Sorry dat ik jouw naam in mijn vorige post verkeerd schreef...quote:Op maandag 24 september 2012 01:45 schreef Mevr.Paddington het volgende:
_Joy_, ik snap dat jij (en waarschijnlijk mijn vader) daar moeite mee hebben en het soms in woedde uiten, en wat je zegt over mensen die je dat vergeven, dat is dus een van de problemen die ik ermee heb, ik zou zo iemand voor mijn vader moeten zijn. mijn instelling zou ook vergevingsgezind moeten zijn en ik zou er begrip voor moeten tonen, het erge is dus dat ik dat juist niet heb, en er juist een lichte vorm van haat ontstaat richting mijn vader, en ik wil eigenlijk weten of jullie dat abnormaal vinden?
verder heeft mijn moeder er veel last van, maar zij weet zich makkelijker te beheersen en heeft eigenlijk nooit tegen mijn vader in durven gaan (hij is niet altijd de makkelijkste geweest), mijn zusje is 13 dus zij kan al helemaal weinig doen, dus op hulp binnen mijn gezin hoef ik niet echt te rekenen. Ik ben zelf bijna 20, misschien ook een lastige leeftijd, alhoewel ik niet vind dat ik nog in mijn puberjaren zit (maar mijn vader zegt van wel) dus vind het moeilijk om te zeggen dat het aan de levensfase ligt waarin ik verkeer, maar zou er wellicht mee te maken kunnen hebben?
Omdat je er geen speciaal kamertje voor hebt?quote:Op maandag 24 september 2012 16:44 schreef Bubbles90. het volgende:
Het voelt wel echt heerlijk jaVoel me vooral heel erg opgelucht. Blij ook wel, maar ik ben niet echt van het juichen
Haha, dat ook! Staat zo voor paal, al juichend en springend door het ziekenhuis huppelenquote:Op maandag 24 september 2012 17:06 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Omdat je er geen speciaal kamertje voor hebt?
Been therequote:Op maandag 24 september 2012 19:15 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Haha, dat ook! Staat zo voor paal, al juichend en springend door het ziekenhuis huppelen
Ik hou me in maar na goed nieuws loop ik met een smile van oor tot oor! Dat is voor mij echt het beste gevoel van de wereld.quote:Op maandag 24 september 2012 22:22 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Been theremensen kunnen raar kijken maar dat is gewoon hun probleem.
Waar word je precies bestraald? Sterkte ermee, heb er zelf ook last van gehad (in 2002 in hals bestraald ivm uitzaaiing baarmoederhalskanker) en het was echt een ellende.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:30 schreef TC_Artemis het volgende:
Ja gewoon de hele dag door, slikken doet pijn en eten ook. Volgende week maandag de laatste
Gelukkig nog maar even doorbijten dus. Ik weet niet meer of het nou bij chemo of bestraling was maar het ging een stuk beter als ik maar regelmatig bleef drinken. Hoe langer je niet drinkt, hoe pijnlijker het wordt. Sterkte!quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:30 schreef TC_Artemis het volgende:
Ja gewoon de hele dag door, slikken doet pijn en eten ook. Volgende week maandag de laatste
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 24 september 2012 14:45 schreef Bubbles90. het volgende:
Mn controle was weer primaer waren een paar waarden licht verhoogd, maar dat is niet spannend genoeg om nu verder te gaan onderzoeken. Dus ik ben weer helemaal blij en rustig
Ja, klopt. Eerste controle vond ik nauwelijks spannend, ik dacht: "er kan toch nog niets zichtbaar gegroeid zijn in zo'n korte tijd, zelfs als de boel niet grondig is uitgeroeid krijg ik nog een positieve uitslag". Deze controle des te meer, het voelde als de eerste echte controle.quote:Op zondag 23 september 2012 21:56 schreef Bubbles90. het volgende:
Kklone, dat is nog vrij recent allemaal! Nu 2e controle gehad na de laatste behandelingen?
Beenmergpunctie heb ik inderdaad ook twee keer gehad (1 voor en 1 na behandeling). Ik vond hem de eerste keer wel meevallen eigenlijk, de tweede keer is niet gelukt omdat ze niet door het bot heen kwamenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:45 schreef TC_Artemis het volgende:
Hebben jullie ook zo'n afschuwelijke beenmergpunctie gehad? Ik heb echt gejankt als een klein meisjeterwijl het qua pijn wel meeviel opzich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |