Belde je vader?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Had ik al verteld dat die ^&$%^ vandaag belde? Ik was boos..
Wat wilde hij?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Had ik al verteld dat die ^&$%^ vandaag belde? Ik was boos..
Wat snapt hij niet als ik vragen magquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hij wilde praten want hij snapt het nog niet..
Gezellig FOK!ken dus.quote:
Nee, TV kijken en in slaap vallenn.quote:
Ook erg gezelligquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, TV kijken en in slaap vallenn.
Moest dit heuglijke feit even met jullie delen.
Dit ja.quote:
Krijg er spontaan weer pijnscheuten inquote:
Nee, echt serieus. Bitterballenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Krijg er spontaan weer pijnscheuten in [ afbeelding ]
Erg lekker ja. Vooral op een wit bolletje met mosterdquote:
Omg jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Erg lekker ja. Vooral op een wit bolletje met mosterd
Eindelijk iemand die m'n mening deeltquote:
Dit dusquote:
In Afrika adoreren ze anders wel eten.quote:
Sowieso tijd besteden aan school.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
denken dat ik daar op 1mei tijd aan ga besteden.
Datjaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Sowieso tijd besteden aan school._______________________
Af en toe, ja.quote:
ogen dichtquote:
Mensen die niet standaard boos zijnquote:
Blij om het goede nieuws, drietig om het slechte nieuws.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:52 schreef Angel-Joy het volgende:
PtR
Goed nieuws: ik mag naar Cash's huis
Slecht nieuws: ik mag hem maar 1x per 2 weken zien.
Weet nu niet eens of ik nou blij of verdrietig moet zijn
quote:
Ik kan het niet tegelijk zijn, ben een meisje(vrouw)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Blij om het goede nieuws, drietig om het slechte nieuws.
Nou dan niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan het niet tegelijk zijn, ben een meisje(vrouw)
als je je verdrietig voelt kun je dat dan veranderen? zo niet leg het naast je neer en wees blij.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan het niet tegelijk zijn, ben een meisje(vrouw)
Wat? KUTSMILEYKAPOTquote:
Waarom maar zo weinig?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:52 schreef Angel-Joy het volgende:
PtR
Goed nieuws: ik mag naar Cash's huis
Slecht nieuws: ik mag hem maar 1x per 2 weken zien.
Weet nu niet eens of ik nou blij of verdrietig moet zijn
Jawel, maar niet bij mij thuis, en daarna wel, en toen niet bij zijn huis, en nu ookquote:
Daar heb je gelijk in ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je je verdrietig voelt kun je dat dan veranderen? zo niet leg het naast je neer en wees blij.
Kusje.quote:
Omdat mijn stiefvader moeilijk doet, gisteren een gesprek gehad met mijn ouders, kut tante en Cash, ze vinden dat we te snel gaan(en we zien elkaar maar 1x per week)quote:
Te snel? Jullie hebben al een halfjaar ofzo?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat mijn stiefvader moeilijk doet, gisteren een gesprek gehad met mijn ouders, kut tante en Cash, ze vinden dat we te snel gaan(en we zien elkaar maar 1x per week)
Jawel, want ze vinden hem een aardige jongen en alles, maar dit is nieuw voor ze ofzoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik denk dat ze cash niet goed genoeg voor je vinden.
Nee, officieel bijna 4 maanden, onofficieel wel jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Te snel? Jullie hebben al een halfjaar ofzo?
Dat is alsnog vrij lang. Maarjaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, officieel bijna 4 maanden, onofficieel wel ja
Dit dus.quote:
Ja oke, maar mijn ouders kennen hem pas 2 maanden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is alsnog vrij lang. Maarja
[..]
Dit dus.
Hoe gaan jullie het vieren?quote:
Aw da's inderdaad heel ver. Maar echt, ouders zijn echt onmogelijk met een afstandsrelatie. Ik heb 't ook meegemaaktquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Zucht inderdaad, hij woont in totaal 3 uur heen, 3 uur terug van mij..
Ja, mijn stiefvader zei: jullie hebben ervoor gekozen, jullie eigen problemenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Aw da's inderdaad heel ver. Maar echt, ouders zijn echt onmogelijk met een afstandsrelatie. Ik heb 't ook meegemaakt
Wat is dat nou voor redeneringquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, mijn stiefvader zei: jullie hebben ervoor gekozen, jullie eigen problemen
Ja daag, je kiest er toch niet voor wie je leuk vindt
Ik niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Aw da's inderdaad heel ver. Maar echt, ouders zijn echt onmogelijk met een afstandsrelatie. Ik heb 't ook meegemaakt
Zullen we die hommo klappen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor redeneringHij kiest er toch voor om er vervelend over te doen?
Ja precies, maar als ik dat zeg heb ik meteen een grote mondquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor redeneringHij kiest er toch voor om er vervelend over te doen?
Oudersquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja precies, maar als ik dat zeg heb ik meteen een grote mond
Stiefoudersquote:
Kan niet, ze zijn controle freaksquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef Snowbells het volgende:
Zo herkenbaar ditga desnoods stiekem naar hem toe ofzo, hoop dat jullie relatie sterk genoeg is om het vol te houden
Allebei vervelend.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stiefouders
[..]
Kan niet, ze zijn controle freaks
Jawel, daar heb ik alle vertrouwen in
Ze worden vanzelf wel losser als ze zien hoelang jullie het volhouden!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stiefouders
[..]
Kan niet, ze zijn controle freaks
Jawel, daar heb ik alle vertrouwen in
Klopt, en ik snap überhaupt niet waarom je een moeder en vaderdag hebtquote:
Ik hoop het ja..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze worden vanzelf wel losser als ze zien hoelang jullie het volhouden!
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is echt zo
Jij bent ook lief![]()
Ik ga slapen jongens
Doeidoei
Vraag ik me ook af eigenlijk. Denk abo?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoe is het tot stand gekomen eigenlijk?
Uhh hij vroeg me na.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]dikke party?
[..]
hebben jullie al gesekst?
wat vroeg hij je na de seks?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
De sekssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
Die waar ik ging douchen en terugkwam met natte harenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nee een Tinychat van UDOWU waar Beach me heen stuurde..
Ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die waar ik ging douchen en terugkwam met natte haren?
Niet alleen mijn ellebogen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Knieën te puntig, ellebogen zijn wel mooi rond. 7.5/10 zou raken.
Pics en oder vids?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die waar ik ging douchen en terugkwam met natte haren?
Hoe bedoel je, hij vroeg me naquote:
Zal Cosmo wel in zijn fapmap hebben staan.quote:
Dat herinner ik me nogquote:
dank jeeeeequote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jij ook he!!! en alvast een prettige 2 mei:8
Hij vroeg me na om me te penetreren?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mensen die mijn posts niet kunnen aanvullen zullen nooit mij begrijpen.
Sexy benen hoor.quote:
Gisteren Rammstein. Eigenlijk luister ik vanalles.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Luister je ook wel eens iets anders?
Cool huhquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:17 schreef Trollscience het volgende:
Ensiferum!
Gleex voorbij oneindigheid
Trustequote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo gaar als een koolraap in de zon. Slaap lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |