Vraag maar aan SoK.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik kan alles en iedereen aan Zooey verbinden, maar ik weet denk niet wie de 1e is
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik kan alles en iedereen aan Zooey verbinden, maar ik weet denk niet wie de 1e is
die is van inceptionquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:12 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, daar had Atonement moeten staan.
Maar hebben Levitt en Deschanel dan zowel in Manic als 500 Days of Summer gespeeld?![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:12 schreef wyccie het volgende:
Maar hebben Levitt en Deschanel dan zowel in Manic als 500 Days of Summer gespeeld?![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oeilaat SoK het niet horen
Cotillard
Inception
Levitt
Manic
Zooey
Moest het ook opzoeken, dacht dat 500 Days of Summer de voor de hand liggende keuze was.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:12 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, daar had Atonement moeten staan.
Ik ken Manic niet.
Ben onverwacht vlug ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Eh ja, Ik had pas net mijn muisknop losgelaten
quote:So there’s a child molester and a little boy walking into the woods. The child molester and the little boy keep walking further and further, and it’s getting darker and darker, and they’re going deeper and deeper into the woods. And the child molester — the little boy looks up at the child molester and says, ‘Gee, mister. I’m getting scared.’ And the child molester looks down at him and says, ‘You think you’re scared, kid? I have to walk out of here alone.’
Nee helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:36 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zit nog steeds aan een Tarantino te denken.. is dat de goede richting?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm apart ik heb Blue Valentine nooit gezien... Zit dat lied ook niet in een andere film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |