ik moet zeggen dat het vandaag al beter aanvoelt. Het begint lekker te prikken en te jeuken....aan het genezen dus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:16 schreef snakelady het volgende:
de eerste week is gewoon klote, maar je zal zien dat het snel beter gaat.
Ah, dat is mooi!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:59 schreef mascara-klodder het volgende:
* mascara-klodder voelt zich eindelijk weer een beetje pretty
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind vooral de deuk boven mn navel stom, maar ook weer niet zo storend dat ik er nog iets aan ga laten doen.an urge to help mankind overcomes me
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:13 schreef saaw het volgende:
Ziet er goed uit zeg! Daar zie je inderdaad over een paar maanden helemaal niets meer van!!
Mijn buik ziet er nu zo uitkan je foto helaas niet zien op foon, maar zit zondag of maandag achter gewone compSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind vooral de deuk boven mn navel stom, maar ook weer niet zo storend dat ik er nog iets aan ga laten doen.
ben wel benieuwd!
Ziet er goed uit zeg! Daar zie je inderdaad over een paar maanden helemaal niets meer van!!
Mijn buik ziet er nu zo uitohhh dat ziet er wel goed uit toch, begrijp wel dat je dat deukje stom vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind vooral de deuk boven mn navel stom, maar ook weer niet zo storend dat ik er nog iets aan ga laten doen.
Bij mij ziet het er na een paar dagen gewoon alweer beter uitBlij dat ik het heb laten doen.
Mijn buik ziet er nu zo uitVind het er wel netjes uit zien hoor, de huid begint mooi bij te kleuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind vooral de deuk boven mn navel stom, maar ook weer niet zo storend dat ik er nog iets aan ga laten doen.
Deze foto net gemaakt van mijn buik, je ziet dat de huid aan de uiteindes van het litteken al wat rustiger wordt en goed bijkleurd.
Ook bij mijn navel waar de onsteking heeft gezeten, zie je al bijna niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
quote:Op maandag 10 september 2012 16:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vind het er wel netjes uit zien hoor, de huid begint mooi bij te kleuren.
Deze foto net gemaakt van mijn buik, je ziet dat de huid aan de uiteindes van het litteken al wat rustiger wordt en goed bijkleurd.
Ook bij mijn navel waar de onsteking heeft gezeten, zie je al bijna niet meer.Wow ook een verschil met de eerste foto's zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn buik litteken is verticaal. Ik heb de arts laten kiezen en hij koos daarvoor, zodat hij dan de spieren en zo opzij kon leggen en niet door hoefde te snijden.quote:Op maandag 10 september 2012 20:09 schreef samara het volgende:
Goh dames ziet er allemaal goed uit! Ik wilde graag vragen waarom de doktor bij de een
een horizontale "streep" achterlaat en bij de ander verticaal?
Misschien beetje raar verwoord maar kan niet op de goede zinnen komen, vergeef me.
Ik mocht kiezen, heb voor horizontaal gekozen omdat je dat makkelijker kan verbergen en met bv een bikini aan zie je het niet.quote:Op maandag 10 september 2012 20:09 schreef samara het volgende:
Goh dames ziet er allemaal goed uit! Ik wilde graag vragen waarom de doktor bij de een
een horizontale "streep" achterlaat en bij de ander verticaal?
Misschien beetje raar verwoord maar kan niet op de goede zinnen komen, vergeef me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |