abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116299129
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:16 schreef snakelady het volgende:
de eerste week is gewoon klote, maar je zal zien dat het snel beter gaat. :*
ik moet zeggen dat het vandaag al beter aanvoelt. Het begint lekker te prikken en te jeuken....aan het genezen dus.
pi_116452804
Over een half uurtje gaan de hechtingen eruit *O*
Ik ben zo erg benieuwd!
Dochterlief maakte zich helemaal druk, wilde mee naar het ziekenhuis (maw ze wilde gewoon niet naar school....vette pech voor de dame, ze is natuurlijk gewoon gegaan :P )
  donderdag 6 september 2012 @ 12:29:00 #178
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116455146
mooi,.als het goed is zijn ze er nu dus uit! *O*
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 6 september 2012 @ 12:41:36 #179
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_116455550
Goedzo *O*

Lijkt me altijd naar, hechtingen verwijderen, ik had in mn buik van die oplosdingen, waar ik er later alsnog een paar van uit kon trekken, vrij bizar.
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 6 september 2012 @ 12:53:36 #180
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116455926
Het is een raar idee ja maar echt pijn deed het niet vond ik, soms wat trekkend als het een beetje vast zat.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_116456110
Mijn hechtingen zijn natuurlijk peanuts bij die van jullie :D Binnen 2 minuten waren ze eruit!

En ik ben zo erg blij met het resultaat. Nu nog meer besef ik hoe erg ik met dat gat in mijn wang zat het afgelopen jaar.

@Mirjam: je mag de na-foto hier posten hoor!

In het echt ziet het er zelfs nog beter uit dan op de foto.

* mascara-klodder voelt zich eindelijk weer een beetje pretty :@
  donderdag 6 september 2012 @ 13:01:04 #182
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116456153
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:59 schreef mascara-klodder het volgende:

* mascara-klodder voelt zich eindelijk weer een beetje pretty :@
Ah, dat is mooi! O+
  donderdag 6 september 2012 @ 13:26:46 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116456783
Wat fijn voor je m-k! *O*
pi_116457137
Tnx allemaal en vooral dank dat ik een keer dit topic tegenkwam O+
Heb Mirjam net berichtje op fb gestuurd, dus de na-foto volgt nog.
Sta ik alleen wel met mijn hele hoofd op FOK! Maar dat boeit me nu even niet :P
*happy face FTW *O*
pi_116458224
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_116458656
Tnx lieverd! O+
pi_116458706
ziet er goed uit!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 6 september 2012 @ 14:29:27 #188
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116458790
Netjes, en je bent ook pretty. ;)
  donderdag 6 september 2012 @ 14:46:24 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116459423
Ziet er goed uit. :Y En het eindigt ook precies mooi onder je wangen. O+ :Y
pi_116460070
Tnxxxx ben echt weer even aan het ontladen ook, helemaal hyper :D
Nu wachten tot de korstjes weg gaan en de verkleuring zal wel een poos overheen gaan.
Heb het nu met factor 30 ingesmeerd :+
  donderdag 6 september 2012 @ 15:13:23 #191
74276 saaw
pi_116460323
Ziet er goed uit zeg! Daar zie je inderdaad over een paar maanden helemaal niets meer van!!

Mijn buik ziet er nu zo uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind vooral de deuk boven mn navel stom, maar ook weer niet zo storend dat ik er nog iets aan ga laten doen.
pi_116464200
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:13 schreef saaw het volgende:
Ziet er goed uit zeg! Daar zie je inderdaad over een paar maanden helemaal niets meer van!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind vooral de deuk boven mn navel stom, maar ook weer niet zo storend dat ik er nog iets aan ga laten doen.
kan je foto helaas niet zien op foon, maar zit zondag of maandag achter gewone comp ;)
ben wel benieuwd!
pi_116593318
quote:

SPOILER
ohhh dat ziet er wel goed uit toch, begrijp wel dat je dat deukje stom vind.

Bij mij ziet het er na een paar dagen gewoon alweer beter uit O+ Blij dat ik het heb laten doen.
  maandag 10 september 2012 @ 16:00:01 #194
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116604131
quote:

SPOILER
Vind het er wel netjes uit zien hoor, de huid begint mooi bij te kleuren.

Deze foto net gemaakt van mijn buik, je ziet dat de huid aan de uiteindes van het litteken al wat rustiger wordt en goed bijkleurd.
Ook bij mijn navel waar de onsteking heeft gezeten, zie je al bijna niet meer.

SPOILER
pi_116615579
Goh dames ziet er allemaal goed uit! Ik wilde graag vragen waarom de doktor bij de een
een horizontale "streep" achterlaat en bij de ander verticaal?

Misschien beetje raar verwoord maar kan niet op de goede zinnen komen, vergeef me.
pi_116618874
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:00 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vind het er wel netjes uit zien hoor, de huid begint mooi bij te kleuren.

Deze foto net gemaakt van mijn buik, je ziet dat de huid aan de uiteindes van het litteken al wat rustiger wordt en goed bijkleurd.
Ook bij mijn navel waar de onsteking heeft gezeten, zie je al bijna niet meer.

SPOILER
Wow ook een verschil met de eerste foto's zeg!
pi_116620557
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:09 schreef samara het volgende:
Goh dames ziet er allemaal goed uit! Ik wilde graag vragen waarom de doktor bij de een

Misschien beetje raar verwoord maar kan niet op de goede zinnen komen, vergeef me.
Mijn buik litteken is verticaal. Ik heb de arts laten kiezen en hij koos daarvoor, zodat hij dan de spieren en zo opzij kon leggen en niet door hoefde te snijden.
Het zal ook wel per operatie verschillend zijn, maar zo is het mij toen uitgelegd.
  dinsdag 11 september 2012 @ 01:00:30 #198
74276 saaw
pi_116631663
Het is inderdaad per operatie verschillend.
Ik heb zelf een colonresectie gehad [verwijdering van een deel van de dikke darm], dat hebben ze eerst laparoscopisch geprobeerd [door een heel klein gaatje bij de navel] maar toen bleek dat het gecompliceerder was dan verwacht hebben ze me verder open moeten maken. Dat gebeurt dan natuurlijk op een manier dat ze er zo goed mogelijk bij kunnen, in mijn geval verticaal.

Er zijn ook schuine varianten of boven de navel horizontaal, hangt er maar net vanaf waar ze moeten zijn.
  maandag 17 september 2012 @ 16:04:17 #199
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116893762
Hoe gaat het nu Mascara?
  maandag 17 september 2012 @ 16:06:05 #200
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116893829
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:09 schreef samara het volgende:

Ik mocht kiezen, heb voor horizontaal gekozen omdat je dat makkelijker kan verbergen en met bv een bikini aan zie je het niet.
Zelf was de arts het er wel mee eens, alleen mijn navel moest ook losgemaakt worden en daarna weer vastgezet worden anders konden ze niet bij mijn bovenste buikspieren.
Bij mij was het dan sowieso niet zoals bij saaw geweest, maar echt vanaf mijn schaamstreek tot mijn borsten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')