Sommige mensen doen tomaat standaard bij roerei. Daarom de vraag , chagrijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Anders had ik dat er wel bij getypt?
dat is toch gewoon ranzig??quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sommige mensen doen tomaat standaard bij roerei. Daarom de vraag , chagrijn.
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nom, zo lekker roerei met stukjes ham erdoor maken.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:44 schreef Trollscience het volgende:
gwn frikandelbroodje van de lidl met huismerk energy
tomaat is alleen acceptabel op een BLT. of als prut (sap/soep/saus)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:41 schreef Dimens het volgende:
Broodje Filet Americain met ei, ui, tomaat, peper en zout.
dan rook ik lieverquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:45 schreef Trollscience het volgende:
Als je energy drinkt kun je volgens mij gewoon net zo goed gaan roken, krijg je even snel kanker van.
Vloeibare energie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:45 schreef Trollscience het volgende:
Als je energy drinkt kun je volgens mij gewoon net zo goed gaan roken, krijg je even snel kanker van.
Tomaat niet waarderen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tomaat is alleen acceptabel op een BLT. of als prut (sap/soep/saus)
jouw leven moet wel geweldig zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:45 schreef Trollscience het volgende:
dat jij je druk maakt over waar je allemaal wel geen kanker van kan krijgen.quote:
Weer zo'n kutnummer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:51 schreef Roburtt het volgende:
jeuh nu kan ik this love ook op mijn gitaar
Niet letterlijk, er zit gewoon zoveel troep in.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:51 schreef napoleonfour het volgende:
graag bron over kanker bij energiedrankjes
Oh, dus van jouw posthistorie kan ik ook kanker krijgen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet letterlijk, er zit gewoon zoveel troep in.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Oh, dus van jouw posthistorie kan ik ook kanker krijgen?
ja mainstream liedjes voor de gitaargeile chickquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |