Nee op verschillende banken welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jullie zitten nog steeds op gescheiden verdiepingen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Anders kunnen ze elkaar zure lucht ruiken man.
quote:
Ik kan dit bevestigen. Gisteren was het niet te harden bij spees.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Anders kunnen ze elkaar zure lucht ruiken man.
Geen groepsgesprekken meer?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:42 schreef Dimens het volgende:
Microsoft heeft Skype verneukt
GODVERDOMME!!!
ik dacht dat het beursgebouw gewoon stonk, maar dat was spees dus?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen. Gisteren was het niet te harden bij spees.
Ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat het beursgebouw gewoon stonk, maar dat was spees dus?
oh neejquote:
* SpaceInvaders abo neemtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij ben lekker bezigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zaterdag ook al. Begrijp je nu waarom ik voor de rest van de groep liep?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga krassenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Ze kan wel tegen een stootje.
Helemaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zaterdag ook al. Begrijp je nu waarom ik voor de rest van de groep liep?
Je gaat toch niet serieus naar de backstreet boys?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meh 56 euro![]()
* SpaceInvaders creditcard rekening checken gaat
Waarom nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Helemaal.
[..]
Je gaat toch niet serieus naar de backstreet boys?![]()
En er dan ook nog voor betalen_
Ja hey, dat zeg ik niet. Dan is het geheime verbond niet geheim meer.quote:
Waar kan ik die kopen? Ik heb ook warm water nodig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien win je wel wat. Kun je warm water voor een douche van kopen. Is wel nodig.
Jammer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja hey, dat zeg ik niet. Dan is het geheime verbond niet geheim meer.
Je zou er geld bij moeten krijgen, man.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom niet
EVERYBOOODDYYYYY ROCK YOUR BODYYYY
Geen idee, in ieder geval op een moment dat er tropische temperaturen heersen. Dat lijkt me het beste.quote:
Haten op de boysquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je zou er geld bij moeten krijgen, man.
In welke stad heb je veel studenten met veel rondingen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen idee, in ieder geval op een moment dat er tropische temperaturen heersen. Dat lijkt me het beste.
Amerika, rondingen overal man.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
In welke stad heb je veel studenten met veel rondingen?
ooooh.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrouwen met rondingen. Niet ronde vrouwen.
Jij hebt het beste figuurquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:56 schreef Robophatt het volgende:
Tilburg heeft dansacademieDie meisjes hebben een beter figuur dan de gemiddelde studente denk ik
Je moet eens bij mijn studentenvereniging kijken. Die rondingen zijn om te janken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
In welke stad heb je veel studenten met veel rondingen?
Zo mooi of die zijn er gewoon niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet eens bij mijn studentenvereniging kijken. Die rondingen zijn om te janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |