abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111078494
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Puppy tijd :D !
Gaat echt zo snel, geniet er van hoor! Ze worden heel snel groot. Koda geeft zijn moeder nog een afscheidskusje, was erg leuk om te zien hoe zijn broertje gegroeid is, en totaal anders is dan Koda ook.
[ afbeelding ]

Leuke foto's trouwens ook van het blondje labje met waterpret, was het nou loebes of lobbes? :D
Als je de mijne bedoeld dan is dat Loebes :)
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:52:35 #32
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111078560
Ja ik bedoelde Loebes! :) Als het weer even meezit gaan we dit weekend met Koda ook weer zwemmen, want hij heeft eergister voor het eerst écht gezwommen. Eerder was het altijd tot die bijna niet meer kon staan en dan een beetje waterhappen, maar nu is het echt trappelen met de pootjes, gaaf joh :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_111078818
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja ik bedoelde Loebes! :) Als het weer even meezit gaan we dit weekend met Koda ook weer zwemmen, want hij heeft eergister voor het eerst écht gezwommen. Eerder was het altijd tot die bijna niet meer kon staan en dan een beetje waterhappen, maar nu is het echt trappelen met de pootjes, gaaf joh :P
Loebes wou ook nooit zwemmen tot we eens naar zee zijn geweest toen moest hij wel omdat hij opgetild werd door de golven. Sindsdien kan ik geen plas water meer met hem voorbij lopen:P Ik ga morgen avond misschien nog even :) Weet niet waar je woont maar bij Vessem heb je een mooie plas liggen.
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:00:43 #34
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111078907
Vessem zegt me niks, welke provincie is dat? Ik woon in Almelo, Overijssel. Dicht bij Enschede :P
Editje: heb ff gegoogled, en Brabant is me toch iets te ver haha :P
pi_111079069
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Vessem zegt me niks, welke provincie is dat? Ik woon in Almelo, Overijssel. Dicht bij Enschede :P
Editje: heb ff gegoogled, en Brabant is me toch iets te ver haha :P
Ja in de buurt van Eindhoven dus :P Heeft jullie hond ook dat ze perse alleen hun behoefte willen doen op iets van plant? Al is het maar een minimaal stukje?
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:09:54 #36
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111079238
Naja, die van ons heeft de laatste tijd steeds meer dat die aan plekjes waar een teefje heeft gepiest wil likken en dan plassen. Het is een reutje, dus dat hoort erbij, maar hij is de laatste tijd ook wel kieskeurig en plast idd op een bepaald stukje van een plant. :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:11:49 #37
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_111079301
Mijn reuen zeiken overal hoor :P
Kakken doen Chico en Sjon ook waar het ze uit komt, Billy alleen als ie los loopt en ergens helemaal in de struiken kan duiken, of tegen een boom kan poepen :')
Kees doet alles alleen op gras, maar sinds ze mee gaat werken wordt ze goddank wat minder kieskeurig want er is niet altijd gras aanwezig dat voldoet aan al haar eisen in het centrum :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_111079730
Dan heb ik gewoon een moeilijkerd :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:30:57 #39
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111079935
Ja Koda poept soms gewoon 1 dag niet hoor, maar dat kan ook komen door het versvlees. Als die vandaag niet zou poepen bijvoorbeeld, poept die morgen een baksteen uit, en dan precies op het grasveldje waar we het wél moeten opruimen :P
pi_111080241
Nog een foto van mijn prutser met zijn balletje
Foto's zijn met mobiel gemaakt dus niet echt denderend van kwaliteit

donderdag 3 mei 2012 @ 13:45:43 #41
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_111082774
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja Koda poept soms gewoon 1 dag niet hoor, maar dat kan ook komen door het versvlees. Als die vandaag niet zou poepen bijvoorbeeld, poept die morgen een baksteen uit, en dan precies op het grasveldje waar we het wél moeten opruimen :P
Ik vind het een stuk smeriger om die dunne poep in een zakje te krijgen. Zo'n harde drol is tenminste in 1 keer op te scheppen. Die dunne poep gaat aan de grassprietjes kleven en stinkt als een bunzing.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:53:45 #42
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_111083110
Onze muts begint nu al door te krijgen dat ze het op een krant moet doen! :D Ze heeft al twee keer plasje gedaan, precies op de krant!
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:55:19 #43
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_111083172
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Onze muts begint nu al door te krijgen dat ze het op een krant moet doen! :D Ze heeft al twee keer plasje gedaan, precies op de krant!
Hartstikke goed, vooral als ze het niet doet als je hem nog aan het lezen bent. ;)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:04:50 #44
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_111083577

}:|
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:05:03 #45
318361 Bienelientjee
pi_111086272
Haha, super foto!

Plassen op de krant zelfs nu voor de 3e keer! *O* Op haar 1e dag hier! O+

En Meneer konijn kreeg een stukje peen, Mevrouw pup was ook heel nieuwsgierig. Ze heeft hem door het hele huis gegooid en erachteraan gedraaft!! :D

En moment later is ze volledig uitgeteld!

Zojuist zagen we dat ze moe werd. Heb ik haar naar d'r bench gebracht. Ze ging er zelf in. Nog een beetje zelfstandig spelen. Deurtje dicht gedaan. Wat verder zelfstandig spelen. Ik stond op, ze piepte misschien twee keer en ging toen lekker slapen! :D
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:20:42 #46
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111086976
Wat fijn dat het zo goed gaat met je pupje! Tis ook wel mooierd hoor :@
Oh-oh: had die z'n dag niet vandaag?:D
Think: lijkt het maar zo, of is Loebes echt zo groot? :o
pi_111089110
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik geef nu ook sinds 1,5 maand versvlees. En het verschil qua ontlasting :D
Van 3/4 keer per dag na 1 keer per dag!
pi_111090470
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat fijn dat het zo goed gaat met je pupje! Tis ook wel mooierd hoor :@
Oh-oh: had die z'n dag niet vandaag?:D
Think: lijkt het maar zo, of is Loebes echt zo groot? :o
Loebes is juist kleiner dan de meeste labjes die ik tegenkom :-)
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:07:28 #49
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111091882
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:07 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik geef nu ook sinds 1,5 maand versvlees. En het verschil qua ontlasting :D
Van 3/4 keer per dag na 1 keer per dag!
En het verschil in gedrag van de hond! Koda is actiever, zijn vacht is mooier etc.
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Loebes is juist kleiner dan de meeste labjes die ik tegenkom :-)
Oh, vind hem op de foto's zo groot lijken
pi_111092132
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

En het verschil in gedrag van de hond! Koda is actiever, zijn vacht is mooier etc.

[..]

Oh, vind hem op de foto's zo groot lijken
Zal de hoek waarin de foto's genomen zijn zijn denk ik :)

Zal is een keer foto's maken met zijn grote half broer erbij. Die is naast een beetje groter ook eens 2 x zo dik (Veel te dik dus)
  donderdag 3 mei 2012 @ 19:51:59 #51
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111098952
Dat vind ik echt lelijk, dikke labjes. Ik bedoel, je weet dat ze er aanleg voor hebben, hoezo laat je het dan nog zo ver komen? Sommige honden kunnen er niks aan doen, want ik ken ook een labje die veel te dik is door een aandoening. Die heeft nu dieet versvlees en elke dag een halfuurtje fietsen. Die gaat echt weer de goeie kant op gelukkig :)
pi_111099671
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 19:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dat vind ik echt lelijk, dikke labjes. Ik bedoel, je weet dat ze er aanleg voor hebben, hoezo laat je het dan nog zo ver komen? Sommige honden kunnen er niks aan doen, want ik ken ook een labje die veel te dik is door een aandoening. Die heeft nu dieet versvlees en elke dag een halfuurtje fietsen. Die gaat echt weer de goeie kant op gelukkig :)
Geloof mij ik heb er al zo vaak iets van gezegd.. maarja... Als ze schooien is het zo zielig ze niks te geven he.. kuch... Die van mij krijgt niks.. al kijkt hij nog zo uhmmm lief..
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:18:42 #53
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_111100491
Ik moet eerlijk toegeven dat ik Koda regelmatig wel wat geef. Als ik om 7 uur 's ochtends een boterham smeer krijgt hij ook een sneetje brood. Verder krijgt hij bij de koffie altijd een markiesje en overdag af en toe een beloningskoekje als hij zich goed gedraagt tijdens het wandelen. Koda is dan ook niet te dik gelukkig, maar weegt inmiddels al wel 32.2 kg, en groeit nog altijd in de hoogte. Af en toe een pensknabbeltje, botje of een eitje bij zijn eten doen we ook wel. Hier een foto, is al wel wat ouder, maar zo is die nou nog steeds alleen wat groter:

Hij ziet er hier wel héél mager uit trouwens, hij is wel wat voller, maar heeft een mooie slanke taile of hoe ze dat ook noemen. Hij is goed gevoed iig :D
pi_111100609
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:53 schreef CesarMilan het volgende:

Echter toen ik thuis kwam zag ik dat het iets was op kruidenbasis.. weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken? Nouja ik hoop dat het snel weer normaal zal worden! Ga haar sowieso extra goed in de gaten houden komende tijd. Anders maar even terug!

Het 14 jaar oude dametje:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ze was wel moe na het bezoekje... ze kent het daar al en wist dus al hoelaat het was toen we er binnenliepen.

edit: Net alweer een teek uit Lobbus' oor gehaald.. Twee daagjes mooi weer en het is weer zover (schijnbaar). Bah vieze beesten zijn het...
Wat fijn dat ze gelukkig niks met haar baarmoeder heeft! En wat een lieve foto's O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_111100673
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Puppy tijd :D !
Gaat echt zo snel, geniet er van hoor! Ze worden heel snel groot. Koda geeft zijn moeder nog een afscheidskusje, was erg leuk om te zien hoe zijn broertje gegroeid is, en totaal anders is dan Koda ook.
[ afbeelding ]

Lief O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:46 schreef saaw het volgende:
Gister wilde Schnaps ook graag in het zonnetje
[ afbeelding ]

Wat gaaf die foto bij het raam :D

quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
}:|
Wat een poppetje, ze zou in een tekenfilm moeten O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_111101368
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik Koda regelmatig wel wat geef. Als ik om 7 uur 's ochtends een boterham smeer krijgt hij ook een sneetje brood. Verder krijgt hij bij de koffie altijd een markiesje en overdag af en toe een beloningskoekje als hij zich goed gedraagt tijdens het wandelen. Koda is dan ook niet te dik gelukkig, maar weegt inmiddels al wel 32.2 kg, en groeit nog altijd in de hoogte. Af en toe een pensknabbeltje, botje of een eitje bij zijn eten doen we ook wel. Hier een foto, is al wel wat ouder, maar zo is die nou nog steeds alleen wat groter:
[ afbeelding ]
Hij ziet er hier wel héél mager uit trouwens, hij is wel wat voller, maar heeft een mooie slanke taile of hoe ze dat ook noemen. Hij is goed gevoed iig :D
Loebes krijgt echt wel een hondenkoekje smiddags enzo hoor en kluifjes end at soort meuk. Alleen niet heel de dag door en daarnaast nog "menseneten" Loebes heeft ook nog een taille en dat moet zo blijven :) Maar Loebes schooit bij mij of mijn vriend ook niet wel bij mensen waarvan hij weet dat hij wat krijgt..
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:38:29 #57
318361 Bienelientjee
pi_111101627
Ze was weer wakker uit haar puppy slaapje en heeft netjes haar plasje buiten op het gras gedaan! O+ *O*

En ze was daarna nog al in een speelse bui en kreeg een vinger te pakken! ;( Auch! Die snijtandjes zijn scherp, nu heb ik een soort papercut scratch! :P

Is het trouwens meteen noodzaak om bv. de wond te ontsmetten? (We hebben op dit moment geen betadine in huis ofsow) Hoe doen jullie dat met iets diepere puppy beetjes?
pi_111102217
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Ze was weer wakker uit haar puppy slaapje en heeft netjes haar plasje buiten op het gras gedaan! O+ *O*

En ze was daarna nog al in een speelse bui en kreeg een vinger te pakken! ;( Auch! Die snijtandjes zijn scherp, nu heb ik een soort papercut scratch! :P

Is het trouwens meteen noodzaak om bv. de wond te ontsmetten? (We hebben op dit moment geen betadine in huis ofsow) Hoe doen jullie dat met iets diepere puppy beetjes?
Ik deed er eigenlijk niks aan. maar spoel het even af ofzo ) Ik leef nog steeds :)
  donderdag 3 mei 2012 @ 22:20:22 #59
318361 Bienelientjee
pi_111107711
Mevrouw heeft nu ook haar eerste schrikmoment gehad. Een huilend kind op de televisie heeft haar vanavond helemaal van slag gemaakt! Bepaalde hoge geluiden uit de tv vond ze maar raar sindsdien. (Achter de salontafel kruipen!) Al heeft de televisie gister en vandaag al langer aangestaan, het heeft haar toch van stuk gebracht.

Ach, ze is daarna wel weer in slaap gevallen op een kussentje. Wat een klein kuiken is het toch nog! oO<
pi_111107978
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Mevrouw heeft nu ook haar eerste schrikmoment gehad. Een huilend kind op de televisie heeft haar vanavond helemaal van slag gemaakt! Bepaalde hoge geluiden uit de tv vond ze maar raar sindsdien. (Achter de salontafel kruipen!) Al heeft de televisie gister en vandaag al langer aangestaan, het heeft haar toch van stuk gebracht.

Ach, ze is daarna wel weer in slaap gevallen op een kussentje. Wat een klein kuiken is het toch nog! oO<
Gewoon negeren dat schrikgedrag denkt ze vanzelf dat het normaal is haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')