Doe evenquote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:34 schreef napoleonfour het volgende:
nee gaa door, ik zit nu net lekker aan de popcorn
Goed idee, even eten maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:34 schreef napoleonfour het volgende:
nee gaa door, ik zit nu net lekker aan de popcorn
Voor wat. Je cola?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit ja.
Binnenkort eens een minibar aanschaffen
Ja, dus? Iedereen is hypocriet. Je punt is?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe even
Als het bij een random chick van internet was zat je niet zo te janken. Je doet alleen aangevallen omdat het de zus van space is, die onnodig veel bij jou slijmt.
nee, ik heb net koffie gehaaldquote:
Ook tomaat ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nom, zo lekker roerei met stukjes ham erdoor maken.
hm, jij bent er vroeg bij deze maand.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Anders had ik dat er wel bij getypt?
speesjequote:
ik ken hetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb honger, dan ben ik snel chagrijnig.
Sommige mensen doen tomaat standaard bij roerei. Daarom de vraag , chagrijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Anders had ik dat er wel bij getypt?
dat is toch gewoon ranzig??quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sommige mensen doen tomaat standaard bij roerei. Daarom de vraag , chagrijn.
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nom, zo lekker roerei met stukjes ham erdoor maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |