ik ben echt ontzettend tevreden. Zelfs als het zo zou blijven zoals het nu is dan vind ik het nog beter dan dat gatquote:
Ah mooi, ben blij voor je!!quote:Op maandag 17 september 2012 16:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ben echt ontzettend tevreden. Zelfs als het zo zou blijven zoals het nu is dan vind ik het nog beter dan dat gat
De chirurg heeft echt goed werk geleverd![]()
Over een maand post ik wel weer een foto.
tnxquote:
jaquote:Op donderdag 20 september 2012 19:16 schreef snakelady het volgende:
Mooi zo, daar doe je het toch ook voor!
Ja veel fysiotherapeuten kennen de techniek dus kun je een eenmalige afspraak maken en dan kan de therapeut uitleg geven en je de juiste techniek aanleren (die tape wordt voor veel verschillende doeleinde gebruikt)quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:56 schreef saaw het volgende:
Gewoon dit bedoel je? En om hoe vaak/lang gaat het dan? Klinkt best interessant!
Tnx, het was niet bepaald mijn week, 2 dagen voor ik mijn pols brak was in allebei mijn polsen carpaal tunnelsyndroom vastgesteld.quote:
Hoe gaat het hier met de littekens???quote:Op zondag 16 juni 2013 20:48 schreef snakelady het volgende:
Jeetje, lees het nu pas, heftig joh, hoe gaat het nu met je pols? En het litteken?
Mijn litteken is mooi genezen, is nu een stuk lichter en minder opvallend.
Dat had je in het begin toch ook niet kunnen voorstellen dat het litteken nauwelijks meer zichtbaar zou zijn?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:05 schreef snakelady het volgende:
Dat is wel balen maar volgens mij heLeon littekens bij jou best goed toch?
Hier gaat het goed, litteken is heel licht, je ziet het wel natuurlijk maar ik heb er geen last meer van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |