SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Nog 3 nachtjes slapen
Nog geen zenuwen
Heb vorige week voor het eerst een kutopmerking gehad over mijn gezicht, dat ik er eens wat aan moet doen, het er niet uitziet en ik lelijk benlekker laten lullen met d'r kuttekopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh, ik lees dit nu pas.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Trek me ook er niks van aan hoor, ik weet van wie het kwam
Ben nu echt aan het aftellen hoor. Ben zo erg benieuwd naar het resultaat.
Foto's post ik op fb, zit voorlopig niet meer achter een gewone comp dus als Mirjam zo lief zou willen zijn ze hier te posten?
Snakelady, fijn om goede berichten te lezen
Ik ga morgen maareens dit topic teruglezen voor alle tips om straks als alle hechtingen eruit zijn het litteken te verzorgen
meis, komt goed hoor!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Oke, ik ben fucking zenuwachtig nu!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Done!!! Mirjam je mag 'm posten hoor, heb 'm net op fb gezet.
Het viel me redelijk mee. Knobbeltje onder mijn oog is ook weg.
Schijtluis dat ik er ben heb ik de moedervlek op mijn rug laten zitten, ik durfde niet meer
Even een bedankje hier ook voor iedereen. Als ik dit topic niet had gevonden dan had ik de komende jaren nog met een gat in mijn wang gelopen
ja he? Het ziet er wel heftig uit hoor, heb ook veel bekijks op straatquote:
ja maar helpt niet helaas.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:49 schreef saaw het volgende:
Heb je pijnstillers meegekregen? Niet met pijn blijven rondlopen hoor, daar heb je mooie middeltjes tegen[normaal ben ik niet zo van medicatie maar in zo'n geval lijkt het me geen overbodige luxe]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |