In zijn bekendste films speelt hij "Doug Masters" 100.000x uitgezonden op rtl5 en rtl7quote:
Oh, diequote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
In zijn bekendste films speelt hij "Doug Masters" 100.000x uitgezonden op rtl5 en rtl7
Dit is goed, het kon korter door het via willian baldwin en backdraft te doen, maar goed DF+1quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:25 schreef DragonFodder het volgende:
5 year engagement -jason segel- knocked up- jonah hill - 21 jump street - channing tatum - gi jeo rise of the cobra - dennis quaid - enemy mine - louis gosset jr. - iron eagle - Jason Gedrick
Kan vast korter.
iron eagle, jeugdsentiment
Nóg nietquote:
Ah dat scheelt behoorlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je mag gewoon op imdb kijken en klikken, maar alleen klikken
Nice!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Hunger Games -> Stanley Tucci -> The Terminal -> Tom Hanks -> Forest Gump -> Gary Sinise.
RanTheMan +1quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:37 schreef RanTheMan het volgende:
giselle bunchen (of hoe je dat ook schrijft)
nopequote:
Volgens mij kost het veel meer moeite om wel een hoop special effects in een film te gooien die zich voornamelijk in een woonkamer afspeelt en vooral teert op dialogen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:06 schreef wyccie het volgende:
Kunnen sci-fi en geen special effects wel samen?
Film uit 2007, maar gezien de distributie kan het best zijn dat je er pas een stuk later van hebt gehoord.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:21 schreef DragonFodder het volgende:
er begint me iets te dagen...redelijk recente film volgens mij, ik heb er een trailer van gezien
Volgens mij neem jij die acupunctuur wel heel anders op dan bedoeldquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij neem jij die acupunctuur wel heel anders op dan bedoeld
In de war met Cenobites?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:36 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Nee, ik meende dat één van die pinhead Cro-Magnon heette.
Vraag maar aan SoK.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik kan alles en iedereen aan Zooey verbinden, maar ik weet denk niet wie de 1e is
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik kan alles en iedereen aan Zooey verbinden, maar ik weet denk niet wie de 1e is
die is van inceptionquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:12 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, daar had Atonement moeten staan.
Maar hebben Levitt en Deschanel dan zowel in Manic als 500 Days of Summer gespeeld?![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:12 schreef wyccie het volgende:
Maar hebben Levitt en Deschanel dan zowel in Manic als 500 Days of Summer gespeeld?![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oeilaat SoK het niet horen
Cotillard
Inception
Levitt
Manic
Zooey
Moest het ook opzoeken, dacht dat 500 Days of Summer de voor de hand liggende keuze was.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:12 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, daar had Atonement moeten staan.
Ik ken Manic niet.
Ben onverwacht vlug ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Eh ja, Ik had pas net mijn muisknop losgelaten
quote:So there’s a child molester and a little boy walking into the woods. The child molester and the little boy keep walking further and further, and it’s getting darker and darker, and they’re going deeper and deeper into the woods. And the child molester — the little boy looks up at the child molester and says, ‘Gee, mister. I’m getting scared.’ And the child molester looks down at him and says, ‘You think you’re scared, kid? I have to walk out of here alone.’
Nee helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:36 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zit nog steeds aan een Tarantino te denken.. is dat de goede richting?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm apart ik heb Blue Valentine nooit gezien... Zit dat lied ook niet in een andere film?
gechecked en goed, ga maar verder DFquote:
Dat heb je goedquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:19 schreef Asap het volgende:
Klinkt als Woody en Wesley in White Men Can't Jump?
quote:
Da's 1quote:
En dat is twee.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:01 schreef DragonFodder het volgende:
arnold schwarzenegger
james earl jones
brigitte nielsen, die speelt in Red Sonja. Er zit wel een dame in die ook Red Sonja speelt, daarin is die dame Queen Gedren.
jason momoa
Alleen nog een naam voor de oude Conan the Barbarianquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:01 schreef RanTheMan het volgende:
Ron perlman
stephen lang
en die gast die klinkt als die plak snoep
Arnie
James earl jones?
die dus... grr van shutter island.. Ik wil zeggen Lars von Trier, maar ik weet dat dat niet goed isquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:11 schreef Asap het volgende:
En een uberbekende acteur die in Conan King Osric speelt. Deze Zweed heeft in veel bekende films gespeeld
Hehe, die inderdaad. Beter bekend van The Exorcist en Det Sjunde Insegletquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
die dus... grr van shutter island.. Ik wil zeggen Lars von Trier, maar ik weet dat dat niet goed is
nee joh ouder en dunnerquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:17 schreef RanTheMan het volgende:
Udo kier, Max von trier.. grr zoiets is het
quote:
die!quote:
quote:
Queen is goed, the Police en Sting niet.quote:
godver net te laatquote:
Zeker!quote:
Helaas.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:48 schreef DragonFodder het volgende:
Juliet Lewis in Natural born killers?
Johnny Depp klopt, de film niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:05 schreef hornage het volgende:
Johnny Depp in Fear And Loathing In Las Vegas
graag, en dan zeg ik voor de vorm donny brasco.. Anders gokken we nog zo'n 60 Depp filmsquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Een belangrijke bijrol werd gespeeld door een acteur wiens film pas uitgebracht is in 3D.
Inderdaad DiCaprio natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:33 schreef RanTheMan het volgende:
dan is het vast problem child
chevy chase?
quote:
Hehe, juist.quote:
Limitlessquote:
Die snap ik niet helemaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:01 schreef RanTheMan het volgende:
vanaf imdb.com naar Tom Hardy via anthony hopkins Dus alleen actrices en films en klikjes
Geen acteurs?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:01 schreef RanTheMan het volgende:
vanaf imdb.com naar Tom Hardy via anthony hopkins Dus alleen actrices en films en klikjes
Je moet vanaf IMDB startpagina komen naar Tom Hardy via Anthony Hopkins. Je mag alleen klikken en dan alleen op Actrices en filmsquote:
acteurs ook, en ik zal een hint geven: Rutger Hauer geeft de snelste weg...quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
er staat een hopkins film in my recommendations
waarom je nu het einde van mijn draadje nioet pakt is me een raadsel, had je veel klikken bespaard..quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:30 schreef Asap het volgende:
The Rock - The Mummy Returns...- Rachel Weisz - Constantine - Djimon Hounsou - Amistad - Anthony Hopkins - Fracture - Gwynneth Paltrow - The Avengers - Samuel L Jackson - Pulp Fiction - Christopher Walken - Catch me if you can - Leonardo - Inception - Tom Hardy
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:43 schreef RanTheMan het volgende:
hidalgo of black beauty zal wel niet goed zijn
quote:
quote:
doet of deed?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:22 schreef Michelangelo2 het volgende:
Doet mee in het comedy-tournament, van regisseur Kusturica.
Dat is 1quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Edward Norton?
btw Asap, Batman en Superman zijn van DC en Hellboy is Dark horse ofzo? (weet ik niet zeker) Maar ook zonder die had je 10+
quote:
Geen ideequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:53 schreef Asap het volgende:
[..], de gezochte man speelt ook in Hancock (verliest hand), Sherlock Holmes
RF speelt in Knight's Tale, The Tourist, Tristan & Isolde en The Legend of Zorro
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:57 schreef wyccie het volgende:
Rufus Sewell
En die van Michelangelo2 is Black Cat, White Cat?
Dat hoef ik ook niet te weten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:12 schreef RanTheMan het volgende:
stellan en collin ook nog, maar geen idee hoe ze in de film heten
Np had de punten ook aan Ran gegeven als het mijn vraag was geweest.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:15 schreef wyccie het volgende:
Ah jammer, lamers, ik ben helaas voor jou niet heel streng.
ik had ze niet aan mezelf gegeven andersquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:17 schreef lamers het volgende:
[..]
Np had de punten ook aan Ran gegeven als het mijn vraag was geweest.
die zijn goed, maar moet je eten Asap, want die derde weet je zekerquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:25 schreef Asap het volgende:
Christine Baraski, Amanda Seyfried. Laatste mag iemand anders doen
quote:
The Return Of Sands + 1quote:
en dan kom je terug met new kidsquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sherlock Holmes: A Game of Shadows.
Klopt.quote:
quote:The Titanic disaster is depicted in straightforward fashion without the addition of fictional subplots.
De volgende keer maar 1 antwoord per post aubquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:14 schreef Sands het volgende:
[..]
De volgende keer maar 1 antwoord per post aub
Dr.Pringles +1
Stand Mei 2012:
5 Asap
5 RanTheMan
4 lamers
4 DragonFodder
4 Dr.Pringles
3 SamuelofSEK
3 Wyccie
2 Michelangelo2
2 Sands
1 InTrePidIvity
1 hornage
Over het hoofd gezien, excuus.quote:• Er mag slechts 1 antwoord per post gegeven worden (Behalve als de vraag meerdere subvragen heeft)
quote:
2/5quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:46 schreef wyccie het volgende:
2001: A Space Odyssey
Moon
Star Wars 4
Matrix
Man from Earth
2001 staat op plek 14quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:49 schreef wyccie het volgende:
2001 niet?![]()
Hmm...Avatar (of is dat meer fantasy eigenlijk)? Alien? Fifth Element?
5 > The Empire Strikes Back staat erin ja plaats 1, ik wist trouwens niet dat er een deel 7 wasquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben geen Sci-Fi kenner.![]()
Jeetje, District 9?
The Avengers it isquote:
Trivia van welke filmquote:John Winger states, after doing push-ups in his apartment, "I gotta get in shape or I'll be dead before I'm 30".was 31 when this movie was filmed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |