Ja hey, dat zeg ik niet. Dan is het geheime verbond niet geheim meer.quote:
Waar kan ik die kopen? Ik heb ook warm water nodig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien win je wel wat. Kun je warm water voor een douche van kopen. Is wel nodig.
Jammer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja hey, dat zeg ik niet. Dan is het geheime verbond niet geheim meer.
Je zou er geld bij moeten krijgen, man.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom niet
EVERYBOOODDYYYYY ROCK YOUR BODYYYY
Geen idee, in ieder geval op een moment dat er tropische temperaturen heersen. Dat lijkt me het beste.quote:
Haten op de boysquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je zou er geld bij moeten krijgen, man.
In welke stad heb je veel studenten met veel rondingen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen idee, in ieder geval op een moment dat er tropische temperaturen heersen. Dat lijkt me het beste.
Amerika, rondingen overal man.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
In welke stad heb je veel studenten met veel rondingen?
ooooh.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrouwen met rondingen. Niet ronde vrouwen.
Jij hebt het beste figuurquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:56 schreef Robophatt het volgende:
Tilburg heeft dansacademieDie meisjes hebben een beter figuur dan de gemiddelde studente denk ik
Je moet eens bij mijn studentenvereniging kijken. Die rondingen zijn om te janken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
In welke stad heb je veel studenten met veel rondingen?
Zo mooi of die zijn er gewoon niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet eens bij mijn studentenvereniging kijken. Die rondingen zijn om te janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |