abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116894230
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 16:04 schreef snakelady het volgende:
Hoe gaat het nu Mascara?
ik ben echt ontzettend tevreden. Zelfs als het zo zou blijven zoals het nu is dan vind ik het nog beter dan dat gat :)
De chirurg heeft echt goed werk geleverd O+
Over een maand post ik wel weer een foto.
  maandag 17 september 2012 @ 16:17:33 #202
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116894256
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2012 16:16 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ik ben echt ontzettend tevreden. Zelfs als het zo zou blijven zoals het nu is dan vind ik het nog beter dan dat gat :)
De chirurg heeft echt goed werk geleverd O+
Over een maand post ik wel weer een foto.
Ah mooi, ben blij voor je!! *O*
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_116895169
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 16:17 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ah mooi, ben blij voor je!! *O*
tnx :D

Heerlijk joh, nooit meer de vraag of ik een piercing heb gehad :P
Onder mijn oog zie eigenlijk al niks meer van, alleen als je het weet.

Litteken in mijn wang voelt wel hard aan, gaat dat nog minder worden?
  maandag 17 september 2012 @ 17:03:04 #204
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116896025
Ja, bij mij wel tenminste, maar het is goed om het te masseren 2x per dag, dat stimuleerd de doorbloeding.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_116897633
Oh dat doe ik eigenlijk al als ik het insmeer :D
pi_116990620
Fotootje van het begin van de ellende eind september 2011:

De pijn is ook wel van mijn gezicht af te lezen :')

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2012 18:32:19 ]
pi_117022011
inderdaad, ziet er ook pijnlijk uit.
  donderdag 20 september 2012 @ 13:50:26 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117022167
Nou idd, dat ziet er echt niet best uit! :o
pi_117024440
Not so pretty he :+
Zat ook echt in mijn wang he. Heb toen op de SEH echt om mijn mammie gehuild hahaha.
Vandaar ook preventief dat knobbeltje onder mijn oog laten verwijderen, moest er niet aan denken dat dit net zo'n ontsteking zou worden als in mijn wang...rillll.
pi_117028796
Gelukkig is die en het gat wat is achtergebleven nu weg!
Hoe voelt het nu?
pi_117032555
Hetzelfde als een paar dagen geleden.

Wel leuk heb morgen met een vriend afgesproken die mij alleen met gat in wang kent en daarna met 2 meiden waarvan 1 mij ook alleen met gat kent en de ander me ook met de hechtingen heeft gezien.
Benieuwd wat ze ervan vinden.

Net mijn haren in de verf gezet, fijn dat ik dat kon doen zonder dat gat vol vaseline te smeren :+

Ik zit echt behoorlijk goed in mijn vel, mede door die littekencorrectie.
pi_117034886
Mooi zo, daar doe je het toch ook voor!
pi_117036018
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:16 schreef snakelady het volgende:
Mooi zo, daar doe je het toch ook voor!
ja ;)
Mijn dochter is er ook helemaal vol van. Zo lief O+
pi_117683319
Dames ik heb niet hele topic gelezen dus als het al een keer gezegd is mijn excuus!
Ik werk veel met hartrevalidatiepatienten en wat ik hen aanraad wanneer de wond volledig en goed genezen is, is om het litteken te laten tapen met curetape. Ik heb heel wat littekens mooier en soepelere zien worden daarmee.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:56:19 #215
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_117687388
Gewoon dit bedoel je? En om hoe vaak/lang gaat het dan? Klinkt best interessant!
an urge to help mankind overcomes me
pi_117697576
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:56 schreef saaw het volgende:
Gewoon dit bedoel je? En om hoe vaak/lang gaat het dan? Klinkt best interessant!
Ja veel fysiotherapeuten kennen de techniek dus kun je een eenmalige afspraak maken en dan kan de therapeut uitleg geven en je de juiste techniek aanleren (die tape wordt voor veel verschillende doeleinde gebruikt)
Ik vind het altijd op zn minst het proberen waard, het is weinig invasief, kost geen handen met geld en het is zo gebeurd. Ik heb al heel wat littekens daarmee getaped.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_119246774
Even een kleine update: mijn wang ziet er echt geweldig goed uit!
Zal binnenkort weereens een foto laten maken.
Dat het zo mooi zou worden had ik nieteens durven dromen :@
Het is zelfs zo dat mensen die van niets weten het nieteens zien :+

Tevreden Kloddertje hier dus ;)
pi_124138750
Hoe gaat het hier met alle littekens en het herstel ervan na zo'n lange tijd inmiddels?

Ik kan straks weer aan de slag met verzorgen, pols gebroken en ben daar afgelopen donderdag aan geopereerd -O-
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:00:21 #219
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124139573
Oh, wat een pech!

Sterkte!
The love you take is equal to the love you make.
pi_124143350
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:00 schreef Lienekien het volgende:
Oh, wat een pech!

Sterkte!
Tnx, het was niet bepaald mijn week, 2 dagen voor ik mijn pols brak was in allebei mijn polsen carpaal tunnelsyndroom vastgesteld.
In mijn rechterpols voel ik dat btw niet meer na de operatie zal wrs komen doordat ze een zenuw hebben doorgesneden ofzo. Geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen :+
Heb nu dit kunstwerk in mijn pols zitten:
  zondag 16 juni 2013 @ 20:48:46 #221
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127874505
Jeetje, lees het nu pas, heftig joh, hoe gaat het nu met je pols? En het litteken?

Mijn litteken is mooi genezen, is nu een stuk lichter en minder opvallend.
pi_150866170
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:48 schreef snakelady het volgende:
Jeetje, lees het nu pas, heftig joh, hoe gaat het nu met je pols? En het litteken?

Mijn litteken is mooi genezen, is nu een stuk lichter en minder opvallend.
Hoe gaat het hier met de littekens???
Post iedereen nog wel op FOK!?

Kleine update hier. Er is gisteren een knobbel onder mijn oog weggehaald.
Ik ben nu letterlijk scarface :')

Eergisteren is er besloten door de chirurg om al het staalwerk uit mijn pols te halen.
Dat litteken wat ik had vond ik best. Ben benieuwd hoe het er nu uit gaat zien.

Mocht ik trouwens nog steeds last van die klote pols hebben dan volgt een tweede operatie. Iets met zenuwen enzo ruimte voor maken. Kan niet in 1 operatie.

Ik heb natuurlijk liters bio-oil ingeslagen.

Deze meid is op haar littekens voorbereid :P
  zondag 22 maart 2015 @ 17:05:15 #223
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150916835
Dat is wel balen maar volgens mij heLeon littekens bij jou best goed toch?

Hier gaat het goed, litteken is heel licht, je ziet het wel natuurlijk maar ik heb er geen last meer van.

[ Bericht 2% gewijzigd door snakelady op 22-03-2015 20:26:20 ]
pi_151126384
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 17:05 schreef snakelady het volgende:
Dat is wel balen maar volgens mij heLeon littekens bij jou best goed toch?

Hier gaat het goed, litteken is heel licht, je ziet het wel natuurlijk maar ik heb er geen last meer van.
Dat had je in het begin toch ook niet kunnen voorstellen dat het litteken nauwelijks meer zichtbaar zou zijn?
Super hoor.

Onder mijn oog zijn de hechtingen weg sinds donderdag. Helaas wel een kleine ontsteking die net is geknapt.
Nu heb ik een deuk :')
Ik kijk morgen wel een keer in de spiegel.

De 15de word ik aan mijn pols geopereerd als er geen spoedgevallen tussen komen.

Zo erg benieuwd hoe dat eruit zal gaan zien.
pi_151127054
Je hebt twee opties:

Siliconengels, zoals Dermatix. Bewezen dat het effectief is, maar wel érg duur.

Zodra je wond dicht je wond regelmatig (2-3x per dag) goed masseren. Al die zalfjes doen oprecht niet zo veel aan het litteken, maar het feit dat je je litteken masseert terwijl je het op aan het smeren bent wel. Waarom? Al die zalfjes doen alleen je huid zacht voelen, maar de massage zorgt ervoor dat je litteken beter doorbloed wordt wat op den duur de roodheid weg neemt. De zalfjes zelf kunnen fysiek niet eens door je huid doordringen om echt wat aan je litteken te doen.
pi_151132400
Ik heb inmiddels in de spiegel gekeken.
Maar dit gaat weer een naar binnengetrokken litteken worden.
Dus weer een gat in mijn gezicht :')
Ik laat de boel even helen en dan maar weer een afspraak maken voor litteken correctie.
Hier gaat zelfs dermatix niet tegen helpen :)
  zondag 29 maart 2015 @ 00:01:27 #227
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_151143742
Klote zeg.
pi_151144114
Wat doen ze bij een litteken correctie?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_153993210
Ik was opzoek naar een ander topic en kwam hier voorbij :@

In het geval van mijn wang was het nog een snee maken en het samentrekken.

We zijn nu een paar maanden verder wat betreft onder mijn oog en dit is nu een soort iets van een ondiepe krater. Nog steeds gevoelig btw :o
Maar ik vind het wel best zo. Geen littekencorrectie meer voor mij.

Even kijken of het lukt om foto te posten. Niet de meest flatteuze en irl ziet het er wel wat 'erger' uit.
Maar echt lang niet zo erg als dat gat in mijn wang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')