Wiens vrouw zei dat vannacht ook?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:03 schreef De_Guidance het volgende:
Het Westen bestaat niet , alleen Máxima bestaat
De Rode Khmer was bijvoorbeeld wel tof wat dat betreftquote:
Argentijnse prinses.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:03 schreef De_Guidance het volgende:
Het Westen bestaat niet , alleen Máxima bestaat
De Chinezen en mensenrechten, het blijft een ongelukkige combinatie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De Rode Khmer was bijvoorbeeld wel tof wat dat betreft.
En Mao had het beste voor met z'n volk.
Jurassic Park.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:09 schreef Mutant01 het volgende:
Hmm, welke film zal ik vanavond eens kijken. Hot Fuzz of Surrogates.
quote:
Welke andere cultuurgebieden kunnen dit evenaren? De Arabieren hebben de (grootste) slavenhandel; doch hebben zij geen religieuze minderheden geextermineerd of Indianen gedecimeerd.quote:
Shame.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:09 schreef Mutant01 het volgende:
Hot Fuzz.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:09 schreef Mutant01 het volgende:
Was dat niet van 1 dode is een drama, 1 miljoen een statistiek?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:09 schreef waht het volgende:
[..]
De Chinezen en mensenrechten, het blijft een ongelukkige combinatie.
Vrijwel alle volkeren, de geschiedenis wat dat betreft gaat tienduizend jaar terug. Noem één volk dat niet op grote schaal mensenrechten aan hun laars lapten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Welke andere cultuurgebieden kunnen dit evenaren? De Arabieren hebben de (grootste) slavenhandel; doch hebben zij geen religieuze minderheden geextermineerd of Indianen gedecimeerd.
Welke andere cultuurgebieden kunnen we nog meer opnoemen?
Stalin zei het geloof ik, maar de Chinezen brachten het ook in praktijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was dat niet van 1 dode is een drama, 1 miljoen een statistiek?
Ik vraag me af of de slavenhandel van de Arabieren groter was dan die van de Europeanen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Welke andere cultuurgebieden kunnen dit evenaren? De Arabieren hebben de (grootste) slavenhandel; doch hebben zij geen religieuze minderheden geextermineerd of Indianen gedecimeerd.
Sudan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Die gaat tot de dag van vandaag door in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de slavenhandel van de Arabieren groter was dan die van de Europeanen.
Aan de laars lappen, dat klinkt zo zwaar. We moesten beschaving en cultuur brengen, dat gaat nu eenmaal met vallen en opstaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:14 schreef waht het volgende:
[..]
Vrijwel alle volkeren, de geschiedenis wat dat betreft gaat tienduizend jaar terug. Noem één volk dat niet op grote schaal mensenrechten aan hun laars lapten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |